Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: # AUTOMAATTIKIRJOITUS #  (Luettu 23162 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 14.05.2010 14:37:56 »

Mikä jottei.

annaelen
angel
Nyt Sinä annaelen pääset paljon helpommalla, kun ei tarvitse enää jObin (jääräpää) kanssa kinastella, vihastella viivastolla, olla vaan RAUHASSA kumpainenkin, saat tehdä "oikeita" töitä, öitä ei mene harmituksiin, siin on helpotuksii, uksii ei enää tarvitse, itse ainakin ja Opas NÄIN = tuumattu, huumattu on pääsi/pääni kaunis sorja, orja et ole enää jObin kirjoitusten, kuljemme nyt vie tietäimme vieritysten, rinnakkain, oot mulle anna # MODE rakkain 0 oks Sul sulhoo kainalossa, talossa, tossa Tampereella vai Hesan tyttöjä katujen Kallion, sano terveisii sulhollesi, et Hän Sinust huolen pittää hellän kauniin, kun on kerran saanut tytön HERRAN, sen verran vielä jObi neuvoo yrittää, et päivii elämän ihanan riittää, Sulle annaelen, anelen KAIKKVALTIAALTA Taivaisten, et KIITOS rukouksii Hälle Jumalalle lähettet, muut ei tarvii tehä, siihen päättyi meidän poisto deleten, ei pyöri enää kinastelun kehä, tuli kesä, nyt lämpöö 25 astetta celssiusta, en vältä kiusausta # sanoo. OI RAKAS ystäväin,. voi hyvin, alkaa # UUSI AIKA # t.timo # uusi@aika.fi # Opas 774477 #
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 17.05.2010 20:37:20 »

Sanotaan... Ja muistutan itseänikin  Cool Helsingissä tallaan, mutta Pohojammaan tyttö alkuperin.

annaelen
angel Cheesy smitten

 smitten Cheesy

Lyhyesti, Luojan on tämä raskas, rakas, pesti = LESTI ei tässä hommas porukassa kierrä, väliin täytyy, pitää (antibiootti kuuri)
tunnollisesti vessas ovi vahvast *ierrä.

Muista katsoo itsees peilist, muustakii kirkkahasta saapi pärstäänsä katsella = Fasebookis kuvii vallan vimmatusti näkyvillä ompi, toinen toistaan poloistaan kaunihimpi, impi ei sielä vielä tarvii olla, kunhan vain on näkyvissä polla > t.timo = Sukuni tulee myöskin sieltä Pohojommaalta #
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 26.05.2010 13:57:51 »

:angel:Säähän hauska mies/nainen/poika/tyttö/homo/lesbo/portto/viihdyttäjä(mies)/TOTOOJA,
ojankaivaja/vajanrakentaja/ajatustenlukija/tiesmikä/kähmijä/jäämies/esittäjä/jäte/tekijä/ooot = EKI = ERKKI =k"iki" -IKINUORI - ooot siis # IKINUORI ERKKI =ERKKI IKINUORI, Alkontie 22, 76543 RAHAPULA

Kreivi Krapulalle tiedoksi: Opas On sekaantunut lankavyyhtiin - Pasmat sekaisin, polkea ei voi nyt kangaspuita, muita ongelmia ei ole, ole rauhassa, kOhta alkaa USA - SUOMI jääkiekko -ottelu = >21:00, mää katsomaa, voit nähä mutkii, luistoloivat, oivat luistinnerot, erotuomari =
Ruottalainen, pääpukari = kari Suomalainen, SE pilapiirtäjä iän ikuinen, kuinen lapsi sylissänsä,
Taivahissa piirtelöö, män sinne kauan sitte, itte meinas hengen ittelt ottaa, vasaralla päähän mottaa, tullut siitä mitään, pelkäs et joutuis maahan outoon, lähti itään, tään on kertoellut Opas
Karin holhooja, Krapulainen Kreivi vaahtooja # Elikeinoi onsul ISO rimpsu, osusko joku niista nappiin, siis alus SE luettelo = Oppaan epävarman, saanut on Hää hevos karman, karmaa ilman ei voielellä, elelellä järvenrannalla, annalla on Kreivi K. # siis sussuis nimi = ANNA, Krapulaa ei oo Hällä, mut kapulaa hääkin käyttää sähköist,  öist ei taho tulla mittään, kun aina surraa kapula sähköinen, pattereil SE toimiloo ja hakee sitä koloo nautinnon, innon saapi uuden, pattereita uusiin pittää vaihtaa, saunas pittää käyttää vihtaa, roiskii nii et kaikki halut menis, mut mist sais kalut ja penis, mieheltäin tietyyst, hää oivaltaa täänkii vasta äsken, makoilemmaa Kreivin kanssaHänet Heti Käsken, kesken elä Kreivi sitten aktii jätä, vaikka tulis minkälainen HÄTÄ = HÄTÄSOITTO = !!" NUMPER VAN: VAK::  kreivi@kapula.
t.timo automaatti #  = comon@kaikestapula.fi

 Grin 2funny Hämmästyttävän paikkansa pitävä automaatti! angel
Mä olen karvainen mies (ehkä gorilla oon), mä oon siipiveikko nakit silmilläin,
mä kävelin punaisia päin, mä pelkään sakottajaa (mä ehkä torilla oon)..

...ja sussuini nimi on todellakin Anna, -ainakin joku niistä on-  angel
mutta mistäs sen kapulat tiedät? knuppel2
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: