Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laskumerkki muissa ihmisissä?  (Luettu 29366 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #45 : 05.11.2010 01:46:43 »

No, näköjään möhlin. Muistelin, että vertex olisi tavallaan se positiivisempi kohtalonomainen kasvattaja ja antivertex sitten paljon pakottavampi. En tiedä mistähän lie muistelin noin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #46 : 05.11.2010 09:38:39 »

Minäkin itseasiassa olen saanut semmoisen käsityksen jostain
vertex -keskustelusta muinoin, että anti-vertex ihmisiin
törmäisimme pakonomaisesti ja he tekisivät pakollisia
muutoksia elämään.. Tosin jos se ei ole niin, niin en ihmettele,
miksi se ei hirveän hyvin paikkaansa itselläni pitänytkään Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ave^^
Vieras
« Vastaus #47 : 05.11.2010 11:34:27 »

Tuossahan on kyse siitä, että koska  aspect_opp on suhdeaspekti (peili jne.), niin antivertex on oppositiossa kohtalon pisteeseen vertexiin, jolloin antivertex on tiedostamattomampi piste kuin vertex. Ja oppositiot kun toteutuvat useimmiten toisten ihmisten kautta, niin siitä tuo antivertexin suhdemerkitys. Kuitenkin ihan molemmilla puolilla akselia on suuri merkitys synastriassa, enkä oikein edes erottele niiden merkitystä sen kummemmin. Jos niin nyt välttämättä haluaa tehdä, niin vertexinhän on joku sanonut olevan kuin toinen nousu, eli vertex vastaa silloin karmallista ascia, ja antivertex desciä.
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #48 : 05.11.2010 18:52:15 »

DC  harka - en oikeen osaa tulkita mitenkään. Teini-ikäisenä tunsin härkiä, paras ystäväni oli härkä. Nyt en ole pitkiin aikoihin ollut niitten kanssa tekemisissä..empä taida tuntea yhtäkään..
 vertex rapu VIII h. Totnoinnii..miehet olleet  rapu -maisia, huolehtivia jne. Yksi vaikea  rapu - suhde (sukulainen) selkeesti karmallinen.  kuunsolmu mulla on sitten jo melko järkky, nimittäin  skorpioni XII h. Sen vaikutukset on elämässä nähty monet kerrat ja tullaan epäilemättä vielä näkemään. Voi tosiaan olla että jossain vaiheessa ryhdyn erakoksi. Mutta en vielä!  buck2
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #49 : 06.11.2010 17:39:35 »

Mulla dc kaksoset , enkä tunne yhtään kaksosia.. Miehelläni ja äidilläni on sama asc jousimies dc kaksoset . Parisuhteessa käyttäydymme kyllä suht. kaksosmaisesti; keskustelu, tieto, eloisat ja vilkkaat liikkeet. Minä olen myös ailahtelevainen, mies ei niinkään. Puheenlahjoja löytyy, miehestäni aina vitsailenkin että se on mun puhemies. Kirjallisuus kiinnostaa.. Levottomuutta ja vaihtelunhalua myös näkee meidän arjessa. Smiley Vaan onhan se yksi yhtenäinen akseli, että se asc jouskari näkyy ihan samaten.

Nyt kolahti. Luin ketjun läpi ja ymmärrän, miksi monet kokevat minut kepeänä flirttailijana, jota en sisimmässäni todella ole. (DC  kaksoset)

Nyt tajuan minäkin, mistä moinen käsitys minusta on tullut! Tongue
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #50 : 06.11.2010 19:34:50 »

Nyt kolahti. Luin ketjun läpi ja ymmärrän, miksi monet kokevat minut kepeänä flirttailijana, jota en sisimmässäni todella ole. (DC  kaksoset)

Nyt tajuan minäkin, mistä moinen käsitys minusta on tullut! Tongue

Ja nyt varmaan itse ymmärrän, miksi mut koetaan niin pahuksen ailahtelevana tunnepommina, jossa on hellyyttä aina läheisriippuvuuteen asti ja alkaa suhteessa perustamaan yhteistä kotia, kun on päästänyt jonkun hipaisemaan sydäntään (mikä on tosin vuosien prosessi) Tongue

Nimim. DC rapu buck2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: