Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laskumerkki muissa ihmisissä?  (Luettu 29370 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #30 : 03.06.2010 22:09:29 »

Fawnette: ajattelin asian niin, että neitsyet eivät luota omaan alitajuntaansa ja intuitioonsa, kun kaloille se taas on luontevaa. Neitsyiden pitää olla järjestelemässä, sorkkimassa ja analysoimassa kaikkea, kun kalat vain tietävät Smiley Mietipä vaikka Marttaa ja Mariaa Raamatussa.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #31 : 03.06.2010 22:18:53 »

Niin ja melkein jopa vastasin kysymykseesi Cheesy Olisiko tuo ristiriita loogisen järjen ja alitajunnan välillä oleellinen aihe elämässäsi? Oletko käynyt läpi kehitystä siihen liittyen? Päämäärä olisi ehkä löytää jonkinlainen keskitie: järkevä intuitiivinen toiminta Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #32 : 03.06.2010 22:27:57 »

Ja sen sijaan, että postaisin monta pientä viestiä, olisin voinut keskittyä yhteen isoon. No, tuskin ketään kuolee.

Mietin vielä yhtä kaveria, joilla on  askendentti neitsyt-DC kalat. Hän tietää olevansa intuitiivinen, hän on erittäin hyvä ihmistuntija ja näkee ihmisten aikeet ja tarpeet erittäin nopeasti. Hänessä on myös selkeää mystistä kyvykkyyttä. Kuitenkin hän pelkää yli kaiken kaikkea yliluonnollista, koska hän ei voi selittää sitä. Hän katsoo levollisin mielin raakaa väkivaltaa elokuvista, mutta jos joku mainitsee jostain yliluonnollisesta asiasta, hän muuttuu pelokkaaksi. Hän itsekin tiedostaa omituisen ristiriidan itsessään.
   Toinen tuttu vastaava oli aina ollut hyvin analyyttinen, looginen ja järkevä. Hän on erittäin älykäs ja menestyi erinomaisesti työssään, joka on neitsyelle tyypillinen. Kaikki muuttui, kun hänen läheisensä sairastui vakavasti. Hän alkoi etsiä ei-tieteellistä tietoa ja kiinnostui kaikesta mystisestä. Voittipa hän lopulta Skepsiksen huuhaa-palkinnonkin Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #33 : 03.06.2010 22:53:34 »

Tuohan kuulosti järkeenkäyvältä selitykseltä! Esimerkki kaveristasi tuntui myös tutulta; itseänikin kiehtoo kaikki huuhaa, höpönlöpö, okkultismi, parapsykologia ja astrologia valtavasti mutta jotenkin myös kammoksun sitä kaikkea, etenkin jonkinlaista "pimeää puolta". Ehkä se on juuri sitä yliluonnollisen yliotetta järjestä mutta toisaalta myönnän häpeillen pelkääväni että tulen leimatuksi joksikin astraali-hörhöksi. Cheesy Se maailma tuntuu jotenkin pelottavalta.

Mutta ehkei minun tarvitse miksikään karmalliseksi henkiparantajaksi heti ryhtyä, nyt juuri olen itseasiassa vähän niinkuin tutkimusmatkalla itseeni.  Cheesy Sisäinen ääni, intuitio ja tämäntällainen ovat juuri nyt niitä tärkeimpiä teemoja sisäisessä elämässäni. Että pitääpä yrittää löytää sitä keskitietä, elämä tuntuu kuitenkin olevan todellakin vasta edessä ja apposen auki.  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #34 : 04.11.2010 00:11:00 »

Minua on jo pitkään vaivannut miten planeetat  aspect_con DC tulisi tulkita. Esimerkiksi oma Jupiterini on juurikin tälläisessä asemassa. Eli koenko nimenomaan Jupitermaisia onnistumisia muiden ihmisten kautta? Entä miten vaikuttaa se, että Jupiter on  askendentti:n hallitsija?
Tähän ei ole oikein kukaan minulle mitään vastannut koskaan ja asia vaivaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #35 : 04.11.2010 00:24:08 »

Tuo laskusolmu  skorpioni selittää muuten aika hyvin mun ympärille vuodesta toiseen kerääntyvän hämäräporukan, torakat ja muut vastaavat oliot. Toisaalta kun  skorpioni:n on paljon muutakin kamaa, onko tämä nyt sitten sitä että sitä vetää puoleensa itsensä kaltaista (hyh, hyh) seuraa vaiko seura tekee kaltaisekseen, että miten päin tätä nyt sitten pitäisi lukea.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #36 : 04.11.2010 00:26:56 »

Minä olen jotenkin aina ajatellut, että vertex kertoisi enemmän siitä millaisia ihmisiä puoleensa vetää. Joten onko sulla missä se vertex ja antivertex?

Itse en oikein hahmota mikä ero vertexillä ja DC:llä on sinänsä? Jos kumpikin on sitä millaisia ihmisiä vedämme puoleemme.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #37 : 04.11.2010 00:43:42 »

Mietin vielä yhtä kaveria, joilla on  askendentti neitsyt-DC kalat. Hän tietää olevansa intuitiivinen, hän on erittäin hyvä ihmistuntija ja näkee ihmisten aikeet ja tarpeet erittäin nopeasti. Hänessä on myös selkeää mystistä kyvykkyyttä. Kuitenkin hän pelkää yli kaiken kaikkea yliluonnollista, koska hän ei voi selittää sitä. Hän katsoo levollisin mielin raakaa väkivaltaa elokuvista, mutta jos joku mainitsee jostain yliluonnollisesta asiasta, hän muuttuu pelokkaaksi. Hän itsekin tiedostaa omituisen ristiriidan itsessään.

Mielenkiintoista! Mieheni on meinaan myös  askendentti neitsyt . Ja kuulostaa hyvin tutulta, on mielettömän tarkkanäköinen ihmisten suhteen (voi tietty johtua myös miehen vahvasta  pluto -painotuksesta). Analyyttinen, erittäin "järjellinen" ihminen, rakastaa tietoa, rakastaa tutkia asioita, tarkkanäköinen, kiinnostunut hyvin monista asioista ja nopea oppimaan ( askendentti :n hallitsija 3. huoneessa, missä muutenkin ruuhkaa). Yliluonnolliseen ei (halua) usko ja suhtautuu meikäläisen astroiluun puoliksi kiinnostuneena ja kyselee paljon, puoliksi pitää täytenä höpöhöpönä Wink

Mulla DC  rapu ( askendentti kauris )  Itse koen sen, että VIHAAN ylipaapovia ja -huolehtivaisia mammoja ja pappoja, tulen oikein sairaaksi, jos mua paapotaan kuin pikkulasta Tongue  Sekä en ymmärrä lainkaan ihmisiä, joilta puuttuu toiminnasta järki, vaan viilettävät täysin omien tunnemyrskyjensä vietävänä. En voi sietää ihmisiä, joilta puuttuu tolkku toiminnasta sekä oman elämän hallinta Huh

Mulla DC:n hallitsija  kuu 7. huoneessa ja  leijona :ssa - eli todellinen pain in the ass parisuhteessa :Smiley  Pakko tunnustaa, että parisuhteessa mä olen se, joka haluaa helliä ja paapoa rakastettua ( Grin ), tehdä tälle herkkuja, hieroa hartioita jne., sekä viihdyn kotosalla puuhaillen kaikkea mukavaa. Tosin, koska  kuu leijona :ssa, niin jos et arvosta mua ja anna mulle mun tarvitsemaa huomiota ja ihailua, niin - kannattaa pysyä kaukana ja ottaa pesuvati suojaksi ryöpytystä varten Grin :Smiley  Työorientoituneesta ulkokuoresta huolimatta yksityiselämässä (parisuhteessa tulee kunnolla näkyviin) olen äärimmäisen ailahtelevainen, piiloudun helposti kuoreeni ja toimin tunneimpulssien johtamana. Tätä ei tippaakaan vähennä dramaattinen  kuu leijona , joka hallitsee DC:täni.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2010 12:53:53 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #38 : 04.11.2010 00:44:08 »

DC on ihmissuhdepiste ja kertoo, millaisia ihmisiä haemme täydentämään
itseämme ja kertoo puolista, jotka ovat meillä itseltämme pimennossa,
ellei jokin muu planeetta tai aspekti tätä seikkaa kumoa.. Vertexin asema
on sitten toinen, mutta en osaa sitä nyt selittää Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #39 : 04.11.2010 00:52:08 »

DC on ihmissuhdepiste ja kertoo, millaisia ihmisiä haemme täydentämään
itseämme ja kertoo puolista, jotka ovat meillä itseltämme pimennossa,
ellei jokin muu planeetta tai aspekti tätä seikkaa kumoa.. Vertexin asema
on sitten toinen, mutta en osaa sitä nyt selittää Cheesy


Hmmm... No, mites tuon nyt ottaisi :Smiley Rapujen kanssa noin yleisesti välit on asialinjalla ilman sen kummempaa tai jäävät ihan mustaksi aukoksi. Yhteistä ymmärrystä ja sielujen sympatiaa en Rapujen kanssa ole löytänyt Huh  Rapu miehenä... Hmm, en pysty kuvittelemaan... Huh Grin

Vertexissä on sen sijaan järkeä. Mulla  vertex neitsyt 7. huoneessa ja kaikki mulle läheiset ihmiset ovat  askendentti neitsyt :itä, joiden  askendentti tekee enemmän tai vähemmän tarkkaa aspect_con mun  vertex :lle. Mm. mulla ja miehellä  askendentti aspect_con vertex Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #40 : 04.11.2010 01:04:43 »

Hmmm... No, mites tuon nyt ottaisi :Smiley Rapujen kanssa noin yleisesti välit on asialinjalla ilman sen kummempaa tai jäävät ihan mustaksi aukoksi. Yhteistä ymmärrystä ja sielujen sympatiaa en Rapujen kanssa ole löytänyt Huh  Rapu miehenä... Hmm, en pysty kuvittelemaan... Huh Grin

Vertexissä on sen sijaan järkeä. Mulla  vertex neitsyt 7. huoneessa ja kaikki mulle läheiset ihmiset ovat  askendentti neitsyt :itä, joiden  askendentti tekee enemmän tai vähemmän tarkkaa aspect_con mun  vertex :lle. Mm. mulla ja miehellä  askendentti aspect_con vertex Smiley

Niin, tuo ajatus on ymmärtääkseni yleinen, että ei voisi kuvitella tätä
DC-merkkiään kumppanikseen, mutta yleensä sitten kartoilta kuitenkin
löytyy jokin siihen viittaava tekijä, jos ei täysin yhtymää DC:lle jopa Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #41 : 04.11.2010 01:05:06 »

Minä olen jotenkin aina ajatellut, että vertex kertoisi enemmän siitä millaisia ihmisiä puoleensa vetää. Joten onko sulla missä se vertex ja antivertex?

No Vertex on Härässä ja antivertex tietysti sitten Skorpionissa, en kyllä ole kuullut että antivertex olisi se puoleensavetävämpi pää... Huh

Laskusolmusta sen sijaan liikkuu moista juttua, erityisesti jäi mieleen tr Jupiterin yhtymä sekä ensin progressiivisen Auringon ja sitten progekuun tekemät ohitukset, siinä ilmaantui toinen toistaan hämärämpää veikkoa kehiin pimeiden bisnesten merkeissä, sitten linnakundeja, huumeporukkaa ja jotain helvetin jengiläisiä. Nyt mä olen tottunut siihen sakkiin ehkä vähän liiankin hyvin. Tai no, ei ainakaan pääse erehtymään pitämään itseään liiaksi kunnon kansalaisena. :Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #42 : 04.11.2010 01:08:41 »

DC  vesimies kuten myös  kuu. En osaa eritellä onko DC:n vaiko kuun vaikutusta, mutta uskoisin olevani muiden ihmisten seurassa jotenkin sellainen viileä ja tunteita älyllistävä. Helppo tulla toimeen, mutta vaikea lähestyä syvemmin. Ilmeisesti minulla on taipumus ikään kuin korostaa itsenäisyyttäni ihmissuhteissa. Olen monet kerrat vetänyt herneet nenään (kaikessa hiljaisuudessani), jos kaveripiirissä on syntynyt jonkinlaisia bestiskolmiodraamoja tai kilpailuhenkisyyttä, mitä en voi sietää. Näissä tilanteissa olen aina lyönyt hanskat tiskiin ja vetäytynyt takavasemmalle etsimään jotain oikeaa elämääni. (Aika monet lapsuuden ja nuoruuden kaverisuhteet ovat katkenneet.) Jollain tavalla pidän tuota piirrettä sellaisena "äijämäisyytenä". En tavallaan ymmärrä sellaisia omistushaluisia ystävyyssuhteita, vaan haluan ajatella ryhmän yhteistä etua.

Vesimiehiä ei paljon lähipiirissä ole (paitsi äitini). Itse asiassa elämässäni on aina ollut läsnä IC merkkini edustajia eli skorppareita. Tällä hetkelläkin kolme läheisintä ihmistä ovat  aurinko skorpioniaskendentti skorpioni ja  kuu skorpioni.


Helppo tulla toimeen, mutta vaikea lähestyä syvemmin. Ilmeisesti minulla on taipumus ikään kuin korostaa itsenäisyyttäni ihmissuhteissa.
Mulla myös DC Vesimiehessä, ja kuulostaa ihan minulta tuo mitä kirjoitit. Vihaan myös juuri noita bestiskolmiodraamoja yms. Syntymäkartalla mulla ei vesimiehen merkissä ole mitään planeettoja enkä tunne yhtään aurinkovesimiestä.
  Tiedän ainoastaan että pikkuveljeni on syntynyt kalojen ja vesimiehen välillä ja olin aina luullut tämän olevan  aurinko vesimies , tosin hänellä kyllä  merkurius aspect_con uranus vesimies ja  merkurius aspect_sex venus... Toisella veljelläni taas on  venus aspect_con uranus vesimies joka tekee sekstiiliä muihin persoonallisiin planeettoihin.
Siskolla  uranus vesimies , mutta tuo  uranus on kyllä aika hidas liikkeiltään niin tuota en ihmettele.
Äidillä  venus vesimies
Isälläni myös  saturnus vesimies
Isän siskolla  kuu vesimies
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #43 : 04.11.2010 01:14:08 »

Antivertex kaiketi enemmän kertoo sellaisista ihmisistä tai asioista, joita on pakko kohdata oppiakseen jotain.

Siinä mielessä miehelläni ja minulla on aika hyvin mennyt nuo DC ja vertex asiat. Eli vaikka mieheni ei ole aurinko kaksonen, niin hänen kuunsa, noususolmunsa ja chironinsa on lähellä minun DC:tä ja oma vertexinihän on ravussa. Miehellä rapustellium.

Oma noususolmu mieheni DC:llä ja hänen antivertex neitsyessä.

Eli tavallaan nuo kumpikin toimivat ainakin meillä hyvin yhteen.

Edelleenkin mietin noita planeettoja DC:llä. Ihan mielelläni kuulisin miten te niitä tulkitsette.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #44 : 04.11.2010 11:02:59 »

Antivertex kaiketi enemmän kertoo sellaisista ihmisistä tai asioista, joita on pakko kohdata oppiakseen jotain.


Ei kun se on nimenomaan Vertexin efekti. Antivertex on ainakin tämän mukaan http://astronuts.tribe.net/thread/709535ac-a0d4-4fec-bf85-6a813fbff606 piste jossa luodaan automaattisesti edellytykset kaikelle sille, mikä johtaa Vertexin tapahtumiin tai kohtaamisiin.

Eli itse tehtyjä juttuja, joihin ei tule kiinnittäneeksi juuri huomiota. Siinä mielessä kyllä hyvin samantapainen kuin laskusolmu, paitsi että Antivertexin suhde Vertexiin on päinvastainen kuin laskusolmun noususolmuun.

Tietysti nyt pääsen vastaamaan omaan kysymykseen liittyen alkuperäiseen päivittelyn aiheeseen, ettei tässä mitään erityisen skorpionimaista edes tarvitse erikseen tehdä, kun noita kappaleita on siellä muutenkin kokonainen läjä.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: