Sivuja: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 239
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro. 1)  (Luettu 1545911 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2850 : 13.01.2008 23:47:32 »

Ihan tosi!

Tuo kaikki kuulostaa kyllä ihan tutulta! Mutta en toki marttyyri, auta armias minua sellaiselta! Oinaspuhtia tarvitsen tosiaan...jospa se kuu soisi sitä kaikille, kun tuntuu siellä täällä olevan toivottomuutta ja energia hakua tarttua asioihin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2851 : 14.01.2008 13:31:32 »

 :kuu:5  oinas aspect_sex merkurius vesimies
ja hetkellisen yodin kärkenä  :saturnus:rx neitsyt,
tämäkö lie tökkinyt tänä aamuna,kun oli tänne foorumille niin vaikia päästä?
peruutusten päivä,peruin tapaamisen,tytär sanoi lopettavansa yhen kurssin,lieko sitten molemmilla vastuun välttelyä vai harkinnan tulosta,tilanteen uudelleen arviointia,
ei tehdäkään enää tavan vuoksi asioita,jotka eivät johda mihinkään,ajanhukkaa,
retromarsilla lie myös osuutensa asiaan,
tr  venus aspect_tri mars ja  :aspect_sex:mc  :vaaka:taas toi yllättävän vieraan,muutenkin tulossa ystävien viikko tästä viikosta,mukavaa vaihtelua, uranus aspect_tri venus myös voimissaan
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2852 : 14.01.2008 13:58:35 »

Retro-Marsko lie, mutta pomoni kaatui tänään ja loukkasi polvensa. Sad Olkaahan varovaisia, jos jossain vielä on maa jäässä! Tuntuu, että näiltä kulmilta se on tainnut jo sulaa tuon vesisateen myötä sen siliän tien.

Foorumi tökki tuossa ennen puoltapäivää, juu...ja yllättävä vieras tulossa minullekin, sain puhelun kaverilta (naispuolinen). Smiley Ja itselläni tänään tr venus aspect_con keskitaivas ja aspect_tri rx venus, sekä aspect_sex rx kuu merkurius.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #2853 : 14.01.2008 20:09:06 »

hmm mistähän mahtanee johtua että olen jo jonkin aikaa miettinyt että vaihdan nikkiä kuten tuota kuvaa myös? On jo jonkin aikaa tökkinyt tuo nikki. Ihan mitään sanomaton  tickedoff Onkohan jonkin sortin kriisi menossa tuon nimen suhteen... Katsotaan mihin vielä päädyn  buck2
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #2854 : 14.01.2008 20:37:35 »

Taitaapi olla  kuu  oinas kiirusta, äkkiä nyt heti ...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2855 : 14.01.2008 21:18:34 »

 tickedoff .."on jo jonkin aikaa tökkinyt tuo nikki".. 2funny
no niin minuakin,otan osaa................................
IHAN MITÄÄN SANOMATON!!!!!
aina paranee........kuinka olenkaan kaivannut näitä AH niin suoria sanoja,pelastit iltani,SatuT,2 vuotta foorumilla ei ole mennyt hukkaan,että 200 sivua piti jaaritella ennenkuin sain sen teistä puristettua!!
IHANAA LEIJONAT IHANAA!
oikeesti
 :kuu:täyskymppi ja tuo sormi siellä edelleen retrosirpinheiluttajaa osoittelee,
oinaskuu sai vihdoin viimein meikäläisenkin ärtymään,
olen kiitollinen eräälle elintarvikevalmistajalle,joka lahjakkaasti
on lisännyt tuotteeseensa lisää lisäaineita,
tää ärtymys saa tuntemaan että sitähän on vielä elossa,
edes pisara entistä minää hengissä,
aion olla jopa niin aktiivinen kansalainen että kiitän firmaa oikein kukkakortilla,
aah,oikein piikkihäntä hehkuu......
tallennettu
Sala-astroilija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Profiili
« Vastaus #2856 : 14.01.2008 21:31:26 »

Kuu kierrossaan siis Oinaassa. Onko mulle siis tiedossa bileet, kun omani on kartalla pässissä? coolsmiley
tallennettu

askendentti jousimiesaurinko skorpionikuu oinasmerkurius skorpionivenus neitsytmars jousimies
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2857 : 14.01.2008 21:37:11 »

piikkihännän terotusbileet,joo,
 mars energiaa molemmissa
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2858 : 15.01.2008 13:45:31 »

Yllätysvieras ei tullutkaan. Mars, mars - tilanteet muuttuvat nopsaan Oinas-kuun aikana. Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #2859 : 15.01.2008 17:20:11 »

 kuu 21o46' 6" oinas ja ties kuinka monta lehtimyyntipuhelua  smiley6600 on taas tullut  Shocked Kyllä, jo jonkin aikaa tätä seuranneena myyjien aktiivisuus lisääntyy Oinaskuulle ihan huomattavasti. Mahtavatkohan tietää, että ihmiset ovat impulsiivisempia ja nopeita käänteissään näin  oinas kuu n aikana? Ja saavatkohan myös herkemmin korvilleen? Itse sanoin somasti  :Smiley
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #2860 : 16.01.2008 11:41:24 »

Meillekin eilen lehtimyyjät soittelivat, kun kuu oli vielä oinaassa.
Hyvinkin saattaa olla perää "Paltsun" teoriassa. Täytyykin alkaa seuraamaan. Tai sitten oinaskuulla en enää vastaa tuntemattomien soittoihin. Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #2861 : 16.01.2008 11:48:14 »

Meillekin eilen lehtimyyjät soittelivat, kun kuu oli vielä oinaassa.
Hyvinkin saattaa olla perää "Paltsun" teoriassa. Täytyykin alkaa seuraamaan. Tai sitten oinaskuulla en enää vastaa tuntemattomien soittoihin. Grin

 Shocked  Shocked  kuin myös minulle eilen ja toissapäivänä .... smiley6600

vaikka olen laittanut kaikenmaailman estoja sinne ja tänne - maistraattia myöten - niin  coolsmiley

jajajaja muutenkin yritti jotain vanhaa retroilla takavasemmalta  crazy2 VAAN  police ja  smitten eli en mennyt mukaan ko. tilanteessa tarosalla olleeseen hämäännykseen ja suorastaan  buck2 vaan otin tuiki uuden ( ainakin itselleni)  asenteen ja näkökulman - eli pysyin rauhallisena, todella, ja esitin asian tilan omasta totuudestani -  perustellusti ja argumentoidutusti  Smiley ... kun vastabooli~energia heitti päälleni synkät retronsa siitä että minulla on maksamatta kolmen kuun vuokrat viime vuodelta  Shocked ... vaan kun tiesin että näin ei ole - vaikka hän esitti minulle omia todisteita asiasta - en suostunut hätääntymään, suuttumaan, panikoimaan, kiukustumaan, enkä uhkailemaan - en edes puolustautunut~koska silloinhan olisin mennyt mukaan " siihen juttuun eli energiaan"  ... minä ainoastaan esitin omat faktani ja  se siinä - sanoinpa vielä ETTÄ minusta tässä asiassa ei ole mitään ristiriitaa VAAN selvitettävä asia - jonka selvitämme yhdessä tuumin ELI että emme ole vastakkain eri puolilla VAAN meillä on yhteinen tavoite.   police  smitten

En osaa tähän "laittaa" mitään astrologista näkökulmaa - henkistä puolta kyllä näen - viittan siihen että eletään aikoja jolloin vanhat energiat on lähdössä - ja käyvät vielä näkösällä ennen lopullista poistumistaan - ja tämän minä tunnistin tuhatvarmasti - ja ennenaikaan olisinkin ollut ihan  Shocked  Cry  Lips Sealed  vaan ne ajat on mennyttä ja nyt  smitten

Se on sanottava ETTÄ aika nuljuinen olo oli pari tuntia tapahtuman jälkeen - ja saatoin näin tutkailla itseäni ETTÄ mitä itsessäni tapahtuu kun kohtaan ko. enenrgioita - ja toisaalta miten helpotti kun en mennyt enää siihen imuun mihin aiemmin "putosin" että ihan hyvänä(kin) koen tämän  kuu  oinas - ja mullahan omalla kartalla  kuu  oinas  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 16.01.2008 12:04:38 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2862 : 16.01.2008 12:44:25 »

pallaskissa et pluto
oinaskuu yhyttää teillä "äänimerkin" oinaassa vedoten vaistomaisiin tarpeisiinne,joita täytyy "käsitellä",ääni tulee vastapäisestä trendikkäästä "lehtitalosta"
sähköisiä linjoja pitkin................
ja
Arkiviisu,
oinaskuu oli eilen hyvässä linjassa kaksosissa olevaan retromarsiin,josko siitä tuo vanhain energioitten "helppo"
käsittely?
itsellä tuo kyllä nosti hyvinkin vahvasti menneitä tunteita pintaan,mutta se johtuu ilmeisesti enämpi retrosaturnuksesta 8 huoneen cereksen ja uranuksen seurassa,kauhia alakulopäivä,
oon noista tulimerkeistä  aatellut että niistä useimmiten unohdetaan se melankolisuus,mikä niihin kuitenkin sisältyy,
tuli on ensin pyöreä muodoltaan kieppuen teräväksi kärjeksi kohti korkeuksia,vrt  mars,tuon pyöreyden sisällä on hehkuva kuumuus,hengen palo,usein tuntuu että tulimerkeillä siellä ovat myös hehkuvat kyyneleet,jotka putoilevat sisäänpäin,
oinaan melankolisuudessa on jotain slaavilaista alkuperää,
"tänään en voi luokses tulla,yöhön rientää täytyy mun..
mene pellonpientareelle,poimi sieltä tähkäpää,anna suudelmasi sille,elän siinä edelleen.."
leijonan haikeus on vähän toisen sorttista,mutta haikea se osaa sekin olla,sillai pikku prinssin sanoin "mutta jos kesytät minut,me toisiamme tarvitsemme..odotus antaa jo onnen tunteen,sydäntäni lämmittää..aina kun kultainen viljapelto,tuulessa suhisee.."
entäs jousimies,aina matkallansa,pieni koti-ikävän kaikerrus rinnassa kuitenkin,..."kyllä muistan sinutkin,mä vuori-ilmaa pulloon laittaa voin tietenkin,sen sulle tuon kun saavun takaisin..."
 kuu oinas herätteli minussa haikeutta,noita kaikkia,
 kuu leijona, askendentti jousimies ja oinasmaista stelliumit,ic oinas
mutta
tänään on jo
 kuuharka,maakolmio  jupiter kauris ja  :saturnus:rx neitsyt,
 aurinko 25  kauris aspect_kvi mars
tuosta viimesestä tuli mieleen radion kuulutukset koirista karkuteillä,
Nokialla tehokloorausta,
Usassa markkinoidaan tehokloonausta,
alaikäraja rahapeleille,lapset kuriin ja nuhteeseen,
ja Yle etsii kuolevia,tehdäkseen ohjelmaa,
tää liittyy jo pluton siirtymiseen kauriiseen,
kuolemaa ei piiloteta enää kappelin seinien sisään,
vaikka ahistas niin aletaan puhua,
ja hyvä niin
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #2863 : 16.01.2008 13:27:28 »

...ja Yle etsii kuolevia,tehdäkseen ohjelmaa,
tää liittyy jo pluton siirtymiseen kauriiseen,
kuolemaa ei piiloteta enää kappelin seinien sisään,
vaikka ahistas niin aletaan puhua,
ja hyvä niin

Ensmäistä kertaa miekii kommentoin ylelle - kannattaen kyseistä ohjelmasarjaa... vieläpä käytin nimimerkkinäni pluto askendentilla  Grin

Ihmettelin, jotta mitenkähän lehtimyyjät eivät ole minua vaivanneet aikoihin - ja miltei samassa silmänräpäyksessä soitettiin ja tarjottiin lasten Merkurius-kirjakerhojäsenyyttä... ikinuorelle elektralle  Kiss

Jäi merkurius kiertämään radallaan ja kiersin ystävällisesti tarjouksen  Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #2864 : 17.01.2008 13:08:09 »

 kuu 17  harka
 aspect_squ :merkurius:14  vesimies,
tuo neliö kuvatkoon omakohtaisesti sitä että jotenkin kyseenalaistan koko tämän astrologisen uskomusjärjestelmän,
ehkä tuosta pitäisi jättää eläinradan merkit tykkänään pois ja aatella matemaattisesti aspekteina,lukuina,kulmana,
kolmiulotteisena suhteena kahden kappaleen välillä,
joo,sattui illalla vanha Ultra luettavaksi ja tämän Panu Myllyniemen artikkeli sieltä,kirjasta astrologia uusiksi,josta te sideerikot olette tuolla puhuneet,
"Eläinrata on makrokosmoksellinen elin.Vuodenajat,vaikka saavatkin alkunsa Auringon liikkeestä,ovat maanpäällinen luonnonilmiö."
nyt kun tämä luonnonilmiö nimeltä vuodenajat,on muutenkin päälaellaan niin oisko oikeesti aika tarkastella ajan ilmiöitä astrologisesti,ei sideerisesti eikä trooppisesti erotellen vaan
saada aikasiks pelkkä astrologia joka perustuis todellisuuteen,
totuuteen? mikä on astrologinen totuus?
tätä pohjusti myös se taannoinen uneni,
jossa tämä "vuodenaika" maisemineen jäi kimmeltämään
menneisyyden vasemmalle ja menimme portista sisään
"uuteen aikaan"? ja matka eteni mutkitellen kunnes ennen ilmaan nousua kuski sanoo:"kaikkihan me tiedämme mikä sinä olet sideerisesti"?
tää uni on vaivannut mieltä,
jos olenkin vaaka,niin sehän ei ole eläinradan eläin ollenkaan vaan skorpionista lohkastu,sarkajako käynyt skorpionissa,siksiköhän sillä on kolme symboliakin?
sitten,kun kaikkeen joutavaan kiinnittää huomiota,
olen joutilas,mikähän eläin sitä kuvaisi? nautakarjassa joutoelukat ovat vasikasta siementämättömiin hiehoihin kuuluvat,ummikkokin on joutilas,mutta se kantaa sentään uutta elämää,
niin asiaan,huomasin keittiön kellon pysähtyneen,16.45,
en vaihtanut siihen patteria ja se lähtikin vielä käpöstelemään ja pysähtyi seuraavana aamuna suden aikaan 3:47,
(aamuneljää sanotaan suden ajaksi,vuorovetten aika)
siis 11 tuntia ja pari minuuttia,
no tietenkin minun numerofriikkinä piti tämä johonkin sovittaa,
astrokartalle mahtuu,pluto on 11 astetta  neitsyt kartalla,
minuutit ei satu,mutta kun tuo saturnus nyt retroaa tuolla neitsyessä,ja liittyy aikaan ja pluto pakolliseen muutokseen ja kello meijän pakkopaitaan niin
aattelin josko tää ois esimakua siitä että meijän on pakko riisua tuo pakkopaita ennenpitkää?
vuodenaika ei vastaa kuvitelmaamme,
astrologia ei vastaa tähtitaivasta,
kello ei vastaa ajankulkua,
sitä pitää rukata mennen tullen syksyin keväin,
mistä sitä sitten tutkii ajankulkua?
siitäkö kuinka kuunsirppi P-pullistuu eli kasvaa tai K-kutistuu,
vähenee? ja aurinko nousee,vaikket sitä näkiskään?
"totuus on hiljaisuuksien välissä"
niin sanotaan,mutta niin hiljaa en ole vielä osannut kuunnella,että tietäisin

mitä kuuntelen,niin kissan rohinaa,
aivan kuin se vetelisi viimesiä henkäyksiä,
ja niin itsestäänselvänä olen sen seuraa pitänyt,
(se lähtee jopa meditatiiviselle seuraksi,josko sillä onkin passiivinen keuhkosyöpä?)
että vasta nyt havahdun sen mahdolliseen poislähtöön,
se on jotenkin merkittävä kolli,
minä en valinnut sitä,se valitsi minut,tuli ja asettui taloksi

neliöpäivä
tallennettu
Sivuja: 1 ... 189 190 [191] 192 193 ... 239
  Tulostusversio  
 
Siirry: