Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Transiitit: Lilith..?  (Luettu 5 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« : 26.04.2024 19:25:28 »

Mietin miten tulkita tr Lilith  aspect_con vertex ja toisaalla  tr pallas aspect_con  Lilith?

Antaako tr Pallas voimaa nataali Lilithille, vai neutraloiko tr Pallas nataalin Lilithin haittoja?

Kuitenkin, olen joutunut  viimeisen pari vuotta varsin voimallisesti puolustamaan oikeuksiani sekä toistenkin oikeuksia.
Tänään viimeksi autoin ensin toista naista, joka mainitsi olevansa varsin arka, samalla kertoen ongelmansa.

Neuvoin hänelle, miten kannattaa toimia muutamissa kertomissaan haittatilanteissa.
Sitten lähdin hoitamaan omia asioitani . Niissä ilmeni jälleen erään tahon pyrkimys saada minut maksamaan jo kerran maksettu iso lasku. Viimeksi viime kuussa asia oikaistiin. Nyt tekivät sen taas. Tämä vain yhtenä esimerkkinä.
Että kolminkertainen pyrkimys laskuttaa. Ei passaa. Ei minulle.

Olen ollut yhteydessä yritykseen useasti samanlaisten pyrkimysten vuoksi.
Mietinkin, jospa ilmoitankin asian Hesarille tms.
Poltan hiukan vuosituottoa heiltä samalla.
Että oppivat hoitamaan asiat reskontrassa  ajan tasalle, ilman huijauspyrkimyksiä.  

Hiukan räikeitä Lilithmäisiä toimia.  
Siis nätisti sanoen pissattamista.
Vastaavissa tilanteissa yrittäjänä muutamakin asiakas laittoi nimeni mustalle listalle nettiin, kun jättivät laskunsa maksamatta. Että muka asiattomasti heiltä vaadin maksua.
Noh! Antaa Yläkerran Iskän hoitaa tasimiset.
Viittaan tässä sananparteen: Kyllä elämä tällaiset tilit tasii. (= tasaa)

Kyllä se mukavalta tuntuu, kun lähtee laskuja maksamaan, eikä tilillä olekaan rahoja. Vaikka eivät olisikaan ainoita rehellisellä työllä ansaittuja.

Että näin meillä.

 knuppel2 police
« Viimeksi muokattu: 26.04.2024 19:31:04 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: