Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 662380 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #465 : 30.05.2006 23:24:50 »

Smiley TERVEHDYS!
ENKELIEN SUOJASSA MATKAA TEHDEN SAAPUU KESÄISET PÄIVÄT! MILLAISEN KORTIN ENKELIT MINULLE LÄHETTÄVÄT? ODOTELLELLEN Huh

Sirhe, sinulle tuli kortti:

TUKI

Jumala, enkelit ja ylösnousseet mestarit jotka rakastavat, suojelevat ja ohjaavat sinua, suojelevat sinua juuri nyt. Et ole yksin. Olet turvassa!

Tämä kortti vakuuttaa ja varmistaa, että sinä olet osa mahtavaa ja voimakasta hyväntahtoisten "olentojen" tiimiä. He ympäröivät, opastavat ja rakastavat sinua jatkuvasti ja lakkaamatta. Jos olet vaarassa, he "tulevat väliin" varoituksin tai hengen pelastavin tavoin. Jos olet peloissasi, he lohduttavat sinua Jumalallisen rakkauden energialla. Jos olet hämmentynyt, he kuiskailevat ohjausta korvaasi.

Tämän kortin esiin tulolla, sinun enkelisi ja oppaasi pyytävät sinua keskustelemaan/olemaan yhteydessä heihin useammin. Keskustele sielusi/henkesi kautta heidän kanssaan kaikesta, ja näet/koet pian todistuksia heidän olemassaolostaan. Lähiaikoina enkelit "pestaavat" sinut auttamaan muita ihmisiä. Jos joskus koet epäilystä kyvyistäsi autaa toisia, pyydä enkeleitä päästämään irti näistä epäilyksistä ja peloista.


 smitten angel
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #466 : 31.05.2006 00:15:54 »

ANTEEKSIANTO
Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.
"En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan".

 smitten angel

Kiitos, Rakkauden enkeli!!(http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/heartbeat.gif)
Tämäpä se juuri on minun "möykkyni", joka salpaa hengen ja tukahduttaa kyyneleet..
Aina, kun olen varma, että olen antanut anteeksi.. tapahtuu jotain ja
huomaan edelleen olevani täynnä vihaa ja katkeruutta..
Nyt alkaa muutos.. tämä täytyy käsitellä..

 KIITOS, vielä kerran (http://www.cosgan.de/images/midi/engel/d040.gif)      Oikku67   (http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/coeuranime.gif)     
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #467 : 31.05.2006 14:31:38 »

Kiitoksia rakkauden enkeli...  smitten smitten smitten
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Axu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #468 : 31.05.2006 14:37:12 »

Kiitos Rakkauden enkeli!!! Ja arvaa mitä, sattumaa ja/tai ei sittenkään...olen nähnyt tai muistanut lähipäivinä monia uniani-mitä en ole aikoihin muistanut,ja miettinyt niiden tarkoitusta...Mulla on ihan kylmät väreet! Jatkan unieni tulkintaa! Hyvää kesän alkua toivoo axu!!!
tallennettu
Bilancia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Vain köyhillä on kiire.


Profiili
« Vastaus #469 : 31.05.2006 16:22:59 »

Hei Amorin apulainen  Cheesy
Lukisitko minun kirjoitukseni ja nostaisit sen jälkeen kortin. Tekstini otsikko on "Voinko kuvitella kaiken?APua kaivataan.." ja nimerkki siis AH. En jaksa sitä tähän uudelleen kirjoittaa... Miljoonat kiitokset!
tallennettu

Nouseva Jousimies, Aurinko Vaaka, Kuu Kaksoset, Merkurius Vaaka, Venus Skorpioni, Mars Skorpioni
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #470 : 31.05.2006 20:55:03 »

Hei Amorin apulainen  Cheesy
Lukisitko minun kirjoitukseni ja nostaisit sen jälkeen kortin. Tekstini otsikko on "Voinko kuvitella kaiken?APua kaivataan.." ja nimerkki siis AH. En jaksa sitä tähän uudelleen kirjoittaa... Miljoonat kiitokset!

AH, luin kirjoituksesi ja sinulle tuli kortti:

IDEAT & INSPIRAATIO

Kiinnitä huomiota uusiin ajatuksiin ja ideoihin jotka tulevat mieleesi. Ne ovat mahtavia yhteistyön "siemeniä" Jumalan kanssa.

Jumala puhuu sinulle ajatustesi kautta, ja tämä kortti näyttää että enkelit haluavat sinun huomioivan ja seuraavan ideoita, joita olet saanut viime aikoina. Nämä ajatukset ovat vastauksia rukouksiisi johdatuksesta. Joten älä jätä niitä niitä huomiotta, luullen niitä pelkäksi mielikuvitukseksi.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat antaa sinulle luottamusta, että olet kykenevä saamaan upeita ideoita, aivan kuten kuka tahansa muukin Jumalan lapsi. Sillä kaikki upeat ideat ovat lähtöisin yhdestä Jumalallisesta mielestä, Jumalasta. Koska Jumala on kaikkialla läsnäoleva, jokapuolella, Jumala on myös sinussa. Joten Jumalan mieli jatkuvasti ilmaisee uusia ajatuksia ja ideoita myös sinun mielessäsi!


 smitten angel
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #471 : 03.06.2006 21:48:37 »

Hei Rakkauden enkeli !

Omistan itse myös enkelikortit(en ole käyttänyt pitkään aikaan).

Mutta jos toinen nyt nostaisi minulle kortin, voisi sillä olla ehkä enemmän merkitystä kuin itse nostaen !

Kiitos etukäteen.  Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #472 : 06.06.2006 23:46:42 »

Hei Rakkauden enkeli !

Omistan itse myös enkelikortit(en ole käyttänyt pitkään aikaan).

Mutta jos toinen nyt nostaisi minulle kortin, voisi sillä olla ehkä enemmän merkitystä kuin itse nostaen !

Kiitos etukäteen.  Smiley Smiley

Astrofriikki, sinulle tuli kortti:

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!


 smitten angel
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #473 : 07.06.2006 17:28:04 »

Auttaisitkohan minuakin? Smiley

Minua kamalasti vaivaa moka, joka tapahtui töissä. Aloitin juuri siellä ja tuntuu, etten ollenkaan opi paikan tavoille  Undecided
Kysynkin, että tulenko pärjäämään työpaikalla ja oliko tuo moka loppujen lopuksi niin suuri?

kiitos smitten
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #474 : 07.06.2006 21:48:07 »

Auttaisitkohan minuakin? Smiley

Minua kamalasti vaivaa moka, joka tapahtui töissä. Aloitin juuri siellä ja tuntuu, etten ollenkaan opi paikan tavoille  Undecided
Kysynkin, että tulenko pärjäämään työpaikalla ja oliko tuo moka loppujen lopuksi niin suuri?

kiitos smitten

Loume, sinulle tuli kortti:

HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

Muuttamalla katsantokantaasi enkelimäiseen perspektiiviin, sinusta tulee maallinen "enkeli". Ylläpitämällä ylevää, kohonnutta katsantokantaa, "kipinöivät"  kaikki ihmissuhteesi parempaan suuntaan ihmeellisesti. Ristiriidat, selkkaukset putoavat pois, paljastaen puhtaan ja uuden totuuden kaikista ja kaikesta.


 smitten angel
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #475 : 08.06.2006 15:39:50 »

Isot kiitokset ja kumarrukset sinulle  smitten smitten
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #476 : 09.06.2006 20:35:14 »

Hei Rakkauden enkeli !

Suuren suuret kiitokset Sinulle !  Smiley

Antoi ajattelemisen aihetta  Smiley smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #477 : 09.06.2006 22:09:50 »

Rakkauden enkeli!

Haluisitko nostaa miullekin kortin!?  Smiley Minun ja miun aivan valloittavan ihanan kumppanini suhteelle..  smitten
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #478 : 13.06.2006 12:54:40 »

Hei Rakkauden enkeli,

voisin turvautua sinun ja korttiesi apuun tässä nykyisestä ihastuksestani... Kun ei mitään näytä oikein tapahtuvan, niin olisiko viisainta siirtyä eteenpäin vai odottaa miestä vielä? Kun itse on niin kahden vaiheilla järjen ja tunteiden kanssa...

annaelen

Annaelen, sinulle tuli kortti:

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan.  Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #479 : 13.06.2006 12:58:10 »

Rakkauden enkeli!

Haluisitko nostaa miullekin kortin!?  Smiley Minun ja miun aivan valloittavan ihanan kumppanini suhteelle..  smitten

Mirtsu, sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: