Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarot kortit  (Luettu 6131 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« : 25.05.2007 20:48:07 »

kysyisin mitkä olisi sopivimmat aloittelijalle ja paljon maksaa ja
mistä kannattaa kysyä.myydäänkö kirjakaupassa esim.tuli mieleen
kiitos vast.  smitten smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.05.2007 22:57:54 »

no esim. unio mystica on mielestäni hyvä paikka tilata tai käydä ostamassa kortteja.

ei voi sanoa niinkään että mikä pakka sopisi aloittajalle vaan katsele ja koskettele kortteja ja osta intuitiolla se pakka joka sinua puhuttelee.

se on hyvinkin henkilökohtainen asia mielestäni mikä korttipakka sopii kellekin. mikää sopii toiselle ei taas koskaan välttämättä puhuttele jota kuta toista.

omalla sydämellä ja intuitiolla siis löydät juuri ne sinun korttisi.

suurimpaan osaan pakkoja on tänä päivänä olemassa jo ihan suomenkielisiä opas kirjojakin jos niiden kanssa haluat asiaa opiskella.

suosittelisin kuitenkin korttien luvassa aina ensin luottamaan siihen omaan ensimmäiseen intuitioon mitä tulee sitten mieleen ja kirjaa tahdot käyttää niin hakea siltä vain jotain vahvistusta asioille.
tallennettu

Rusalka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


kuulkaa korpien kuiskintaa


Profiili
« Vastaus #2 : 26.05.2007 00:37:21 »

Olen Jadeanian kanssa samoilla lijoilla, ehdottomasti pakka valitsee sinut eikä toisin päin. Katsele pakkoja ja varsinkin niiden kuvia niin tiedät varmasti. Crowleyn pakka on upea ja siihen on saatavilla hyvät opaskirjat. Itselleni rakkain pakka on Haindlin luonnonläheinen pakka, ikääkin sillä on jo, huh, 17 vuotta... Shocked
tallennettu

aurinko rapu askendentti kauris kuu kauris venus rapu mars vesimies
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #3 : 26.05.2007 13:19:07 »

omat pakkani(3) ostanut jalokivigalleriasta (tampere)..ko kaupassa muutakin mukavaa, kauniita esinetiä, heilureita,kiviä..meinannut jo kysyä sinne porttikieltoakin kun kaikkee meinaa aina tarttua mukaan  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #4 : 26.05.2007 13:28:01 »

Tähänhän voisi listata vähän noita nettikauppoja, jookos? Itse yritän löytää eneklikortteja, mutta kaikkialla tuntuu olevan ne muutaman samat valikoimissa eikä ne iske minuun.
Oisko jollain tietoa missä netissä olisi laajemmin kuvia korttipakoista? Doreen Virtuen olen läpikäynyt enkä ihan löytänyt etsimääni sieltäkään....Olenko vaikea  Cheesy
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Pentti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #5 : 26.05.2007 19:11:33 »

kiitos vastaajille.olen katsellut netistä. en tiedä vielä mitkä ostaisin
vähän tuntumaa on  smitten smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #6 : 27.05.2007 23:14:13 »

mun mielestä tampereella oli enkelikortteja ainakin auringontalo (Väinölänkatu 1) tammelan torin likellä.siellä paljon muutakin mukavaa ja mielenkiintoista tavaraa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #7 : 30.05.2007 12:40:52 »

Utelias kun olen, piti googlettaa..  angel

http://www.gabrielabookshop.com/
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: