Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 651180 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #75 : 08.02.2006 20:52:57 »

Moi Rakkauden Enkeli!

Nostaisitko mullekin kortin? Jos vaikka löytäisit jonkinlaisen selityksen , miksi elämäni on kaikkine sattumuksineen mennyt juuri näin monen mutkan kautta, miksi minusta on jo tullut ja pitää tulla niin tavattoman vahva?  Huh
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #76 : 08.02.2006 21:24:59 »

nyt tähän viestiketjuun, jossa Sinulta voi pyytää "nostamaan" vasta hankikimillasi enkelikortellasi JUURI MINULLE sopivan kortin johonkin askarruttavaan asiaan tai elämäntilanteeseen liittyen. Mitään tarkkaa vastausta näillä korteilla ET "kuulemma" saa, mutta on niissä aina jokin sopiva sanoma kulloiseenkin tilanteeseen. Ja oman intuitioni kautta kortin sanoma "aukeaa" minulle "parhaiten sopivalla tavalla".

Olisi kiva kuulla mitä kortti kertoo minulle ja vieläkö jaksat tehdä tulkintoja  Kiss
Minua kummastuttaa hämmästyttää  Cry  katkennut  kauris-"suhde"  Cheesy!
« Viimeksi muokattu: 09.02.2006 20:01:50 kirjoittanut saru » tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
epi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #77 : 08.02.2006 21:52:30 »

Pyytäisin nostamaan myös minulle kortin...haluaisin tietää mitä tämän astman puhkeaminen minulle haluaa kertoa ja muutenkin elämäntilanteeni on nyt iso kysymysmerkki johon vastaukset selviävät ajan kuluessa...kaipaisin kuitenkin ainakin rohkaisua  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #78 : 09.02.2006 00:43:25 »

Hei "rakkauden enkeli"

Mitähän enkelisi minulle haluaisi kertoa.   angel
 Cry  surun aika  Cry



 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Northernstar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Kaikella on aikansa ja paikkansa...


Profiili
« Vastaus #79 : 09.02.2006 01:02:57 »

Kaunis kiitos ja kumarrus sinulle Rakkauden Enkeli  smitten

Hyvinpäs taas sopikaan tähän hetkiseen elämäntilanteeseen tuo meditaatio   Smiley

Ja enkulit tietenkin  angel
tallennettu

Aurinko Kalat
Nousu Rapu
Kuu Oinas
Merkurius Kalat
Venus Kauris
Mars Härkä
-Sininen mangeettinen myrsy-
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #80 : 09.02.2006 01:03:21 »

HEI TAAS KAIKILLE!

Tämä aika jota täällä astrossa vietin nyt tänään tässä myöhäisillassa, meni pelkästään yksityisviestien vastaamiseen. Seuraavan kerran keskityn taas tällekin puolelle.  coolsmiley Toivonkin jatkossa mieluiten kaikki viestit tänne yleiseen osioon, koska se helpottaa työskentelyäni... Ellei sitten ole jotain niin arkaluontoista asiaa tms. vahvaa syytä miksi ei tänne kaikkien nähtäväksi halua laittaa... Muuten siis pyyntöni on, että pyytäkää mieluiten enkelten viestejä täällä ylellä.  angel

Lähden huomenna perheeni kanssa parin päivän reissuun muille maille vierahille, joten seuraavan kerran olen paikalla astrossa aikaisintaan lauantaina. Vastailen siis kyllä aikanaan kaikille odottaville. PATIENCE.


 smitten angel
tallennettu
venny
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54


Profiili
« Vastaus #81 : 09.02.2006 19:19:17 »

Hei!
Olisinpa kovin kiitollinen, jos jaksaisit nostaa kortin minullekin. Pitäisi tehdä päätös, ja vähän pelottaa... Astuako askel vaiko ei, siinäpä kysymys. Ja mitä kaikkea kauheuksia siitä askeleesta voikaan koitua!? Tai sitten pelkkää hyvää. Apua...

Valoa ja lämpöä Sinulle. Smiley
venny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #82 : 09.02.2006 20:44:17 »

Moikka

kaikki menee hyvin, tosin vähän hassu olo kun vain matkailu kiinnostaa. Haluaisivatko enkelit kertoa mitään uutta minulle?

Kiitos.

PS Hyvä pointti tuo, kaipa niihin rukouksiin vastataan samoin kuin visualisointeihin.. en vain pyydä esim oikeaa kumppania ennen kuin itsestä tuntuu että edellisestä on tarpeeksi aikaa, oli se sen verran hurja suhde.  Cool Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
heissu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #83 : 09.02.2006 20:52:11 »

Enkelikorttia odotellen  smitten

Kiitos ja kumarrus!
tallennettu
sitruunamelissa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #84 : 09.02.2006 21:05:04 »

Enkeli viestejä  smitten

Mitä sieltä tulee minulle ?

sitruunamelissa
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #85 : 09.02.2006 22:17:12 »

Hei, Rakkauden Enkeli!

Ehtiiko vielä saada jotain vastausta tulevaisuudelle?

Ystävällisin Terveisin
Odessa
tallennettu
kazza79
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #86 : 10.02.2006 04:48:55 »

Mäkin toivoisin, että nostaisit mulle kortin tähän yksinäisyyden tilaan...

Kiitos Smiley
tallennettu
SIRHE
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #87 : 10.02.2006 09:28:16 »

Enkelit ovat taas alkaneet kovasti tuntua läheisemmiltä. Muutama vuosi sitten ne tuntuivat olevan aina lähellä ja pitämässä huolta. Kun nyt tuot enkelikorttien kautta meille astrolaisille vastauksia,  toivoisin minäkin Sinun nostavan minulle kortin. Kiitän jo etukäteen!
angel
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #88 : 10.02.2006 12:27:06 »

Itselläni on samat enkelikortit, mutta olisi mukavaa jos viitsisit välittää enkelin sanoman myös mulle. angel
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #89 : 10.02.2006 13:16:57 »

Hei, Sinä enkelten sanansaattaja!

Ehtisitkö katsomaan minullekin mitä enkelit neuvovat elämäntilanteeseeni, joka on tällä hetkellä aika kaoottinen. Olen eroamassa ja miljoonat tunteet epätoivosta ehdottomaan luottamukseen kaiken järjestymisestä  vuorottelevat mielessä yötäpäivää. Teenkö oikein....teenkö väärin  Cry. Olenko vain taivaanrannanmaalari ja näen tulevaisuuden parempana kuin nykyisyyden?

Tuhannesti kiittäen jo etukäteen.

Namaste!  smitten

Starseed
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: