Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 923257 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
höyhen
Kohtuuastroilija
**

Järki tietää, sydän tuntee

Profiili
« Vastaus #1515 : 14.05.2007 09:03:02 »

Hei.
Olisiko enekleillä minulle joku viisaus jaettavaksi? :Smiley
kiitoksia! smitten
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1516 : 14.05.2007 10:02:46 »

Hei,

saisinko minäkin kortin, mikä voisi jotenkin selkeyttää tilannetta. Jouduin irtisanotuksi "taloudellisista ja tuotannollisista systä" ja tuntuu, että kaikki on epävarmaa. Tällä hetkellä tuntuu siltä että on kuin siili, käpertyy ja on vain paikallaan Cry. Ehkä kortista olisi apua, että saisin taas "potkittua" itseni liikkeelle. knuppel2

zarazed
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1517 : 14.05.2007 16:32:43 »

Mitähän enkeleillä olisi minulle kerrottavaa ?

Kiitos jo etukäteen  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1518 : 15.05.2007 20:47:54 »

Hei.
Olisiko enekleillä minulle joku viisaus jaettavaksi? :Smiley
kiitoksia! smitten

Höyhen, sinulle tuli kortti:

ROMANSSI

Enkelit osoittavat sinulle ja auttavat sinua romanssin tarpeissasi. Pyydä ja hyväksy enkelten apu rakkauselämässäsi.

Tämä kortti osoittaa, että enkelisi ovat kuulleet sinun romanssin pyyntösi. He ilmoittavat huomioineensa sinun sydämesi rakkauden kaipuun. He ovat vastaanottaneet ja vastaavat pyyntöösi.

Nyt siis työskentelet yhteydessä enkelten kanssa tuodaksesi esiin romanssin jota etsit. Enkelit ohjaavat sinua erityisin tavoin varmistaakseen, että he toteuttavat toiveesi. Esimerkiksi, saatat saada voimakkaan tarpeen/tuntemuksen ajaaksesi johonkin tiettyyn paikkaan, ja saatat tavata ihanan kumppanin kun saavut määränpäähän. Enkeleiden ohjaus saattaa pyytää sinua liittymään/osallistumaan johonkin itsesi kehittämisen toimintaan, liittyen liikuntaan, ravitsemukseen, tai itseapu seminaareihin yms. Seuraa tätä johdatusta ja löydät romanssin jota etsit.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1519 : 15.05.2007 20:50:27 »

Hei,

saisinko minäkin kortin, mikä voisi jotenkin selkeyttää tilannetta. Jouduin irtisanotuksi "taloudellisista ja tuotannollisista systä" ja tuntuu, että kaikki on epävarmaa. Tällä hetkellä tuntuu siltä että on kuin siili, käpertyy ja on vain paikallaan Cry. Ehkä kortista olisi apua, että saisin taas "potkittua" itseni liikkeelle. knuppel2

zarazed

Zarazed, sinulle tuli kortti:

SUOJELUSENKELI

Sinun suojelusenkelit haluavat sinun tietävän kuinka paljon he rakastavat sinua. Enkeleittesi rakkaus on täysin ehdotonta ja kaiken kattavaa.

Et ole yksin. Tämä kortti on "nostettu" rakkauskirjeenä suojelusenkeleiltäsi, jotka haluavat sinun tietävän, "Me olemme tässä. Me emme ole ikinä jättäneet sinua, emmekä voi ikinä jättää." Sinun suojelusenkelisi sanovat, että ansaitset heidän apunsa ja huomionsa. Ei ole mitään mitä olisit ikinä voinut ajatella, sanoa, tai tehdä joka voisi sulkea sinut pois Jumalaisilta auttajiltasi. He eivät ikinä tuomitse tai hylkää sinua virheittesi takia joita teet. Enkelit vain yksinkertaisesti ovat täällä tukeakseen sinua, jotta voit henkisesti kasvaa ja auttaa muita.

smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1520 : 15.05.2007 20:53:26 »

Mitähän enkeleillä olisi minulle kerrottavaa ?

Kiitos jo etukäteen  smitten

Astrofriikki, sinulle tuli kortti:

JUMALLALLINEN AJOITUS

Kiinnitä huomiota "oviin", jotka ovat avautumassa ja sulkeutumassa sinulle juuri nyt. Kävele ovista jotka aukenevat, ja opi ovista jotka sulkeutuvat.

Sinun rukouksiisi vastataan; Siitä ei ole epäilystäkään. Kuitenkin, kaikki toimii Jumalallisen ajoituksen universaalien lakien mukaan. Tämä tarkoittaa sitä, että tiettyjen "palapelin palasten" täytyy osua kohdalleen jotta toiset osat voisivat tulla toteutettavaksi/täytettäväksi. Jos yrität hypätä tai kiirehtiä tiettyjen palasten yli, koko suunnitelmasta puuttuu tukeva/luotettava perusta.

Älä yritä pakottaa mitään ovia aukenemaan, jotka ovat sinulta suljetut. Sen sijaan, pyydä enkeltesi opastusta nähdäksesi onko ovi suljettu/sulkeutunut negatiivisten odotusten takia, vaiko vain yksinkertaisesti Jumalallisen ajoituksen vuoksi. Etsi muita ovia jotka aukenevat ja kulje niistä uskolla ja kiitollisuudella.

smitten angel
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1521 : 15.05.2007 21:56:42 »

Kiitos Rakkauden valo smitten, luin useaan kertaan nostamasi kortin viesti. Tuntui, että kyyneleet nousee silmiin niin lempeältä ja ymmärtävältä se tuntui angel. Tuntui aika erikoiselta, kun minulle on sanottu, että olen aikanani päättänyt tämän vaelluksen olevan henkisen kehitykseni aikaa, toisten auttamista. Harvoin kaikki  menee omien suunnitelmien mukaan, eipä tälläkään kertaa, arjen tapahtumat ja asiat vievät paljolti mukanaan. Olen ajatellut, että ehtiihän sitä sitten vanhempana...
Vähitellen olen alkanut selkeämmin tajuta henkisiä asioita reikin ja pranicin kautta. Siinäkään en ole luottanut yhteen, minulle kaikki pitäisi olla tavalla tai toisella konkreettisesti todistettua. Ne ovat todellisuutta vaikka niitä ei näe, se on ollutkin minulle vaikeata, koska olen itse tottunut pitämään kaiken tarkasti kontrollissa, hallinnut ja hoitanut erilaiset tilanteet. Onko näiden asioiden ymmärtäminen ollut teille toisille helppoa ja selkeää? Minulla ainakin tuntuu tässä olevan vielä paljon hyväksyttävää, pohdittavaa ja opittavaa...

smitten smitten smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1522 : 16.05.2007 06:54:33 »

Kiitos Rakkauden valo  Smiley smitten

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
pirre
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1523 : 17.05.2007 20:32:48 »

ANTEEKSIANTO

Enkelit muistuttavat, että ihmiset ja tilanteet on lähetetty sinulle opettajinasi, tärkeimpinä opettajina. Ilman heitä sielusi ei voi kasvaa.
Ohjauksesi on luopua menneestä, vihasta, loukkaantumisista ja levottomuuksista.
Kun annat itsellesi ja muille anteeksi,
karmasi on pyyhitty pois sielun muistista.
Pyydä enkeleitäsi poistamaan vihaisuus ja syyllisyys. He ottavat kuormasi sinulta.
Anna anteeksi itsellesi ja muille.
tallennettu
Hemmi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1524 : 22.05.2007 07:43:33 »

Hei,

Mitä enkeleillä on minulle kerrottavana?

Kaunis kiitos.
tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1525 : 22.05.2007 09:49:30 »

Saisinko minäkin viestiä enkeleiltä, kiitos!

smitten
tallennettu
Bamsetar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1526 : 22.05.2007 10:12:19 »

Olisiko enkeleillä minulle viestiä.  smitten
tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**

Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡

Profiili
« Vastaus #1527 : 22.05.2007 20:45:55 »

Voisitkos minullekin nostaa enkelikortin?  angel

Kiitos jo etukäteen!  Kiss
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
taustakuva
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1528 : 23.05.2007 11:43:59 »

Hei Rakkauden Valo!

Saisinko minä viestiä enkeleiltä? Parisuhteen tila askarruttaa, jatkaako yhdessä vai lähteä erisuuntaan?

Kiitos jo etukäteen!  Smiley

T. Taustakuva
tallennettu
ketunlieko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1529 : 24.05.2007 12:17:48 »

Hmmm,

Minua ahdistaa. En pääse korjaamaan tai muuttamaan tapahtunutta, en voi vaikuttaa. Jos olisin siellä missä voisin vaikuttaa, en tiedä auttaisiko puhe. Voisiko joku katsoa minulle jostain kortista, pitääkö kesäkuun suunnitelmani ja kannattaako minun tehdä eräs ratkaisu? Asia koskee parisuhdetta.

En tiedä pystyykö tuohon vastaamaan, mutta olen vain niin ahdistunut etten keksi muutakaan.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 100 101 [102] 103
  Tulostusversio  

Siirry: