Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1982  (Luettu 4430 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 01.02.2006 15:12:44 »

Tämä on sattuneesta syystä itselleni läheinen ja tärkeä vuosiluku...  :Smiley

Joka on moneen otteeseen herättänyt keskustelua täällä aikaisemminkin epäsuorasti.

Planeetat tuntuivat tuona kyseisenä vuonna olevan kummallisessa sumpussa ja siksi monella on erittäin painottunut joku huone. Itselläni siis se 6.

Sitten useimmilla, jos ei jokaisella -82 syntyneellä on kartallaan Saturnus yhtymä Pluto ja joku astrologi tätä joskus taivasteli ja sääli meitä...  buck2

Mitäs ajatuksia tai kommentteja tämä vuosi astrologisesti tietävemmissä herättää?  Smiley
tallennettu
Annaz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2006 15:53:20 »

Hei

Tämä oli minulle täysin uutta. kertoisitko lisää? Tyttäreni syntyi ko vuonna ja helppoa hänen elämänsä ei suinkaan ole ollut. Kasvattavaa epäilemättä. Joskus olen miettinyt miksi jollekin annetaan noin paljon läksyä tähän elämään.

Tietenkin äitinä toivoisin että elämä muuttuisi vuosien mennessä valoisammaksi =)

-annaz-
tallennettu

Juuri näin olen halunnut elää.
Ei hukattua hetkeä,
täysi tunne seurana.
Olen tässä, olen nyt..."
myyri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2006 16:01:48 »

Aivan, kasikakkosia ollaan, mielenkiintoista on elo tähän asti ollu mutta ei ainan niin yksinkertaista. Minulla on tuo saturnus-pluto-jupiter yhtymä hässäkkä suoraan ascendentin päällä ja ykköshuoneessa. Kertokaa te ihmeessä jotain jotka tiedätte enemmän..!
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #3 : 01.02.2006 16:12:21 »

Kummallinen kasikakkonen ilmoittautuu!

Mulla on  saturnus mars pluto jupiter stellium placiuksella 3.huoneessa ja tasahuonejaolla 2.huoneessa.... ja joskus hirvittää miettiä, että kun tämä elämä on nämä ensimmäiset 23 vuotta ollut tällaista rallia, että mitä tässä on vielä edessä. crazy2

Kuonot pystyyn koirat! Nyt on hurtan vuosi Cheesy
tallennettu
Q
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382


Profiili
« Vastaus #4 : 02.02.2006 16:52:23 »

Täältä heittäytyy mukaan myös yksi erikoista vuosikertaa oleva Wink

Pakko myöntää, että olen vielä tosi noviisi noiden aspektien tulkitsemisen kanssa, mutta jos joku viisaampi tahtoo katsoa niitä, niin lisää vielä varmuudeksi syntymätietoni viestin loppuun. Ainakin kartaltani löytyy Pluto yhtymä Saturnus, mutta en tiedä onko sen vaikutus sama kuin Saturnus yhtymä Plutolla Huh

Lisäksi kartallani on runsaasti aspekteja, joissa Kuu on vastaanottavana planeettana ja suurimmassa osassa niistä lupaillaan ristiriitaisuuksia ja ongelmia alitajuisten tunteitteni, välittömien reaktioitteni ja turvallisuushakuisuuteni alueella.

Kas kummaa olenkin läpikäynyt vaikean lapsuuden ja helvetillisen murrosiän, kipeän ja kimurantin äitisuhteen sekä olemattoman ja välinpitämättömän isäsuhteen. Vuosien varrella mukaan on mahtunut vähän kaikkea päihteistä mielenterveysongelmiin. Nyt kuitenkin jokusen vuoden kulkenut vahvasti valoon päin Smiley. Toivon tietenkin, että tämä olisi pysyvä kehityssuunta ja ehkäpä pääseen vielä joskus viettämään seesteistä ja tasapainoista vanhuutta Wink

060982
11:57
Espoo-Jorvi
tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.2006 16:41:30 »

Heips!


   Myös minulla on 1982 syntynyt tytär, vieläpä merkillisella/merkittävällä päivämäärälläkin syntynyt, eli 7.7. Kiss

   Oman kantapään kautta opettelija, jolla varmasti on vaikea mutta myös rikas elämä smitten smitten

   Tässä elämässä hän on ollut minun opettajani, itse olen yrittänyt antaa tasapainoisen ja "tavallisen" elämän pohjan tyttärelleni :Smiley

    Enkeleitä, t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: