Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Homomagnetismi  (Luettu 10734 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Felisia
Vieras
« Vastaus #15 : 30.01.2006 23:29:08 »

Nuo aspektit viittaisivat mielestäni siihen, että sinulla on melkoisen vaelteleva ja vaikutteille altis tempperamentti. Ympäristön paineet ja alitajuiset kuvitelmat valtaavat ehkä turhan helposti mielesi. Toisaalta avoin psyyke voi ilmetä telepaattisina kykyinä jne. Nyt epäilen, että taidat liikaa miettiä asiaa itseesi kohdistuneena. En halua sen kummemmin neuvoa saati loukata, mutta sinuna en antaisi asialle liikaa valtaa vaan kävisin salilla kuten ennenkin. Smiley

No sitä se on.

En minä annakaan tämän vaikuttaa.
Mutta ei se pelkästään saliin rajoitu,,,äskenkin minua ujosteltiin aivan jossain muualla.
tallennettu
Felisia
Vieras
« Vastaus #16 : 31.01.2006 00:55:48 »

ivan..jep.

Kato privaattis?
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #17 : 31.01.2006 04:11:34 »

Ensin ajattelin, etten kirjoita tätä, vaikka muistui heti mieleeni kun aihetta luin... mutta tässä sitä taas ollaan.

Minulla on nimettäin hiukan sama 'ongelma', mutta toisin päin!

Tyttökaverini usein nauravat, että kun astun paikalle rupeavat kaapinovet kolisemaan. Saman talven aikana asuessani kimppakämpässä erään parturi tyttösen kanssa kävi KAKSI KERTAA niin, että hänen alkaessa tapailemaan jotain häiskää kävi myöhemmin ilmi, että todellisuudessa tämä olikin kiinnostunut minusta. Tämä yhteisasuminen on vain hyvä esimerkki...näitä on useita eri muodoissa. Viimeeksi nyt syksyllä kun ystävättäreni ja tämän miesystävän välit erkanivat alkoi 'Mitä kuuluu, kahville?' viestejä satelemaan... älä säkin nyt aloita   smiley6600


Aspekteista: Aurinko ja kuu (kalat!) ovat kolmiossa ja tämä yleensä 'luonnonlapsi-aspekti ilmenee parhaiten juuri luotevana tapana olla oma itsensä... tavallaan oma sisäinen ja ulkoinen maailma tasapainossa.

Mars pluto yhtymä kolmiossa venukseen (orbi 1).  mars pluto liittyvät kummatkin seksiin (pukki) ja tärkeimpänä marssin sekä venuksen kolmio joka tuo tasapainen ja harmonian tämänkaltaisten energioiden välille... että sitä ollaan tasapainossa puoltensa välillä. Toisin sanoen menen kosmetologilta suoraan ajamaan rallia maastoon. Jotkut tekee tyttöjen/poikien juttuja... mie teen mitä tykkään  :Smiley Jo pienenä mulla oli kokoelma barbeja ja pikkuautoja...kummatkin yhtä rakkaita.

Nyt kun laskeskelin niin   pluto aspect_con jupiter ja nippanappa  venus tekee komion DC.hen... tämäkin varmaan vaikuttaa.

Mulla on myös  kuu aspect_squ neptunusneptunus aspect_tri askendentti ja lisäksi  merkurius venus aspect_opp neptunus... kuka hitto on laittanut mulle näin paljon aspekteja?

Älä nyt vaihda väriä, mutta tosta sun väljästä  neptunus aspect_con askendentti tuli mieleen Marilyn Monroe jolla on muistaakseni sama. Pitävätkö herrat todella vaaleaveriköistä? Oli miten oli... katso ettei sinua ällyytetä. coolsmiley

Edellisistä elämistä minulle on usein tulkittu, että olisin ollut mm. Atlantiksella kurtisaanina/tanssijana ja näillä aspekteilla se olisi vähintäänkin luontevaa... ja tässä elämässä sitten rikotaan stereotypioita ja tuodaan olentoja lähemmäksi toisiaan.
tallennettu
Felisia
Vieras
« Vastaus #18 : 31.01.2006 10:36:21 »

You lucky, lucky bastard,,,heheheh.

Mutta mulla on jotain samanlaisia aspekteja kartalla.
Esim  aurinko mars merkurius aspect_opp pluto

Ja lapsena sama juttu, leikin poneilla ja autoilla.
Ja mulla oli paljon enemmän tyttökavereita ko poika.
Joittan kanssa sitten tapeltiin vain.

Vaikka Venus ei mulla aspektoi juuri ollenkaan mitä nyt
 venus aspect_inc pluto
 venus aspect_con chiron
ja  aspect_opp keskitaivas

Ja mulla  saturnus pluto aspect_sex askendentti neptunus

En vaihda väriä, mutta laitan hameen päälleni salille kohta.

Entisistä elämistä en ole mitään tutkmusta pyydellyt.
Mutta Pallastar sanoi joskus, että olisin ollut viikinki tai jotain.
Mutta varmaan kurtisaanin hommissa sielläkin..
« Viimeksi muokattu: 31.01.2006 11:01:10 kirjoittanut Ivan » tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #19 : 31.01.2006 17:50:11 »

Mua ei haittaa ollenkaan vaikka naiset ja miehet iskee! coolsmiley

Sais vaan enemmänkin.. Tai si oon ite ujo...
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #20 : 31.01.2006 22:50:37 »


Sais vaan enemmänkin.. Tai si oon ite ujo...

Niinpä... Sen saa minkä antaa Grin
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #21 : 03.02.2006 20:51:50 »

Tänään kuntosalini pukuhuoneessa minua ahdisteltiin pelottavasti.
Olin vielä vaatteet päällä kunnes huoneeseen tuli kaksi hiuksetonta miestä, he hymyilivät minulle ja tuijottivat pitkään.

Mutta toivottuani järkytyksestä aloin pohtimaan mikä voisi kartallani viitata tähän homomagnetismiin?

Olen siis
 aurinko oinas
 kuu kalat

Aika paljonhan tuolla jo asiaa olikin, mutta kaiutetaan nyt sitten vielä lisää Wink.

Neptuksen tekemät kovat aspektit hämärtävät kyllä sitä intuitiivista tarkkailua, jota ympäristöstäsi teet. Usein varmasti olet ajatellut asian varmasti menevän niin ja niin ja totuus onkin huomattavan toisenlainen. Kuun merkki, kun sattuu oleen vielä kalat, niin pakka menee entistä sekaisemmin Wink. Ja minäminäOinas on takuuvarma, että kaikki liittyy jollain tavalla häneen (sinuun), eikä mihinkään muuhun Cheesy.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 03.02.2006 21:11:28 »

Tiedättehän mitä sanotaan?

Homo, homompi, vesimies...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Felisia
Vieras
« Vastaus #23 : 03.02.2006 22:41:13 »

Kuka noin on sanonut?  Shocked
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #24 : 03.02.2006 23:05:27 »

Jaa-a, vetäisinkö herneet nenään, vai ottaisinko imarteluna?
Kokemuksen syvällä rinta-äänellä päädyn jälkimmäiseen.
Hmm, ja millainen voi olla tuollainen, joka tulee homomman jälkeen???
Sanoisin, että aika upee yksilö!!! smitten
Erittäin hyvä, ellei täydellinen. Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: