Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: -  (Luettu 34593 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #30 : 03.03.2010 22:06:40 »

Minullekin  neitsyt on hieman mysteeri.  Kuten sangviinikko, kerran seurustelin sellaisen kanssa ja oli kyllä kiltti ja ihana ja siisti mies. Muistan kun kerran meillä oli tarkoitus lähteä juhlimaan kun  neitsyt tuli treffeille, niin hän aloitti illan ehdottamalla. "Mitäs jos siivottais ensin?"   Grin  Grin


 Grin Ai kun mielettömän romanttista.. :Smiley Ja tämä oli sarkasmia sitten! Tongue
Miten kun mulla oikeasti on ollut jokin päähänpinttymä, että juuri  neitsyt olisi mahdottoman
romanttinen, mutta hukkuuko se tuon velvollisuuden tunteen alle? Huh

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #31 : 03.03.2010 22:13:54 »

Minullekin  neitsyt on hieman mysteeri.  Kuten sangviinikko, kerran seurustelin sellaisen kanssa ja oli kyllä kiltti ja ihana ja siisti mies. Muistan kun kerran meillä oli tarkoitus lähteä juhlimaan kun  neitsyt tuli treffeille, niin hän aloitti illan ehdottamalla. "Mitäs jos siivottais ensin?"   Grin  Grin


 Grin Ai kun mielettömän romanttista.. :Smiley Ja tämä oli sarkasmia sitten! Tongue
Miten kun mulla oikeasti on ollut jokin päähänpinttymä, että juuri  neitsyt olisi mahdottoman
romanttinen, mutta hukkuuko se tuon velvollisuuden tunteen alle? Huh

No tuo tyyppi oli muuten ihan jees mutta ENSIN piti siivota jotta sai pitää hauskaa.  Grin

Romanttisuudesta en kyllä tiedä...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Norna
Vieras
« Vastaus #32 : 03.03.2010 22:15:20 »

Oho, DolceVita, teillähän on oikein kunnon  neitsyt talous =) Itse olen  aurinko neitsyt aika samantyylinen ilmeiseti miehesi kanssa, tärkeät paperit ovat missä sattuu. Töissä tosin olen jäjestelmällinen =)

 Itse asiassa vähän jänskättää mitä tästä tulee  Cheesy kun  neitsyt on esillä kaikkien perheenjäsenten kartalla, tyttö  aurinko  askendentti  neitsyt, poika  askendentti  neitsyt. Tänne tulee vielä kritiikki- sekä parannuslaatikko kaikista asioista joita toisissamme ja kodissamme huomaamme ja nämä paperit järjestämme sitten yhdessä omiin kansioihinsa kutkuttavan sekä hermostuttavan jännittävän perjantai-illan ratoksi angel. Jokainen kirjaa kaikki esilletulleet asiat huolellisesti omiin nimikko To-Do-kirjasiinsa smitten.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #33 : 04.03.2010 10:12:40 »

Oma nousu neitsyt ukkoseni on yksi fiksuimmista miehistä jonka tunnen. Hänella on todella laaja yleistieto, lisäksi hän omaa hirvittävästi maalaisjärkeä ja päättelykykyä ja muutenkin on kiinnostunut aina oppimaan uutta. Jos hän ei jotain osaa, hän tarttuu toimeen kuitenkin ja lopulta hoitaa sen loistavasti. En käsitä mistä se tulee  Shocked

Joskus tälläisen pässin on mahdotonta ymmärtää hänen keskittymiskykyään ja perusteellisuuttaan, mutta hienoa että meistä edes toinen kykenee sellaiseen  :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #34 : 04.03.2010 10:15:22 »

Hmm, mietiskelin sitä, että miksiköhän en koe olevani kovin neitsytmäinen tuon pikkutarkkuuden suhteen. Olen enemmän sellainen visioija ja ilmapiirien luoja. Pikkutarkkuutta ilmenee kyllä siinä, että huomaan pienetkin virheet nopeasti ja niille ei sitten voi silmiään ummistaa. Hmm, kädentaidot ovat itsellä hallussa, joten kai se sitten sitä kautta tulee se pikkutarkkuus. Mutta hmm, teidän ehkä pitäisi tuntea minut paremmin, että saisitte oikealaisen kuvan minusta tai oikeammin siitä, miksi en koe olevani kovin neitsytmäinen. Tai sitten on kyseessä  aurinko aspect_squ askendentti ja sisäisen todellisuus on ristiriidassa ulkoisen kanssa. =/ Tai en sitten tiedä miten itse koette tuon aspektin.

Mieheni on  aurinko rapu  askendentti neitsyt ja häntä voisi kuvailla sellaiseksi arjen Hercule Poirot-tyypiksi. Kaikilla pikku esineilläkin on omat tarkat paikkansa ja hän suoristelee niitä, jos ne ovat vinossa. Karkkipussit täytyy avata siististi yhdellä puukonvedolla ^^ Ruoka täytyy maustaa erityisellä tavalla, toki hän arvostaa suuresti jos minä vaivaudun tekemään jotain ruokaa, mutta kun hän itse tekee niin se on sitten millintarkkaa. Hmm, hän rakastaa excell taulukoiden tekemistä, mitä hän harrastelee vapaa-ajalla, tekee esimerkiksi budjettilaskelmia omista tietokoneosistaan =D

Uusin innostus hänellä on lueskella fysiikan teoksia iltaisin. Nyt taitaa olla menossa Kosmoksen rakenne xD Hän taitaakin sitten olla enemmän neitsyt kuin minä. =D Kuulostaa varmaan aika ärsyttävältä tyypiltä, mutta todellisuudessa minulle nuo piirteet ovat juuri niitä asioita mitä hänessä rakastan, niitä pikku asioita mitkä tekevät hänestä niin persoonallisen =D


Onko meillä sama mies?Huh Minunkin rapu aurinko, nousu neitsyt mieheni tekee samalla tavalla taulukoita asioista joita ostaa, on se sitten tietokoneen osat tai muut vempeleet  Grin

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #35 : 04.03.2010 18:31:44 »

Oma nousu neitsyt ukkoseni on yksi fiksuimmista miehistä jonka tunnen. Hänella on todella laaja yleistieto, lisäksi hän omaa hirvittävästi maalaisjärkeä ja päättelykykyä ja muutenkin on kiinnostunut aina oppimaan uutta. Jos hän ei jotain osaa, hän tarttuu toimeen kuitenkin ja lopulta hoitaa sen loistavasti. En käsitä mistä se tulee  Shocked

Joskus tälläisen pässin on mahdotonta ymmärtää hänen keskittymiskykyään ja perusteellisuuttaan, mutta hienoa että meistä edes toinen kykenee sellaiseen  :Smiley


Joo, meillä tosiaankin taitaa olla sama mies ^^ Kuulostaa ihan minun miekkoselta tuo teksti =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #36 : 04.03.2010 18:33:04 »

Oho, DolceVita, teillähän on oikein kunnon  neitsyt talous =) Itse olen  aurinko neitsyt aika samantyylinen ilmeiseti miehesi kanssa, tärkeät paperit ovat missä sattuu. Töissä tosin olen jäjestelmällinen =)

 Itse asiassa vähän jänskättää mitä tästä tulee  Cheesy kun  neitsyt on esillä kaikkien perheenjäsenten kartalla, tyttö  aurinko  askendentti  neitsyt, poika  askendentti  neitsyt. Tänne tulee vielä kritiikki- sekä parannuslaatikko kaikista asioista joita toisissamme ja kodissamme huomaamme ja nämä paperit järjestämme sitten yhdessä omiin kansioihinsa kutkuttavan sekä hermostuttavan jännittävän perjantai-illan ratoksi angel. Jokainen kirjaa kaikki esilletulleet asiat huolellisesti omiin nimikko To-Do-kirjasiinsa smitten.

Kuulostaapas ihanan  :neitsyt:mäiseltä =D Varmaan arki toimii aika mallikkaasti tuollaisella poppoolla =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #37 : 04.03.2010 18:42:32 »

Mun exä on aurinko neitsyt ja mä en vaan saa päähäni mitenkään, että miten se neitsytmäisyys siinä näkyis. Se ei osaa pitää huolta yhtään mistään. Kotona se sotki jatkuvasti. Mitkään sen tavarat ei ollu järjestyksessä ja jos se jotain tarvitsi niin sitä sitten löytyny mistään. Raha meni aina saman tien ku sitä sai. Työasiat oli aina retuperällä, ei osannu ottaa vastuuta ja sai hyvin äkkiä potkut. Mukavuuden halu meni kaiken muun edelle, ei minkään näköistä organisointikykyä... Mulla on  aurinko neitsyt kavereita sekä pikkusisko, jotka on kaikki selkeitä neitsyitä, mutta tota exääni oon aina ihmetelly. En tiiä sen tarkkaa syntymäaikaa, etten pääse katselemaan sen karttaa sen tarkemmin.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #38 : 04.03.2010 18:50:55 »

Hmm, olisi aika mielenkiintoista kyllä katsoa tuon exäsi karttaa. No en itsekään kyllä ole sellaine perusneitsyt, eikä kukaan oikeastaan koskaan arvaa, että olen neitsyt jos sellaista arvuuttelua harrastan. Voihan se neitsytmäisyys näkyä tosin muutenkin, esimerkiksi se, että pukeutuu tietyllä tapaa tai pitää huolta terveydestään erityisen paljon ja on aina raikas ja siisti. Tai sitten mielen analyyttisyytena, mikä ei aina näy päällepäin. Kyllähän niitä tavoitteita voi myös asettaa muuallakin kuin työelämässä. Ehkä hänellä oli joku harrastus tai muu asia mitä teki intohimoisesti ja täydellisyyttä tavoitellen?

Toki voi olla, että neitsytmäisyys ei persoonassa juurikaan näy jos muu kartta dominoi persoonaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #39 : 04.03.2010 19:00:59 »

Voi järkytys Shocked Tein nyt ihan vaan klo 12 aikaa käyttäen ton kartan, niin sehän on just ja just  aurinko leijona! En mä oo koskaan kyseenalaistanut, kun se on sanonut olevansa neitsyt. Se on syntynyt 23.8, ja ainakin muutaman lähteen mukaan leijona on 23.7-22-8. ja neitsyt 23.8->. No mutta tämähän selittää tuon ei-neitsytmäisyyden Grin
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #40 : 04.03.2010 19:02:56 »

Voi järkytys Shocked Tein nyt ihan vaan klo 12 aikaa käyttäen ton kartan, niin sehän on just ja just  aurinko leijona! En mä oo koskaan kyseenalaistanut, kun se on sanonut olevansa neitsyt. Se on syntynyt 23.8, ja ainakin muutaman lähteen mukaan leijona on 23.7-22-8. ja neitsyt 23.8->. No mutta tämähän selittää tuon ei-neitsytmäisyyden Grin

Haha, no ei sitten ihme jos ei neitsyeltä vaikuta =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #41 : 04.03.2010 22:16:03 »


Aamunsäde!

 Kiss  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #42 : 02.04.2010 22:20:54 »

-oletteko pätemisenhaluisia, vaiko ihan vaan muuten päteviä niinkuin luonnostaan Wink
  Valitettavasti olen jossain määrin aivan turhaan pätemisenhaluinen. Varsinkin nuorempana ja lapsuudessa olin. Joskus ihan tahallani yritän päteä saadakseni hyväksyntää. Joskus ihmiset ovat kai huomanneetkin pätemisenhaluni ja huvittuneet. Aivan viime aikoina halu on jostain syystä vähentynyt. Ehkä en enää tarvitse niin paljon ihailua.

-kuuluuko teema 'palvelu' jotenkin elämään ?
  Olen kyllä työskennellyt välivuosina palvelualalla, mutta se ei ole mikään elämäntehtäväni. On minua kehuttu mukavaksi ja osaavaksi asiakaspalvelijaksi. Saan palvelusta nautintoa, kun voin tehdä palveluksia rakkaudesta lähimmäisilleni. Siis nimenomaan silloin, kun saan, eikä ole pakko Wink

-oletteko 'arkisia' tai 'tavallisia' ?
  No eipä ole kukaan noilla sanoilla minua kuvaillut.

-entäs 'parantaminen'?
  Itse asiassa kyllä. Haluan auttaa ja parantaa läheisiäni. En siihen tapaan, että hoitelisin kaikkea heidän puolestaan, vaan yritän opettaa heidät "kalastamaan" (anna miehelle kala, eikä hän ole nälkäinen koko päivänä; opeta mies kalastamaan, niin hän ei ole nälkäinen enää koskaan).
 Olen kyllä jossain määrin huono kuuntelija, sillä tahdon antaa paljon neuvoja sen mukaan, mitä olen lukenut, kuullut ja kokenut. Ei ole välttämättä ihanteellinen piirre tämä.
  Kerran sain käsittääkseni aikaan parantamisihmeen. Järkevää selitystä tapahtumalle ei ole löytynyt. Se on pelottavaa.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #43 : 05.04.2010 11:14:22 »

No onhan se hienoa, mutta sillai myös vähän pelottavaa, ymmärtänet Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #44 : 05.04.2010 11:27:58 »

Selailin viestiketjua ja huomasin, että sotkuisuus on tärkeä asia neitsyistä puhuttaessa. Hyvin usein neitsyet sanovat: "Mä oon hei neitsyt ja kattokaa nyt mun huonetta, lol, lol!"

Ehkä neitsyiden siisteyden ja järjestyksen tarve saattaa näkyä parhaiten muilla elämän osa-alueilla. Se saattaa näkyä jonkinlaisena kehityshakuisuutena ja haluna päästä korkeammalla. Puhdistaa oma elämänsä turhasta liasta ja roinasta ja pyrkiä löytämään joku järkevä järjestys sille, miten tämä maailma toimii. Ehkä maallinen järjestyksenpito unohtuu sitä helpommin, mitä innokkaammin on mukana pohtimassa syvällisempiä asioita.

Pieni sana vielä omasta siisteydestäni: Lapsuudenkodissa opin, että siivousta harrastetaan vain jouluna, ja silloin, kun tulee vieraita. Isämme siivosi aina ja muut laiskottelivat. Kun muutin omaan kämppään, siellä oli niin sotkuista ja saastaista, että jotkut kaverini eivät ikinä halunneet käydä luonani. Siivoukseni tarkoitti sitä, että siirsin pahimmat roinat keskeltä lattiaa huoneen nurkkiin.
  Rapumieheni opetti minut siivoamaan. Mieheni on erittäin siisti ja järjestelmällinen, en oikein osaa perustella sitä hänen kartallaan. Käydessään ensimmäisen kerran luonani hän alkoi heti siivota, kun ei kestänyt katso kämppääni. Avoliiton aikana hän kouluttanut minua siivoukseen ja nykyään siivoan hyvin ja säännöllisesti. Kyllä hän välillä muistuttaa: "Mitä lautaselle tehdään syömisen jälkeen?" tai "Kuuluuko vaatteet heitellä lattialle?" Lisäksi hän tuskailee katsellessaan tietokonepöytääni ja tapaa, jolla säiltyän tärkeitä papereita.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: