Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: -  (Luettu 34655 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 03.03.2010 12:23:47 »

Se on jännä juttu vaikka mulla ei kartalla neitsyttä ole, ja muutenkin pelkkä suurpiirteinen jousimies-kala oon, silti tykkään pitää kämpän siistinä. Ja se on selvää että likasessa keittiössä ei ruokaa tehdä. Puunaan sen aina joka hellan kulmasta.  Grin
Ehkä tähän vaikuttaa myös se, että äiti kun oli hieman laiskemman puoleinen siivoomisessaan niin sitten meille kotona aina kertyi sellasia järkyttäviä pinttyneitä likoja joihin oon sen verran kauhistunut että haluun pitää tän yleispuhtauden kunnossa siivoomalla kaikki hanatkin ja muut kerran viikossa.  Tongue

Mutta.. ohan tässä se kalat-neitsyt polariteetti mulla. Laskuneitsyt. Piiloperfektionisti. Grin


muok. onpa muuten äitini kartalla runsaasti neitsyttä, ja hän kyllä inhoaa kaikkia sotkuja ja muistan aina ne valitukset leivänmuruista.  Wink mutta ei hän todellakaan mikään siivousintoilija silti ole.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 03.03.2010 12:28:04 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #16 : 03.03.2010 12:32:01 »


muuten, pukkaako neitsyt-ukkoa elämään niin kuin mulle aina niin ihkua jousimies ukkoa olisi tarjolla....ainakin kerran parissa vuodessa joku uusi tyrkyllä Grin


Ihmeen vähän on aurinko neitsyitä ympärillä.. kavereina enemmänkin, yhdenkään kanssa en ole seurustellut tai muuta sellaista.
Paitsi että kyllä tällä hetkellä tossa on yksi  askendentti  neitsyt ...  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 03.03.2010 12:58:28 »

Tuli mieleen, että mun ex-Härkä on kuin myös  askendentti neitsyt

Mullahan on sitten exäsi kanssa yhteistä  askendentti ja aurinko Grin

tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #18 : 03.03.2010 15:26:34 »

Mä olen huomannut itsessäni tuon  askendentti neitsyt vaikutuksen juurikin uhrautumisena ja marttyyriksi heittäytymisenä aika ajoin..Paapoin esimerkiksi ex-mieheni täysin "kyvyttömäksi" kotitöihin tai mihinkään muuhun normaaliin arjen toimintaan, koska tein ne arjen hommat aina itse (hän oli liian hidas jäärä)..Sitten minusta tulikin lopulta nalkuttava loppuun palanut ämmä, koska olisin toivonut häneltä samaa uhrautumista tai edes arvostusta teoistani, mitä en tietenkään saanut..Mun olisi pitänyt antaa homehtua ne tiskit vaikka kuukauden siellä tiskialtaassa, että ex olisi oppinut tekemään ne kotityöt itse enkä mä olisi palanut loppuun..Joku sanoikin, että kalat auttaa pelkästä auttamisen halusta, neitsyillä auttaminen on monesti sisäinen velvollisuus tai pakko ja on saatava joskus siitä myös sitä vastapalvelusta takaisin, mutta mielestäni neitsyt itse edesauttaa uhrautumisellaan omaa loppuun palamistaan ja toisten välinpitämättömyyttä neitsyen hyville teoille... Ja se piikittelevyys on tuttua myös, jos neitsyt ei koe saavansa tarpeeksi arvostusta uhrautumisestaan...Kamala kun on tänään kieli solmussa, ei saa oikein järkevää tekstiä aikaseksi, toivottavasti hokasitte jotain Wink

Ai niin, jossain topicissa kerroin tästä neitsyen perikuva-ystävästäni, joka sai juhannuksena raivarit siitä, kun kaverit paisto makkaraa grillikatoksessa ja katoksen yläosaan nousi savua, ja savu kuulemma tummentaisi katoksen yläosan, minkäköhän takia niitä grillikatoksia sitten tehdään uglystupid2 Sitten hän oli koko juhannuksen ajan liikkunut mökillä luutu kädessä pyyhkimässä pöytiä ja valittamassa että pöydillä on turhia lautasia kun kaverit olivat olleet syömässä juuri ruokaansa keittiön pöydällä..Että tuo pakkomielteinen siisteyden tarvekin on selvästi merkki jostain käsittelemättömistä ongelmista ja hallinnan tarpeesta 
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 03.03.2010 15:49:10 »

Ah, no just! Cheesy Mä koen tuon Jouskarin  neitsyt nousun ja muun painotuksen,
että se tuo sille tuon, että yrittää paapoa mut avuttomaksi ja hei..!
koska mä nyt olen avuton ollut?! uglystupid2

Toisaalta se on kivaakin, kun positiivista, mutta kaikessa on aina kolikon toinen puoli
-siis sanoo Kaksonen. Grin 2funny
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #20 : 03.03.2010 15:56:36 »

Omassa lähipiirissäni ei Neitsyitä juuri pyörinyt ennen viime vuotta, jolloin kyseisen merkin edustaja sattui valikoitumaan rakkaaksi. Mies on  aurinko askendentti pluto uranus  neitsytkuu kauris

Neitsytmäiset piirteet, esim. tarkkuus, ahkeruus ja huolellisuus löytyvät kyllä aina kun se on tarpeen. Mielestäni hänen vahvuutensa on käden taidoissa, joissa Neitsyt-piirteet pääsevät kukoistamaan parhaiten. Miehen jo edesmennyt isä oli niin ikään  aurinko askendentti neitsyt, ja hänet voisi tässä tapauksessa luokitella "pätevä asiantuntija" -kastiin, kuten myös miehen kaksoissisaren, jotka molemmat ovat päteneet akateemisessa maailmassa. Miehen isän Google mainitsee jopa alansa unohdetuksi neroksi  Shocked. Neitsyen sivistyneisyys näyttää kuitenkin olevan (ainakin miehen perheessä) tuollaista nippelitiedon keräilyä ja asioiden ulkoaopettelua, joiden avulla pyritään sitten tekemään vaikutus/pätemään muiden silmissä. Kaksosena koen tämän melko ärsyttäväksi, lähestyn kuitenkin tietoa ja oppimista täysin eri tavalla.

Mies pyrkii peittämään ainakin kaveripiirissä niitä Neitsyen ikäviä puolia ja hänestä saakin herkästi kalamaisen kuvan (mikä onkin hänen laskumerkkinsä). Mutta kyllähän se pikkumaisuus, mariseminen, pätemisentarve ja ainainen arvostuksen hakeminen tulee ilmi aika pian. Epä-neitseellisesti hänen tavaransa ovat yleensä sikinsokin, hänen on vaikea keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, hänestä tulee etenkin alkoholin vaikutuksen alaisena mahdoton sählääjä ja turhan usein hän laiminlyö pakollisia asioiden hoitamisia. Raha-asioita ei oikeastaan saisi olla olemassakaan tai niitä ei ainakaan saisi ottaa puheeksi ja jos ottaa, niin seuraa kauhea kohtaus. Ehkä nämä ovat kuitenkin enemmän jo Pluto-osastoa ja teini-iän traumoihin liittyviä asioita.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #21 : 03.03.2010 17:58:13 »

Hmm, mietiskelin sitä, että miksiköhän en koe olevani kovin neitsytmäinen tuon pikkutarkkuuden suhteen. Olen enemmän sellainen visioija ja ilmapiirien luoja. Pikkutarkkuutta ilmenee kyllä siinä, että huomaan pienetkin virheet nopeasti ja niille ei sitten voi silmiään ummistaa. Hmm, kädentaidot ovat itsellä hallussa, joten kai se sitten sitä kautta tulee se pikkutarkkuus. Mutta hmm, teidän ehkä pitäisi tuntea minut paremmin, että saisitte oikealaisen kuvan minusta tai oikeammin siitä, miksi en koe olevani kovin neitsytmäinen. Tai sitten on kyseessä  aurinko aspect_squ askendentti ja sisäisen todellisuus on ristiriidassa ulkoisen kanssa. =/ Tai en sitten tiedä miten itse koette tuon aspektin.

Mieheni on  aurinko rapu  askendentti neitsyt ja häntä voisi kuvailla sellaiseksi arjen Hercule Poirot-tyypiksi. Kaikilla pikku esineilläkin on omat tarkat paikkansa ja hän suoristelee niitä, jos ne ovat vinossa. Karkkipussit täytyy avata siististi yhdellä puukonvedolla ^^ Ruoka täytyy maustaa erityisellä tavalla, toki hän arvostaa suuresti jos minä vaivaudun tekemään jotain ruokaa, mutta kun hän itse tekee niin se on sitten millintarkkaa. Hmm, hän rakastaa excell taulukoiden tekemistä, mitä hän harrastelee vapaa-ajalla, tekee esimerkiksi budjettilaskelmia omista tietokoneosistaan =D

Uusin innostus hänellä on lueskella fysiikan teoksia iltaisin. Nyt taitaa olla menossa Kosmoksen rakenne xD Hän taitaakin sitten olla enemmän neitsyt kuin minä. =D Kuulostaa varmaan aika ärsyttävältä tyypiltä, mutta todellisuudessa minulle nuo piirteet ovat juuri niitä asioita mitä hänessä rakastan, niitä pikku asioita mitkä tekevät hänestä niin persoonallisen =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mirka222
Vieras
« Vastaus #22 : 03.03.2010 18:48:31 »

IN : mulla olis käyttöä sun Excell -taulukko -miehelle, sais tulla laittaan mun lopputyön tilastointitaulukot kondikseen, mä voisin hoitaa tulosten pohdintaosuuden Grin Jotenkin itsekin kaipaan välillä rinnalleni enemmän älykkömäistä  neitsyt miestä, mutta kun mää pentele aina viehätyn näistä menevistä ilmamiehistä tai jäärä -häristä Kiss Veikkaan, että arjen kuviot sujuis aika mukavasti  neitsyt vaikutteisen miehen rinnalla police
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #23 : 03.03.2010 19:02:10 »

 Neitsytnousuisena sekä NeitsytKuuna huomaan itsessäni puhtaudenidean, eli olen kiinnostunut erilaisista terveyttä edistävistä ruokavalioista ja nytkin suunnittelen kevätpaastoa, puhtaus on ihanne vaikkei sen tarvitsekaan tarkoittaa sitä että lattia olisi aina puhdas eikä pölypalleroita pyörisi sängyn alla.
 Järjestelmällisyys ja organisointi ovat luonteenomaisia samoin kuin se että näkee asioissa sen piirteen mitä tulisi kehittää ja se voi olla tilanteesta riippuen hyvä tai vähemmän mukava juttu  Wink. Olen aika kriittinen ja varovainen. Ja täydellisyyttätavoitteleva tietyissä asioissa.
 Käytännössä siis paperit ja vastaavat viralliset jutut pitää olla tiptop, mielelläni järjestän asioita ja pyrin kehittämään niitä.
 Erilaiset To-Do-listat ovat tärkeitä, ilman että asiat ovat selkeästi paperilla ja päässä organisoitu en saa mitään aikaiseksi. Ahdistun epäjärjestelmällisyydestä.
 Työnkuva on aina ollut tieteen parissa, loogisissa systeemeissä, tutkimusorientoituneissa työpaikoissa. Rakastan tutkia ja lajitella, löytää sekasorrosta systemaattisuutta.

 Ahdistusta sitten joskus riittääkin sillä hermostun asioista, varsinkaan jos niissä ei ole Järjeä tai niihin ei saa konkreettista otetta, lajitelluiksi laatikoihin Cheesy.

 Mieheni taas  aurinko  neitsyt on aivan mahdoton kodissa papereidensa koossapitämisessä, on yksinkertaisesti sula mahdottomuus saada tärkeät paperit lajitelluksi. Kertoo kyllä että töissä osaa hienosti hoitaa homman, en usko ellen näe  Wink. Silmät eivät tavoita pölypalleroarmeijaa nurkassa "ai pitäisikö muka siivota?".
 Hän on kuitenkin tarkka hygieniastaan ja esim aina pesee kätensä kun tulee ulkoota, pieni pöpökammoisuus hänellä myös on Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 03.03.2010 19:10:47 »

Mun siipalla kuin myös on to do-listat käytössään ja yksi sellainen siisti pieni to do-kirja
kulkee koko ajan sen mukana, johin kirjaa ylös ihka aidolla täytemustekynälle
kaikki, mitä hänen tulee tehdä. Grin

Mua naurattaa ihan hemmetisti, kun se kirjoittaa huolellisesti kauniilla käsialalla
siihen kirjaa ihan kaikki pienetkin to do-jutut ja sitten puhaltaa sen musteen kuivaksi
ennen kuin se sulkee sen kirjan. Grin 2funny

Mä leikittelen koko ajan ajatuksella, että avioliiton myötä alan komennella sitä
ja se reppana kirjoittaa kaikki kiltisti ylös siihen pikku muistikirjaansa..

..tai sitten se laittaa tämän suurpiirteisen Kaksos-paran ojennukseen
sillä pikku muistikirjalla,  pluto :lla ja  mars leijona :lla. Grin 2funny
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #25 : 03.03.2010 19:11:52 »

IN : mulla olis käyttöä sun Excell -taulukko -miehelle, sais tulla laittaan mun lopputyön tilastointitaulukot kondikseen, mä voisin hoitaa tulosten pohdintaosuuden Grin Jotenkin itsekin kaipaan välillä rinnalleni enemmän älykkömäistä  neitsyt miestä, mutta kun mää pentele aina viehätyn näistä menevistä ilmamiehistä tai jäärä -häristä Kiss Veikkaan, että arjen kuviot sujuis aika mukavasti  neitsyt vaikutteisen miehen rinnalla police

Kieltämättä arki on aika leppoisaa kun laskut on aina ajallaan maksettu ja asiat kunnossa. =) Itsekin käytin hänen excell taitojaan hyödykseni omassa opinnäytetyössä ja tekipä hän minulle hienot aikataululomakkeetkin ihan vain kiltteyttään <3 Kyllä suosittelen kaikille ainakin näitä  askendentti neitsyt =D

Oho, DolceVita, teillähän on oikein kunnon  neitsyt talous =) Itse olen  aurinko neitsyt aika samantyylinen ilmeiseti miehesi kanssa, tärkeät paperit ovat missä sattuu. Töissä tosin olen jäjestelmällinen =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 03.03.2010 20:11:35 »

 Grin

Hui...!  Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Mutta miehän olen aina mainostanut, että uuden opiskelu
ja elämässä keittyminen (tältä limaiselta alkueläin-tasolta jonnin sortin inhimilliseksi ihmiseksi)
on tämän Kaksosen (siis keskosen) mielenkiinnon kohteita. Tongue

Kyllä tuo, huh..  buck2 Jousimies tuolla  neitsyt-painotuksella
ja plutoiluilla jopa toteuttaa sen. Grin 2funny
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #27 : 03.03.2010 20:46:41 »

 neitsyt on minullekin melko mysteeri. Vaikkakin kerran seurustelin sellaisen kanssa ja ystävistäni 2 on  neitsyt. Toisella jopa  neitsyt stelliumi kartallaan.
Näistä ystävistä, ovat melko hitaasti avautuvia. Pitävät turhat tunteet kurissa, tai eivät ainakaan näytä niitä. Itsekuri on melkoinen. Ja niin, työpaikalla on eräs, jonka kanssa yhteistyö jännittää sillä vaikka aurinkomerkiltään onkin  vesimies, olen varma että omaa  neitsyt nousun ainakin sillä hän on supertarkka, hyvämuistinen ja hyvin tunnollinen työssään. Jännittää siksi että luulen ettei hän kestäisi katsella minun hallittua kaaostani. :Smiley

tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #28 : 03.03.2010 22:02:00 »

Minullekin  neitsyt on hieman mysteeri.  Kuten sangviinikko, kerran seurustelin sellaisen kanssa ja oli kyllä kiltti ja ihana ja siisti mies. Muistan kun kerran meillä oli tarkoitus lähteä juhlimaan kun  neitsyt tuli treffeille, niin hän aloitti illan ehdottamalla. "Mitäs jos siivottais ensin?"   Grin  Grin

Mutta omat kokemukseni tuosta merkistä ovat että ystävänä hyvä (olemme vieläkin ystäviä tuon siivousintoilijan kanssa) ja palvelualtis ihan luonnostaan. Työkaverina loistavia.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 03.03.2010 22:06:40 »

Minullekin  neitsyt on hieman mysteeri.  Kuten sangviinikko, kerran seurustelin sellaisen kanssa ja oli kyllä kiltti ja ihana ja siisti mies. Muistan kun kerran meillä oli tarkoitus lähteä juhlimaan kun  neitsyt tuli treffeille, niin hän aloitti illan ehdottamalla. "Mitäs jos siivottais ensin?"   Grin  Grin


 Grin Ai kun mielettömän romanttista.. :Smiley Ja tämä oli sarkasmia sitten! Tongue
Miten kun mulla oikeasti on ollut jokin päähänpinttymä, että juuri  neitsyt olisi mahdottoman
romanttinen, mutta hukkuuko se tuon velvollisuuden tunteen alle? Huh

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: