Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tunnet itse parantaessasi muita?  (Luettu 11651 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 09.02.2010 10:02:37 »

Aloitan saivartelulla ja pilkunviilauksella:

En tunne mitään parantaessani, sillä minä en paranna, minä annan hoitoja.
Ne hoidot sitten tasapainottavat ja antavat energiaa, jolloin 'potilas' parantaa itse itsensä.

Minä vain hoidan, ihmiset parantavat sitten itsensä jos parantavat. Minusta tämä on tärkeä terminologiaero, minä vain mahdollista paranemista en paranna.

Ensikosketuksella saan usein diagnostisia tuntemuksia, mutta kipuja en tunne koskaan lujempana, kuin mikä tuntuu 'mukavalta.' Kämmenissä tunnen kihelmöintiä aina kun energiat kulkevat voimakkaasti. Silloin kun käteni ovat lähellä akuuttia fyysistä vaivaa, esim tulehdusta, pistelee ja polttaa kämmeniäni todella voimakkaaasti. Maadottamatonta ihmistä koskettaessa huippaa omaakin päätä pienen hetkisen.

Hoidettavat ovat raportoineet, että käteni tuntuvat kuumilta, vaikka ne oikeasti ovat viileät. Minä tunnen sen myös, hoitaessa käsiä kuumottaa vaikka ne oikeasti olisivat tosi kylmät.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 09.02.2010 10:27:43 »

Aloitan saivartelulla ja pilkunviilauksella:

En tunne mitään parantaessani, sillä minä en paranna, minä annan hoitoja.
Ne hoidot sitten tasapainottavat ja antavat energiaa, jolloin 'potilas' parantaa itse itsensä.

Minä vain hoidan, ihmiset parantavat sitten itsensä jos parantavat. Minusta tämä on tärkeä terminologiaero, minä vain mahdollista paranemista en paranna.

Tuo on kyllä ihan totta ja hyvä huomata, olemmahan todellisuudessa vain kanavia, ja jokainen ottaa sitä energiaa tarpeensa mukaan. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: