Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: yhteinen meditaatiohetki  (Luettu 5186 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« : 01.03.2010 21:44:59 »

Tänään kello kymmenen viimein pääsen meditoimaan kunnolla, tässä harjoitus, jonka teen. Saa tulla mukaan, katsotaan törmätäänkö astraalitasolla.

Minä puhdistan itseni ensimmäisenä violetilla liekillä, ympäröin itseni sen energiaan, sen jälkeen yhdistän itseni äitimaan energialla, lasken juureni äiti maahan, nostatan energian itseeni, ympäröin chakrani ja päästän energian ulos käsistäni ja päästäni, yhdistän sen tuolta ylhäältä tulevalla helmiäisvalkoisella energialla, jonka tuon sisääni ja kauttani äiti maahan. Samoin aktivoin ja puhdistan chakrani yksitellen. Ja sitten jollakin tavalla aktivoin maskuliinisen ja feminiinisen sydän- ja tietoisuusenergiani uudelleen mielikuvasta ruusu-ja vuorikvartsista.

Tämän jälkeen aktivoin tietoisuuden ja sielujen yhteyden korvieni chakrojeni kautta viistosti maailmankaikkeuteen, annan yhteyden virrata ja sen jälkeen suojaan itseni tähtiportin energialla, joka ympäröi minut hyvin erikoisen värisellä valolla, joka yhdistyy lopulta äiti maahan. Tämän jälkeen kiitän siunausta ja varjelusta, jota saan itselleni ja sitten olen toivonut siunausta ja varjelusta ihmisille, jotka ovat lähelläni ja kaikille ihmisille ja eläville olemuksille maailmankaikkeudessa.

Ja luulen, että keksin jotakin pientä kivaa muita ihmisiä varten, sen nyt näkee sitten. Ilmoitelkaa jos jotain vaikutusta on.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #1 : 02.03.2010 00:55:35 »

No höh, ohi meni, otas uusiksi joku toinen päivä niin tavataan =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #2 : 02.03.2010 10:23:48 »

Vai meni ohi, missä sitä likka yhteys itseensä on, kun kyllä me tavattiin.
Pyrin meditoimaan joka ilta kello kymmenen. Ihan hyvä tapa.

Jos joku jostain syystä EI HALUA, että vierailen hänen sielunsa luona niin ilmoittakaa, eilen tuli käytyä tuttujen luona. Tosin luulen, että vierailen vain sellaisten luona, jotka ovat antaneet minulle henkilökohtaisesti luvan siihen, joten laittakaa joko tähän ketjuun tai yksityisviestinä tai sähköpostina ulkopuolinen@gmail.com, jos haluatte, että vierailen luonanne, minä hoidan ja puhdistan chakroja samalla, jos niin kuuluu tehdä.

tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2010 10:30:09 »

Whii, tuohon aikaan taisin istuskella junassa ja lueskelin Myssin Hengen anatomiaa ja itseasiassa visualisoin samalla lukiessani noita chakroja. ^^ Tuli silloin sellainen visio, että täytyy auttaa erästä tuttavaa, jolla nyt menee aika huonosti ja menenkin tekemään hänelle reiki-hoidon ensiviikolla. Itse asiassa ensimmäinen reikihoitoni moniin vuosiin. Joten kyllä tuohon aikaan tuli tehtyä tälläisiä reikipäätöksiä ja katselinkin taas noita kursseja, mutta saa nyt nähdä. ^^ Ehkä annoit minulle hyviä ideoita, kun niin selkeitä visioita omasta suunnasta oli =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #4 : 03.03.2010 00:18:56 »

2.3.2009
Olipas mielenkiintoinen kokemus, kerta kaikkiaan. Tänään ennustin teille ja valitsin lahjoja ja oman henkilökohtaisen kivenne sekä roolinne minun elämässäni, jos sen tahdotte vastaanottaa.

Ensimmäisenä kirjoitin vihkoon ylös mukana olevat, tosin ne muuttuivat hieman matkan varrella. Sen jälkeen tosiaan askensoin ensin itselleni ja sitten otin kiven yksitellen käteeni, ne aina ilmoittavat tietyllä tunteella, kun haluavat olla vuorossa, sen jälkeen sain joko nimen suoraan mieleen tai valitsin oikealta tuntuvan nimen vihkosta.

Sitten minulla oli erilaisia lahjoja ja osuuksia. Mukana oli rakkautta, mielenrauhaa, tietoisuutta, yrityksiä, osuuksia omasta yrityksestäni ja oli siellä yksi lapsikin tulossa. Samoin paikalla oli yksi sielunkumppani, jonka kanssa jaoin tietoisuuteni, tosin tästä olimme sopineet jo aikaisemmin puhelimessa tänään.

Sen jälkeen tosiaan katsoin heilurilla teidän roolinne elämässäni, mielenkiintoisia rooleja totta tosiaan, oli siellä minun lapseni sylikummi (aivan tuntematon ihminen, rakastettuni ja lapseni isä ja oli siellä töitä, ystävyyttä, henkistä opettajaa, suojelijaa ja sponsoriakin, mitä millekin.

Sitten otin käteeni pienet kivet ja vaivuin transsiin, tapasin osan teistä astraalitasolla ja vein varsin mielenkiintoisiin paikkoihin, ne ovat salattuja vielä, mutta loin yhteyksiä, joten osalla teillä on mahdollisuus matkustaa sinne takaisin. Eräälle loin yhteyden hänen vaimoonsa, jolloin he voivat tavata aina halutessaan. Kaunis teko minusta eikö vain. Sinne hän jäi, vaimonsa kainaloon, tänä yönä kun he muutoin olisivat olleet erossa. Rakkaus on ihmeellinen asia.

Mielenkiintoinen kokemus, kerta kaikkiaan. Kiitoksia teille, että sain kokea sen!

Laitan yksityisviestiä mukana olleille. Teitä oli yhteensä 17, ilmeisesti tämä määrä tulee olemaan joka ilta.

tallennettu
PieniEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38

"I'll always believe in angels"


Profiili
« Vastaus #5 : 03.03.2010 08:38:16 »

Hei Ulkopuolinen! Minun luona saa mieluusti vierailla  Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #6 : 03.03.2010 14:34:36 »

Minunkin luonani saa vierailla  smitten
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 04.03.2010 17:38:01 »

Hei,
Eilinen kokemus oli hyvin mielenkiintoinen, kerron joskus myöhemmin siitä. Nyt meditaatiot saa jäädä tämän viikon osalta, nuo vie aika paljon energiaa ja on hyvä pitää taukoa. Mutta jos itse meditoitte jossain vaiheessa aina saa ajatella minua lämpimästi ja rakastavasti. Se on aina yhtä ihana tunne ja ehkä minäkin jollakin tasolla teidät huomioin.

Nyt nettitauko! Viimein!
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #8 : 06.03.2010 13:45:20 »

Kun seuraavan meditoitte tai hiljennytte sanokaa nämä sanat itselleni ja kaikille niille ihmisille, joiden kanssa te olette olleet vaikeuksissa. Nämä sanat ovat Arje Sakari Silanderilta, joka on henkisesti pitkälle kouluttautunut parantaja, hänen sivunsa ovat www.reul.name. Näihin sanoihin voitte luottaa, sillä ne ovat oppineita.

(nimi alkuun)

Rakas ystäväni, Minä pyydän anteeksi kaikki mitä olen tehnyt sinulle tässä ja edellisten elämien aikana. Minä annan sinulle anteeksi kaikki mitä olet tehnyt minulle tässä ja edellisten elämien aikana ja pyydän vapauttaa meidän välisen karmamme. Pyydän, että luoja ottaa välillämme olevan energian pois. Pyydän, että meidän välimme ovat puhtaat.

Näin aloitamme uudelta pohjalta, vapaalta tahdolta irtautuneena menneisyydestä.
Rakkaudella, kunnioituksella ja ystävyydellä
Pia Annika

« Viimeksi muokattu: 11.03.2010 11:03:23 kirjoittanut Ulkopuolinen » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: