Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia skorpioneista  (Luettu 28043 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« : 29.12.2009 21:50:20 »

Ajattelin, että täytyy laittaa ketju alulle, kun olen lähiaikoina paljon erilaisia tulkintoja lukenut/kuullut. Ja ihmetellytkin... Joku astrologi sanoi telkkarissa, että jos on aurinkoskorpioni niin ei sitä ehkä kannata heti toisen ihmisen tavattuaan sanoa. Pelästyy heti! Jäin sitä miettimään... Onko skorpioni pelottavin merkki/laatu? Miksi? Osaan mäkin kai olla pelottava... Mutta uskoisin, että vain niiden ihmisten silmissä, joilla ei niin sanotusti ole puhtaat jauhot pussissa. Jos henkilö ei esim. arvosta toisia vaan käyttäytyy välinpitämättömästi tai valehtelee niin kerron sen kyllä hänelle. Se on varmaan pelottavaa? Kun joutuu selkä seinää vasten tekojensa/sanojensa vuoksi. Oon tarkkasilmäinen, ehkä jollain tavalla uskon jopa näkeväni ihmisten läpi, vahva intuitio. Pystyn aika nopeasti kartoittamaan toisen ihmisen heikot kohdat, joten voisi kai sanoa, että mulla olisi mahdollisuus käyttää niitä hyväksi. Aprillipäivänä on tullut huomattua, että olen hyvä valehtelemaan. Pystyn ihan pokkana syöttämään ihmisille vaikka minkälaista pajunköyttä. Sitäkin "lahjaa" voisi käyttää hyväksi, jos haluaisi. En tietenkään halua, koska vihaan epärehellisyyttä ja kaikenlainen venkoilu ja vastuun pakoilu vihastuttaa. Omatuntonikaan ei ikinä antaisi periksi. Mutta aprillipäivä on ihan huippupäivä! Grin

Mm. näitä juttuja mietiskeltyäni mulle alko selviämään, miksi skorpionilaatu voidaan kokea pelottavaksi. Pelottavaa ajatella millainen se ihminen on, joka kehittymättömyyttään käyttää taitojaan pahaan. Ja mitä sellainen ihminen voi saada aikaan. Mutta tunteeko moni "pahoja" skorpioneja? Ja jos niin miten se tulee ilmi? Mä en tunne yhtäkään "pahaa" skorpparia ja mietinkin, että kontrolloiko skorpioni useimmiten myös hyvin itseään ja omaa korkean moraalin, mikä ei päästä häntä luisumaan tuhon tielle? Sellaisenki tulkinnan olen jossain nähnyt, että skorpparin jonkinlaisena mottona voisi olla "Mitä en saa, sen tuhoan". Aika hurjaa...

Mä käytän sitä, että huomaan ihmisen heikot kohdat niin, että varoitan heitä. Varoitan siis niistä ihmisistä, jotka näkevät ne myös ja voivat käyttää niitä hyväkseen. Tai jos esim. huomaisin läheiseni kärsivän parisuhteessa, yrittäisin "herätellä" häntä. Osaan tehdä sen tosi hienovaraisestikin, heittelemällä ilmoille kysymyksiä, joita toivoisin hänen miettivän. Se on toiminutkin. Mutta enhän mä niin ajattele, että olen kaikkitietävänä aina vallankahvassa kiinni ja muut sitten mun sätkynukkeina tekee niinkuin haluan/ehdotan! Ei missään nimessä. Ja sitäpaitsi kenen tahansa on usein helpompi nähdä asioita ulkoapäin, se miten asiaa käsittelee on sitten eri juttu. Mä haluan auttaa ja mulla on varmastikin myös tarve olla tarvittu eli kaikki voittaa! Välitän ihmisistä ja mulle on äärimmäisen tärkeetä, että hyvillä ihmisillä olisi mahdollisimman hyvä olla. Jos joku haluaa esim. kertoa mulle ongelmistaan, otan sen aina kunniatehtävänä en taakkana. Usein pelkkä kuuntelukin riittää ja sekin sopii mulle mainiosti, ei neuvoja aina tarvitse olla tyrkyttämässä, kyllä ihmisestä huomaa mitä hän on juuri sillä hetkellä valmis vastaanottamaan. Enkä kuvittele olevani toista viisaampi neuvojeni kanssa, joskus sitä vaan onnistuu auttamaan tai herättämään toisessa parantavan ajatuksen.

Mä en montaa aurinkoskorpparia (tai henkilöä, joilla on skorpionipainotteinen kartta) tunne, joten olis kiva kuulla muiden kokemuksia. Millasia skorpparityyppejä te tunnette? Mitkä koette heidän hyviksi ja huonoiksi puolikseen?

tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.01.2010 13:20:14 »

Minä en tuntemiani Skorpioneja pelottaviksi luonnehtisi ja oman tuttavapiirin yksilöt ovat enimmäkseen tuollaisia tervehenkisiä, eikä mitään psykopaatteja..

Yhteistä näille on se, että he ovat varsin tarkkanäköisiä muiden ihmisten suhteen, mutta eivät mielellään omista asioista juuri avaudu. Kiinnostuksen kohteet ovat vaihtelevia, mutta tunnen useita intohimoisesti (taide)historiaan ja erityisesti arkeologiaan suhtautuvia Skorpioneja. Tunnen myös useita ASC- tai  aurinko- Skorpioni-arkkitehtejä. Sotahistoria ja salaliittoteoriat tuntuvat olevan myös erittäin kiehtovia. Eräs kuusikymppinen Skorpioni-mies oli jopa nuorena tekniikan opiskelijana joutunut mukaan jonkinlaiseen vakoiluskandaaliin, mikä sekin on varsin vahvasti merkin symboliikkaan kuuluva teema. Kiinnostus rajatietoon tai vaihtoehtoisiin hoitomuotoihin näkyy useammalla tapauksella ja monella on myös ns. yliluonnollisia kokemuksia. Hieman yksityisemmällä tasolla useampi tapaus on puhunut myös jonkinlaisesta seksiaddiktiosta tai jos ovat ihmissuhteistaan avautuneet, niin erilaiset valtataistelut ovat yleisiä. Kyse voi olla kumppanin tai oma mustasukkaisuus toisen ajasta, kiinnostuksen kohteista tai mistä tahansa, ja kostomenetelmiin kuuluvat yleensä seksillä pihtaaminen, eristäminen tai pahimmassa tapauksessa väkivalta.

Urheilulliset tapaukset harrastavat usein kamppailulajeja tai jotakin ihan extremeä, tein mm. tulkinnan eräälle  aurinko skorpioni kuu oinas askendentti rapu -miehelle, joka jo varsin sotilaallisen ammattinsa puolesta oli hyväkuntoinen, mutta tämän lisäksi hän oli pyörittänyt mm. benjihyppyfirmaa ystävänsä kanssa..

Varsin läheinen sukulaismies on moninkertainen Skorpioni, jolla henkilökohtaiset planeetat tekevät vielä neliötä Plutoon, Skorpionin hallitsijaplaneettaan. Suoraan sanottuna hänen karttansa on ensisilmäyksellä katsottuna varsin pelottavan näköinen. Kyseessä on kuitenkin mitä hienoin mies, jolla kuitenkin on tyypillisiä Skorpioni-aktiviteetteja, hän on mm. palvellut YK-joukoissa, perustanut budo-klubin, ollut nuoresta pitäen mukana paikallispolitiikassa ja erilaisissa luottamustehtävissä, joissa kummasti päätyy aina puheenjohtajan pallille. Hän on myös ollut erään yliopistollisen keskussairaalan taloushallinnon puheenjohtaja. Vastuuta hän on joutunut ottamaan 14-vuotiaasta lähtien, jolloin hänen isänsä kuoli ja hänen kontolleen osui sitten perinnöksi jääneen maatilan pyörittäminen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2010 14:10:06 »

En minäkään  skorpioni-immeisiä mitenkään pelottavina pitäisi..

Tuo tarkkanäköisyys pitää omissa kokemuksissani paikkansa, mistä Lilli mainitsikin.
Toinen melko yhteinen piirre tuntemilleni  :skorpioni:tapauksille on ollut valikoivuus.
Siis aivan kaiken suhteen.
He ovat olleet kaikki hyvin valikoivia seuran, ruuan, harrastusten, kaiken ympärillään olevien asioiden suhteen.
Niin ja eivät oikein ylläty mistään...tai tabuja ei liiemmin ole.

Ihan tuntemisen arvoisia ihmisiä. Ymmärrän heitä oikein hyvin, kun itsestä löytyy samaa  :pluto:energiaa..

Eivät OMAN kokemukseni mukaan ole mitään ´kevyttä`seuraa...
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 06.01.2010 15:40:17 »


Mm. näitä juttuja mietiskeltyäni mulle alko selviämään, miksi skorpionilaatu voidaan kokea pelottavaksi.

Mä en montaa aurinkoskorpparia (tai henkilöä, joilla on skorpionipainotteinen kartta) tunne, joten olis kiva kuulla muiden kokemuksia. Millasia skorpparityyppejä te tunnette? Mitkä koette heidän hyviksi ja huonoiksi puolikseen?


Naa.. Itse olen ilma-kartasta huolimatta  skorpioni -painotteinen,  askendentti skorpioni,
 pluto vaaka ja 
askendentti aspect_squ kuu, aspect_kvi merkurius, aspect_tri venusaspect_tri saturnus
 pluto aspect_tri kuuaspect_tri aurinkoaspect_opp mars oinasaspect_opp jupiter,
 aspect_sex neptunus

8. huoneessa mulla on vielä  rapu leijona ja  venus ja saturnus

Muut ihmiset pelkää  skorpioni :n tarkkanäköisyyttä tai ainakin sitä, että ne näyttävät sille,
että ne näkee lävitsesi, vaikka  skorpioni -painotteinen ihminen saattaisi ajatella ihan muuta.

Tunnen monia  skorpioni :ja ja  skorpioni -painotteisia ihmisiä.
Heillä on yleensä luontaista auktroteettia, vaikka ne ei siihen tietoisesti pyri, loistava tilannetaju,
silmää yksityiskohdille, seksuaalisuutta, joka sitten ilmenee kelläkin miten.
Taipumusta extreme-lajeihin, miten kelläkin.

Pelottavia..? Naa.. -jos sinulla on puhtaat paperit, etkä valehtele epäkohdistasi
ja yritä maalata parempaa kuvaa kuin mitä se on todellisuudessa.
 skorpioni kyllä hyväksyy epäkohdat ja puuttet, mutta ei tykkää huijausyrityksistä
maalata asiat paremmiksi, mitä ne ovat ja silloin pistää ikävästi
ja vetää likapyykkisi kostoksi valehtelusta kaikkien nähtäville,
mutta ei se sen kummempi juttu ole. Uusi alku sille huijarille vain puhtaalta pöydältä,
kun likapyykki on pesty. Smiley

 skorpioni tuo päivän valoon asioita, koska sille on luontaista kulkea
valossa, että pimeässä. Siksi se myös ymmärtää ja hyväksyy ihmisten heikkouksia, puutteita
ja vikoja, mutta ei ymmärrä, miksi niistä pitää valehdella, kun jokaisella on kuitenkin on.

Nahanluojia ja uudistajia  skorpioni :t ovat ja niiden elämässä on paljon
pieniä kuolemia ja syntymiä, eli uusia aloituksia.

 skorpioni -painotuksella ollaan etenkin lapsena kovin tapaturma-alttiita,
välillä vielä aikuisenakin, johtuen siitä, että  skorpioni ei osaa pelätä
ja sitä kiehtoo kaikki vaarallinen ja jännittävä.
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2010 17:00:30 »

Moi vaan.
No sanoisin, että minä olen kyllä tarkkanäköinen.
Nuorempana oli sellanen jakso, että jos ympärillä olisi ollut joku pahisjengi niin olisin varmaan liittynyt siihen, oli sellainen hyvä vastaan paha -kausi.. Olin aika mustavalkoinen. Nyt on enemmän tuo nousumerkki alkanut vaikuttaa, että näkee jo niitä harmaan sävyjä(onneksi).

Jos ympärillä muut panikoi niin minä en ainakaan, vaan heti otetaan järki päähän ja analysointi tilanteesta. Ei nyt kaikesta pienestä viitsi säikähtää.

Parisuhteessa aina oikeassa. Tosin yritän olla sanomatta "minähän sanoin" kovin usein.  :Smiley

Kieroilua ja salailua en hyväksy. Ja olen aika suorasanainen.

Toinen melko yhteinen piirre tuntemilleni  :skorpioni:tapauksille on ollut valikoivuus.
Siis aivan kaiken suhteen.
He ovat olleet kaikki hyvin valikoivia seuran, ruuan, harrastusten, kaiken ympärillään olevien asioiden suhteen
Tuon valikoivuuden tunnustan kyllä...etenkin vaatteita shoppaillessa  Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2010 17:05:04 »

Syvä huokaus kertokoon kaiken. Okei, skorpparit ei ole niitä helpoimpia ihmisiä minulle, valitettavasti vaan saan aina vääntää heille kaiken rautalangasta vaikka miten sitä yrittäisi ymmärtää heidän ajatuksenjuoksua niin ei.

Skorppioneissa on sellaista itsekkyyttä, jota minä en ymmärrä, he ajavat mielestäni ensisijaisesti omaa etuaan ja silti väittävät toista. Minulla on ollut aina pienoinen luottamuspula heitä kohtaan, se ei johdu siitä, että he olisivat tietoisesti ilkeitä tai omanedun tavoittelijoita vaan siitä, että heidän näkökulmansa asioiden katsomiseen on aivan erilainen kuin omani, kaksosen näkökulma.

Asialleen omistautuvia he ovat ja varsinaisen määrätietoisia.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #6 : 06.01.2010 18:32:40 »

Aluksi viileitä, ei pääse lähelle...Sitten kun sattuvat kiinnostumaan, et pääse heistä ikinä eroon crazy2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 06.01.2010 23:36:19 »

Yhmmm!

Olen skorppioninousuinen äiti kaksoisskorpionipojalleni. Olemme tulleet kauhean hyvin toimeen. Tosin hiukseni nousevat välillä pystyyn hänen ehdottomuudestansa, mutta hän on vielä nuori, juuri opettelemassa tuntemaan itseään Uudessa Seelannissa vuoden työviisumilla.

Mutta tiedän, etteivät kaikki jaksa häntä....en aina itsekään, kun olen väsynyt ja hän selittää ja selittää ja innostuu yhä enemmän. Uskon kuitenkin, ettei hän kaikille selitä noita syntyjä syviä ja osalle varmaan jää arvoitukselliseksi ja ärsyttäväksikin kumppaniksi. Jokin kuitenkin tuntematon voimaa vetää muita puoleen.  Wink

Onhan toki heillä muutakin kartallaan!

Eräs astrologi teki pojalleni tulkinnan ennen matkaa, jonka poika sitten luki. Yhden lauseen hän sieltä minulle sanoi, että pitää paikkansa: ' Se on kyllä totta, että en voi tuntea syvemmästi tyttöön, jos hän ei pysty keskustelemaan minun tasollani ja ajattelemaan vähän muutakin kuin itseään.'

Olikohan tuossa taas jotakin hänen ehdottomuudestaan?  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 07.01.2010 08:39:31 »

En koe skorpioneja minäkään pelottaviksi. Mutta kun mietin niitä ihmisiä jotka ovat suorastaan sadistisia, löytyy niistä vain aurinko skorpioneja.
Tuttavapiirissäni valitettavasti on yksi jos toinenkin väkivaltainen ja narsitinen luonne ja heitä kaikkia yhdistää aurinko skorppari. Tähän sekoitetaan vielä alkoholi niin huh heijaa. Väkivalta tulee esiin lähinnä niin että pieksevät vaimoaan ja narsistisuus taas niin että pistävät toisen julkisesti alas jotta voivat omasssa pienessä mielessään nostaa itsensä ylös.

Onneksi minun ei kuitenkaan ihan läheisesti tarvitse noiden kanssa olla tekemisissä. Enkä usko että syy on vain aurinko skorpionissa vaan ihan siinäkin että nuo ihmiset ovat todella epäkypsiä vaikka ovatkin jo keski-iässä tai yli siitä.

Silti myös parhaat tuttavuuteni ja ystäväni ovat skorpioneja ja aivan ihania ihmisiä  Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #9 : 11.01.2010 17:52:45 »

Mahtavaa, että ootte vastailleet! Kiitos! Eli, jos mä nyt oikein ymmärsin niin kukaan teistä ei pidä skorpioneja pelottavina. Paitsi tietty varmaan ne, joilla oli noita ihan hirveitä tuttuja...varmaan sellasia pelkää! Mut siis, ettei skorpionilaatua sinänsä pidetä pelottavana...?
Yhteistä näille on se, että he ovat varsin tarkkanäköisiä muiden ihmisten suhteen, mutta eivät mielellään omista asioista juuri avaudu.
Pitää ainakin mun kohdalla paikkansa. Ja se, ettei omista asioista kauheasti ainakaan samantien jonkun tavattuaan kerro, ei ole sellaista "onpas kivaa olla vähän salamyhkäinen"-tyyppistä huomion hakua vaan johtuu ihan siitä, että yksityisyys on tärkeää ja kestää aikansa ennen kuin luottaa ihmisiin. Toinen juttu, minkä usein näkee/kuulee skorpioneihin liittyen on se, että skorpioni saisi vastakkaisen sukupuolen edustajan juuri tällä mystisyydellään pauloihinsa. Tuntuu aika kummalliselta mun mielestä. Varsinkin kun itse olen lähinnä vaan joutunut ongelmiin sen takia, ettei tunteista ole ollut helppoa puhua. Mä arvostan sitä kun ihmiset uskaltaa sanoa suoraan ja laittaa itsensä likoon. Silloin tiedetään missä mennään, eikä tarvitse lähteä mihinkään arvailuleikkeihin! Kuten jossain ketjussa jo mainitsinkin, skorppari antaa kun sille annetaan ensin. Eli ensin ollaan varuillaan ja tutkaillaan ja itse ainakin lähes poikkeuksetta odotan, että toinen antaa itsestään jotain ensin. Sitten kun tunnetaan tarpeeksi ja luottamusta löytyy voidaan keskustella hyvinkin henkilökohtaisista asioista. Usein käykin sitten niin päin, että skorppari keskustelisi syvällisemminkin ja toinen ei halua/pysty, eli roolit tavallaan vaihtuvat.
En minäkään  skorpioni-immeisiä mitenkään pelottavina pitäisi..

Tuo tarkkanäköisyys pitää omissa kokemuksissani paikkansa, mistä Lilli mainitsikin.
Toinen melko yhteinen piirre tuntemilleni  :skorpioni:tapauksille on ollut valikoivuus.
Siis aivan kaiken suhteen.
He ovat olleet kaikki hyvin valikoivia seuran, ruuan, harrastusten, kaiken ympärillään olevien asioiden suhteen.
Niin ja eivät oikein ylläty mistään...tai tabuja ei liiemmin ole.

Ihan tuntemisen arvoisia ihmisiä. Ymmärrän heitä oikein hyvin, kun itsestä löytyy samaa  :pluto:energiaa..

Eivät OMAN kokemukseni mukaan ole mitään ´kevyttä`seuraa...
Nämä kaikki allekirjoitan myös. Aina ei kuitenkaan tarvitse niitä syntyjä syviä miettiä, joten kai ihan hauskaa ja "kevyttä" seuraakin osaan olla! Mutta ymmärrän toki mitä tuolla tarkoitit...
Pelottavia..? Naa.. -jos sinulla on puhtaat paperit, etkä valehtele epäkohdistasi
ja yritä maalata parempaa kuvaa kuin mitä se on todellisuudessa.
 skorpioni kyllä hyväksyy epäkohdat ja puuttet, mutta ei tykkää huijausyrityksistä
maalata asiat paremmiksi, mitä ne ovat ja silloin pistää ikävästi
ja vetää likapyykkisi kostoksi valehtelusta kaikkien nähtäville,
mutta ei se sen kummempi juttu ole. Uusi alku sille huijarille vain puhtaalta pöydältä,
kun likapyykki on pesty. Smiley

 skorpioni tuo päivän valoon asioita, koska sille on luontaista kulkea
valossa, että pimeässä. Siksi se myös ymmärtää ja hyväksyy ihmisten heikkouksia, puutteita
ja vikoja, mutta ei ymmärrä, miksi niistä pitää valehdella, kun jokaisella on kuitenkin on.
Juuri näin!
Parisuhteessa aina oikeassa. Tosin yritän olla sanomatta "minähän sanoin" kovin usein.  :Smiley

Kieroilua ja salailua en hyväksy. Ja olen aika suorasanainen.
Joo se voi olla hankalaa olla sanomatta "minähän sanoin" kun on vielä niin usein oikeassa! Grin Mietin tuota suorasanaisuutta...onko sulla jouskaria kartalla? Kun mä oon ite miettiny, että miten mulla toi  kuu jousimies toimii  skorpioni-painotuksen kanssa...
Syvä huokaus kertokoon kaiken. Okei, skorpparit ei ole niitä helpoimpia ihmisiä minulle, valitettavasti vaan saan aina vääntää heille kaiken rautalangasta vaikka miten sitä yrittäisi ymmärtää heidän ajatuksenjuoksua niin ei.
Niin...kaikki ei ymmärrä kaikkia. Millaiseksi skorpionien ajatuksenjuoksia kuvaisit? Vai meneekö niiden kanssa niin hankalaksi, etti sitä voi edes kuvailla?
Skorppioneissa on sellaista itsekkyyttä, jota minä en ymmärrä, he ajavat mielestäni ensisijaisesti omaa etuaan ja silti väittävät toista. Minulla on ollut aina pienoinen luottamuspula heitä kohtaan, se ei johdu siitä, että he olisivat tietoisesti ilkeitä tai omanedun tavoittelijoita vaan siitä, että heidän näkökulmansa asioiden katsomiseen on aivan erilainen kuin omani, kaksosen näkökulma.
Nyt mä en sitten ymmärrä tässä sun ajatuksenjuoksua Smiley Eli siis mielestäsi ajavat omaa etuaan tahattomasti?
Asialleen omistautuvia he ovat ja varsinaisen määrätietoisia.
Joo, se mikä päätetään niin se tehdään kunnolla ja vastoinkäymiset vaan sisuunnuttaa!
Aluksi viileitä, ei pääse lähelle...Sitten kun sattuvat kiinnostumaan, et pääse heistä ikinä eroon crazy2
Grin Tää oli jotenkin hauska tokaisu! Tarkennappas vähän tuota eroonpääsemättömyysjuttua Smiley Parisuhteessa? Kaverisuhteessa?
Eräs astrologi teki pojalleni tulkinnan ennen matkaa, jonka poika sitten luki. Yhden lauseen hän sieltä minulle sanoi, että pitää paikkansa: ' Se on kyllä totta, että en voi tuntea syvemmästi tyttöön, jos hän ei pysty keskustelemaan minun tasollani ja ajattelemaan vähän muutakin kuin itseään.'

Olikohan tuossa taas jotakin hänen ehdottomuudestaan?  Huh
Kyllä tuo sun pojan ajatuksenjuoksu tutulta kuulostaa Smiley
En koe skorpioneja minäkään pelottaviksi. Mutta kun mietin niitä ihmisiä jotka ovat suorastaan sadistisia, löytyy niistä vain aurinko skorpioneja.
Kuulostaapa kauheelta...toivottavasti et tunne montaa sellaista!
Silti myös parhaat tuttavuuteni ja ystäväni ovat skorpioneja ja aivan ihania ihmisiä  Smiley
Hyvä hyvä! Smiley
Mä olen aina tullut skorppareiden kanssa oikein hyvin toimeen  Smiley ja aina ihmetellyt miksi skorppareista sanotaan mitä sanotaan kun puhutaan negatiivisista puolista. JOS sellainen "ihme" on tapahtunut, että en ole tullut toimeen niin syynä on ollut se, että henkilön syntymäkartalla on ollut ihan liikaa maamerkkiä. Itse olen aurinkomerkiltäni maamerkin edustaja mutta en kyllä oikein sen merkin tyypillinen edustaja  :Smiley kun löytyy sitä muuta merkkiä kartalta.
Löytyykö sulta miten skorpionia omalta kartalta?

« Viimeksi muokattu: 11.01.2010 17:55:17 kirjoittanut - Kastehelmi - » tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10 : 11.01.2010 19:16:25 »

Mä oon rakastunut skorpparimieheen ja hän on kaikin puolin aivan mainio.  Smiley
Hyvin herkkä, tunteellinen, empaattinen ja avoin tunteissaan..
Sellainen hyvin aito ihminen.
Joka antaa mun olla ihana ja kamala.
Ainoa "negatiivinen" puoli skorppareissa mun mielestä on se (siis muissakin kuin tässä) että ne on vähän hönöjä, eli ei ihan terävimmästä päästä noin niinkuin älyllisesti.
Syvällisyyttä löytyy, mutta maalaisjärki puuttuu....

Yhellä mun moninkertaisella skorppariystävällä oli hirveä vaikeus puhumisessa ja itseilmaisussa, änkytti eikä osannut oikein löytää sanoja. Hänkin oli hyvin empaattinen ja kiltti ihminen, mutta koulussa ei pärjännyt vaikka hirveästi ahkeroi. Hän muuttui yhtäkkiä kiltistä aivan toiseksi ihmiseksi, nussi yhtä varattua tyyppiä ja muuttui ihan hirveän mustasukkaiseksi mun ja meidän kolmannen ystävän hyvistä väleistä ja puhui meistä molemmista toisillemme valheita. Yritti siis juonia paljon ja jäi kaikesta kiinni... En ole ikinä pitänyt skorppareita mitenkään hyvinä juonijoina, koska he vain toimivat mustasukkaisuuden/kateuden puuskassaan ja ajatus/suunnitelmallisuus jää vähemmälle..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 11.01.2010 19:26:03 »

"..ne on vähän hönöjä, eli ei ihan terävimmästä päästä noin niinkuin älyllisesti.
Syvällisyyttä löytyy, mutta maalaisjärki puuttuu...." 2funny 2funny 2funny ..nii onnii..
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12 : 11.01.2010 22:19:38 »

"..ne on vähän hönöjä, eli ei ihan terävimmästä päästä noin niinkuin älyllisesti.
Syvällisyyttä löytyy, mutta maalaisjärki puuttuu...." 2funny 2funny 2funny ..nii onnii..

Tää on kyllä HYVÄ!  Grin

Ja yksi "pikkujuttu" skorpionit tykkää siitä vähän pelottavasta maineestaan, lähes kaikki. Yrittävät suorasukaisuudellaan hämmentää toisen, mutta samalla etsivät hyväksyntää. Siis kaiken kaikkiaan salapehmoja.  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 12.01.2010 00:48:25 »

Kyllä täytyy myöntää, että Nikin lausunnossa on jotakin perää, ainakin näin henkilökohtaisesti.  Sad
Ei minun aivoni toimi kovinkaan nopeasti eikä kaikkeen kiemuraan, täytyy todeta.

Mutta eikö sitä syvällisyyttäkin voitaisi johonkin käyttää?  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #14 : 12.01.2010 01:25:03 »

Esmiralda, se oli Tiigris, joka kirjoitti sen lausunnon alunperin, mutta nikki nauro sille, että ihan yhtä paha! Grin Ja Neela kans! Että menittekin skorpparin älyllisyyden kyseenalaistamaan! Grin Eikä se lausunto pidä ollenkaan paikkaansa, varsinkin, jos on  merkurius skorpioni! Wink Mä kans hihittelen täällä, flunssa ja väsy! En siksi, että olisin jotenkin "hönö"! 2funny Ja Esmiralda, sulla ei ole skorpionissa muuta kuin chiron...? Eli tarkoititko, että rapulaatu ei olis sieltä älyllisimmästä päästä? Sun "allekirjotuksessa" lukee nousujousimies, mutta sitten tuolla aiemmin mainitsit, että oot noususkorpioni...
Ja yksi "pikkujuttu" skorpionit tykkää siitä vähän pelottavasta maineestaan, lähes kaikki. Yrittävät suorasukaisuudellaan hämmentää toisen, mutta samalla etsivät hyväksyntää. Siis kaiken kaikkiaan salapehmoja.  smitten
Joo nää kuulostaa tutulta, pakko myöntää...paitsi, että mehän kai täällä yksissä tuumin ollaan todettu, ettei skorpionit edes ole pelottavia! Ja mä oon ainakin ihan julkipehmo Smiley Väärinymmärryksiä on silti kyllä tullut, mua on luultu vähemmän pehmoksi kuin oikeasti olen. Niin ja joissain tilanteissa toisinpäin Grin Riippuu siitä mitä se pehmous pitää sisällään...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: