Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia skorpioneista  (Luettu 28042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #15 : 12.01.2010 11:19:24 »

"Väärinymmärryksiä on silti kyllä tullut, mua on luultu vähemmän pehmoksi kuin oikeasti olen. Niin ja joissain tilanteissa toisinpäin Riippuu siitä mitä se pehmous pitää sisällään..."

Itse tunnen itseni pehmoskorppariksi. Mutta monet uudet tuttavuudet sanovat että aluksi vaikutin kymältä, viileältä, kovakuoriselta, jopa julmalta. Ja kun on oppinut tuntemaan paremmin niin sanovat että olen herttainen, eikä ymmärrä miten on aluksi voinut edes kuvitella moista Grin

Kun taas nykyinen "mieheni" piti aluksi minua vaaleanpunaisena hattarana, on nyt vasta sanonut että en enää olekkaan niin suloinen, ihana ja herttainen. Vaan enemmänkin piikittelevä, ja liian suorapuheinen Huh

Ja kuten skorppareihin tulee, pidän asioita salassa. Jotkut asiat on vain hyvä pitää omana tietona.
Jotkut ei sitä ymmärrä idiot2
Muuten tunnen itse loistoskorppareita! Kaikki tuntemani skorpparit on oikeudenmukaisia, mukavia hyvin avuliaita ja tietenkin Hönöjä laugh

Tunnen yhden Skorpparimiehen joka kantaa edustavasti skorpparin mainetta otsassa.
Hän on ilkeä, piikittelevä, väittää jokaikisessä asiassa vastaan, käyttää toisia ihmisiä hyväksi, juonittelee jatkuvasti.. ja on todella ärsyttävä... Itse olen joskus ollut kyseisen henkitön kanssa "yhdessä" Ja tunnen hänet todella hyvin, ja siitä miehestä ei sitä pehmeää puolta löydy!
Eli kyllä niitä pahojakin skorppareita näköjään löytyy Shocked
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #16 : 12.01.2010 14:35:30 »

"Väärinymmärryksiä on silti kyllä tullut, mua on luultu vähemmän pehmoksi kuin oikeasti olen. Niin ja joissain tilanteissa toisinpäin Riippuu siitä mitä se pehmous pitää sisällään..."

Itse tunnen itseni pehmoskorppariksi. Mutta monet uudet tuttavuudet sanovat että aluksi vaikutin kymältä, viileältä, kovakuoriselta, jopa julmalta. Ja kun on oppinut tuntemaan paremmin niin sanovat että olen herttainen, eikä ymmärrä miten on aluksi voinut edes kuvitella moista Grin

Kun taas nykyinen "mieheni" piti aluksi minua vaaleanpunaisena hattarana, on nyt vasta sanonut että en enää olekkaan niin suloinen, ihana ja herttainen. Vaan enemmänkin piikittelevä, ja liian suorapuheinen Huh
Just tätä mä tarkotin! Nämä on näitä "mihin se kiltti tyttö meni"-tilanteita. Ja sitten joillekin antaa tahattomasti kovan vaikutelman itsestään. Mut noi jutut voi olla niin pienestä kiinni kun miettii omaa (ja toisten) ulkoista habitusta. Esim. pelkkä kävelytyyli! Ja niinkin on käynyt, että joku on kysynyt multa, että miksi katsoin jotain henkilöä tuimasti ja itse en edes huomannut! Mikä sun nousumerkki on?
Ja kuten skorppareihin tulee, pidän asioita salassa. Jotkut asiat on vain hyvä pitää omana tietona.
Jotkut ei sitä ymmärrä idiot2
Joo ei sitä kaikki ymmärrä. Ja tähän liittyen, pidän myös muiden salaisuudet kun tarvetta juoruta ei ole ja kunnioitan sen toisenkin ihmisen yksityisyyttä niin paljon, että salaisuudet pysyy kyllä mulla. Ja lupaukset pitää muutenkin aina pitää!
Muuten tunnen itse loistoskorppareita! Kaikki tuntemani skorpparit on oikeudenmukaisia, mukavia hyvin avuliaita ja tietenkin Hönöjä laugh
Näin. Smiley
Tunnen yhden Skorpparimiehen joka kantaa edustavasti skorpparin mainetta otsassa.
Hän on ilkeä, piikittelevä, väittää jokaikisessä asiassa vastaan, käyttää toisia ihmisiä hyväksi, juonittelee jatkuvasti.. ja on todella ärsyttävä... Itse olen joskus ollut kyseisen henkitön kanssa "yhdessä" Ja tunnen hänet todella hyvin, ja siitä miehestä ei sitä pehmeää puolta löydy!
Eli kyllä niitä pahojakin skorppareita näköjään löytyy Shocked
Tiedätkö muuta sen kartasta? Varmaan ollu (tai ehkä on edelleen) huono itsetunto? Oiskohan skorpparityypit sellasia, että jos ne kokee nuorena joutuneensa jotenkin alistetuks niin kostavat sitten koko maailmalle kokemansa vääryyden?
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
yosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


:)


Profiili
« Vastaus #17 : 12.01.2010 14:41:28 »

Mullekki tulee näitä"miks katot tuimasti?" tilanteita, vaikka omasta mielestä en kylläkään kato Shocked
Ja lupaukset pitää pitää Smiley

Ja se Skorpparimies, joo sillä on tooooooooooooooooosi huono itsetunto!
Mutta se on saanu rakennettua itelle ison egon, ja todellaki kostaa koko maailmalle laugh
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 12.01.2010 19:07:24 »

Kastehelmi, kun ihmettelit:

Lainaus
Esmiralda, se oli Tiigris, joka kirjoitti sen lausunnon alunperin, mutta nikki nauro sille, että ihan yhtä paha! Grin Ja Neela kans! Että menittekin skorpparin älyllisyyden kyseenalaistamaan! Grin Eikä se lausunto pidä ollenkaan paikkaansa, varsinkin, jos on  merkurius skorpioni! Wink Mä kans hihittelen täällä, flunssa ja väsy! En siksi, että olisin jotenkin "hönö"! 2funny Ja Esmiralda, sulla ei ole skorpionissa muuta kuin chiron...? Eli tarkoititko, että rapulaatu ei olis sieltä älyllisimmästä päästä? Sun "allekirjotuksessa" lukee nousujousimies, mutta sitten tuolla aiemmin mainitsit, että oot noususkorpioni...

Niin kyllähän imen kuin pesusieni nuo 'älyttömyydet', kun olen sen usein joutunut toteamaan ja nähnyt saman ilmiön skorpparipojassanikin. Onneksi se on vain yksi sektori älykkyydestä, ettei aina realismi loksahda.

Olen mielenkiinnolla kuunnellut tapaamieni astrologien juttuja nousumerkistani. Välillä olen jousumies ja välillä skorppari, ihan mukava! Ulkoinen energiani kuulemma viittaa jousimieheen ja kun ne prosentit ovat niin vähissä siinä. Toisaalta minulla on tuo Jousimie Jupiter 1.huoneessa, joka vahvistaa sitä.

Huomaan kyllä noita skorpionipiirteitä siellä täällä olemisessani.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 12.01.2010 19:20:43 »

Kommenttini oli itseironiaa.
Olen ehkä skorpionimaisin koko foorumilla suskin lisäksi.
Ja kirjoitusteni perusteella tiedätte kyllä millainen,
joten en lähde erittelemään hönöjä piirteitäni enempää. Grin
 Maalaisjärkenikin lienee havaittu veitsenteräväksi  :Smiley joten se siitä.

 neptunus merkurius :venus:rx  aurinko skorpioni  aspect_squ mars leijona skorpionin huoneessa 8 , jossa myös  kuu aspect_con kuunsolmu leijona.
 pluto  neitsytaspect_sex neptunus ja koko  :skorpioni:stellium.
Et silleen.
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #20 : 12.01.2010 20:11:25 »

Kommenttini oli itseironiaa.
Olen ehkä skorpionimaisin koko foorumilla suskin lisäksi.
Juu muistin kyllä, että sulla on skorpparia paljon kartallasi niin tajusin itseironian ja harrastin sitten itse samaa siihen perään Smiley Toivottavasti muutkin tajuaa...siis noi mun kommentit...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #21 : 12.01.2010 23:15:57 »

Jaahas. Vaikka  aurinko aspect_con pluto skorpioni olenkin niin kyllä mussa taitaa painaa enemmän ihan Pluto itse, mikä on melko eri asia kuin sen hallitsema merkki. Olen kuulemma omaisten ja tuttujen mielestä: sulkeutunut, itsekäs, julma, etäinen, moraaliton ja omituinen, mutta tuo kuulostaa oudon saturniselta, vaikka voipi paikkansa pitääkin.

Kolikon kääntöpuoli: olen myös erinomaisen huumorintajuinen. Cool
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #22 : 12.01.2010 23:48:01 »

Jaahas. Vaikka  aurinko aspect_con pluto skorpioni olenkin niin kyllä mussa taitaa painaa enemmän ihan Pluto itse, mikä on melko eri asia kuin sen hallitsema merkki. Olen kuulemma omaisten ja tuttujen mielestä: sulkeutunut, itsekäs, julma, etäinen, moraaliton ja omituinen, mutta tuo kuulostaa oudon saturniselta, vaikka voipi paikkansa pitääkin.

Kolikon kääntöpuoli: olen myös erinomaisen huumorintajuinen. Cool
Siis ootko sitä mieltä, että tuttusi ovat oikeassa? Kovin moni ei täältä foorumilta jää erityisemmin mieleen, mutta susta mulla on muistikuva. Ollaan varmaan samoihin ketjuihin kirjoteltu skorpioni- ja plutoteemoihin liittyen. Ja mun muistikuvan mukaan sä kirjotat "kivasti"...sulkeutuneeksi, itsekkääksi, julmaksi, etäiseksi, moraalittomaksi ja omituiseksi tyypiksi! Grin Onkohan mun mielikuva väärä...tai ehkä sitten vaan käyttäydyt täällä toisin? Smiley No mutta...huumorintaju on ehdottoman tärkeetä ja omituisuuskin vaan hyvästä useimmiten!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #23 : 14.01.2010 19:04:15 »

Siis ootko sitä mieltä, että tuttusi ovat oikeassa?

Sanotaan näin, että en vaivaudu olemaan tekopyhä, jos se suinkin on vältettävissä. On helpompaa osoitella, että joku muu on jotain pahempaa, kuin myöntää ettei kukaan ole täysin minkä lie ihanteen mukainen, koska sitten olisi vaikeampi oikeuttaa kaikenlaista. Sen takia maailmassa on kenties enemmän tekopyhyyttä kuin mitään muuta inhimillistä ominaisuutta. :Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #24 : 14.01.2010 23:49:29 »

Näinhän se menee...et sä kyllä ihan moraalittomalta kuulosta Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #25 : 15.01.2010 21:34:55 »

Näinhän se menee...et sä kyllä ihan moraalittomalta kuulosta Smiley

En varsinaisesti ajattelekaan olevani vailla moraalia - siis, en esim. kuljeksi ympäriini pöllimässä käsilaukkuja ja lompakoita (ainakaan toistaiseksi!) - mutta kyllä se joustaa, jos on hyötyä taikka hupia. angel
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #26 : 15.01.2010 22:17:05 »

Näinhän se menee...et sä kyllä ihan moraalittomalta kuulosta Smiley

En varsinaisesti ajattelekaan olevani vailla moraalia - siis, en esim. kuljeksi ympäriini pöllimässä käsilaukkuja ja lompakoita (ainakaan toistaiseksi!) - mutta kyllä se joustaa, jos on hyötyä taikka hupia. angel

Kuka se muuten onkaan määrittänyt,
mikä on moraalitonta.

Laki omalla tavallaan.

Mites omatunto...' Embarrassed

kun tiedät tehneesi väärin,
vaikka et jää kiinni....?
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #27 : 15.01.2010 23:55:07 »

Tämä ajatus skorppareista täytyy jakaa. Juttelin äärimmäisen mielenkiintoisen keskustelun erään melkoisen henkisesti valveutuneen skorpparin kanssa tällä viikolla ja hän sanoi todella upeasti skorppareista ja se avasi minut näkemään tämän merkin edustajat aivan uudella tavalla.

Hän sanoi, että me skorppionit uskomme vankasti itseemme ja sallimme usein itsellemme jopa liidellä välillä pilvissä ja se tekee meistä usein henkisesti tietoisempia ihmisiä, koska itsetuntomme sallii erilaisen ajattelutavan.

Niin, todellakin tämän merkin vahvuus on se, että he todella luottavat itseensä. Kuinka armollinen ominaisuus, sitä kun tässä on itse yrittänyt itselleen tilata, mutta nuo tilaukset ovat hieman hitaamman puoleisia.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #28 : 16.01.2010 12:11:22 »

Kuka se muuten onkaan määrittänyt,
mikä on moraalitonta.


Sen jokainen määrittelee viime kätösessä itse. Toisin sanoen, riippuu tilanteesta. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 16.01.2010 12:27:42 »

Olipa kauniisti sanottu, Ulkopuolinen!

Olen huomannut että skorppionit eivät todellakaan ole mitään jengi-ihmisiä! He sopeutuvat, mutta eivät anna minkään asian aivopestä itseään helposti.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: