Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia skorpioneista  (Luettu 28037 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #30 : 17.01.2010 01:11:21 »

Joo oikein nätisti kirjoitettu Ulkopuolinen! Hieno juttu, että oot löytänyt uuden skorpioninäkökulman Smiley
Hän sanoi, että me skorppionit uskomme vankasti itseemme ja sallimme usein itsellemme jopa liidellä välillä pilvissä ja se tekee meistä usein henkisesti tietoisempia ihmisiä, koska itsetuntomme sallii erilaisen ajattelutavan.

Niin, todellakin tämän merkin vahvuus on se, että he todella luottavat itseensä. Kuinka armollinen ominaisuus, sitä kun tässä on itse yrittänyt itselleen tilata, mutta nuo tilaukset ovat hieman hitaamman puoleisia.
Kyllä se sunkin tilaus perille tulee! Smiley Kyllä multakin itseluottamusta löytyy, mielestäni terveellä tavalla. Itseluottamusta on tuonut lisää omien heikkouksien tunnistaminen. Pitää pystyä ajattelemaan, että ne heikkoudet voi kääntää vahvuuksiksi. Onhan vahvuutta jo sekin, että pystyy tunnustamaan omat heikkoutensa.
Olen huomannut että skorppionit eivät todellakaan ole mitään jengi-ihmisiä! He sopeutuvat, mutta eivät anna minkään asian aivopestä itseään helposti.
Tämä on kyllä ihan totta! Omat mielipiteet, omat päätökset.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #31 : 17.01.2010 17:23:11 »

Skorppareiden kanssa itsellä on ollut aika usein sellainen olo, että niistä ei ota selvää pitävätkö he minusta vai inhoavat. Vaikeita lukea tavallaan, älykkäitä ehdottomasti, mielenkiintoisia, sarkastisia ja eivät "laumaeläimiä", mutta silti aina jollain tapaa mukana menossa ja osallistuvat. Aika monet tuntemani skorpparit ovat sosiaalisia ja osallistuvat teatteriin ja muihin luoviin harrastuksiin, mutta eivät roiku. Ulkoisesti monilla tuntuu olevan kiehtovat silmät ja kauniit kasvonpiirteet, toki tähän vaikuttavat muutkin asiat =) Ja niin naiset ovat olleet ehdottomasti tietyllä tapaa niitä "öiden kuningattaria" ja miestennielijöitä =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #32 : 17.01.2010 17:33:09 »

Olipa kauniisti sanottu, Ulkopuolinen!

Olen huomannut että skorppionit eivät todellakaan ole mitään jengi-ihmisiä! He sopeutuvat, mutta eivät anna minkään asian aivopestä itseään helposti.

Tästä olen samaa mieltä. Lähipiirissäni on paljon skorppareita ja heitä yhdistää no bullshit - piirre. Eivät hetkahtele tuulessa tai suorita hyväksynnänhakua, vaan pysyvät itsessään. Eivät kuitenkaan myöskään linttaa muita, vaan antavat olla ja olevat itse.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 17.01.2010 20:13:29 »

Jotkut sanovat, että Aurinkomerkki vaikuttaa lapsuudesta nuoruuteen enemmän, mutta iän karttuessa alkaa Nousumerkki nousta enemmän esiin.

Nousumerkistä lähtee lähtölaskenta koko syntymäkartan tekoon.

Siis tässä tapauksessa Aurinko-Skorpioni loistaa sitä energiaa ja voimaa heti syntyessään. Ja Nousu-skorpionin persoonallisuus kehittyy tämän merkin alaisuudessa.

Näin olen ymmärtänyt.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #34 : 19.01.2010 01:18:22 »

Skorppareiden kanssa itsellä on ollut aika usein sellainen olo, että niistä ei ota selvää pitävätkö he minusta vai inhoavat.
Oisko se sitä, että skorppareilta sellanen nopea heittäytyminen puuttuu kun ihmisiä tapaavat. Tutkaillaan ensin. Onko sussa samanlaista piirrettä? Nimittäin sitten siinä menee tietysti vielä kauemmin aikaa...
Vaikeita lukea tavallaan, älykkäitä ehdottomasti, mielenkiintoisia, sarkastisia ja eivät "laumaeläimiä", mutta silti aina jollain tapaa mukana menossa ja osallistuvat. Aika monet tuntemani skorpparit ovat sosiaalisia ja osallistuvat teatteriin ja muihin luoviin harrastuksiin, mutta eivät roiku. Ulkoisesti monilla tuntuu olevan kiehtovat silmät ja kauniit kasvonpiirteet, toki tähän vaikuttavat muutkin asiat =) Ja niin naiset ovat olleet ehdottomasti tietyllä tapaa niitä "öiden kuningattaria" ja miestennielijöitä =D
Sarkastisuus on ainakin mun juttu ja just tässä mietiskelin, miten jotkut hyvätkin kaverit ei sitä tajua. Aika monien kanssa sensuroin juttujani, etten vain loukkaisi. Miestennielijäksi oon kyllä ihan liian pidättyväinen ja vanhanaikanen! Smiley
Olipa kauniisti sanottu, Ulkopuolinen!

Olen huomannut että skorppionit eivät todellakaan ole mitään jengi-ihmisiä! He sopeutuvat, mutta eivät anna minkään asian aivopestä itseään helposti.

Tästä olen samaa mieltä. Lähipiirissäni on paljon skorppareita ja heitä yhdistää no bullshit - piirre. Eivät hetkahtele tuulessa tai suorita hyväksynnänhakua, vaan pysyvät itsessään. Eivät kuitenkaan myöskään linttaa muita, vaan antavat olla ja olevat itse.
Joo mielipiteitä ainakin multa löytyy ja ne on todellakin omia! Ja jos joku muu on toista mieltä niin olkoon. Mutta mua kyllä kiinnostaa mitä toisten päässä liikkuu ja tykkään keskustella omista ja muiden mielipiteistä, väittelyt on lähes poikkeuksetta virkistäviä!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #35 : 19.01.2010 01:35:11 »

Skorppareiden kanssa itsellä on ollut aika usein sellainen olo, että niistä ei ota selvää pitävätkö he minusta vai inhoavat.
Oisko se sitä, että skorppareilta sellanen nopea heittäytyminen puuttuu kun ihmisiä tapaavat. Tutkaillaan ensin. Onko sussa samanlaista piirrettä? Nimittäin sitten siinä menee tietysti vielä kauemmin aikaa...

Kieltämättä kyllä itsekin olen aluksi aika etäinen, ja minusta saa aika usein tosi erilaisen kuvan mitä olen sitten kun paremmin tutustuu. Itselleni on jotenkin tärkeää analysoida ihmistä ja saada sen käytöksestä viitteitä sen persoonasta ennen kuin rupeaa kaveeraamaan enemmän =) Joten ehkä olen itsekin sitten ihan samanlainen, en vaan ole tajunnut xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #36 : 19.01.2010 22:41:43 »

Skorppareiden kanssa itsellä on ollut aika usein sellainen olo, että niistä ei ota selvää pitävätkö he minusta vai inhoavat.
Oisko se sitä, että skorppareilta sellanen nopea heittäytyminen puuttuu kun ihmisiä tapaavat. Tutkaillaan ensin. Onko sussa samanlaista piirrettä? Nimittäin sitten siinä menee tietysti vielä kauemmin aikaa...

Kieltämättä kyllä itsekin olen aluksi aika etäinen, ja minusta saa aika usein tosi erilaisen kuvan mitä olen sitten kun paremmin tutustuu. Itselleni on jotenkin tärkeää analysoida ihmistä ja saada sen käytöksestä viitteitä sen persoonasta ennen kuin rupeaa kaveeraamaan enemmän =) Joten ehkä olen itsekin sitten ihan samanlainen, en vaan ole tajunnut xD
Aivan, tutustumisessa menee sitten kauemmin aikaa kun samankaltaiset kohtaavat Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #37 : 02.02.2010 00:59:38 »

Viime viikolla työkaverini, moninkertainen  skorpioni näytti kuinka  :skorpioni:lta menee pupu pöksyyn.
Tuli tiukka paikka jossa olisi pitänyt luottaa itseensä ja ammattitaitoonsa. Mutta ei.

Yllätyin todella, kun sain hänet kaksinaamaisuudesta kiinni.

Harmillista. Ei ollutkaan munaa, mitä antaa kyllä ymmärtää itsestään.


tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #38 : 02.02.2010 18:07:46 »

Niin kyllä se pupu voi mennä pöksyyn skorpioniltakin, vaikka jotkut ovat niin kovia olevinaan. Kyllä mäkin olisin yllättynyt, jos olisin moninkertaisen skorpionin saanut kaksinaamaisuudesta kiinni. Mutta tässä hyvä esimerkki siitä, että kyllä niitäkin löytyy! Harmi, että osui kohdallesi! Mutta teki varmaan sille itselleen ihan hyvää, kun joutuu nöyristymään...
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #39 : 08.02.2010 22:59:53 »

Tilanne on nyt se että tämä kyseinen  skorpioni dominoi ilmapiiriä negaatioillaan. Hän on kykenemätön tiimityöhön. Pitää asioita itsellään lisätäkseen vallantunnettaan tai jotain pienuuttaan peitelläkseen. Vetää tiedot vasta "sopivassa, itselle suotuisassa" tilanteessa muiden tietoon.
Väsyttävä ja raskassoutuinen tyyppi.  Sad

Ihmeellistä valtapeliä ja oman selustan turvaamista. Kieroja keinoja. Ala-arvoisia.

Siis ihmetyttää todella, onko se oma erinomaisuus niin toitottamisen arvoista?Hän pelaa mielikuvilla. Yrittää rakentaa itselleen jotain ihmeellistä imagoa.

Täytyy sanoa, että olin alunalkaen väärässä hänen suhteensa. Valmis puukottamaan selkään heti kun tilaisuus koittaa. Henkilökohtainen etu menee yhteisön edun edelle että heilahtaa.

Kummallista, tahmeaa ja väsyttävää.  Undecided



 
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #40 : 09.02.2010 13:23:15 »

Kyllä mäkin olisin yllättynyt, jos olisin moninkertaisen skorpionin saanut kaksinaamaisuudesta kiinni.

Mä taas en olisi enää yllättynyt koska kaksinaamaisin tuntemani ihminen on  aurinko merkurius mars saturnus pluto -skorpioni ... kummallinen kartta tyypillä (naisella) muutenkin: kaikki merkit skorpparissa, jousimiehessä tai kauriissa... (saattoi pari olla muissa, mutta siis ihan huima kolminaisuus...)

Oli niin olevinaan hyvä ihminen ja arvosteli aina toisia ja kaikki rehellisyyden nimissä.. Paskan marjat mitä tekopyhyyttä.  Angry

Mutta mun kultani on maailman paras skorpioni, mutta sillä ei olekaan muuta kuin  aurinko skorpionin merkissä...  askendentti leijona tuomassa rehtiyttä ja kunniallisuutta,  kuu kalat pehmentämässä.. Smiley
tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #41 : 09.02.2010 14:50:48 »

Sangviinikko ja Tiigris, mulle tuli nyt kans mieleen yks tyyppi, joka sopii aika hyvin tohon sangviinikon kuvaukseen.  aurinko skorpioni, muista planeetoista en tiedä. Hänellä taustalla huono itsetunto, oli hiljainen lapsi/nuori ja kärsi ulkonäköjutuista. Nyt kuuluisa veemäisyydestään. Äkkiseltään sanoisin, ettei varmaan epärehellinen ole, mutta tuosta hänen kaksinaamaisuudestaan kuulin. Että kyllä pomoille hymy irtoaa... Ja se oma erinomaisuus on sitten toitottamisen arvoista kun taustalla on mitä on. Mitäs tollaselle sitten tehdä?! Jauhot kurkkuun vaan niin putoaa sieltä itselleen rakentamaltaan valtaistuimelta. Nää tyypit varmaan luulee, ettei muista ole vastusta ja luottavat siihen? Jolloin he ajattelevat, että voivat turvallisin mielin pelata pelejään. Joku sanois, ettei kannata vajota niitten tasolle ja alkaa valtataisteluun, mutta en mä ainkaan tollasta jaksais omassa tiimissäni katsella. Eikä se mitään valtataistelua oikeestaan edes olis, vaan yhden omaan egoonsa hukkuneen ruotuun laittamista!
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #42 : 09.02.2010 23:10:36 »

Pakko varmaan munkin ottaa kantaa tähän aiheeseen...

Lähipiirissä seikkailee kaksi Skopua. Isä ja miehen kaveri. Heissä on kyllä hyvääkin, mutta myös huomattavan negatiivisia puolia (enkä sano tätä väittääkseni, että itse olisin täydellinen - en todellakaan ole!).

Isäni on aika raskassoutuinen,  aurinko venus skorpioni ,  merkurius mars vaaka , mutta molemmat ihan Vaa'an loppuasteissa.  kuu leijona . En tiedä nousua, mutta veikkaisin, että isä on  askendentti skorpioni (muita veikkauksia  rapu tai  kauris ). Isäni on vieraan näkökulmasta hyvin hiljaisen ja ehkä vähän "kylähullun" oloinen omalaatuisen huumorintajunsa takia (ja mistähän mun outo huumorintaju on peräisin *köh köh* :Smiley ). Hän tutustuu ihmisiin aika hitaasti, mutta on sitten läheinen niiden kanssa, joihin on päässyt tutustumaan kunnolla. Isäni myös rakastaa ja omistautuu lähimmilleen ja on auttamassa, jos tulee tiukka paikka.

Mutta...

Isäni on Skorpionin stereotypia siinä mielessä, että kun olet suututtanut hänet, hän ei unohda KOSKAAN, hän katkeroituu ja kantaa kaunaa ikuisesti. On kostonhaluinen. Vihaisena todella pelottava, oikein vyöryy yli vihan voimalla. Rakkaus on tukahduttavaa, ainakin itse moninkertaisena Jousimiehenä tukehdun isäni läheisyydessä. Haluaa päättää asiat muiden puolesta ja kun saa jotain päähänsä, mieli ei muutu, vaikka olisi kuinka väärässä...

Miehen kaveri on huomattavasti kevytsoutuisempi, vaikka hänellä tulinen  kuu oinas . Veikkaisin, että hänellä nousuna  jousimies - on maailmanmatkaaja (nytkin reilaamassa Kauko-Idässä reppumatkalla), seikkailija, joka ei huomista murehdi, vaan luottaa, että asiat järjestyvät. Tähän miekkoseen on henk.kohtaisesti hankala tutustua, vaikka hän onkin hyvin kaverillinen ja seurallinen. Tosi piikittelevä ja vittuileva huumorintaju ( merkurius skorpioni ) ja herkemmät voivat oikeasti vetää herneet nekkuun. Hänessä myös päällepäsmäriluonnetta ja pitää päänsä viimeiseen asti. Kuitenkin lähimmilleen tosi avulias ja on aina valmis auttamaan.

Miehen kaveri on sitä tyyppiä, joka snägärijonossa vetää nekkuun sitä, joka tulee aukomaan päätänsä... Shocked Eikä kysele tai kommentoi sen kummemmin...

Mies on "semi-Skorpioni". Ainakin Pullenin mukaan miehellä vahvin merkki Skorpioni. On siis  aurinko vaaka , Arska ihan Vaa'an loppuasteissa. Kartan hallitsija hällä Skopussa, tosin 3. huoneessa tuomassa kepeyttä.  pluto aspektoitunut persoonallisten planeettojen kanssa ( pluto aspect_con aurinko ,  pluto aspect_squ kuu ,  pluto aspect_ssx venus jne.) sekä tekee aspektia myös muihin planeetoihin.

Ei mies ihan perus-Vaaka ole, huomattavasti päättäväisempi ja salamyhkäisempi, eikä mikään seurapiirihai. Aika vaikea tutustua henk.kohtaisella tasolla, avautuu vasta ajan ja luottamuksen myötä (meillä meni 8kk ennen kuin mies alkoi luottaa muhun täysin!). Hyvin tarkkanäköinen, arvaa ihmisten ajatuksia ja motiiveja yllättävän hyvin, näkee ihmisten lävitse. Rauhallinen, mutta pinnan pettäessä osaa sanoa todella pistävästi ja loukkaavasti ilmeenkään värähtämättä (onneksi tätä sattuu harvoin ja itse  kuu leijona :na pistän hanttiin, jos mua loukataan!). Ihmissuhdeasioista ei pukahda muille ja pitää tunteet kurissa ihmisten ilmoilla (ei siis hali tai pahemmin kävele käsi kädessä kaupungilla), yksityisyydessä erittäin omistautuva ja läheisyydenkaipuinen. Ei tykkää, että hänen asioihin työnnetään liikaa nokkaa, hän tarvitsee omaa tilaa. Tykkää pohdiskella asioita ja keskustella ajatuksistaan.

Sitten lisäksi yksi ex-opiskelukaveri ja toinen etäisempi kaveri Skorpioneja. Ex-opiskelukaveri oli tosi rauhallinen, hyvin kiltin tytön oloinen, joka viihtyi hyvin omissa harrastuksissaan. Ei mitenkään "paha" Skopu, vaan vaikutelma oli hyvin neutraali. Etäisempi kaveri taas oli päinvastoin tosi iloinen, pirteä, nauravainen ja seurallinen - hänellä varmasti jotain keventävää elementtiä, mahdollisesti paljon ilmaa taustalla.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2010 23:13:12 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: