|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6150 : 09.06.2026 18:05:20 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6151 : 11.06.2026 00:15:38 » |
|
Anton Tšehov. Kauko Röyhkä kirjoitteli facessa, että oli lukenut Tšehovin Shalinia ~14v ikäisenä ja kaipaillut tsaarin aikaan. Kuulostipa tutulta  Tšehov-kausi iski lujaa joskus 2000-luvun alussa. + realismi kirjallisuudenlajina on ylipäänsä suuri rakkaus itselleni ja esim. työläiskirjallisuus ++ tätä kautta toki päästäänkin sitten hienosti muihin mahtaviin tieteenlajeihin kuten sosiologia yms eli jos lähtee matolaatikkoa availemaan niin saa kyllä mitä tilaa 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.06.2026 00:26:16 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6152 : 11.06.2026 15:54:37 » |
|
Vaikeimman kautta voittoon ja silleen. Joskus vois miettiä, että miksi kaikki pitää tehdä aina niin vaikeasti, mutta se päivä ei ole tänään  + hirvi ja 2 vasaa ++ stars+++ occult metal ja dungeon synth kuulostaa hyvältä
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.06.2026 00:11:24 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6153 : 12.06.2026 15:15:24 » |
|
Työläppäri kuvittelee, että sijainti Portugali ja lämpöä +33 joten selkeesti TGIF + ulkona satelee, lintujengi on vauhdissa ja illalla sauna ++ hitosti valkosipulia pizzassa +++ spirit animal
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.06.2026 18:44:57 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6154 : 13.06.2026 16:00:44 » |
|
Sukupippalot ja ohimennen Gettomasa-etkoja + vois elää sacherkakulla ++ tää olis mun kesäasu jos olisin mies
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.06.2026 17:23:29 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6155 : 14.06.2026 23:07:09 » |
|
Mansikan ja vaniljan makuinen pepsi. Onneks on niin suolaisen hintaista, että ei tuu juotua niin paljon kun voisi. Maistuu mansikalta pienellä pikantilla lasten 90-luvun korvatulehduslääkkeen (se vaaleanpunainen litku) häiveellä  nostalgic fiilis + Jukka Poika
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6156 : 17.06.2026 20:58:47 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2026 00:20:23 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6157 : 18.06.2026 18:05:28 » |
|
Hopeiset python-tennarit + disco balls in da house. Virossa on parhautta, että kaikki on vähän enemmän tai ainakin siellä minkä itse tiedän ++ dyykkaus
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 18.06.2026 23:10:29 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6158 : 19.06.2026 12:07:00 » |
|
Juhannus+ Radio Suomen juhannustanssit 2026. Syvälahden lava on hienolla paikalla, ja oon itse käynyt siellä tsekkaamassa sellaista kokoonpanoa kuin Jorma Kääriäinen&Agents ++ tyylikäs Carmina Burana-momentum Kake Randelinin keikalla +++ upea elokuva, mutta näköjään erittäin kyseenalaisilla metodeilla tehty: Maa on syntinen laulu
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.06.2026 23:55:50 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6159 : 20.06.2026 17:40:19 » |
|
Vintage best
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6160 : 21.06.2026 17:41:06 » |
|
Naapureilla on röökipaikalla disco + onneks ei kuulu omaan kämppään ++ hieno keli
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6161 : 22.06.2026 23:01:54 » |
|
Opiumin tuoksu ilmassa + upea auringonlasku
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #6162 : 23.06.2026 21:44:57 » |
|
Piti tsekkailla Allsång på Skansen kun Kärtsä on siellä heittämässä Lapin kesän tms Basshunterin kanssa (olis kova), ja muistuu sopivasti mieleen ruottalaisten skewed huumorintaju näistä kaikista esityksistä + vois sitä kyllä muuttaa taas uusiksi Ruotsiin, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi tms jos ei muuta ja jonnekin etelään tällä kertaa ++ Viroonkin vois taas lähtee tai oikeastaan vois vaan lähtee jonnekin +++ tuli aika nostalginen fiilis tuosta Lapin kesästä
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.06.2026 23:56:59 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
***
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
|