Pystytkö laittamaan seerumin päälle vielä kosteusvoidetta? Kuten ilmeisesti ohje on. Mun iho ei ime enää sitä kosteusvoidetta vaan se jää vain kalvoksi ja kuoriutuu pois. Sekin kai kuivan ihon ongelma, että ei imeydy. Mun jalkahoitaja kertoi oivaltavan jutun kosteusvoiteista. Että jos on kuiva iho niin ei kannata käyttää aina sitä kaikkein rasvaisinta voidetta, koska se jää joskus kalvoksi ihon päälle kun on niin paksua, ettei imeydy. Parempi joku kevyempi, joka imeytyy. Todella ahaa elämys. Kun olen aina kuvitellut, että minun pitäisi valita se vahvin ja rasvaisin voide.
Tilasin muuten uuden työpöydän kun etäpäivien ergonomia on sohvalla koetuksella. Minulla ei ikinä ole ollut Lundiaa, ei edes silloin kun se oli kova sana 80-luvulla, joten korjaan nyt jotain traumoja... mutta ihastuin tähän työpöytään
https://verkkokauppa.lundia.fi/fi/kalusteet/kirjoituspoydat-ja-tyopisteet/lundia-classic-valkolakattu-tyopoyta-laminaattitasollaIhan hienosti Lundia on viime vuosina pyrkinyt uudistumaan ja karistamaan sitä 80-luku imagoa. Tilasin myös Iskun klassisen tuolin. Malli on 50-luvulta ja pienen googlailun jälkeen selvisi, että se on ollut koulutuolina hyvin yleinen

Jep. takaisin koulunpenkille.