Sivuja: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979490 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3900 : 01.01.2018 18:33:27 »

sinikiviuhko
Lähtikö se lentoon?  Smiley

http://static.tumblr.com/cf41f1cd5eaf477ce64d3e0c3a1190c6/ew6j97u/rnfmohyos/tumblr_static_owl_of_minerva.jpg
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3901 : 02.01.2018 20:15:58 »

Kävin perheaterialla Telliskivessä veljen poppoon ja kälyn siskon kanssa Afro

Tein myös ehkä vuoden parhaan löydön: Whitney Houston t-paita Cheesy

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3902 : 02.01.2018 21:35:53 »

Loma + tein alennusmyynneistä löytöjä + uusi puhelin  Cool Ihan mahtavaa aloittaa vuosi lomailemalla
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3903 : 08.01.2018 22:28:27 »

Heh, tein höpötestin facebookissa ja sain kuvan perusteella tyylikseni aika stylen tädin

Voisin kyllä kuvitella pukeutuvani tuolla tavalla, joten hyvin osui Grin Laukku on himotuslistalla Lips Sealed
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3904 : 13.01.2018 15:15:10 »

Altered Carbon
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3905 : 14.01.2018 19:43:19 »

Pitää kokeilla uutta seerumia.. Naama kuiva ja tuntuu ainakin iho heti pehmeämmältä ekalla käyttökerralla Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3906 : 14.01.2018 20:27:35 »

Tunnen jatkuvaa huonoa omaatuntoa kun en käytä mitään tuollaisia seerumeita. Hyvä jos jaksan tavallista kosteusvoidetta laittaa. Nekin lehden välistä jotain testereitä. Lumenen uusi sisu kosteusvoide on tosi ihana. Se oikeasti tuntuu tehoavan ja kuiva iho huokaa helpoituksesta. Pitäisi panostaa kauneudenhoitoon enemmän, mutta...

ei ole seerumeita, mutta mun päivän ihastus taas on tätä https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/3536/fazer-lakritsi-chocolate--liquorice-140-g/ aivan ihania!
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3907 : 14.01.2018 20:32:37 »

^Mä voisin kokeilla vaikka mitä, mutta liika on liikaa ja kun katsoo tuota purkkimäärää mitä mulla nytkin on Grin Seuraava projekti voisi olla testata jotain K-beautyjuttua kunhan loppuu ensin nuo vanhat.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3908 : 14.01.2018 20:41:37 »

Pystytkö laittamaan seerumin päälle vielä kosteusvoidetta? Kuten ilmeisesti ohje on. Mun iho ei ime enää sitä kosteusvoidetta vaan se jää vain kalvoksi ja kuoriutuu pois. Sekin kai kuivan ihon ongelma, että ei imeydy. Mun jalkahoitaja kertoi oivaltavan jutun kosteusvoiteista. Että jos on kuiva iho niin ei kannata käyttää aina sitä kaikkein rasvaisinta voidetta, koska se jää joskus kalvoksi ihon päälle kun on niin paksua, ettei imeydy. Parempi joku kevyempi, joka imeytyy. Todella ahaa elämys. Kun olen aina kuvitellut, että minun pitäisi valita se vahvin ja rasvaisin voide.

Tilasin muuten uuden työpöydän kun etäpäivien ergonomia on sohvalla koetuksella. Minulla ei ikinä ole ollut Lundiaa, ei edes silloin kun se oli kova sana 80-luvulla, joten korjaan nyt jotain traumoja... mutta ihastuin tähän työpöytään https://verkkokauppa.lundia.fi/fi/kalusteet/kirjoituspoydat-ja-tyopisteet/lundia-classic-valkolakattu-tyopoyta-laminaattitasolla

Ihan hienosti Lundia on viime vuosina pyrkinyt uudistumaan ja karistamaan sitä 80-luku imagoa. Tilasin myös Iskun klassisen tuolin. Malli on 50-luvulta ja pienen googlailun jälkeen selvisi, että se on ollut koulutuolina hyvin yleinen  Grin Jep. takaisin koulunpenkille.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2018 20:53:26 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3909 : 14.01.2018 20:59:12 »

Pystyn, hommasin tällaista voidetta kokeeksi siihen seerumin kanssa "nautittavaksi" ja hyvin toimii. Käytän muitakin tuotteita tuosta Puhas loodus-sarjasta ja ne ovat kaikki tosi hyviä Afro

Ihan mun vanhan koulupöydän näköinen pöytä, minun versio koivunvärinen.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3910 : 14.01.2018 21:07:28 »

Jep, mulla ei ikinä ollut tuollaista koulupöytää niin nyt oli saatava sellainen. Se koulutuoli on tämä https://www.isku.fi/tuote/isku/2361/tuoli-50

Myydäänkö tuota Puhas loodus sarjaa Suomessa? Voisi kokeilla. Useimmat kosteusvoiteet ei mulla toimi seerumin kanssa. Lumenen tuotteista tykkään ja ovat kotimaisia. Niillä on vaan ollut isot uudistukset viime aikoina enkä ihan näistä uusista tuotteista ole kartalla.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3911 : 14.01.2018 21:46:19 »

Saa, Jenni näemmä ihastunut samaan voiteeseen Cool Ainakin Helsingissä on ns. eestikauppoja joista ainakin saa ostettua ja tästä verkkokaupasta myös.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3912 : 17.01.2018 14:27:41 »

Työyhteisön tipuset
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3913 : 19.01.2018 19:51:36 »

Meryem, Tampereellakin myydään Viron herkkukaupassa noita Puhas Loodus -tuotteita.
tallennettu
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 131


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3914 : 22.01.2018 13:43:36 »

Aaah, silmäkarkkia tulee hyvin harvoin vastaan, mutta nyt sitten: Adam Driver. Astro-databankin mukaan olisi nousulla Vesimies - ei yllättäisi. Näyttää aika erikoiselta, ja kas kummaa kaikki keissä silmäni lepää ovat jotenkin kosketuksissa tuohon merkkiin. Toki hän on Aurinko  skorpioni niin ehkä sekin polaarimerkkinä vaikuttaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: