Sivuja: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 370
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 1979637 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3600 : 07.01.2017 21:22:03 »

Interview with the vampire smitten

Ymmärsin myös, että patterin termostaatin voi laittaa suuremmalle crazy2 Lämpeni äkkiä kämppä. On sitä ihminen välillä hölömö..
« Viimeksi muokattu: 07.01.2017 22:00:17 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3601 : 09.01.2017 21:09:26 »

^ Grin Joskus se on pienestä kiinni.

Mulla on ihan pihalla olo ollut koko päivän kun yrittää lomarytmistä siirtyä työmoodiin.

Parasta, että eka työpäivä loman jälkeen takana ja uusi kalenteri tilattu.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3602 : 11.01.2017 20:00:49 »

Mä voisin ottaa uuden loman kohta taas angel

Olisi niiiin kiva jäädä "murjottamaan" kotiin ja kuunnella doomia&katsella historiallis-romanttisia elokuvia aamusta iltaan, mutta pitää vääntäytyä töihin ja siellä on enemmän tai vähemmän hullunmyllyä aamusta iltaan. Sinänsä jees kun on tekemistä, mutta alkaa tuntemaan itsensä pikkuhiljaa niin nörtiksi, että olis kiva ehkä panostaa johonkin kevyempään ja viihteellisempään jossain vaiheessa.

Tilasin pitkään himoitsemani saappaat, pitäis tulla perjantaina Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3603 : 13.01.2017 19:51:29 »

Tänään oli hyvä ostospäivä: design-tulitikkuja, Pirkka juustopastaa, fudgeja (muistin kerrankin ostaa), timangi-tuikkukippo ja maastokuvioinen paita Afro

Toi pasta on the best, ja kermapasta myös Cheesy En niin hirveästi lämpeä pussiruokajutuille, mutta pussi pastaa ja eineslihapullia + salaattia + pepsimaxia + dataamista = ei voi nörtimmäksi mennä. Opin "isoveljeltä" Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3604 : 13.01.2017 22:42:59 »

Eineslihapullat on hyviä ja niistä tulee nopeasti ja helposti hyvä pasta. Mun toinen pikapasta on usein spagettia, purkki tonnikalaa ja ketsuppia = avot tonnikalapasta.

Mun shoppailuvimma jatkuu, voisin haalia vaikka kuinka monta kalenteria ja tilaan hetken mielijohteesta lehtiä. Koko viikon ollu jotenkin levoton olo ja eilen se huipentui aika yllättäviin uutisiin uusista työkuvioista.

Tänään onkin onneksi voinut hengata kotona ja tehdä viikonlopun kunniaksi GT:n. Paras ja hauskin uutinen oli Finnairin lennosta 666 13. perjantaina kohti hel.  Grin taikauskoisen painajaislento, joka kuitenkin on ihan Finnairin vakiovuoro Kööpenhaminasta helsinkiin. Joku media kaivoi vielä tiedon, että lento lähti klo 13 ja on 13 vuotta vanha kone.  Cheesy Numerologia kohdillaan, sanoisin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3605 : 14.01.2017 18:54:38 »

Lehdet on jees, kalenterit samoin - joten not bad hullaantuminen Afro

Pitää jotenkin päästä eroon työkuvioiden miettimisestä ja stressistä mikä niihin liittyy, nk sylettää ajatellakin paria asiaa +muut. No, huomenna teen parit jutut mitkä ovat sentään mukavia ja kehittäviä asioita, joten ehkä tämä taas tästä.

Ruotsissa söin pakastepastoja, esim. näitä: http://www.findus.se/var-mat/flerportion/pastakoket

Vois taas joskus muuttaa Ruotsiin.. Tuli ikävä noita pastoja, Coopin juustosämpylöitä ja edukasta Ben&Jerry-jäätelöä Tongue
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3606 : 14.01.2017 22:26:45 »

Nuo ruokien kuvat kannessa on aina niin herkullisia! Jotain pakastepastoja olen maistanut, mutta ei ne kyllä ole niin hyviä kuin itse tekemänä. Finduksen tuotteet on hyviä. Aina puhutaan, että kun asuu ulkomailla niin kaipaa jotain suomalaisia ruokia, mutta kyllä jos pidemmän aikaa on jossain ulkomailla niin paikallisia herkkuja voi myöhemmin tulla Suomessa ikävä. Tai hintatasoa. Muistan vieläkin kun Virossa automatkalla olin tosi nälkäinen ja oli pakko pysähtyä syömään. Löytyi hieman epämääräisen näköinen tienvarsi paikka, mutta mitä vielä! Siellä oli keski-ikäinen nainen ja vanhempi nainen, jotka tekivät meidän tilauksen. Mies otti pelmenit ja minä täytetyn suolaisen lätyn. Siinä oli kanaa ja riisiä. Kyytipoikana olut ja lonkero, ei maksanut paljon, varmasti itsetehtyä ja mielettömän hyvää! Jäi kyllä niin hyvä mieli tuosta paikasta.

Oletko Elwyn testannut näitä: http://www.findus.fi/tuotteet/valmisateriat/dagens-mikroateriat

Itse olen maistanut ainakin tuota anguspihviä ja lihapulla ateriaa. Hyviä on ja kiireisen illan pelastus.

Joo sama juttu, yritän olla ajattelematta työasioita. Tänään iloitsin kun löysin olohuoneeseen aivan ihanan tyynyn sohvalle. Täydellinen. Meillä on vielä joulukuusikin, mutta huomenna taidan olla valmis luopumaan siitä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3607 : 14.01.2017 22:57:57 »

Ne pastat on kyllä jees, eivät myy Suomessa - harmi! En ole tarkistanut Viron valikoimia (muun kuin jäätelön osalta), joten pitää tsekata joskus.

En ole tällä hetkellä mikron kanssa samassa taloudessa ja mun oma (mummolta peritty) mikro on Ruotsissa varastoituna. Sitä edellisen ostin kirpparilta 10€:llä, ja sitä käytin aika paljon kun säilytin kaiken leivistä lähtien pakkasessa siihen aikaan. Töissä käyn lähikaupasta jotain kun siellä on hyvät salaatit ja paistopiste Cool Työpaikan raflassa on hyvää pastaa ja lindströmin pihvit jne. , joten välillä sielläkin tulee käytyä, tosin yleensä asiakkaan kanssa mut kuitenkin.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3608 : 14.01.2017 23:28:03 »

Mulla oli myös aika, jolloin ei ollu mikroo samassa taloudessa ja pärjäs ihan hyvin. Uunissa ja hellalla lämpeni ja mulla myös leivät ym. kaikki pakkasessa ja otti vain mitä söi kerralla. Helpompi niin sinkulle ja vähentää ruokahävikkiä. Nykyään oon taas ihan mikroriippuvainen. Oon lämmittäny itse asiassa noita aterioita uunissa, mutta viime kesänä kun oli remontti ja yhtenä(kin) iltana meni tosi myöhään ja kauhea nälkä niin tajusin, että noi tulee mikrossa aika nopeesti  laugh Paistopisteet on mun heikkous. Voisin syödä pasteijoita, lihapiirakoita ja karjalanpiirakoita vaikka joka päivä. Meillä on myös ihana lounasruokala tai monta hyvää lounaspaikkaa työpaikan lähellä ja en juuri eväitä syö. Joskus toki ja silloin yleensä annoskoko on pienempi kuin buffet lounaalla  crazy2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3609 : 14.01.2017 23:46:14 »

Tämän päivän paras oli muuten tosi upea lämpöpatteri smitten Cheesy

Tällainen on kampaamossa missä käyn ja kelpais minullekin Afro

+

tukka tietty kunnossa taas Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3610 : 14.01.2017 23:52:30 »

Ihana patteri! Hienoo, jos tuollaisilla tarpeellisilla jutuilla voi samalla sisustaa.

Tässä on se päivän paras tyynynpäällinen! https://store.iittala.fi/Sisustus/Taika-Tyynynpaallinen-50x50-cm-harmaa/p/K365642
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #3611 : 15.01.2017 11:28:23 »

Joo, olen keränny Taika-sarjaa jo muutaman vuoden ja ihana, että sitä on nyt myös tekstiileissä. Ihastuin heti pöllöihin  Cheesy Mun joku tzolkien astrologinen merkki on pöllö, joten siinä ehkä selitys, mutta en kyllä keksi muuta astrologista yhteyttä. Tuo Tanssi on kyllä selvästi  kauris, samaa mieltä. Hieno sekin, tykkään näistä metsä teemoista ja eläimistä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3612 : 15.01.2017 11:29:46 »

Tähän mennessä parasta ollut koiran kanssa ulkoilu tossa lähimetsässä, jossa menee myös hienot ladut ja näköjään myös frisbeegolf-rata. Ollaan nyt 99% todennäköisyydellä muutamassa  tänne äitini asuntoon "maalle", joka on 54m2 saunallinen kaksio, nykyisestä 60m2 kolmiosta kaupungissa. Hieman tietty pistää miettimään, et kuinka 11v poika ja 10v tyttö ympätään samaan huoneeseen ja kun tytär kuitenkin haluaa käydä koulua kaupungissa.. muutama muuttuja, mutta eiköhän tästä hyvä tule Smiley
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #3613 : 15.01.2017 11:55:13 »

Mulla on kumpaakin, Taikaa (siniset isot kupit, siniset leipälautaset, iso valkoinen pasta(?)lautanen) ja Tanssia (muki, kulho), ja myös Sarjaton-sarjaa Cheesy

Keräsin tarroja kauppareissuilla (5eur ostokset/tarra) ja hommasin valkoiset  Letti-kupin&kulhon Cool

Haluaisin kerätä Kastehelmi-sarjan kynttilälyhtyjä (yksi punainen tällä hetkellä) ja lisää Kivi-tuikkuja, mulla on niitä tällä hetkellä 4.

Sitten kun taas asetun jonnekin pysyvämmin, eli ts roudaan kaiken omaisuuteni ehkä jopa pianoa myöten jonnekin, niin sitten nautin myös mun astiakokoelmistani Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3614 : 15.01.2017 12:09:38 »

meryem
 pallas ja pöllö
https://fi.wikipedia.org/wiki/Minervan_p%C3%B6ll%C3%B6

teeman yksinkertaisuus ja selkeys,
kuin myös aarikan ankan huumori, valitettavasti sarjaa ei enää saa Sad
iittalan kartiolasit
jos astioista parasta päivään lisäisi
tallennettu
Sivuja: 1 ... 239 240 [241] 242 243 ... 370
  Tulostusversio  
 
Siirry: