Sivuja: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2010393 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3540 : 18.11.2016 21:24:27 »

Vaikka olen kaukana täydellisestä niin ainakin osaan käyttäytyä asiallisesti asiakaspalvelijoita kohtaan Cool Tuli puhetta töissä kaikkein hurjimmista tapauksista mitä on tullut vastaan ja on niitä tosiaan muutama osunut omalle kohdalle. Hulluinta heissä on, että kaikki ns. henkisiä ihmisiä, eli parantajia ja jopa asiakaspalvelualan ammattilaisia crazy2 Tuossa pari sellaista ryhmää joiden viimeisenä uskoisi sortuvan älyttömyyksiin. Elämä on todellakin omituista välillä.

+

Perjantai ja Enigman uusi sinkku smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3541 : 18.11.2016 22:30:34 »

^Kampaaja rules.. Mä käyn kerran kuukaudessa nykyään. Tukka tosin näyttää siltä, että en käy koska luonnonkihara ja laiskuus. Oh well Tongue

Kohta maanantai ohitse, ahh.. Ja hygge! nimimerkillä se joka asuu sohvalla/sängyssä tyynyjensä ja peittojensa kanssa, kynttilänvalo on jees, tee, punkku, villasukat ja kaikenkattava mukavuudentavoittelu smitten

+

Beauty and the Beast Official Trailer

https://youtu.be/SqQvZ_VUtg8

Lisäyksenä hygge-aiheeseen:

http://www.uusimuusa.fi/paakirjoitus/palaverikutsu-nahdaan-kynttilan-valossa/

Mun mielestä elämä on liian arvokasta tavoitteelliseen tylsyyteen tuhlattavaksi. Lapsena mietin esimerkiksi, että miksi pirussa pitää tehdä ruuaksi tyyliin jotain "perusruokaa" joka ei maistu kiinnostavalta sen sijaan, että voisi syödä oikeasti hyvää ruokaa. Ja näitä esimerkkejähän riittää.. Pelkästään perusruoan ja juhlaruoan erottelu antaa sen fiiliksen, että arki on jotain ankeaa sössöä ja juhlat ne vasta jotain ovat. En tiedä, että saako tästä kiinni sen mitä tavoittelen, mutta fuckit arki ja tylsyys Afro
« Viimeksi muokattu: 18.11.2016 22:47:42 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3542 : 19.11.2016 00:20:22 »

Mitä on hygge?  Grin

Se taitaa olla jotain, mihin kaksonen ei pääse.. Villasukat, sohva, kynttilänvalo? Tulee heti levoton mieli. Jalkoja hiostaa. Ei jaksa maata, eikä istua. Pitäis tehä jotain muuta kun löhötä tässä. Samasta syystä kirjan lukeminen aloillaa, ei onnistu. Kynttilät tekee levottoman olon myös. En pidä savun hajusta ja mietin vaan, et muistankohan sammuttaa tuon. (ai vitsit, miten stressaavalta ihmiseltä kuulostan  2funny )

Mut siis parasta tässä päivässä... Ehdottomasti se, et kuurasin ja puunasin koko kylppärin, siirsin pyykkikoneenkin ja pesin lattiat ja seinän sieltä takaa. Yöks mikä määrä sellasta "rasvaista pölyä". Lisäks pari legoukkoa, hiuslenkki, tyhjä käsisaippuapullo, tyhjä pyykinpesuainepullo ja pesupallo olivat siellä olleet jemmassa ties miten kauan.  crazy2

Parasta on myös se et oon osannut nyt suhtautua realistisesti yhteen ihmissuhteeseen ja tajunnut sen potentiaalit. Jos toinen osapuoli ei ole valmis/halukas samaan kuin minä, niin mitä sitä suotta odottamaan ja toivomaan vuositolkulla. Oikeestaan pääsin tähän ajatukseen täällä astrossa. Kyse tästä mun  aurinko askendentti kalat kuu rapu -kaverista. Pysyköön kaverina. Sellaisena, joka ihan itse saa päättää milloin haluaa seuraani. En enää odota että me lähdettäis viikottain lenkille tai tavattas kovinkaan usein tai puhuttais henkilökohtaisuuksia ja oltais aina kuin siskokset. Ei se hänen kanssa tule onnistuu. Ja nyt mä aion hyväksyä sen ja hänet ja antaa anteeksi itselleni että olen hölmöyksissäni odottanut häneltä vääränlaisia asioita. Smiley Ja päästää irti katkeruuden tunteista!
Hauska kaveri. Mutta, mä löydän joskus elämääni vielä ystäviä, sellainen on mun suurin haave. Viimeiset vuodet olleet hiljaisia.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3543 : 19.11.2016 14:36:11 »

https://www.pingviini.fi/tuote/aino_suklainen_metsamarja_laktoositon_900ml/

Tämä ihan OK Afro Suht terveellisen makuista tosin.. Grin
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3544 : 19.11.2016 16:00:29 »

Mä kyllä pystyn istuun sohvalla ja lukeen. Tosi mahtava uppoutua johonkin lehteen tai kirjaan. Eikä villasukat talvella hiosta, pidän niitä yölläkin kun jalat palelee helposti. Ja vanhan talon lattiat on aina talvella kylmät. Yks työkaveri piti töissä kesälläkin villasukkia, se oli munkin mielestä jo vähän liikaa  Grin

Sama juttu helposti kynttilöiden kanssa, en tykkää siitä savun hajusta ja eikös kynttilöistä tule niitä pienhiukkasia. En kestäis olla palaverissa pelkän kynttilän valossa. Olisin vaan, että hei saisko lisää valoa en näe  Grin jotenki tollanen tunnelmointi ei mun mielestä sovi töihin.

Minäkin haaveilen, että löytäisin ystäviä. Mulla ei ole vuosiin ollut sellaista oikeaa ystävää, jonka kanssa voisi jutella ummet ja lammet. Mun sosiaalinen elämä on aika usein sidottu mieheen ja siihen, että käydään yhdessä jossain ja sitte tulee joskus sellainen olo, että jään ihan taustalle. Jopa omien perheenjäsenten kanssa tulee välillä sellainen olo ja se on ikävää. Toinen mistä haaveilen niin siitä, että liikkuisin enemmän ja saisin esimerkiksi ateriakoot järkevämmiksi. Käyn usein syömässä työpäivinä buffet lounaan ja senhän tietää, että usein sitä kasaa lautaselle ihan liikaa.

Tänään parasta on se, että kävin pitkällä lenkillä ja jopa aurinko näkyi! Vaikka joka paikkaa särkee tuon lenkin jälkeen niin se on varmasti parempi kuin liikkumattomuus ja istuminen, jota mulla on ihan liikaa. Niin ja selasin muutaman vanhan Hesarin, kohta saa tehdä paperinkierrätys reissun. Se on mun mielestä aina hauskaa.  Cheesy
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Magellan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #3545 : 19.11.2016 17:28:40 »

Nukuin tänään ihanan pitkään ja heräsin siihen että kumppani soitti ulkomailta. Oli ihanaa puhua hänen kanssaan ja tajusin, että ulkonakin paistaa aurinko. Kadehdin Meryemiä joka pääsi lenkille, itseä laiskotti liikaa. Mutta sellaiset päivät jolloin ei ole pakko tehdä mitään, ovat olleet liian harvassa viime aikoina. No, kävin sentään kaupassa ja ostin laaturuokaa.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3546 : 19.11.2016 22:31:48 »

Kynttilät (nyt palamassa pari) Afro ja suitsukkeet, takkatuli, nuotiotuli tietty myös.. Cheesy
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3547 : 20.11.2016 13:35:45 »

HS:ssä mahtava talousartikkeli tänään Afro

HS pääsi yksinoikeudella testaamaan Valtiovarainministeriön ja Suomen Pankin taloussimulaattoreita

+

Fanta Mansikka Twist Zero crazy2 Suomen limpparimarkkinat ovat salakavalat..
« Viimeksi muokattu: 21.11.2016 01:19:53 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3548 : 22.11.2016 00:01:37 »

Kylpyamme Afro

Söin myös aika hyvää poroa tänään ja samoin hyvää proseccoa tuli nautittua..Tosin seuraavan kerran otan lihan medium well tai well done. Medium on vähän turhan raaka usein.

Oon tässä oppinu vähän salakavalasti juomaan kuoharia, no good? angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3549 : 23.11.2016 00:42:40 »

Huomenna takaisin Tallinnaan Afro + ostin kassillisen joulusuklaita!
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3550 : 25.11.2016 22:55:36 »

Kampaaja smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3551 : 26.11.2016 10:28:12 »

Lunta  smitten

Koira ei malttais asioillaan käydä kun vaan pitäs leikkiä - lumessa se on jotenkin kivempaa vaikka normaalistikkin leikkii paljon  idiot2 
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4373



Profiili
« Vastaus #3552 : 26.11.2016 23:47:33 »

Täällä ei ole lunta, möh Angry

Mutta hyasintti on Cheesy Hommasin kauppareissulla.. Alkaa tuntua kodilta kun on kukka ja seinäkellossakin tuliterä patteri Afro Kellon raksutus on todella rentouttavaa, ihan mummolafiilis smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3553 : 27.11.2016 10:08:44 »

Ei oo päässä jäljellä muuta ku tukkaaa Grin Cheesy smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3554 : 27.11.2016 15:30:55 »

Adventtisunnuntaina tunnelmaan sopivasti sää pakastui.
 Koristelin kotia ja kirjoitin joulukortit.  smitten
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Sivuja: 1 ... 235 236 [237] 238 239 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: