Sivuja: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 372
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2001030 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4352



Profiili
« Vastaus #3510 : 30.10.2016 16:20:26 »

Hyvä viikonloppu.. Pitkiä yöunia, eilen kävin lenkillä kahteen kertaan ja tänään menossa taas Afro

Elämä on tullut turhan suorittamiskeskeistä, ja jäänyt vähälle kaikkein parhaat jutut (kuten just ulkoilu) joten nyt käännetään suunta Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #3511 : 30.10.2016 17:28:27 »


Joo -tolta joskus tuntuu kun netissä juttuja lukee  Grin

Tän päivän parasta antia oli pyykkikonekaupat. Naapurin konetta kaupittelin netissä kun naapuri itse ei juuri nettiä käytä ja muutaman mutkan kautta sit saatiin viimein se tänään vietyä uuteen kotiin. Naapuria helpotti kun sai turhan koneen pois nurkistaan ja mulla hyvä mieli kun pystyi auttaan  Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #3512 : 01.11.2016 23:22:42 »

Aloin pitkästä aikaa pitää päiväkirjaa ja yritän nyt aamusivuja rustailla. Tai iltasivuja, jos ei aamulla ehdi tai jaksa.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4352



Profiili
« Vastaus #3513 : 02.11.2016 20:18:59 »

Mää tarviin lomaa buck2 Parasta päivässä se, että nyt oikeasti tajuan sen että alkaa lähteä käsistä crazy2 knuppel2
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3514 : 02.11.2016 20:31:43 »

Olen saanut vastauksia kysymyksiin ja muistanut paljon kaikenlaista tärkeää. Oppinut nöyremmäksi ja olemaan kiitollinen paskasta tuulettimessa jonka siihen itse heitin smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3515 : 03.11.2016 12:30:02 »

Vapaapäivä ja lumiset maisemat! Kylmän kauppareissun jälkeen mukillinen kuumaa teetä ja rahkapiirakka. Kaikessa rauhassa lukemista ja musiikin kuuntelua  Smiley
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4352



Profiili
« Vastaus #3516 : 03.11.2016 21:04:21 »

Lumi Cheesy smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4352



Profiili
« Vastaus #3517 : 04.11.2016 19:56:09 »

Se että voi hyvällä omallatunnolla olla menemättä mihinkään angel Olis ollu työporukalla illanistujaiset, ja olin jopa menossa, mutta tulin kotimatkalla siihen lopputulokseen että ei kiitos.. Ihana olla kotona ja juoda teetä smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4352



Profiili
« Vastaus #3518 : 05.11.2016 11:58:39 »

^Pistin pomolle viestin eilen, että en tule, mutta ei tainnu mennä perille kun kaikki kyseli koko illan että olenko tulossa Lips Sealed No voi kettu..

Päivän parhaat this far:

WONDER WOMAN - Official Trailer

https://youtu.be/1Q8fG0TtVAY

+

Ihana talvipäivä Cheesy pyykit kuivamaan, suihkuun, ulos ja sitten jos lähtisi käymään jossain kylillä..

+

http://www.enigmaspace.com/#circleeight

+

Modigliani Ateneumissa

+

Prismassa on ainakin 7 erilaista Aino-jäätelöä o.O  Shocked Meinasin alkaa jäätelölakkoon, mutta en mä nyt voi crazy2 Cheesy Cheesy
« Viimeksi muokattu: 05.11.2016 21:26:35 kirjoittanut Elwyn » tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #3519 : 06.11.2016 18:58:27 »

Uusi lämmin ulkoilutakki  smitten En voi uskoa, että kukaan pöljä lähtee ulkoilemaan sellaisella ohuella syystakilla kun pakkasta on kuitenkin -4. Paitsi tietysti minä  buck2 Mietin miksi se on niin vaikeaa tuo talvipukeutuminen. Kun menet ulkona lyhyetkin siirtymät villakangastakissa niin miksi sitä kuvitteli, että sama ulkoilutakki yli tunnin lenkillä(!) käy edelleen pakkasilla kuin syksyllä +13 keleillä.  uglystupid2 Nyt vien ton ohuen takin kyllä vintille, etten vahingossa taas laita sitä  tickedoff

Muutama päivä sitten palellutin jalkani kun lähdin välikausi kengissä ja odottelin sitten yli puoli tuntia viimassa myöhässä olevaa junaa. Silloin mulla tosin oli villakangastakki.

Miksi nämä samat virheet pitää tehdä joka vuosi.  uglystupid2
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4352



Profiili
« Vastaus #3520 : 06.11.2016 19:14:28 »

^ Mä rakastan syksy- ja talvivaatteita ja varsinkin takkeja, mutta ei aina löydy kaupoista sopivia. Nyt on villakangastakki ja toppatakki, sekä tuon villakangastakin päälle voi heittää turkisviitan jos tarvis on Cool Pipo on vielä vaikeampi, mutta mulla on mutsin tekemä ja syksyllä löysin laivalta toisen hyvän Afro
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #3521 : 06.11.2016 20:14:04 »

Niin minäkin, mä en vaan aina tajua alkaa käyttää niitä  Grin Se tunne kun saat säähän sopivat vaatteet eikä tarvi hytistä  angel smitten

Tykkään kanssa takeista, mutta huomannu, että mulla ne painottuu selkeästi kevääseen ja aikaisempaan syksyyn. Rakastan nahkatakkia ja mulla on muitakin hyviä välikauden takkeja, mutta talvella ei ole ollut kuin villakangastakki ja sitten sellainen tosi paksu takki, joka sopii silloin kun on -20. Mutta varsinkin ulkoilu näin -5 on jääny tosi heikolle varusteille, nyt on hyvä takki just siihen ja en tiedä tuleeko siitä jopa muutenkin käyttötakki kun villakangastakki ei pidä tuulta yhtään eikä myöskään vettä. Pipo mulla on hyvä. Ostin Lapin reissulta ja sopii just hyvin näihin keleihin. Sitten on sellainen kunnon karvapipo sitä varten kun on -20. Nyt talvikengät on edelleen ongelma. Ostin viime talvena Riekelit. Ne on lämpöset joo, mutta se malli ei sittenkään istu mulle eikä näillä keleillä tarvi olla ihan noin paksut vuoret. Kenkäkaupoille varmaan pitää mennä seuraavaksi.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4352



Profiili
« Vastaus #3522 : 06.11.2016 20:22:42 »

Mulla on viime vuonna ostetut Timberlandin kengät talvikäytössä, mutta eivät kyllä toimi jotenkin, selkä ja jalat kipeytyy jos kävelee pitkiä matkoja idiot2 Mulla oli viime vuonna myös yhdet halvemmat kengät millä sain selkäni jumiin samaan tyyliin. Riekerit eivät kestäneet kuin puolisen vuotta, alkoivat sen jälkeen päästää vettä sisään. Tästä näkee, että pitää testata ne kengät hyvin (tuo selkäjuttu) ja mielellään panostaa rahallisesti riittävästi, koska ne sitten kyllä kestävät vuosia kun kerralla ostaa hyvät.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #3523 : 06.11.2016 20:44:13 »

Niinpä. Muistan mua arvelutti joskus kun ostin Sievin talvikengät ne oli aika kalliit. (Ei edes pahan hintaiset, mutta olin silloin opiskelija, joten sellainen 80€ oli aika iso raha). No kävelin niillä sitten 7 talvea.  Shocked Oli ihan mielettömän hyvät ja harmitti kun oli pakko luopua, alkoi pohja olla paikoin puhki ja vesi tuli läpi. En edes tiedä miksi otin nuo Riekerit, oli muistaakseni melkein saman hintaisetkin. Eiköhän se olisi uudet Sievit. Sitten alkais olla tää talvivarustelu aika ok  coolsmiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #3524 : 07.11.2016 16:05:29 »

Iltapäivän sininen hetki ja kynttilänvaloa.  smitten
Takana rasittava ja kiireinen ja hyytävän kylmä päivä.
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Sivuja: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 372
  Tulostusversio  
 
Siirry: