Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 328893 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Riccha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #270 : 28.06.2010 13:04:56 »

Hei Ave!

Voisinkohan sinulta saada vastauksen kysymykseeni, jota on tullut mietittyä jo pidemmän aikaa?..

Olen pohtinut minun ja mieheni suhdetta. Onko minulla tilaa mieheni elämässä? Rakastan miestäni todella paljon. Hänen käytöksensä vain on muuttunut. Pitää lähellään ja kuitenkin työntää pois. Hankala ja hankalasti selitettävä suhde  Cry

Piti vielä tulla lisäämään Shocked. Miehelläni on lapsi edellisestä liitosta (kuten minullakin). Olen kysellyt tulevaisuuden haaveita ja on juteltu tällaisista asioista. Näissä aina ilmenee kaksikko, hän ja lapsi. Itselläni on tästä suhteesta haaveita enempäänkin.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2010 13:14:02 kirjoittanut Riccha » tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #271 : 28.06.2010 18:16:39 »

Katsoisitko mitä minulle näkyy..koska nää vastoinkäymiset loppuu, milloin mikäkin kone on hajalla, ja tuleeko tähän mun pitkään kestäneeseen tilanteeseen selvyyttä tunnerintamalla.
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #272 : 01.07.2010 15:23:48 »

Hei Ave pitkästä aikaa !  Smiley

Ajattelin kysäsitä mitä mulle kuuluu? Mitään odottamisen arvoista elämässä?  coolsmiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #273 : 04.07.2010 18:37:36 »


Hei Ave!

Nyt olisi suuri elamanmuutos suunnitteilla.En millaan malttaisi odottaa,etta jotain alkaisi pian tapahtumaan  Wink vaikka vahan kylla pelottaakin mita tuleivaisuus tuo tullessaan...Voisitko katsoa,sujuuko suunnitelmat ilman suurempia ongelmia?  Smiley

Katostaan mitä näkyisi.  Smiley
Laivan masto, kuningatar joka omistaa tämän laivan. Se on vain ja ainoastaan hänen. Sillä, sen synnyllä ei ole mitään tekemistä muiden kanssa. Se on hänen taustansa, unelmansa, projektinsa, haaveensa, jokin mikä on hänen.. Näen tässä hänen rinnallaan miehen, se mies on siellä veneessä mukana myös, tavallaanhan hänen olisi pakkokin olla siellä jotta voisi olla tämän naisen rinnalla. Se mies on osa sitä venettä, jonka tuo nainen on luonut. Rakkaus, kiintymys, muut sellaiset tunteet pitävät hänet siellä. Vaikkei sillä veneellä olekaan mitään tekemistä tuon miehen kanssa. Mutta mies pelkää jäävänsä yksin jos antaa naisen toteuttaa kaiken täysin itsenäisesti.
Tuollainen mielikuva..  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #274 : 04.07.2010 18:47:16 »

Heipä hei..

vähän ujosti kyselisin tällaista:

olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen tyyppiin (vuosia). Nyt tämä kesä on tällainen että pitäisi päättää mitä lähtee elämässään tekemään (ulkomaille, opiskelemaan johonkin vai mitä..?) Haluaisinkin tietää että kannattaako minun ennemmin lähestyä tätä henkilöä, joka on minulle ehkä tärkeämpää kuin mikään, mutta jota en varsinaisesti tunne, vai kannattaisiko suunnata nokka kohti tulevaa? Vai antaa hänen kenties uskaltautua ensiksi lähemmäs?

Olisin uskomattoman hilpeä jos jaksaisit näitä vastauksia vielä tämän verran.  smitten smitten smitten

Katsellaan.  Cheesy
Tässä on tämmöinen henkilö, joka pyyhkii paidastaan kuviota pois. Se nyt vain ei kuitenkaan lähde siitä pois. Seuraavassa kortissa hän hautaa näitä samoja lantteja, joita ensimmäisessä yritti paidastaan pois pyyhkiä. Hän ei uskalla käyttää niitä hyväkseen, pelkää. Hän mielummin unohtaa, hautaa ne kauas maan sisään, etteivät ne niinkuin tavallaan enää olisi sitten olemassa. Nyt täällä nousee tälläinen mies, jolla sitten on samanlainen lantti sylissään. Se on hänen. Ja se on hänellä esillä. Ja hän tarjoaa sitä mitä tuo toinen ei itse yksin uskaltanut tehdä. Hän hautaa omat lanttinsa, ja käyttää hyväkseen tuon miehen lanttia. Hän elää sen kautta. Kuinka pitkälle se voi jatkua? Sitä kannattaisi miettiä. Täältä nousee lopulta nainen, joka on tulta ja kymmenen kertaa voimakkaampi omillaan kuin tuo mies. Tämä nainen on se jolla on valtaa valita ja päättää mitä tekee.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #275 : 04.07.2010 18:57:48 »

Moi vaan  smitten smitten smitten

Kysymys on lyhyt: mitä näet kun katsot

Kiittäen  Smiley  skorpioni

Katsotaan..  Smiley
Tässä oletin nostavani yksinäisen miehen, mutta nostinkin naisen miehen käsivarsilla. Aluksi kun pakasta näin tuon yksinäisen miehen kortin, mutta siitä nousikin tuo toinen kortti. Se olikin ennen sitä. Se on tämä sama mies, ne molemmat. Ne molemmat ovat hänessä. Kyllä se mies kaipaa jonkun siihen lähelleen. Vaikka hän jostain syystä tuntisikin niin, että se on hänen kanssaan mahdotonta. Hän aina joutuu lähtemään, tai jotain. Siinä on hieman yliliioittelun henkeä, sillä ei se niin dramaattista ole. Eivätkä muut aina ole sellaisia kuin kuvittelisi.
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #276 : 04.07.2010 23:31:09 »

Voi kiitos Ave^^, olet ihana!  smitten
Nyt pitäisi vain yrittää soveltaa tuota. Hiukan on aavistuksia siitä että mihin kyseinen tilanne voisi viitata. Pitää vain miettiä että olenko itse tuo kyseinen nainen vai voiko se olla joku muu. Aika näyttää.  :Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Pohku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #277 : 05.07.2010 00:50:02 »


Hei Ave!

Nyt olisi suuri elamanmuutos suunnitteilla.En millaan malttaisi odottaa,etta jotain alkaisi pian tapahtumaan  Wink vaikka vahan kylla pelottaakin mita tuleivaisuus tuo tullessaan...Voisitko katsoa,sujuuko suunnitelmat ilman suurempia ongelmia?  Smiley

Katostaan mitä näkyisi.  Smiley
Laivan masto, kuningatar joka omistaa tämän laivan. Se on vain ja ainoastaan hänen. Sillä, sen synnyllä ei ole mitään tekemistä muiden kanssa. Se on hänen taustansa, unelmansa, projektinsa, haaveensa, jokin mikä on hänen.. Näen tässä hänen rinnallaan miehen, se mies on siellä veneessä mukana myös, tavallaanhan hänen olisi pakkokin olla siellä jotta voisi olla tämän naisen rinnalla. Se mies on osa sitä venettä, jonka tuo nainen on luonut. Rakkaus, kiintymys, muut sellaiset tunteet pitävät hänet siellä. Vaikkei sillä veneellä olekaan mitään tekemistä tuon miehen kanssa. Mutta mies pelkää jäävänsä yksin jos antaa naisen toteuttaa kaiken täysin itsenäisesti.
Tuollainen mielikuva..  Smiley

Hei Ave!

Kiitos paljon vastauksestasi  Smiley  Kylla oli aivan selkea.Asun ulkomailla ja haluan muuttaa takaisin Suomeen ulkomaalaisen mieheni kanssa.
Voisitko katsoa saammeko talon myytya pian jahka se laitetaan myyntiin?

Kiitos kovasti  Smiley
tallennettu
Kyesah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #278 : 06.07.2010 16:10:39 »

Hei Ave!

Mitäs sanoisit minulel tämän hetken työasioista, mihin suuntaan pitäisi kiinnittää huomiota?

Ja kysytään nyt vielä, että miltähän ne rakkausasiat näyttävät?    Smiley
tallennettu
limoviikuna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137


Profiili
« Vastaus #279 : 07.07.2010 16:05:23 »

Hei Ave^^  angel

Mitäs näet minun kesääni?

Kiitosta  smitten
tallennettu
mirkku83
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #280 : 07.07.2010 16:22:15 »

Moi Ave! Miltä näyttää työrintamalla (saanko hakemani paikan)? Miltä syksy muuten näyttää, tapahtuuko mitään uutta ja mukavaa?

Kiitos ja mukavaa kesää!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #281 : 09.07.2010 15:53:48 »

Heippa Ave!

Näetkö kuinka monta lasta minulle tulee elämäni aikana? Kun minulla on mielestäni jo lapsiluku täynnä, mutta muutama näkijä on povannut minulle raskaus uutisia tälle vuodelle. En todellakaan tahdo lisää lapsia ainakaan nyt! Että pitääkö tässä alkaa selibaattiin Wink

Kiitos, jos osaat sanoa tähän jotain.. Smiley

Hmm no, katsellaan mitä tulee.  Smiley
Hedelmällinen suhde/olosuhteet tässä ainakin näkyy, sellainen mihin on mahdollista tulla vielä lisääkin lapsia, sellainen mikä pystyisi kantamaan sen ja onnistuisi siinä todella hyvin. Pohjat ovat ihan hyvät. Oletko muuten jutellut asiasta miehesi kanssa, ehkä hän haluaisi lisää lapsia? En tiedä, joku pieni vire täällä olisi siihen suuntaan että joku mieshenkilö pitäisi ajatuksesta. Ehkäpä jopa vielä itse muutat mieltäsi tässä asiassa, kuka tietää.  Wink Elämä on arvaamatonta.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #282 : 09.07.2010 16:34:22 »

Hei
Minulla on sairaus joka ei parane...hajusteyliherkkyys...
Voisikohan sitä yrittää parantaa
se on aika kenkku seuralainen...
Ero tuli tässä pari kuukautta sitten ja nyt vanha 20vuoden takaa ollut poikaystävä jallittaa...
Työtön ja rahaton..
Mutta Onnellinen silleen että olen löytänyt Valon ja energiat... teen myös harjoitushoitoja..
enkelienergiaa... mutta itse en näe juttuja... Smiley

voisitko katsoa minulle mitä näkkyy ?
Kiitos

Kattellaan tulisko jotain esille.  Smiley
Ensimmäisenä kiinnittää tässä huomiota, että tuon henkilön hampaat eivät ole kovin hyvässä kunnossa, ne on sellaiset kuin cembalon koskettimet.  Cheesy Hmmm.. tämä musiikkihomma alkaa nousemaan tässä esille.. joku paikka missä soitetaan, ja joku mies joka hoitaa, organisoi sitä tapahtumaa, sitä paikkaa. Nainen, joka ottaa osaa tähän miehen maailmaan.. Hedelmällinen ja hyödyllinen yhteistyö.
Kysyit tuosta hajusteyliherkkyydestä, nostin sille niin täältä nousee sellainen paljon hajusteita käyttävä nainen, tai sellainen jolle niiden hajusteiden käyttö jollain tapaa kertoo naisellisuudesta ja arvokkuudesta. Hänellä on hyvä suhde isäänsä, joka hymähtelee tälle naisen hömpötyksille, ja ajattelee niiden olevan turhia. Naiselle kuitenkin ne ovat tärkeitä ja ovat kiinni hänen itsetunnossaan. Hmm.. Jaa-a.. Semmonen mielikuva tuli..
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #283 : 09.07.2010 18:09:19 »

Hei Ave =)

Olen tainnut sössiä ihan huolella. Suhde (jo hiipunut) esimieheen, ja sitä kautta minulle rakas työ on käynyt raskaaksi (manipulointia ja tietojen pimittämistä). Enkä ole helpoksi tilannetta tehnyt minäkään, sillä rehellisyyden ja avoimuuden vaatiminen on saanut aikaan entistä hankalamman tilanteen. Mitä ihmettä teen? Kuinka tämä tilanne lopulta selviää.. jos selviää?

Onko näkösällä edes minkäänlaista oikeaa suhdetta???

Äärimmäisen turhauttava ja lamaannuttava tilanne syö tätä tyttöä jo aivan liikaa... Embarrassed
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Ave^^
Vieras
« Vastaus #284 : 11.07.2010 12:54:02 »



Ei ole vieläkään auennut tämä.  Huh Lomaakaan ei sitten ollut niin kuin luulin, vaan töitä pakerretaan.  Angry


-zillic-  smitten

Hmm no, en tiedä kysyitkö, mutta nostelen sinulle nyt vaikka uudestaan.  Smiley
Harmi aina jos ei ole auennut..
Tässä on tämmöinen muuri, jonka takaa näkyy viidakkoa, rantaa, sellaista villiä luontoa. Se muuri on purkautumassa. Kivi kiveltä. Se näkyy jo se viidakko sieltä. Hmmm.. sinulla on tälläinen rantalinna, se linna on jylhä ja kaunis ja upea, mutta se estää sinua pääsemästä todelliseen kontaktiin ympärillä olevan luonnon kanssa. Tämä linna on hyvin arvokas ja et ehkä siksi tajua sitä. Jos olet rannalla, sinun pitäisi olla siellä ulkona nauttiaksesi siitä rannasta, ei siellä linnan sisällä. Tämän linnan murtuminen voi kuitenkin aiheuttaa kipua, se ei ole helppo asia, kun siihen on tottunut. Mutta se on välttämättömyys seuraavalle askeleelle elämässä. Nostin täältä nyt miehen.. jonkun miehen joka on vähän jämerämpi ja pitkäaikaisempi ja...todellisempi vaihtoehto. Hmm.. sellainen mielikuva tuli että tämä mies on kuin kivi, vahva ja paikoillaanpysyvä. Hmm...  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: