Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 420095 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
veeruska4
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #255 : 13.06.2010 14:55:35 »

Hei Ave!

Voisitko katsoa näkyykö minulle mitään valoa tunnelin päässä?
Ihmissuhteisiin niin monta kertaa pettyneenä alan menettää toivoani  Cry Nyt kuvioissa on mies vuosien takaa... olisiko nyt mahdollista onnistua?

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #256 : 14.06.2010 11:54:18 »

Hei Ave!

Ihmissuhteisiin niin monta kertaa pettyneenä alan menettää toivoani  Cry Nyt kuvioissa on mies vuosien takaa... olisiko nyt mahdollista onnistua?

Kiitos jo etukäteen!
Katsotaan miltä kortit näyttää.  Smiley
Täällähän näkyy ihan nätti taivas. Ja tuolta taivaalta valuu sitä samaa kaunista ja virkistävää sinerrystä myös maanpäällä olevaan jokeen. Joella on selvä suunta mihin se on menossa, mutta joki haluaa pitää sen omana tietonaan, se ei halua meille näyttää sitä mihin se on menossa. Jotain se on menossa tekemään tuonne taakse. Tämä nainen on kauniin taivaan ja joen välissä. Hän auttaa jokea saamaan sitä kauneutta tuolta taivaalta. Hän huolehtii siitä, se on hänelle sydämen asia, hän haluaa että joesta tulee mahdollisimman kaunis. Se on hänen projektinsa. Tämä nainen on kauneuden ylläpitäjä ja huolehtija, mutta jossain toisessa ulottuvuudessa hän ei halua välittää niistä yhtään. Hän ei halua välittää yhtään mistään mitään. Hän ei halua tehdä sitä enää, sillä hän haluaa olla vapaa ja elää itselleen. Hän ei halua kahlita itseänsä asioihin joista ei anneta hänelle edes sopivaa kiitosta. Kun elää itselleen, on mahdollisuus aina olla onnellinen, kun elää muille se onni on aina riippuvainen muista, koko ajattelu on riippuvainen muista.
Täällä näkyy vielä mies, joka on rauhallinen, joka on sopiva sinulle, jonka kanssa tuntuu siltä kuin kuuluisi yhteen. Sellainenkin on siellä vielä tulossa, tai on jo, elämääsi. Kun luottaa siihen että se tulee vielä, ja kaikki kääntyy vielä hyväksi, niin silloin ajatuksillaan ja asenteillaan sitä hyvää kutsuukin luoksensa.  Smiley
tallennettu
veeruska4
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #257 : 14.06.2010 12:19:22 »

Hei Ave!

Kiitos jo etukäteen!
Katsotaan miltä kortit näyttää.  Smiley
Täällähän näkyy ihan nätti taivas. Ja tuolta taivaalta valuu sitä samaa kaunista ja virkistävää sinerrystä myös maanpäällä olevaan jokeen. Joella on selvä suunta mihin se on menossa, mutta joki haluaa pitää sen omana tietonaan, se ei halua meille näyttää sitä mihin se on menossa. Jotain se on menossa tekemään tuonne taakse. Tämä nainen on kauniin taivaan ja joen välissä. Hän auttaa jokea saamaan sitä kauneutta tuolta taivaalta. Hän huolehtii siitä, se on hänelle sydämen asia, hän haluaa että joesta tulee mahdollisimman kaunis. Se on hänen projektinsa. Tämä nainen on kauneuden ylläpitäjä ja huolehtija, mutta jossain toisessa ulottuvuudessa hän ei halua välittää niistä yhtään. Hän ei halua välittää yhtään mistään mitään. Hän ei halua tehdä sitä enää, sillä hän haluaa olla vapaa ja elää itselleen. Hän ei halua kahlita itseänsä asioihin joista ei anneta hänelle edes sopivaa kiitosta. Kun elää itselleen, on mahdollisuus aina olla onnellinen, kun elää muille se onni on aina riippuvainen muista, koko ajattelu on riippuvainen muista.
Täällä näkyy vielä mies, joka on rauhallinen, joka on sopiva sinulle, jonka kanssa tuntuu siltä kuin kuuluisi yhteen. Sellainenkin on siellä vielä tulossa, tai on jo, elämääsi. Kun luottaa siihen että se tulee vielä, ja kaikki kääntyy vielä hyväksi, niin silloin ajatuksillaan ja asenteillaan sitä hyvää kutsuukin luoksensa.  Smiley

Tuhannesti kiitos Ave!!!  Smiley
Kylläpä osui ja upposi... Olen aina kerännyt jostain syystä näitä siipirikko-miehiä suojiini joita sitten "terapoin" ja kun ovat taas ok, niin eipä mua enää tarvitakaan!! Vähän aikaa sitten päättyi yksi tällainen suhde ja siitä yritän nyt ottaa opikseni, mutta saa nähdä oppiiko sitä koskaan!?   idiot2
Tämä rauhallinen mies voisi hyvinkin olla tämä mies vuosin takaa....

Jos vielä saan kysyä, että näetkö mitään muutosta esim asuinpaikkaan tai työhön? Kun tuntuu, että vähän kaikki kyllästyttää.
tallennettu
Pohku
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #258 : 15.06.2010 01:30:48 »

Minua niin kovasti huvittaa nyt kokeilla katsoa tarot-korteista ihan vain sillä perusteella mitä siitä tulee mieleen.  Smiley Tämä on siis täysin omalla vastuulla jos haluat osallistua, sillä kaikki mitä sanon tässä ketjussa, voi olla täyttä puutaheinääkin. Lähden tähän mukaan vain kokeilumielellä. Tuolla omassa kysymyskirjassani kun keskityn lähinnä siihen elämänfilosofisempaan puoleen.

Näköjään monesti olen ihan onnistunutkin, mutta tuo varoituksen sana tuolla yhä sen takia, että sitä on joka tapauksessa monia syitä miksi energiat eivät sillä hetkellä kulje, tai sitten voin vain ymmärtää saamani tunteen väärin, niin että tulkinta menee hieman metsään. Inhimillistä hommaa tämäkin.  Smiley

Hei Ave!

Nyt olisi suuri elamanmuutos suunnitteilla.En millaan malttaisi odottaa,etta jotain alkaisi pian tapahtumaan  Wink vaikka vahan kylla pelottaakin mita tuleivaisuus tuo tullessaan...Voisitko katsoa,sujuuko suunnitelmat ilman suurempia ongelmia?  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #259 : 15.06.2010 12:13:01 »

Kylläpä osui ja upposi... Olen aina kerännyt jostain syystä näitä siipirikko-miehiä suojiini joita sitten "terapoin" ja kun ovat taas ok, niin eipä mua enää tarvitakaan!! Vähän aikaa sitten päättyi yksi tällainen suhde ja siitä yritän nyt ottaa opikseni, mutta saa nähdä oppiiko sitä koskaan!?   idiot2

Jos vielä saan kysyä, että näetkö mitään muutosta esim asuinpaikkaan tai työhön? Kun tuntuu, että vähän kaikki kyllästyttää.

Voinhan minä katsella vielä.  Smiley
Tässä seisoo mies kukkulan laella rikkaudet kourissaan. Hänen jalkojensa juurelta on lähtenyt tynnyri valumaan kiihtyvällä vauhdilla alaspäin. Tämä tynnyri kiihdyttää ja kiihdyttää ja lopulta muuttuu vaunuiksi, joilla on hirveä kiire johonkin suuntaan. Se haluaa saavuttaa jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Se näkee, että edessä olisi jonkinlainen häkki, ja se haluaa ehtiä paikalle ennen kuin se muodostuu. Silloin asiat voisivat olla eri tavalla, jos hän on tarpeeksi nopea. Silloin asiat voisivat olla miten vaan.
Tälläinen mielikuva tuli tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
veeruska4
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #260 : 15.06.2010 13:46:22 »

Voinhan minä katsella vielä.  Smiley
Tässä seisoo mies kukkulan laella rikkaudet kourissaan. Hänen jalkojensa juurelta on lähtenyt tynnyri valumaan kiihtyvällä vauhdilla alaspäin. Tämä tynnyri kiihdyttää ja kiihdyttää ja lopulta muuttuu vaunuiksi, joilla on hirveä kiire johonkin suuntaan. Se haluaa saavuttaa jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Se näkee, että edessä olisi jonkinlainen häkki, ja se haluaa ehtiä paikalle ennen kuin se muodostuu. Silloin asiat voisivat olla eri tavalla, jos hän on tarpeeksi nopea. Silloin asiat voisivat olla miten vaan.
Tälläinen mielikuva tuli tällä kertaa.  Smiley

Kiitos Ave vastauksista!  Smiley
Tätä toista vastausta täytyykin enemmän mietiskellä, ei auennut niinkuin tuo ensimmäinen :Smiley
Ehkä sen sitten myöhemmin ymmärtää, mihin liittyy... Oikein hyvää kesää sinulle!!!  smitten

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #261 : 17.06.2010 12:30:19 »

Hei Ave!
Oisitko vielä niin ihana että katsoisit minulle yhden jutun? Smiley

Olen tässä viimeinkin pääsemässä eroon tunteista yhtä miestä kohtaan (mikä on ollut todella vaikeaa minulle) ja alkanut avaamaan silmät uusille mahdollisuuksille...
Olen erittäin kiinnostunut tummasta ja pitkästä miehestä joka on minua vanhempi.. Tunnen erittäin kovaa vetoa häneen.. Meillä on ollut silmäpeliä pitkän aikaan.. Mutta kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta.. Ja harvoin olemme samassa paikassakaan.. Voi olla mahdollista että hän on nykyään varattu.. :/ Näetkö tästä mitään.. Näkyykö mitään miestä? Alkaako minulla sutinat pian vai jatkuuko tämä hiljaisuus.. Smiley Alkaisiko viimeinkin helpottamaan tämä kaikki...
Kiitos sinulle kun jaksat auttaa!  Smiley
No katsellaan.  Smiley
Kun nostin pelkästään tälle miehelle, niin hänellä näyttäisi olevan jonkinlaisia hankaluuksia tai stressiä omassa elämässään. Vaikea sanoa mihin liittyen mutta jotain aika paljonkin näyttäisi olevan. Hän on silti taistelija eikä näytä mitään ulospäin. Ei hän itse ehkä edes pidä niitä ongelmina, sillä pitää itseänsä niin vahvana että hän selviää kaikesta. Hmmm.. ja hän jaksaa yrittää etsiä naista, onko sitten kyseessä vain romanssin haku vai enemmänkin, sitä en tiedä. Mutta ainakaan hän ei ole mitenkään lamaantunut. Sinä ehkä pelkäät hänessä jotain tai ainakin kunnioitat suuresti, et ehkä siksi uskalla tehdä aloitetta. Tämä mies kuitenkin näyttäisi olevan haku päällä, oli se kohde sitten sinä tai joku muu, niin että hänellä on silmät auki vähän joka suuntaan tällä hetkellä. En näe tässä mitään erityistä rakkautta, mutta ainahan sellainenkin on mahdollisuus kehittyä vielä jos hyvin menee.  Smiley
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #262 : 17.06.2010 22:51:41 »

Heipä hei..

vähän ujosti kyselisin tällaista:

olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen tyyppiin (vuosia). Nyt tämä kesä on tällainen että pitäisi päättää mitä lähtee elämässään tekemään (ulkomaille, opiskelemaan johonkin vai mitä..?) Haluaisinkin tietää että kannattaako minun ennemmin lähestyä tätä henkilöä, joka on minulle ehkä tärkeämpää kuin mikään, mutta jota en varsinaisesti tunne, vai kannattaisiko suunnata nokka kohti tulevaa? Vai antaa hänen kenties uskaltautua ensiksi lähemmäs?

Olisin uskomattoman hilpeä jos jaksaisit näitä vastauksia vielä tämän verran.  smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Zazz
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #263 : 19.06.2010 11:38:36 »

Hei
Minulla on sairaus joka ei parane...hajusteyliherkkyys...
Voisikohan sitä yrittää parantaa
se on aika kenkku seuralainen...
Ero tuli tässä pari kuukautta sitten ja nyt vanha 20vuoden takaa ollut poikaystävä jallittaa...
Työtön ja rahaton..
Mutta Onnellinen silleen että olen löytänyt Valon ja energiat... teen myös harjoitushoitoja..
enkelienergiaa... mutta itse en näe juttuja... Smiley

voisitko katsoa minulle mitä näkkyy ?
Kiitos
tallennettu
Riccha
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #264 : 28.06.2010 13:04:56 »

Hei Ave!

Voisinkohan sinulta saada vastauksen kysymykseeni, jota on tullut mietittyä jo pidemmän aikaa?..

Olen pohtinut minun ja mieheni suhdetta. Onko minulla tilaa mieheni elämässä? Rakastan miestäni todella paljon. Hänen käytöksensä vain on muuttunut. Pitää lähellään ja kuitenkin työntää pois. Hankala ja hankalasti selitettävä suhde  Cry

Piti vielä tulla lisäämään Shocked. Miehelläni on lapsi edellisestä liitosta (kuten minullakin). Olen kysellyt tulevaisuuden haaveita ja on juteltu tällaisista asioista. Näissä aina ilmenee kaksikko, hän ja lapsi. Itselläni on tästä suhteesta haaveita enempäänkin.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2010 13:14:02 kirjoittanut Riccha » tallennettu
siru24
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #265 : 28.06.2010 18:16:39 »

Katsoisitko mitä minulle näkyy..koska nää vastoinkäymiset loppuu, milloin mikäkin kone on hajalla, ja tuleeko tähän mun pitkään kestäneeseen tilanteeseen selvyyttä tunnerintamalla.
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #266 : 01.07.2010 15:23:48 »

Hei Ave pitkästä aikaa !  Smiley

Ajattelin kysäsitä mitä mulle kuuluu? Mitään odottamisen arvoista elämässä?  coolsmiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #267 : 04.07.2010 18:37:36 »

Hei Ave!

Nyt olisi suuri elamanmuutos suunnitteilla.En millaan malttaisi odottaa,etta jotain alkaisi pian tapahtumaan  Wink vaikka vahan kylla pelottaakin mita tuleivaisuus tuo tullessaan...Voisitko katsoa,sujuuko suunnitelmat ilman suurempia ongelmia?  Smiley

Katostaan mitä näkyisi.  Smiley
Laivan masto, kuningatar joka omistaa tämän laivan. Se on vain ja ainoastaan hänen. Sillä, sen synnyllä ei ole mitään tekemistä muiden kanssa. Se on hänen taustansa, unelmansa, projektinsa, haaveensa, jokin mikä on hänen.. Näen tässä hänen rinnallaan miehen, se mies on siellä veneessä mukana myös, tavallaanhan hänen olisi pakkokin olla siellä jotta voisi olla tämän naisen rinnalla. Se mies on osa sitä venettä, jonka tuo nainen on luonut. Rakkaus, kiintymys, muut sellaiset tunteet pitävät hänet siellä. Vaikkei sillä veneellä olekaan mitään tekemistä tuon miehen kanssa. Mutta mies pelkää jäävänsä yksin jos antaa naisen toteuttaa kaiken täysin itsenäisesti.
Tuollainen mielikuva..  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #268 : 04.07.2010 18:47:16 »

Heipä hei..

vähän ujosti kyselisin tällaista:

olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen tyyppiin (vuosia). Nyt tämä kesä on tällainen että pitäisi päättää mitä lähtee elämässään tekemään (ulkomaille, opiskelemaan johonkin vai mitä..?) Haluaisinkin tietää että kannattaako minun ennemmin lähestyä tätä henkilöä, joka on minulle ehkä tärkeämpää kuin mikään, mutta jota en varsinaisesti tunne, vai kannattaisiko suunnata nokka kohti tulevaa? Vai antaa hänen kenties uskaltautua ensiksi lähemmäs?

Olisin uskomattoman hilpeä jos jaksaisit näitä vastauksia vielä tämän verran.  smitten smitten smitten

Katsellaan.  Cheesy
Tässä on tämmöinen henkilö, joka pyyhkii paidastaan kuviota pois. Se nyt vain ei kuitenkaan lähde siitä pois. Seuraavassa kortissa hän hautaa näitä samoja lantteja, joita ensimmäisessä yritti paidastaan pois pyyhkiä. Hän ei uskalla käyttää niitä hyväkseen, pelkää. Hän mielummin unohtaa, hautaa ne kauas maan sisään, etteivät ne niinkuin tavallaan enää olisi sitten olemassa. Nyt täällä nousee tälläinen mies, jolla sitten on samanlainen lantti sylissään. Se on hänen. Ja se on hänellä esillä. Ja hän tarjoaa sitä mitä tuo toinen ei itse yksin uskaltanut tehdä. Hän hautaa omat lanttinsa, ja käyttää hyväkseen tuon miehen lanttia. Hän elää sen kautta. Kuinka pitkälle se voi jatkua? Sitä kannattaisi miettiä. Täältä nousee lopulta nainen, joka on tulta ja kymmenen kertaa voimakkaampi omillaan kuin tuo mies. Tämä nainen on se jolla on valtaa valita ja päättää mitä tekee.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #269 : 04.07.2010 18:57:48 »

Moi vaan  smitten smitten smitten

Kysymys on lyhyt: mitä näet kun katsot

Kiittäen  Smiley  skorpioni

Katsotaan..  Smiley
Tässä oletin nostavani yksinäisen miehen, mutta nostinkin naisen miehen käsivarsilla. Aluksi kun pakasta näin tuon yksinäisen miehen kortin, mutta siitä nousikin tuo toinen kortti. Se olikin ennen sitä. Se on tämä sama mies, ne molemmat. Ne molemmat ovat hänessä. Kyllä se mies kaipaa jonkun siihen lähelleen. Vaikka hän jostain syystä tuntisikin niin, että se on hänen kanssaan mahdotonta. Hän aina joutuu lähtemään, tai jotain. Siinä on hieman yliliioittelun henkeä, sillä ei se niin dramaattista ole. Eivätkä muut aina ole sellaisia kuin kuvittelisi.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 42
  Tulostusversio  

Siirry: