Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 42
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: pieni kokeilu ;P  (Luettu 328950 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #255 : 26.05.2010 13:33:16 »



Hei Ave!

Kiitos tulkinnasta, hetki meni nieleskellessä Huh, niin negatiiviselta  tuo kyllä kuulosti. Sormus ja kesä rouva?Huh empä usko, jos ei nyt ihan ihmeitä ala tapahtumaan. Tuo haava juttu ja maisema mitä kuvasit, vähän hirvittää Huh Eipä ole mitään suurempia matkoja nyt kesänajalle suunnitteilla. Joka tapauksessa unimaailmassa tuli tuotakin teemaa sitten työstettyä ja olokin on paljon relampi jo Wink.

Mukavaa kesä sinulle smitten

tähtisiipi smitten

Niin, harmi, en todellakaan haluaisi järkyttää ketään.  Sad
Mutta, hyvää kesää sinullekin, ehkäpä se unissa käsittely jotain sieltä purki.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #256 : 26.05.2010 13:42:16 »


Kiitos Ave ja kiitos tervetulotuksista.  Smiley Aikamoisen jutun pistit!  Huh
Itseasiassa toi teksti voi olla sekä hyvää että huonoa, mä tulkitsen sen enemmänkin huonoksi.
Voisitko katsoa vielä yhden kortin, jossa sais hiukan lisää selvyyttä asiaan? Pliis!  :Smiley
Mun elämäni suurin haave tällä hetkellä on saada vauva (kaksi lasta on jo..), mutta kahden vuoden tehtailun jälkeen tulosta ei ole syntynyt.  Cry

Tosta sun nostamasta kortista tuli mieleen hedelmätön nainen ja että tulevaan pitää vaan tyytyä. Näinköhän on?



Tuosta en konkreettisesti osaa sanoa mihin osui tuo tulkinta minkä sain. Voin nostella tässä muutaman kortin vielä ja katsella kyllä.  Smiley Mutta ainahan se on jo todella hienoa että on kaksi lasta, jokainen lapsi on todella arvokas.
Täältä nousee jälleen tälläistä hallitsematonta, runsasta joka täyttää kaiken ennen kuin olet ehtinyt valmistautua siihen. Ja sellainen tunne, että sinua hieman kauhistuttaa se etenemisnopeus, mutta et vain enää voi sille mitään. En tiedä mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, en osaa sanoa. Ehkä sanoisin, että sut vetäistään johonkin muuhun niin voimakkaasti ettet ehdi sitä vauvan hankkimista enää edes ajatella. En silti osaa sanoa, ei täällä näy siitä mitään.
Hmm, ok, täällä näkyy paljon eri ihmisiä, aikuisia ihmisiä. Niiden kanssa jotain tekemistä.. suku, joku ryhmä? Aika suuri joukko ihmisiä näkyy.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2010 13:46:21 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Pomi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #257 : 26.05.2010 19:39:51 »


Kiitos Ave ja kiitos tervetulotuksista.  Smiley Aikamoisen jutun pistit!  Huh
Itseasiassa toi teksti voi olla sekä hyvää että huonoa, mä tulkitsen sen enemmänkin huonoksi.
Voisitko katsoa vielä yhden kortin, jossa sais hiukan lisää selvyyttä asiaan? Pliis!  :Smiley
Mun elämäni suurin haave tällä hetkellä on saada vauva (kaksi lasta on jo..), mutta kahden vuoden tehtailun jälkeen tulosta ei ole syntynyt.  Cry

Tosta sun nostamasta kortista tuli mieleen hedelmätön nainen ja että tulevaan pitää vaan tyytyä. Näinköhän on?



Tuosta en konkreettisesti osaa sanoa mihin osui tuo tulkinta minkä sain. Voin nostella tässä muutaman kortin vielä ja katsella kyllä.  Smiley Mutta ainahan se on jo todella hienoa että on kaksi lasta, jokainen lapsi on todella arvokas.
Täältä nousee jälleen tälläistä hallitsematonta, runsasta joka täyttää kaiken ennen kuin olet ehtinyt valmistautua siihen. Ja sellainen tunne, että sinua hieman kauhistuttaa se etenemisnopeus, mutta et vain enää voi sille mitään. En tiedä mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, en osaa sanoa. Ehkä sanoisin, että sut vetäistään johonkin muuhun niin voimakkaasti ettet ehdi sitä vauvan hankkimista enää edes ajatella. En silti osaa sanoa, ei täällä näy siitä mitään.
Hmm, ok, täällä näkyy paljon eri ihmisiä, aikuisia ihmisiä. Niiden kanssa jotain tekemistä.. suku, joku ryhmä? Aika suuri joukko ihmisiä näkyy.

Kiitos taas.

Nyt mulla välähti; paljon eri ihmisiä -> te Astrolaiset  smitten Teidät löysin!

Toi vauvajuttu kyllä hämää, tässä vaiheessa en kyllä tätä mieltäis kovaksi etenemisnopeudeksi...Sillon vajaa 2 vuotta sitten kyllä, kauhistutti ajatus olla kolmen lapsen äiti. Nyt siihen on ehtinyt kasvaa.

Ehkä se sitten on niin, mä löysin Astrolaiset ja hengailen nytkin täällä palstalla enemmän kuin noilla vauvafoorumeilla.  :Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #258 : 09.06.2010 19:19:10 »

Hei Ave!
Mitäs on näkyvillä tässä kolmen kuukauden sisään? Tuntuu, että kaikki kuviot menee ihan pieleen.. Miesasioissa ja rahakuvioissa... :/
Hmm  Sad Mutta katsellaan.  Smiley
Tälläinen vuorenhuippu, jonka ympärillä kulkee pilviä. Tulivuori se on. Vaikka aluksi näyttää, että tuo huippu on hirveän pieni, eikä siihen voi mitenkään koskettaa, mutta sitten kun se vuori päättää purkautua, sitten vasta huomaa miten suuri voima tuolla vuorella onkaan, ja miten laajalle se pystyykään vaikuttamaan, vaikkei sitä aluksi tajunnut. Se ihan tosissaan räjähtäessään voisi tuhota vaikka kaiken allensa, kuitenkin se on vahvana pitkään pysynyt pienenä ja aliarvostettuna. Nyt sitä huvittaisi suuresti räjähtää, mutta ei siinä silti ole mitään pointtia, sillä näen täällä jonkin uuden mahdollisuuden syntyvän. Hmmm.. räjähtää, mutta ei tarvitse viedä sitä loppuun asti, sillä jotain tulee taas eteen. Peli ei ole koskaan lopullisesti pelattu.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #259 : 13.06.2010 13:24:52 »

Hei Ave!

Laitoin sinulle jo sähköpostiakin, mutta jos sinut tavoittaa täältä helpommin, niin laitanpa tännekin lyhyempää kysymystä!

Kovasti siis kaipaisin neuvoa ja näkemystä tähän nykyiseen suhteeseeni vanhemman miehen kanssa, miltä näyttää meidän tulevaisuus?

Entäs työasiat? Valmistuin juuri ja olen alkanut etsiä töitä, milloin tärppää ja näetkö millaista työtä tulen tekemään? Alani on niin monipuolinen! Smiley

Kiitos!

Mihin osoitteeseen olet laittanut, sillä en ole sellaista viestiä saanut?

Katsellaan nyt tämä kysymys kuitenkin.  Smiley
Miehen suhteen, jossain pidemmällä, kauempana on jotain. Se näkyy vielä pienenä, se on jonkin askeleen takana. Kaikki on jotenkin runsasta, pulaa ei oikein ole mistään, on paljon ylimääräistäkin.  Olet sen kaiken keskellä. Tämä mies voi varmaankin antaa sinulle kaiken sen mitä tarvitset. Se kuitenkin, mitä tulee olemaan, ei ole vielä nyt läsnä.
Työasioista sitten.  Smiley Erilaisia mahdollisuuksia. Ne kaikki katsovat sinua kohden, mutta ovat paikoillaan. Kyllä tämä ihan siltä näyttää, että työtä on mahdollista saada, ja varmana jotain saatkin. Tämä työ on varmaankin jonkinlainen missä on joku ryhmä, työyhteisö.. hmm.. ensimmäinen työ ei miellytä? Kannattaa vaihtaa jos et viihdy, sillä luulen että kyllä aina toisen paikan saat. Se vain jos jää sinne liian pitkäksi aikaa, se voi masentaa ja painaa sinua alas, niin että sillä on loppujen lopuksi huonotkin vaikutukset tulevaisuudelle. Näen sinut onnellisimpana silloin kun teet niin kuin itse haluat tehdä, mitä itse haluat tehdä. Lähteminen voi joskus olla se elämäsi tärkein päätös. Menestys voi tulla monilla eri tavoilla elämässä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #260 : 13.06.2010 14:07:28 »

Kiitos Ave! Katsantosi osui melko nappiin Wink

Ehtisitkö vilkaista vielä, mitä näkyy minulle 21.6? Silloin olisi eräs työ mahdollisuuksiin liittyvä tapaaminen? Näetkö menenkö tapaamiseen ja miten se sujuu? Olisiko tässä mahdollisuus työhön, vai kannattaako unohtaa?

Kiitos! Smiley
No, katsotaan mitä tulee.  Smiley
Tässä työssä on kaksi puolta. Sinä ehkä haluat olla vapaampi kuin mitä tämä työ vaatii. Vaatimukset olisivat kovat. Hyvän vaikutelman todennäköisesti osaat itsestäsi antaa. Asioista päättävien ihmisten mielestä sinussa on potentiaalia. Sen ehkä näkee myöhemmin sitten mikä lopputulos tulee olemaan.  Smiley
tallennettu
veeruska4
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #261 : 13.06.2010 14:55:35 »

Hei Ave!

Voisitko katsoa näkyykö minulle mitään valoa tunnelin päässä?
Ihmissuhteisiin niin monta kertaa pettyneenä alan menettää toivoani  Cry Nyt kuvioissa on mies vuosien takaa... olisiko nyt mahdollista onnistua?

Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #262 : 14.06.2010 11:54:18 »

Hei Ave!

Voisitko katsoa näkyykö minulle mitään valoa tunnelin päässä?
Ihmissuhteisiin niin monta kertaa pettyneenä alan menettää toivoani  Cry Nyt kuvioissa on mies vuosien takaa... olisiko nyt mahdollista onnistua?

Kiitos jo etukäteen!
Katsotaan miltä kortit näyttää.  Smiley
Täällähän näkyy ihan nätti taivas. Ja tuolta taivaalta valuu sitä samaa kaunista ja virkistävää sinerrystä myös maanpäällä olevaan jokeen. Joella on selvä suunta mihin se on menossa, mutta joki haluaa pitää sen omana tietonaan, se ei halua meille näyttää sitä mihin se on menossa. Jotain se on menossa tekemään tuonne taakse. Tämä nainen on kauniin taivaan ja joen välissä. Hän auttaa jokea saamaan sitä kauneutta tuolta taivaalta. Hän huolehtii siitä, se on hänelle sydämen asia, hän haluaa että joesta tulee mahdollisimman kaunis. Se on hänen projektinsa. Tämä nainen on kauneuden ylläpitäjä ja huolehtija, mutta jossain toisessa ulottuvuudessa hän ei halua välittää niistä yhtään. Hän ei halua välittää yhtään mistään mitään. Hän ei halua tehdä sitä enää, sillä hän haluaa olla vapaa ja elää itselleen. Hän ei halua kahlita itseänsä asioihin joista ei anneta hänelle edes sopivaa kiitosta. Kun elää itselleen, on mahdollisuus aina olla onnellinen, kun elää muille se onni on aina riippuvainen muista, koko ajattelu on riippuvainen muista.
Täällä näkyy vielä mies, joka on rauhallinen, joka on sopiva sinulle, jonka kanssa tuntuu siltä kuin kuuluisi yhteen. Sellainenkin on siellä vielä tulossa, tai on jo, elämääsi. Kun luottaa siihen että se tulee vielä, ja kaikki kääntyy vielä hyväksi, niin silloin ajatuksillaan ja asenteillaan sitä hyvää kutsuukin luoksensa.  Smiley
tallennettu
veeruska4
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #263 : 14.06.2010 12:19:22 »

Hei Ave!

Voisitko katsoa näkyykö minulle mitään valoa tunnelin päässä?
Ihmissuhteisiin niin monta kertaa pettyneenä alan menettää toivoani  Cry Nyt kuvioissa on mies vuosien takaa... olisiko nyt mahdollista onnistua?

Kiitos jo etukäteen!
Katsotaan miltä kortit näyttää.  Smiley
Täällähän näkyy ihan nätti taivas. Ja tuolta taivaalta valuu sitä samaa kaunista ja virkistävää sinerrystä myös maanpäällä olevaan jokeen. Joella on selvä suunta mihin se on menossa, mutta joki haluaa pitää sen omana tietonaan, se ei halua meille näyttää sitä mihin se on menossa. Jotain se on menossa tekemään tuonne taakse. Tämä nainen on kauniin taivaan ja joen välissä. Hän auttaa jokea saamaan sitä kauneutta tuolta taivaalta. Hän huolehtii siitä, se on hänelle sydämen asia, hän haluaa että joesta tulee mahdollisimman kaunis. Se on hänen projektinsa. Tämä nainen on kauneuden ylläpitäjä ja huolehtija, mutta jossain toisessa ulottuvuudessa hän ei halua välittää niistä yhtään. Hän ei halua välittää yhtään mistään mitään. Hän ei halua tehdä sitä enää, sillä hän haluaa olla vapaa ja elää itselleen. Hän ei halua kahlita itseänsä asioihin joista ei anneta hänelle edes sopivaa kiitosta. Kun elää itselleen, on mahdollisuus aina olla onnellinen, kun elää muille se onni on aina riippuvainen muista, koko ajattelu on riippuvainen muista.
Täällä näkyy vielä mies, joka on rauhallinen, joka on sopiva sinulle, jonka kanssa tuntuu siltä kuin kuuluisi yhteen. Sellainenkin on siellä vielä tulossa, tai on jo, elämääsi. Kun luottaa siihen että se tulee vielä, ja kaikki kääntyy vielä hyväksi, niin silloin ajatuksillaan ja asenteillaan sitä hyvää kutsuukin luoksensa.  Smiley

Tuhannesti kiitos Ave!!!  Smiley
Kylläpä osui ja upposi... Olen aina kerännyt jostain syystä näitä siipirikko-miehiä suojiini joita sitten "terapoin" ja kun ovat taas ok, niin eipä mua enää tarvitakaan!! Vähän aikaa sitten päättyi yksi tällainen suhde ja siitä yritän nyt ottaa opikseni, mutta saa nähdä oppiiko sitä koskaan!?   idiot2
Tämä rauhallinen mies voisi hyvinkin olla tämä mies vuosin takaa....

Jos vielä saan kysyä, että näetkö mitään muutosta esim asuinpaikkaan tai työhön? Kun tuntuu, että vähän kaikki kyllästyttää.
tallennettu
Pohku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #264 : 15.06.2010 01:30:48 »

Minua niin kovasti huvittaa nyt kokeilla katsoa tarot-korteista ihan vain sillä perusteella mitä siitä tulee mieleen.  Smiley Tämä on siis täysin omalla vastuulla jos haluat osallistua, sillä kaikki mitä sanon tässä ketjussa, voi olla täyttä puutaheinääkin. Lähden tähän mukaan vain kokeilumielellä. Tuolla omassa kysymyskirjassani kun keskityn lähinnä siihen elämänfilosofisempaan puoleen.


Näköjään monesti olen ihan onnistunutkin, mutta tuo varoituksen sana tuolla yhä sen takia, että sitä on joka tapauksessa monia syitä miksi energiat eivät sillä hetkellä kulje, tai sitten voin vain ymmärtää saamani tunteen väärin, niin että tulkinta menee hieman metsään. Inhimillistä hommaa tämäkin.  Smiley

Hei Ave!

Nyt olisi suuri elamanmuutos suunnitteilla.En millaan malttaisi odottaa,etta jotain alkaisi pian tapahtumaan  Wink vaikka vahan kylla pelottaakin mita tuleivaisuus tuo tullessaan...Voisitko katsoa,sujuuko suunnitelmat ilman suurempia ongelmia?  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #265 : 15.06.2010 12:13:01 »



Tuhannesti kiitos Ave!!!  Smiley
Kylläpä osui ja upposi... Olen aina kerännyt jostain syystä näitä siipirikko-miehiä suojiini joita sitten "terapoin" ja kun ovat taas ok, niin eipä mua enää tarvitakaan!! Vähän aikaa sitten päättyi yksi tällainen suhde ja siitä yritän nyt ottaa opikseni, mutta saa nähdä oppiiko sitä koskaan!?   idiot2
Tämä rauhallinen mies voisi hyvinkin olla tämä mies vuosin takaa....

Jos vielä saan kysyä, että näetkö mitään muutosta esim asuinpaikkaan tai työhön? Kun tuntuu, että vähän kaikki kyllästyttää.

Voinhan minä katsella vielä.  Smiley
Tässä seisoo mies kukkulan laella rikkaudet kourissaan. Hänen jalkojensa juurelta on lähtenyt tynnyri valumaan kiihtyvällä vauhdilla alaspäin. Tämä tynnyri kiihdyttää ja kiihdyttää ja lopulta muuttuu vaunuiksi, joilla on hirveä kiire johonkin suuntaan. Se haluaa saavuttaa jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Se näkee, että edessä olisi jonkinlainen häkki, ja se haluaa ehtiä paikalle ennen kuin se muodostuu. Silloin asiat voisivat olla eri tavalla, jos hän on tarpeeksi nopea. Silloin asiat voisivat olla miten vaan.
Tälläinen mielikuva tuli tällä kertaa.  Smiley
tallennettu
veeruska4
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #266 : 15.06.2010 13:46:22 »



Tuhannesti kiitos Ave!!!  Smiley
Kylläpä osui ja upposi... Olen aina kerännyt jostain syystä näitä siipirikko-miehiä suojiini joita sitten "terapoin" ja kun ovat taas ok, niin eipä mua enää tarvitakaan!! Vähän aikaa sitten päättyi yksi tällainen suhde ja siitä yritän nyt ottaa opikseni, mutta saa nähdä oppiiko sitä koskaan!?   idiot2
Tämä rauhallinen mies voisi hyvinkin olla tämä mies vuosin takaa....

Jos vielä saan kysyä, että näetkö mitään muutosta esim asuinpaikkaan tai työhön? Kun tuntuu, että vähän kaikki kyllästyttää.

Voinhan minä katsella vielä.  Smiley
Tässä seisoo mies kukkulan laella rikkaudet kourissaan. Hänen jalkojensa juurelta on lähtenyt tynnyri valumaan kiihtyvällä vauhdilla alaspäin. Tämä tynnyri kiihdyttää ja kiihdyttää ja lopulta muuttuu vaunuiksi, joilla on hirveä kiire johonkin suuntaan. Se haluaa saavuttaa jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Se näkee, että edessä olisi jonkinlainen häkki, ja se haluaa ehtiä paikalle ennen kuin se muodostuu. Silloin asiat voisivat olla eri tavalla, jos hän on tarpeeksi nopea. Silloin asiat voisivat olla miten vaan.
Tälläinen mielikuva tuli tällä kertaa.  Smiley

Kiitos Ave vastauksista!  Smiley
Tätä toista vastausta täytyykin enemmän mietiskellä, ei auennut niinkuin tuo ensimmäinen :Smiley
Ehkä sen sitten myöhemmin ymmärtää, mihin liittyy... Oikein hyvää kesää sinulle!!!  smitten

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #267 : 17.06.2010 12:30:19 »

Hei Ave!
Oisitko vielä niin ihana että katsoisit minulle yhden jutun? Smiley

Olen tässä viimeinkin pääsemässä eroon tunteista yhtä miestä kohtaan (mikä on ollut todella vaikeaa minulle) ja alkanut avaamaan silmät uusille mahdollisuuksille...
Olen erittäin kiinnostunut tummasta ja pitkästä miehestä joka on minua vanhempi.. Tunnen erittäin kovaa vetoa häneen.. Meillä on ollut silmäpeliä pitkän aikaan.. Mutta kumpikaan ei ole tehnyt aloitetta.. Ja harvoin olemme samassa paikassakaan.. Voi olla mahdollista että hän on nykyään varattu.. :/ Näetkö tästä mitään.. Näkyykö mitään miestä? Alkaako minulla sutinat pian vai jatkuuko tämä hiljaisuus.. Smiley Alkaisiko viimeinkin helpottamaan tämä kaikki...
Kiitos sinulle kun jaksat auttaa!  Smiley
No katsellaan.  Smiley
Kun nostin pelkästään tälle miehelle, niin hänellä näyttäisi olevan jonkinlaisia hankaluuksia tai stressiä omassa elämässään. Vaikea sanoa mihin liittyen mutta jotain aika paljonkin näyttäisi olevan. Hän on silti taistelija eikä näytä mitään ulospäin. Ei hän itse ehkä edes pidä niitä ongelmina, sillä pitää itseänsä niin vahvana että hän selviää kaikesta. Hmmm.. ja hän jaksaa yrittää etsiä naista, onko sitten kyseessä vain romanssin haku vai enemmänkin, sitä en tiedä. Mutta ainakaan hän ei ole mitenkään lamaantunut. Sinä ehkä pelkäät hänessä jotain tai ainakin kunnioitat suuresti, et ehkä siksi uskalla tehdä aloitetta. Tämä mies kuitenkin näyttäisi olevan haku päällä, oli se kohde sitten sinä tai joku muu, niin että hänellä on silmät auki vähän joka suuntaan tällä hetkellä. En näe tässä mitään erityistä rakkautta, mutta ainahan sellainenkin on mahdollisuus kehittyä vielä jos hyvin menee.  Smiley
tallennettu
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #268 : 17.06.2010 22:51:41 »

Heipä hei..

vähän ujosti kyselisin tällaista:

olen ollut tosi pitkään ihastunut yhteen tyyppiin (vuosia). Nyt tämä kesä on tällainen että pitäisi päättää mitä lähtee elämässään tekemään (ulkomaille, opiskelemaan johonkin vai mitä..?) Haluaisinkin tietää että kannattaako minun ennemmin lähestyä tätä henkilöä, joka on minulle ehkä tärkeämpää kuin mikään, mutta jota en varsinaisesti tunne, vai kannattaisiko suunnata nokka kohti tulevaa? Vai antaa hänen kenties uskaltautua ensiksi lähemmäs?

Olisin uskomattoman hilpeä jos jaksaisit näitä vastauksia vielä tämän verran.  smitten smitten smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Zazz
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #269 : 19.06.2010 11:38:36 »

Hei
Minulla on sairaus joka ei parane...hajusteyliherkkyys...
Voisikohan sitä yrittää parantaa
se on aika kenkku seuralainen...
Ero tuli tässä pari kuukautta sitten ja nyt vanha 20vuoden takaa ollut poikaystävä jallittaa...
Työtön ja rahaton..
Mutta Onnellinen silleen että olen löytänyt Valon ja energiat... teen myös harjoitushoitoja..
enkelienergiaa... mutta itse en näe juttuja... Smiley

voisitko katsoa minulle mitä näkkyy ?
Kiitos
tallennettu
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 42
  Tulostusversio  
 
Siirry: