Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 847475 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lucanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Angels are for us


Profiili WWW
« Vastaus #270 : 25.12.2009 19:03:56 »

Sääli kun en ehtinyt mukaan.....

Olen ollut vähän laiska nyt jouluaikaan tämän koneeni kanssa.

Mutta ehkäpä sitten ensi kerralla.

Kaikkea hyvää kannattaa odottaa!

Kivan rauhallista Tapania kaikille.

Iloa, valoa ja rakkautta!
tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #271 : 25.12.2009 21:47:31 »

Kiitos miulta ja pojjalta  smitten Hän ei ole huomannut mitään erikoisia tuntemuksia  :Smiley, mutta minä sitten hänenkin edestä  Grin
Otun palaute tulee kun kerkiää  Smiley

Minulla oli painava, lämmin, miellyttävä "vuodatus" rinnan kohdalla - selkärankaa ja niskaa "venytettiin" - ranteissa tuntui vomakkaasti, ensin vasen sitten oikea. Valvoin tällä kertaa sen puoli tuntia, mutta sittenpä nukuin 2h kuin tukki  2funny

Kiitos paljon ja ihanaa Uutta Vuotta 2010 sinulle  angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #272 : 25.12.2009 23:42:25 »

Kiitos Hevosmies !  Smiley Smiley

Eilen en muistanut lähetystä ja en voi sanoa muuta, kuin että oli rauhallinen ja levollinen ilta.

Tänään keskityin lähetykseen, menin sänkyyn silmät kiinni. Pikkuhiljaa alkoi tuntumaan epätavallisen
painava ja lämmin olo jaloissa aina nilkoista lantioon asti. Ikäänkuin kihelmöi ja pisteli ja lämmön tunne oli voimakas. Nukahdin tuntemukseen vähäksi aikaa.

Minulla on ollut juuri jaloissa lihaskipuja , joten niitä nyt ilmeisesti hoideltiin   smitten

Tämä oli voimakkain tuntemus näistä tähän astisista. Toivottavasti kivut ovat hävinneet ainakin
vähäksi aikaa.

Hyvää Joulua Sinulle !  Smiley
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #273 : 25.12.2009 23:51:34 »

Harmillista, etten kerinnyt tänäänkään peiton alle piiloon rauhoittumaan ja keskisttymään vakaista aikeista huolimatta. Jospa ensi kerralla olisi tilaisuus. Sinällään ollut kyllä lämmin henkinen ja rauhallisen mukava joulu, kiitos Heppamies kuitenkin.  angel
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #274 : 25.12.2009 23:55:27 »

Eilen meinasi sydän tulla hakkauksellaan ulos, kesti noin tunnin ja sitten rauhallinen olo.
Tänään myöhästyin lähetyksestä, muistin ihan viime minuuteilla. Itkin todella rajusti ja sen jälkeen nauroin kun hullu.
Tarpeeseen tuli. Tehtävät asiat saivat selkeän muodon. Kiitos  smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #275 : 26.12.2009 01:32:03 »

Tänään en menny pitkälleni, mutta samanlaisen lämmön ja painon tunteen tunsin kuin tämän kerran ensimmäisenä päivänä, tällä kertaa enemmän rinnassa kuin viimeksi.  Rauhallinen olo ollut koko illan.

Kiitos ja hyvää joulun jatkoa ja vuoden loppua!

 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #276 : 26.12.2009 01:54:51 »

Tällä kertaa en hyvistä aikomuksista huolimatta muistanut koko lähetystä ennen kuin ehkä noin tunti jokaisen lähetyksen jälkeen...en siis varsinaisesti rauhoittunut hoitojen ajaksi. Tästä huolimatta ne ilmeisesti ovat tehonneet, en nimittäin muista milloin viimeksi olisin ollut näin rentoutunut ja positiivisella mielellä (ja se tuskin johtuu vain joulupyhistä!).  smitten Fyysisistä vaikutuksista olen huomannut, että noiden lähetysten jälkeen tosiaan meinaa janottaa aika paljon.
tallennettu
Nössö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #277 : 26.12.2009 16:33:14 »

Kiitos, Hevosmies! Olin asettunut hoidettavaksi kumpanakin päivänä ja huomasin kyllä että jotain tapahtui. Vaikutuksia en osaa määritellä mutta olen iloinen siitä että kauttasi olen saanut vastaanottaa korkeata informaatiota joka vaikuttaa minussa tahtonsa mukaan.

Ensi kerralla taas kiitollisuudella mukana!  Smiley
tallennettu
ptv
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #278 : 27.12.2009 21:36:01 »

Kiitos Hevosmies! Ensimmäisen lähetyksen aikana alussa vähän huimasi ja tuli pahanolon aaltoja.
Illalla ja seuraavina päivinä alkoi tulla mieleen jo unohtuneita vanhoja asioita ja ihmissuhteita.
Seuraava kai auttoi puhdistamaan ja päästämään irti. En ainakaan enää muista mitä mietin, vaikka
silloin ihmettelin mistä nyt kaikkia vanhoja asioita kokoajan tulee mieleen.
Kolmannella kerralla nukahdin ja näin unta kauniista lumisesta maisemasta. Siinä oli pellonreunassa
vanha harmaa lauta-aita, jonka vieressä oli harvemmassa lautoja maassa pystyssä. Kaikkien niiden
lautojen päässä oli lyhyt lauta poikittain, niin että ne muodostivat kuin toisen aidan. Kaiken peitti
kevyt  ja hohtavan valkoinen lumi. Kun pyyhin lunta niiden päältä niin jokaisessa laudassa luki jotain,
mitä en tietenkään muista, vaikka päätin niin. Unessa oli kanssani joku hahmo, joka oli kokoajan vasemman olkapääni takana, niin etten nähnyt häntä kunnolla. Tämä hahmo tuntui olevan
huvittuneen tietäväinen muistamispäätöksestäni. Tytär sanoi, ettei hän kai mitään huomannut.
tallennettu

Aurinko ja kuu vesimies, nousu kaksonen,
punainen rytminen taivaanvaeltaja
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #279 : 28.12.2009 10:07:55 »

Kiitos vain terapiasta, joka oli tarpeen.
Hengelliset lahjat jotka sain ilman odottamista:
Kuolleen meren aurinkokylpy=suola puhdistaa
Hyva meditaatio uuden rakkaan ystavan avulla, reikihoito ja vyohyketerapiaa oli viimeinen lahja mieheltani.
Nyt on taas energiaa vaikka mihin!!!
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #280 : 28.12.2009 16:31:05 »

Mulla on/oli siis ollut 3 viikkoa jo todella paha ripuli ja vatsanväänteet..Oon menossa 7.1 tähystykseen..Jouluaaton ja joulupäivän pystyin syömään kinkkua, poroa kalkkunaa ja laatikoita eikä niistä tullut mitään oireita..Vessassakaan ei tarvinnut käydä kuin kerran "normaalisti"..Tuota ennen olin syönyt tyyliin keittoja ja mandariineja..Tapanin päivänä mulla tuli töissä pahoja väänteitä mutta ei ripulia...Sen jälkeen olo on ollut helpottunut, lähes normaali :Smiley En melkein uskalla sanoa edes ääneen, ettei "pöpö" tule takaisin/ tai tämä ole vain mitään kuvitelmaa...Lääkäri sanoi, että jos olo helpottaa, tähystys voidaan perua...Katsotaan, mitä eteen tulee angel..En muuten mitenkään erityisesti keskittynyt "parannukseen", koska olimme aaton ja joulupäivän vierailla mutta pidin kyllä hyvin mielessä, että olen apua pyytänyt...


KIITOS siis avusta smitten
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #281 : 29.12.2009 15:31:24 »

Kiitos!
Apua tullut polviongelmiin ja aivoverenkiertoon.

Mukana ollaan myös ensi kerralla kaikki kolme.

t: valoveli
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #282 : 29.12.2009 19:07:17 »

terve

en ole huomannut mitään viime energialähetyksissä.. noina päivinä sis 21-24.12, mutta voit jatkaa tännepäin.. ei ole mitään sairautta, sellaista yleistä nopean muutostahdin tuomaa pientä väsyä.. kiitos..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #283 : 29.12.2009 20:03:39 »

Lainaus
"Ai niin, jouluaaton hoito meni hässäkässä kokolailla ohi.  Joulupäivänä sain "virtauksen" kiinni. Energiavirta oli aistittavissa kämmenien lämpenemisenä ja rennon rauhallisena tunteena. Mutta ei kuitenkaan niin selkeä, kuin eka kerralla. Iso kiitos joka tapauksessa lähettäjälle. Ensi kerralla tulen mieluusti mukaan. Erittäin mielenkiintoinen kokemus. Ottu"

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asteria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50


Aalloillakin on kasvot


Profiili
« Vastaus #284 : 29.12.2009 20:10:34 »

Täällä ei tarvitse muuta, kun ajatus vain häivähtää Hevosmiehen suuntaan ja heti alkaa tapahtua energiatasolla erityisesti ylächakroissa. Hienot energiat! Lämpimät kiitokset!
 smitten
tallennettu

Mitä enemmän tutkin fysiikkaa, sitä enemmän tunnen vetoa metafysiikkaan. -Albert Einstein.
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: