Sivuja: [1] 2 3 ... 139
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: massakaukoparannus  (Luettu 834528 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« : 09.09.2009 16:39:28 »

Hei kaikki! Olen saanut (siis ottanut uinumasta) voimakkaan parantajanlahjan käyttööni. Haluaisin tehdä nöyränä hyväätarkoittavan massakaukoparannuksen kaikille tarvitseville kolmena seuraavana päivänä. Eli to, pe ja la. Vastaa tähän, luen foorumin aina ennen sessiota. En tarvitse tietää muuta kuin nimimerkkisi ja halun ottaa vastaan. Vaivaa ei tarvitse kertoa kaikkien nähtäväksi. Jälkeenpäin olisi kiva tietää, minkälaisia kokemuksia teillä oli. En tiedä onko tällaista tehty aikaisemmin verkossa, nyt tehdään! Älä epäröi, mukaan vaan!

MUOKKAUS 21.4.2010: Aloitin tämän nimettömänä, minä en tuntenut vastaanottajia eivätkä he minua. Eli palaute on ymmärtääkseni ja toivoakseni rehellistä, ilman minkäänlaista miellyttämisen tarvetta. LIIMAILIN LISÄÄ TÄHÄN AIHEESEEN TULLEITA PALAUTTEITA:

Onpa mielenkiintoista. Ihmettelin, kun tunsin energian tulevan voimakkaina aaltoina. Ja se jäi päälle, eli jatkuu aina vaan. Hyvältä tuntuu ja ihmeelliseltä.

Eilen tapaturma. Olin viileän rauhallinen koko hoidon ajan ja samoin tänään äitini, kun kuuli asiasta.
Yö meni kivuttomasti. Tosin yksi nappi kipulääkettä myös.

Kiitos ,rauhallisuus ja hyvänolon tunne on ollut seuranani.

Kiitos. Tyyni ja levollinen  olo. Energia oli hyvin lempeää ja selkeää.

Kiitos, kiitos, kiitos! Olin kivuton hoidon aikana ja melkein iltalääkkeen ottoon asti (n. klo 20:30). Olen mukana tänäänkin. Tulipa nämä hoitolähetykset oikeaan aikaan!

Nukahdin heti tuon hoidon aloittamisen aikoihin ja nukuinkin sitten tosi sikeästi muutaman tunnin..Oikein latautunut olo oli kyllä tuon jälkeen.

Päänsärkyni selvästi lievittyi. Otsassani kulki tuntu kuin höyhenellä sivellen.

Kruunuchakra päsähti mukavasti auki, vaikka joskus siihen menee vaikka kuinka kauan.

Jos torstaina itketti, niin perjantaina nauratti. Eilen uni tuli aikasta nopeesti.

Minäkin kiitän kokemuksesta, energia kulki kehossa, näin erilaisia värejä näin ja syvää rauhan tunnetta koin. Ensimmäisen pvänä olin ihan pötköllään mutta seuraavina pvänä liikenteessä ja luonossa. Näyttää toimivan.

Kiitos taas parannuksesta. Perjantaina makoilin sohvalla k.o. aikana ja väsytti armottomasti, mutta hetken päästä nousin reippaasti ylös ja rupesin siivoamaan. Selvästi on vaikuttanut energiatasoon.  
  
Äitini ei kokenut mitään erityistä mutta omasta puolestani tunnen että jotakin tapahtui, viikonloppu oli kaikin puolin sosiaalinen ja virkistävä.

En kokenut mitään erikoista tms, mutta kiitos kuitenkin.

Kiitos edellisistä. Mm oikean käden kyynärpää vaiva on helpottunut.
Silloin ekalla lähetyskerralla tunsin oikeesti koko käsivarressa painontunnetta ja kihelmöintiä, vielä pitkään käsi tuntui painavalta ja lämpöisemmältä kuin toinen käsi.
En edes ollut tietoinen siitä ekan lähetyksen ajankohdasta! Kiitos!

Olin aistivinani tulevaa energiaa (tai sitten kuvittelin sen) jonkinlainsena sykkivänä virtana.  Olo oli tavattoman rento.  Välillä päätä jomotteli oikealta puolelta ja taisin jopa nukahtaa.  Sitten ihan keskipäähän päälaelle tuli kuin joku "isku", ei fyysistä kipua, mutta joku erikoinen tunne.

Oikealta puolelta päätä jomottelee edelleen, mutta ei mitään ikävää tunnetta, ei paljon paineen tunnetta kovempaa.  Oikea käsi, joka on oireillut hartiasta alkaen on nyt paremman tuntuinen.

minätyttö olin eilen ja tänään töissä iltavuorossa(turva- alalla)..ja sain onneksi eilen nauttia ihan rauhassa tuon hoitohetkeni..olo olikin pistelevän pyörivän lämpimän ihana..ja yöllä näin...tai koin aivan kummajlisen jännää unta..vai oliko se lienee unta..kun ihan hiljaa makoilin sängylläni,ja ihmettelin että mitäs nyt tapahtuu..

Tänään vähän myöhästyin aloille asettumisessa.  Palleassa tuntui värinää, katsoin kelloa, ja kas, kaksi yli viisi.

Menin heti soffalle mammimaan.  Oikeaa hartiaa lämmitti oikeasti.  Kumma juttu, se ei ainakaan ollut kuvittelua.  Päätä taas jomotteli oikealta, sellaista "hellää" sykkimistä.  Lämmön tunne hartiaseudulla ja lievä jomottelu pään oikealla puolella jatkuu, tällä kertaa ei muita tuntemuksia.

Minunkin on pakko kertoa kokemuksestani:
Eilen voin todella pahoin, nena vuosi ja kuumettakin oli aika paljon ja eilen tunsin kuin joku olisi pistanyt lampolampun nenani viereen-siina kaikki.
Mutta tanaan herattyani ei ollut pahasta nuhasta tietoakaan, eika myoskaan ollut kuumetta.
Olin kiireinen koko paivan ja myohastyin muutaman minuutin, mutta menin pitkalleen, suljin silmat ja viela meni hetken ja sitten alkoi tapahtumaan, ensimmaiseksi rentouduin taysin ja kuin kumma valo olisi kiertanyt paani ympari varmaan muutaman minuutin ajan, kuin rontgen, jopa aloin nakemaan kuvia(joita en ole nahnyt pitkaan aikaan)-ilmeisesti olin menettanyt kiireeni vuoksi tiettya herkkyytta itsestani, joka palailee takaisin...
Kiitos ihanasta kokemuksesta-se antoi lisaa energiaa ja haluan olla huomenna myos mukana.
Minulla on tunne, etta 3 kertaa on juuri sopiva maara.
Onneksi en ollut skeptinen uuden kokemisesta.

Olo on oikein hyvä, pää hieman "pilvissä"

No huh, olipa jännä... Tuntui kuin olisin aalloissa keinunut.

minulla kova kiputila jalassa ja nyt alkaa helpottamaan. olo on ihanan rento. Tarvetta hoitoon oli tosi paljon.

Jeessusmaria...!
Just ennen päättelin astrologisen kirjoituksen, nousin ylös juodaseni vettä
ja alkoi pyörryttää matkalla keittiöön, mutta miellyttävällä tavalla ja muistin,
että ai niin, makuulle!

Minä vaivuin oitis todella syvään miellyttävään meditaatiseen tilaan, unen
ja meditaavisen tilan ikään kuin välitilaan ja se ei ollut tällä kertaa proseccoa!

Ajatuksen annoin mennä vapaalle, omille teilleen ja kuvat,
siis elämän katselu...elokuva suljettujen silmieni alla meni omaa tahtiaan.

Kämmeniäni alkoi kuumottaa.

Vatsassani alkoi mennä jännityksen väreet, paitsi että minua ei jännittänyt.
Jatkuu edelleen hiukan.

No sitten oikea reisilihas alkoi muljua, nykiä. Se loppui ja alkoi vasen, mutta ei niin voimakkaasti
ja loppui myös nopeasti.

Sitten vasemmassa vyötärön kohdalla tunsin pistelykipua ja terästin meditaatiotani,
että jos joku sotkee negatiivista energiaa tämän hyvän joukkoon, esim. ajattelee pahaa,
niin ohjasin sen pois ja toivotin tervetulleeksi vain kaiken hyvän
ja sitten vasta autuaallinen olo tulikin!

Kurkun päässäni karvasteli ja sen tunne on edelleen hiukan ja minulle se tulee
usein eri energiahoitojen aikana.
Nuorempana kun en uskaltanut sanoa ajatuksiani ääneen ja olin epävarma,
niin se oli kipeä ja siellä tuntui aina sellainen inhottava pala ja ääneni oli painoksissa,
vaikka en ollut kipeänä.

No sitten alkoi oikealta puolelta kaulaa menemään sellainen "tuli-kanava"
oikeaa käsivarttani pitkin sisällä päätyen oikeaan keskisormeeni,
heh, ja tämä ei ole mielenilmaus energioistasi!
ja tuo tunne on jämänä vielä keskisormen päässä tätä kirjoittaessani.

Koin kovasti veden, ensin sellainen upottamiskokemus ja sitten sellaisen voimakkaan
valtameren läheisyyden. Nukahdin jossain vaiheessa pieniksi hetkiksi
ja unikuvat ja tunne jäivät mieleen niistä.
Käytännössä ne voi olla max 2-3 min unia ja ne ovat mahtaneet mennä
valon nopeudella, koska mielestäni ne eivät olleet kovin lyhyitä unia.

Lopuksi koin halua ottaa tirsat päälle, mutta yhtäkkiä reipastuin
ja nyt olen sellainen virkeä väsynyt, että jos laitan pään tyynyyn, niin nukahdan heti.

Kiitos! Voimakkaan pehmeänä kulkivat energiat keskiviikkona ja torstaina. Eilen myös lisäksi oikeassakyljessä liikkui edestakaisin terävän pistelevää energiaa. Tänään jouduin ajamaan ruuhkassa ja räntästeessa juuri silloin, joten siltä ajalta ei mitään havaintoa, vaikka molempina muina päiviä
tunsin lähetyksen alkaneen vaikken kelloa katsonutkaan. Teemana tuntuu olevan veskarin puhdistus
joka jatkuu yhä. Ja fyysisinä oireina eilen maistui vesi mahdottoman hyvälle ja tänään sitten päänsärkyä jano, vettä ja vessaa ihan työksi asti.

Minä en eilen tuntenut oikein mitään.  Tosin olin kovin uupunut viikon yötyöstä ja päivän kaupungilla ramppaamisesta, ja ruuanlaitto oli vaiheessa just silloin.  Katsahdin kyllä kelloa, että nyt sitä tulee, mutta en todella huomannut yhtään mitään.

Onkohan se sitten mun kohdalla niin, että jos en asetu aloilleni ja keskity, ei tunnu missään.

Tai sitten se on niin että sitä tuntee jotain jos kuvittelee tai haluaa..  Mene ja tiedä.

Kiitos edellisistä kerroista!
Olivat kovin erilaisia, välillä tuntui oikein voimakkaat energiavirtaukset. Viimeksi lähes huomaamatonta.
Arkiasiat ovat saaneet vauhtia, kaikki oli niin seisahtunutta. Nyt ei meinaa perässä pysyä, kaikenlaisia yllättäviä käänteitä on näytetty. Aika hulabaloo.

Ensimmäistä kertaa kahdeksaan kuukauteen nukuin koko yön ilman kipulääkkeitä.

Tunsin mm. sähkönomaista kutittavaa hienosäätöä, erityisesti kasvojen / pään alueella - -  meridiaaneja pitkin. Syvärentoutusta, syvään hengittämistä - turvallinen  tunne, suorastaan autuaallinen, nukahdinkin taas toviksi.

Kiitos lähetyksestä, kokemus oli oikein miellyttävä. Tunsin hienoista kihelmöintiä päälaella ja sen jälkeen myös sellaista mukavaa hyvänolontunnetta ja tietynlaista "turvassa olemisen" tunnetta.

Kiitos! Nyt huomasin ihan selvästi, kuinka pää kuumeni, hehkuu edelleen.

tänään on ollut hieman stressaava päivä, joten en tuon lähetyksen aikana ihan eilisen tavoin onnistunut rentoutumaan, päässä pyöri liikaa ajatuksia. Tunsin kuitenkin ihan kuin sydänchakra olisi jotenkin "avautunut", eli oli sellaiset rakkaudelliset fiilikset kaikkea kohtaan, samaa tunsin jo eilenkin. Ja tuon session jälkeen kun menin jumppaan niin tuntui että energiaa oli vaikka muille jakaa.

Minusta todellakin poistui se ikävä leuka-korvasärky, joka oli vaivannut toista vuotta erään juurihoidon/purennan madaltumisen jälkeen. Hampaistosta ei kuitenkaan syytä ollut löytynyt.
Olin jo melkein tilaamassa aikaa lääkärille, mutta nyt ei tarvitse. Tämä oli vastaus rukouksiini.Tänään koin energian ensin aaltoilevana/sykkivänä, sitten lämpimänä, melkein kuumana paineen tunteena koko keholla. Nukahdin taas.

Täällä käsisärky tulee ja menee, mut en enää ramppaa pitkin kämppää kun pimahtanu sähköjänis. Joskin suunnattoman tunteellinen olo ollut eilisestä lähtien. Vähän väliä purskahtelen kyyneliin.

Tällä viikolla mulla on osunut työvuoro juuri siihen aikaan, kun energiaa virtaa.  En ole muistanut katsoa kelloa, enkä siis ole pannut merkille mitään erityisiä tuntemuksia kaukoparannuksen aikana.
Olen ollut kumminkin erityisen energinen tällä viikolla, olen siivoillut huushollia joka päivä!  -niin se ei siis ole mulle mitenkään tyypillistä, ei todellakaan.

Tunsin ainakin sellaista jännää lämmintä aaltoilua maanantaina ja keskiviikkona, tiistaina meni lähetys hiukan ohi.

Kiitos hevosmies! Olo hiukan pirteämpi, kuin eilen. Olin myös hyvin levollinen eilen koko illan! Kiva, jos jaksat ja saan olla yhä mukana! Taidat vaistota yhtä jos toista. KIITOS, KIITOS  


Olin tuon energialähetyksen aikoihin lähikaupassa ja kovasti ihmiset tuntuivat
löytävänsä paikkansa minun läheltäni, vaikka ympärillä olisi ollut runsaasti tilaa.
Siis tulivat aivan erityisen lähelle, vaikka siihen ei ollut mitään tarvetta
ja seurasivat kiinni samoille hyllyille ja tuotteille kuin minäkin.

Tein jopa pari kokeilua, että siirrympä tuonne ja sitten toiseen kohtaan
ja katson tulevatko perässä. Tulivathan ne.
Sellainen 5-6 ihmistä.

No sitten maksoin ostokseni ja astelin ulos. Siinä kaupan oven edessä
oltiin tuomassa lisää tavaraa kauppaan ja ne olivat sellaisissa lastauskärryissä
ja kun kävelin ohi, niin yksi täyteen lastattu pari metrinen kärry alkoi liikkua itsestään
ja tippui katukiveyksen päältä tielle ja kaatui sinne.
Kaksi lastaajaa melkein jäi sen alle.

Minäkin olisin mielelläni mukana vielä, koska en ole huomannut muutoksia... kipeä edelleen, mutta ehkä nyt tapahtuu muutos. kiitos edellisistä.

Raporttia lähetyksen aikaisista tuntemuksista, tänään olin ensimmäistä kertaa rauhassa kotona, jolloin oli helpompaa keskittyä fiiliksiin:
Oli miellyttävä, mutta jotenkin raskas olo, raajat tuntuivat painaviltä. Vähän väsytti. Lämpöä ja kihelmöintiä eri puolilla kehoa, etenkin jalkaterissä ja pakaroissa (?!). Hoito taisi siis olla aika maadoittava, mitä ehkä kaipasinkin. Muistakin hoidoista tuttuja pieniä nykinöitä isoissa lihaksissa ja vatsan murinaa, näitä on aina kun tapahtuu irtipäästämistä ja puhdistumista. Nyt vähän pihalla mutta hyvällä tavalla, vähän paleltaa ja väsyttää. Eli selvästi tapahtui asioita.

No aistin sellaisen lämmön tunteen sisältä päin, keskellä torsoa linjalla vatsa kaula.
Tosin mä en jaksanut keskittyä, mutta ei kai sillä ole mitään väliä, mitä itse olen tekemässä,
energia kait tavoittaa siitä huolimatta?

 Minulla oli alkava migreeni juuri ennen alkua, mutta se hävisi sitten nopeasti ja tuli rentoutunut olo.

Lämmittelyä tuntui taas oikean olkapään tietämillä- siellä kun taitaa olla kestovaiva.  Raukea ja rento olo.

Hyvää tekevältä, voimakkaan rentouttavalta, rauhoittavalta ja parantavaltakin tuntui. Tein taas muutaman syväunisukelluksen, näin enkelin ja linnun sekä valoa ja violettia väriä

Itselleni tuli energiaa jo siinä kohtaa, kun luin, että aiot sitä tuolloin lähetellä, koska olemme se yksi, joka ajatuksella tekee tekosiaan ilman, että aikajana siihen mitenkään vaikuttaisi todellisena esteenä saada sitä "ajallaan". Jotenka tulihan sekin taas koettua, mitenkä ajatus on todella jo nopea "viestien" välittäjä. Kiitos tästä.

Jalkapohjissa ja käsissä tuntuu kuin energiaa virtaisi, samantapainen fiilis kuin reikihoitoja tehdessä. Päässä vähän niin kuin känni (eh), kun syön tai teen itämaista ruokaa tulee sama tunne, johtunee mausteiden parantavasta (taika)voimasta.

Ehkä pää on mulla juuri se joka nyt kaipaa tasapainotusta, käynyt ylikierroksilla

Olipa ihanaa, tuntui mukavan rentouttava lämpö ja kihelmöinti, tällä kertaa eniten yläselässä ja käsissä (sydänchakraa ilmeisesti hoidettiin). Pyysin, että hoito poistaisi alkamassa ollut päänsärky, nukahdin hoidon päätteeksi ja herätessäni päänsärky oli poissa.


Istuin, jossakin vaiheessa menin sohvalle pitkäkseni.
Hengitykseni syveni voimakkaasti ja tuli hyvin rento olo.
Tunsin energiat joka puolella.

Eilen oli voimakkain päivä; heräsin 16:58, laitoin silmät vielä kiinni. Sitten kävi kuin sähköisku koko kropan läpi, kihelmöi joka paikassa. Vähän niinkuin olis puutunut kauttaaltaan.
Siitä kun aikanaan nousin, oli koko viikon kestänyt päänsärky huomattavasti helpottanut.
Keskiviikkona olin niin kipee, etten osaa sanoo mitään ja tänään ei mitään erityisiä tuntemuksia.
Päänsärky on kuitenkin pikkuhiljaa hiipumassa ja uskon vakaasti, että sinun lähetykset on asiaa huomattavasti auttanut.


Aah, tulin vasta äsken kotiin, ollut asioita hoitamassa enkä muistanut tämän päivän lähetystä. Mutta, asioita hoitaessa oli sellainen poikkeavan kevyt, iloinen ja kupliva olo. Sain osakseni tavallistakin enemmän hymyjä ja ystävällisyyttä.

Kiitos vaan energiapläjäyksestä.Se olikin aikamoinen. Siinä olin pitkällään peiton alla silmät kiinni pimeässä ja hiljaisessa huoneessa. Sydän pompotti nopeasti koko ajan. Hoidon jälkeen tasaantui heti. Välillä pitäessäni silmiä kiinni matkasin kuin lentäen avaruudessa, tähtiä tai jotain kiisi vastaan tummassa yötaivaassa tai se oli sitten energiaa. Välillä oli sähkönsinistä ja punaistakin lopummalla aikaa. Päivisin ollut energinen, mutta silti levollinen olo.

Näitä hengen/energian asioita on vähän hankala sanoiksi pukea.
Eilen oli todella voimakkaita ja vaikuttavia "tuntemuksia" paikasta paikkaan ympäri kehoa. Sen jälkeen eilen illalla akuutti vaivani alkoi osoittamaan paranemisen oireita.
Tänään nukuin (melkein) koko ajan ja heräsin kerran kuin kauttaaltaan kulkevaan sähköiskuun - taisin palata pidemmältäkin reissulta.
Olo on joka lähetyksen jälkeen ollut uudistunut, voimistunut ja erittäin levollinen.

Perille tuli ja tuntui kuin lähetys olisi jatkunut vielä hetken lopettamisesi jälkeenkin.
Sitten aloi tulla kylmä, ja todella kylmää ja jotenkin kevyttä energiaa. "Lähettäjä" myös selvästi
vaihtui. Vaikka olin aivan jäässä se tuntui kuitenkin hyvältä. Olo on levännyt, levollinen ja huoleton.

Eilen tuon energia hoidon aikana nauratti ihan himskatisti ja kotiin tultua nukahdin makoisasti
Tänään olin tunnilla hoidon aikana ja en millään meinannut jaksaa opettajaani, joka oli vuorossa.
Korvani olivat herkät ja niihin sattui hänen puhensa.
Kotiin tultua olin kovasti väsynyt ja peruin kutsuni Luxury Please!-jatkoille,
kun on niin uninen olo.

Torstaina olin treenaamassa, joten varsinaisia tuntemuksia en ehtinyt aistimaan, tosin jaksoin vetää kolmen tunnin treenit ilman väsymystä ^^ Joten extra enegiaa kyllä oli! Harrastan kamppailulajeja, ja koin, että treeneissä kivun kokemus oli aika olematon, verrattuna aikaisempaan. Myös palautuminen oli nopeampaa kuin tavallisesti. Illalla vielä treenien jälkeen oli todella energinen olo ja olisi jaksanut tehdä vielä vaikka mitä =) Eli kiitosta.

Jatkuu sivulla 16

« Viimeksi muokattu: 21.04.2010 09:03:25 kirjoittanut hevosmies » tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #1 : 09.09.2009 17:22:45 »

Haluan ottaa vastaan kaukoparannusta. Kiitos.
tallennettu
Tige
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 09.09.2009 18:08:47 »

kaukoparannusta otetaa vastaa kiitos  Smiley ja äitiniki tarvii kipeästi et sinneki saapi lähetellä Smiley
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3 : 09.09.2009 18:31:46 »

Lemmikki ottaa kiitollisena vastaan...
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
hevosmies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #4 : 09.09.2009 18:43:37 »

Hauskaa, nyt meitä on jo pieni massa! Huomenna to lähetän n.klo 17 alkaen puolisen tuntia. Ilmoitan netissä kun alan.
tallennettu

Älä palvo ketään. Paitsi omaa Sisintäsi.
piip
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #5 : 09.09.2009 18:49:40 »

hei, kuulostaa hyvältä, haluan mukaan!   Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #6 : 10.09.2009 04:04:45 »

Antaa tulla vain  Wink
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Anna-Liisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #7 : 10.09.2009 06:01:22 »

Minäkin haluan kaukoparannusta   Cry
tallennettu
tähtisiipi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 134



Profiili
« Vastaus #8 : 10.09.2009 06:08:40 »




Hei!

Minkin otan mielelläni  vastaan  kaukoparannusta.

Kiitos angel smitten


Tähtisiipi
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #9 : 10.09.2009 06:34:54 »

Jee! Minäkin haluan  smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #10 : 10.09.2009 13:53:45 »

Kimo myös tarvitsee kaukoparannusta,
kiitos!
 smitten
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #11 : 10.09.2009 14:28:15 »

meimikin laittaa anteenit pystyyn.  Murehdin kovasti exääni, toivon hänellekin (ehkä kauttani menevän) parantavia voimia.  Kiitos!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
kuuvesimies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #12 : 10.09.2009 14:31:20 »

Kiitos, mielellään otan vastaan kaukoparannusta Smiley
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #13 : 10.09.2009 14:33:02 »

Lemmikki ottaa kiitollisena vastaan...

Äitinikin ottaisi mielellään ja kiitollisena vastaan kaukoparannusta...

Lemmikki
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14 : 10.09.2009 14:33:11 »

tuun mukaan kun vielä ehtii!  Cool
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 139
  Tulostusversio  
 
Siirry: