Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1.9.2009 - 31.8.2010 Dramaattisin vuosi aikoihin.  (Luettu 63352 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #15 : 25.09.2009 21:09:14 »

Vaalirahasotkuun liittyy olennaisesti Matti Vanhanen, joka nousi pääministeriksi 24.6.2003. Vanhasen toinen hallitus on ollut vallassa 19.4.2007 lähtien. Pääministeriksi nousemisen tarkkaa kellonaikaa en tiedä, mutta pistää silmään sieltä  aurinko aspect_con saturnus noin 2 astetta  rapupluto etenee nyt  kauris ja  saturnus saapuu kohta  vaaka. Näiden planeettojen neliö osuu tarkasti neliöön/oppositioon tuohon radix  aurinko aspect_con saturnus. Jotenkin en vain jaksa uskoa, että vaalirahakohu olisi ohi. Itse asiassa luulen, että hallitus kaatuu tulevan talven aikana.

 Toteutuuhan se Pluton transiitti Kauriissa näinkin. Instituutioiden yms. hajoaminen arvovallan murenemisen kautta. Vaikka Vanhanen ei ole tiettävästi rikkonut lakia, niin vaalirahan vastaanottaminen säätiöltä ( jonka nimeä en nyt muista enkä jaksa hakea  Tongue ), joka rikkoo lakia antaessaan rahaa yksittäiselle poliitikolle, on yksinkertaisesti moraalisesti väärin. Ainakin minun oikeustajuni mukaan. Ja oikeastaan vielä ällöttävämpää oli se toinen Kukkaissäätiö tai mikä se nyt oli. Jos ostit säätiöltä jonkin tuotteen ja ajattelit samalla lahjoittavasi hyväntekeväisyyteen, niin voi voi, osa niistäkin rahoista meni jonkun poliitikon taskuun, mm. Vanhasen joka ei näe mitään syytä erota.
   Ongelmahan ei tietenkään ole kukaan yksittäinen toimija vaan tämä meidän maan tapa eli ns. Hyvä veli - verkostot. Mitä me korruptiolla kun meillä on tällainen systeemi, mutta takaisin astrologiaan.
  Toinen mielenkiintoinen henkilö lähikuukausina tulee olemaan Anni Sinnemäki 20.7.1973 Helsingissä. Tarkkaa aikaa en tiedä. Hänellähän on syntymäkartallaan  saturnus aspect_squ pluto . Transitoivat  saturnus ja  pluto tekevät transiitteja tälle parille ja paineita varmasti riittää. Lehdissä on viime aikoina kirjoitettu siitä mikä saisi Vanhasen pois virasta. Presidenttihän ei voi hallitusta hajottaa vaan hallitus voi hajota vain jos pääministeri perustellusta syystä toteaa, että hallitus ei ole toimintakykyinen ja silloinkin vain jos presidentti suostuu hallituksen eroon. Vanhanen on tehnyt selväksi sen, että ei aio erota. Silloin jää vielä jäljelle se vaihtoehto, että vihreät jättävät hallituksen. Annin johdollahan näin voisi käydä, mutta riittäkö kantti.

Mukavaa La Papessa, että kirjoittelet noita mundaaniastrologia juttuja tänne. Itse olen siinäkin maallikko, kuten monessa muussakin asiassa. 
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #16 : 28.09.2009 14:12:12 »

Mukavaa La Papessa, että kirjoittelet noita mundaaniastrologia juttuja tänne. Itse olen siinäkin maallikko, kuten monessa muussakin asiassa. 

Ihan maallikkohan minäkin olen, aloin perehtyä mundaaniastrologiaan syvällisemmin oikeastaan n. vuosi sitten plutosiirtymän innoittamana.  Wink  Mutta hurahdinkin sitten  aiheeseen oikein kunnolla, mikä kaiketi oli odotettavissakin, sillä olen harrastanut historiaa niin kauan, kun olen osannut lukea.

Lainaus
Vanhasen toinen hallitus on ollut vallassa 19.4.2007 lähtien. Pääministeriksi nousemisen tarkkaa kellonaikaa en tiedä,

Pitääpä tulevaisuudessa alkaa kiinnittää tarkempaa huomiota hetkeen, jolloin presidentti nimittää valtioneuvoston. Jotenkin sellainen kutina on, että nimeäminen tapahtuisi iltapäivällä, aina samaan aikaan,  joten tuo Suomen kartallakin käytettävä 14.00 voisi olla mahdollinen ?

Lainaus
Itse asiassa luulen, että hallitus kaatuu tulevan talven aikana.

Itse kun katsoin hallituksen karttaa, ensimmäisenä silmään pisti merkurius :ksen,  saturnus :ksen ja  jupiter :in suurkolmio, jossa  jupiter on vielä tarkassa yhtymässä Suomen nataali  aurinko :oon. Jotenkin sellainen olo tuli, että Suomen kartalle tulevista vaativista transiiteista huolimatta tämä hallitus on vallassa täydet neljä vuotta.

Toinen juttu sitten on se, millä kokoonpanolla. Henkilövaihdokset ovat mahdollisia. Tämän hallituksen  aurinko :han on 29' astetta  oinas :sta, siis ns. kriittisellä asteella. Kaikenlaiset uudelleenjärjestelyt liittyen odottamattomiin kriiseihin ovat oleellinen osa kartaa, jolla tärkeä planeetta, saati sitten  aurinko on kriittisellä asteella.

Lainaus
Presidenttihän ei voi hallitusta hajottaa vaan hallitus voi hajota vain jos pääministeri perustellusta syystä toteaa, että hallitus ei ole toimintakykyinen ja silloinkin vain jos presidentti suostuu hallituksen eroon. Vanhanen on tehnyt selväksi sen, että ei aio erota. Silloin jää vielä jäljelle se vaihtoehto, että vihreät jättävät hallituksen. Annin johdollahan näin voisi käydä, mutta riittäkö kantti.

Sen enempää karttoja tutkailematta tämä kai ei ole nyt se kaikkein todennäköisin vaihtoehto. Vihreät ovat pysyneet hallitusrintamassa. Sen sijan olisi mielenkiintoista katsoa Vanhasen ja vaikka Paula Lehtomäen transiitteja Keskustan puoluekokouksen aikoihin ensi kesäkuussa. Nimittäin saattaa hyvinkin olla, että oma "kenttä" vetää tukensa Vanhaselta, ja viimeistään 2011 eduskuntavaaleihin lähdetään jonkun muun johdolla. Saattaa myös olla, että Vanhanen siirtyy vielä kesken hallituskauden hoitamaan jotain  "palkintovirkaa", esim. KELA:n pääjohtajuudesta on puhuttu.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #17 : 28.09.2009 19:51:48 »

Lainaus
Suuria muutoksia edeltää aina yleensä kriisi.

Aivan. Yritetään pitää tuo mielessä.

Hui hui kun oli muuten pelottavaa luettavaa... ja minulla vielä on asuntolaina yksin harteilla.

Onpa tosiaan mielenkiintoista elää näitä aikoja ja mahdollisesti nähdä mitä tapahtuu. Onneksi ollaan kaikki täällä yhdessä. Smiley

tallennettu
pirjoha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #18 : 29.09.2009 12:32:49 »

Olipas todella mielenkiintoinen ketju!
Kiitos teille!!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 29.09.2009 17:27:43 »

Lainaus
Suuria muutoksia edeltää aina yleensä kriisi.

Aivan. Yritetään pitää tuo mielessä.

Hui hui kun oli muuten pelottavaa luettavaa... ja minulla vielä on asuntolaina yksin harteilla.

Onpa tosiaan mielenkiintoista elää näitä aikoja ja mahdollisesti nähdä mitä tapahtuu. Onneksi ollaan kaikki täällä yhdessä. Smiley



Kauniisti sanoit....ollaan täällä yhdessä.  smitten smitten

Emme varmaan tiedäkään mikä merkitys täälläkin yhdessä ololla on ollut ja on oleva.  angel

Minulle eräs selvännäkijä jutteli aika peloittavia asioita. Hän puhui noista mannerlaatoista ja niiden liikkeistä. Sanoi, ettei ollenkaan turhaan ole rakennettu Lappia hotelleineen ja kaikkineen. Niitä kuulemma tarvitaan vielä kovasti.

Mutta eletään tämä päivä ensin ja vahvistutaan!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #20 : 30.09.2009 16:34:34 »

Terve La Papessa! En tullut katsoneeksi tämän toisen hallituksen karttaa, kun olen tarkastellut asiaa Matti Vanhasen pääministeriyden näkökulmasta. Kyllä toi  merkurius saturnus jupiter suurkolmio on niin pönäkkä, että hallitus pysyy pystyssä kovemmissakin myrskyissä. Kokonaan toinen asia on, jatkaako Matti Vanhanen pääministerinä tämän vaalikauden loppuun. Saattaa nimittäin olla niin, että Matti Vanhasen ollessa Nuorisosäätiön hallituksen puheenjohtajana, säätiö rikkoi säätiölakia jakaessaan rahaa poliitikoille. Näin toimiessaan säätiö on rikkonut lakia ja omia sääntöjään. Juttuun voi tutustua täällä;

http://jyrkivirolainen.blogspot.com/

Juttu 162, muutakin mielenkiintoista luettavaa löytyy.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #21 : 05.10.2009 15:51:50 »

Kokonaan toinen asia on, jatkaako Matti Vanhanen pääministerinä tämän vaalikauden loppuun. Saattaa nimittäin olla niin, että Matti Vanhasen ollessa Nuorisosäätiön hallituksen puheenjohtajana, säätiö rikkoi säätiölakia jakaessaan rahaa poliitikoille. Näin toimiessaan säätiö on rikkonut lakia ja omia sääntöjään. Juttuun voi tutustua täällä;

Kyllä, nämä Nuorisosäätiön mahdolliset väärinkäytöksethän olivat Silminnäkijän nyt jo kuuluisan jakson varsinainen pääpainopiste. Vanhasen kuitenkin onnistui taitavasti ohjata keskustelu puolueen ja myös itsensä kannalta vaarattomampiin lautakasoihin. Siitä, kuinka kauan näistä tikuista saadaan asiaa, voidaankin sitten puhua paljon, myös astrologisesta näkökulmasta.

Matti Vanhanenhan on syntynyt Jyväskylässä 4.11.1955. Tarkkaa syntymäaikaa en ole löytänyt, joten akseleita on vaikea sijoittaa paikoilleen, samoin  kuu :n tarkka sijainti  rapu :ssa jää hämäräksi. Joka tapauksessa,  kartassa on kaksi selkeää painopistealuetta: Henkilökohtaiset planeetat ovat  kuu:ta lukuunottamatta keskittyneet n. 45 asteen alueelle  vaaka:an loppupuolelle ja  skorpioni :iin.  Sukupolviplaneetoista   neptunus on aivan  vaaka :an lopussa, mutta  uranusjupiter ja  pluto  leijona :nassa, kaksi viimeistä tarkassa yhtymässä merkin lopulla.  Silmiinpistävää tällä kartalla on maaelementin puute. Vaikka Vanhasella olisikin esim. aurinkoskorpiooneilla yleinen  neitsyt tai  kauris nousu (itse veikkaisin kyllä  jousimies nousua, jolloin kartalle saataisiin melkoinen 12. huoneen lataus  Cheesy), maata on silti kartalla huomattavan vähän ns. reaalipolitikon kartalle (Vanhasen idolilla Kekkosellakin sentään oli  aurinko:n lisäksi  neitsyt  merkurius). Tiettyä taipumusta  skandaaleihin voisi nähdä jo syntymäkartan   merkurius  aspect_con neptunus  aspect_squ  uranus kuviossa.

Vanhasen tiimoilta viimeisten parin vuoden aikaina esiintulleet nais- ja raha-asioihin liittyvät kohut johtunevat jo  pidempään hänen venus :staan kiusanneesta aspect_squ neptunus transiitista. Vanhasen kannalta onnekasta on saattanut olla, ettei hänellä ole ollut sitten 2007-08 vuoden juurikaan haastavia  saturnus-aspekteja. 2010 lähtien niitä on sitten tulossa sitäkin enemmän,  :saturnus:ksen edetessä  . aspect_squ kuu saattaa tulla  nataalikartalle jo aiemmin -tuntemattomasta syntymäajasta riippuen. Ja itse asiassa tässä voisi olla nähtävissä tiettyä syklisyyttää,  Jäätteenmäkihän joutui eroamaan kesäkuussa 2003, jolloin  saturnus oli aivan  rapu:n ensiasteilla. Vanhasen tullessa Keskustan puheenjohtajaksi lokakuussa 2003  saturnus oli n. 12-13 astetta  rapu:a, mahdollisesti yhtymässä  kuu:hun, mutta ennenkaikkea  aspect_tri  aurinko:oon.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #22 : 06.10.2009 12:58:45 »

Kiitos tästä erittäin mielenkiintoisesta ketjusta ja linkeistä. Enpä ole mundaaniastrologiasta ennen kuullutkaan. Kiinnostavaa kiinnostavaa hmm hmm hmm...
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #23 : 15.11.2009 06:36:19 »

http://areena-beta.yle.fi/ohjelma/de81459305398c88048a05a620fb4717

MOT - ilmastokatastrofi peruutettu. Vielä ehtii katsoa. Kiihkottomasti ohjelmassa selostetaan kansainvälisen hallitusten välisen ilmastopaneelin eli IPCC:n tapa tehdä tiedettä. IPCC ei tee tiedettä vaan manipuloi ja muokkaa tieteellisiä aineistoja luodakseen ennusteita, joiden mukaan ilmasto lämpenee ja jonka pysäyttämiseksi tarvitaan uusi ilmastosopimus ja päästökauppasopimus.
   Jos ilmasto ei sitten lämpene miksi tarvitaan tällainen sopimus? En usko, että hallitukset ovat juuri nyt heränneet suojelemaan ympäristöä vaan kaiken takana taitaa sittenkin olla mahdollisuus tehdä rahaa. Qui bono? kysyivät jo muinaiset roomalaiset eli kuka hyötyy? Laitoin tänne aiemmin linkin Rolling stone lehden artikkeliin, jossa kirjoitettiin Goldman Sachs pankin ajavan hiilikauppajärjestelmää, koska se on suunnitellut olevansa näissä kaupoissa järjestävänä osapuolena ja nettoavansa siinä sivussa astronomisia summia viime kädessä veronmaksajien rahoja. Samanlaista roolia ovat kaavailleet itselleen myös brittipankit.
   Mielenkiintoista ja dramaattista on minusta se, että YLE esittää tällaisen ohjelman, jossa vallitseva totuus nollataan täysin. Onko tuuli kääntynyt? Ilmastosopimuksen kaatuminen joulukuun alussa Kööpenhaminassa olisi katastrofi - ei ihmiskunnalle vaan muutamille suurpankeille, jotka ovat kai laskeneet jo taseeseensa päästökaupalla saatavat tulot. Kun nämä rahat jäävät saamatta, konkurssi häämöttää taas ja taas tarvitaan veronmaksajien rahaa, jota ei ole ja jota on poliittisesti aina vain vaikeampaa jakaa vastikkeetta pankeille.
   Minusta näyttää siltä, että anglo-amerikkalainen maailma on painumassa kuin Titanic meren syvyyksiin. Sekä Yhdysvallat että Iso-Britannia ovat luhistumassa velkataakkansa alle. EU on pian erittäin tiukassa paikassa, kun euro vaan vahvistuu suhteessa dollariin. Jos EU ei kykene koviin päätöksiin tulevan vuoden aikana, se vaipuu USA:n imussa syvemmälle talouskurimukseen kuin sen tarvitsisi. Seuraavasta linkistä lisäjuttua.

http://www.leap2020.eu/GEAB-N-38-is-available!-Global-Systemic-Crisis-The-European-Union-at-a-crossroads-in-2010-an-accomplice-or-a-victim-of_a3885.html

Uusi kuukausikatsaus ilmestyy alkuviikosta.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 15.11.2009 11:47:26 »

minunkin piti kulkea jonnekin ilmastohappeninkeihin pari kertaa työn puolesta; hyvä että tekevät jotain mm Saksassa isoissa kaupungeissa; mutta älkää murehtiko itseä kuoliaaksi; ja love.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #25 : 15.11.2009 13:45:59 »

P.S katsokaapa Googlen hakupalvelusta hakusanoilla Halonen Demla Viljanen Thors Suurpää niin saatatte yllättyä - onko Suomeen rakenteilla varjohallitus...

Laitan tämän tänne myös...

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #26 : 15.11.2009 13:57:15 »


Hurja juttu! Shocked

Paras oli kyllä se että "Koira söi maailman tärkeimmän tieteellisen mittausaineiston." Grin Angry

Taitaa tosiaan olla niin että tiede on vapaata ja riippumatonta tasan niin kauan kun se tutkii jotain pikkuötököiden elämänkiertoa tai muuta vastaavaa jolla ei ole mitään sen kummempaa yhteiskunnallista vaikutusta.

Tässä linkki lehtijuttuun johon sattumalta (vai liekö johdatusta) törmäsin vaikken kyseistä lehteä yleensä lue ollenkaan:

http://www.jylkkari.fi/2009/09/yliopistolle-mahtuu-myos-toisinajattelija/

Mielenkiintoista ja dramaattista on minusta se, että YLE esittää tällaisen ohjelman, jossa vallitseva totuus nollataan täysin. Onko tuuli kääntynyt?

Niin silloin kun alkoi tulla paljon uutisia ilmaston lämpenemisestä, niin useimmat tiedemiehet muistaakseni suhtautuivat hyvinkin skeptisesti koko asiaan! Vähitellen sitten ihmisen aiheuttamasta ilmaston lämpenemisestä tuli vallitseva käsitys.

Jospa Yle ei olekaan minkään vallitsevan totuuden äänitorvi, vaikka itsekin kyllä olen sitä vähän sellaisena pitänyt. Nyt kun miettii, niin kukapa ylen ulkopuolinen voisi estää yleä tekemästä ja esittämästä esim. tuota dokumenttia? Joskus tuntuu siltä että kun on katsellut liikaa zeitgeisteja ja Rauni-Leena L-K:n juttuja niin unohtuu se asia että ihmisillä ja medialla on sentään jonkinlainen sananvapaus. (tämä ei nyt liittynyt mateven laittamaan viestiin joka putkahti tässä välissä)
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #27 : 15.11.2009 14:05:52 »

Wise Star. Hyvin sanottu.

 Toisaalta tiedän kokemuksesta sen, että on vaikea olla murehtimatta. Vaatii keskittymistä rakkauteen pelon sijaan.

On tietenkin hyvä, että tietoisuus lisääntyy ja, että asioista puhutaan niiden nimillä. On kuitenkin vaikea olla levittämättä pelkoa. Se oli ainakin oma reaktioni kun aloin ymmärtää, mitä ympärillä oikeasti tapahtuu.

Luin taannoin erään ystävän kommentin:

Lainaus
The truth is, we don't really know the truth. Keep asking the big questions. It's not about terror, its about illusion. It's not about war, it's about you.

Luontohan pyrkii aina tasapainoon - osmoosin avulla? Smiley

Kai tärkeintä on päättää, mikä sinun totuutesi on. Ja sekin vaihtelee.

Miten vaikutan tähän maailmaan - muuttamalla itseäni vai ympärillä olevia? ?
Vai kumpiakin?


En itse ole kovin solidaarinen ollut koskaan. Nyt tuntuu, että sellainen olisi jotenkin äärimmäisen tärkeä saada elämään. Tuntea luissa, että olemme täällä yhdessä. Ilman toisia, en ole mitään - enkä taatusti vahva.


tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #28 : 15.11.2009 14:48:13 »

Tässä yksi selitys monista pelkoon jota nyt levitetään, olkaamme vahvoja yhdessä...
 Wink  Mateve


Kopioin tämän Uusimaa foorumilta, Lara)

Sain tämän viestin ystävältäni ja haluan sen jakaa teidän tähteläisten kanssa. Älkäämme antako pelolle valtaa missään muodossa:-)
Rakkaudella Taana.

Hei!
Suomen yllä on pelkoenergian kollektiivikenttä, johon meitä yritetään kiinnittää. Tarkoituksena on alentaa värähtelyjämme, jotta yleinen värähtelytaso laskisi. Syöttinä käytetään tietenkin sikainfluenssaa. Me jokainen voimme / saamme voittaa tämän pelon ja pysytellä sen alhaisen värähtelyn yläpuolella. Avuksemme tarjotaan valosta MAHATMA-energiaa. Meitä kehotetaan tekemään Mahatma-energian puhdistava ja vahvistava chakra-harjoitus päivittäin. Löydät harjoituksen Diana Cooperin kirjoista ATLANTIS sekä HIEMAN VAPAUTUMISEN TIESTÄ.Lisäksi Arkkienkeli GABRIELin energia on loistava suoja tässä ajassa. Pyydä Gabrielia suojaamaan sinua päivittäin. Pyydä Gabriel mukaan myös Mahatma-harjoitukseesi.Tämän pelonvoittamisprosessin kautta meillä on mahdollisuus irtautua monista vanhoista pelkoenergioista ja päästä eteenpäin valotiellämme. Oleellista on pitää omat värähtelyt mahdollisimman korkeina. Pysy tyynenä ja sisäisessä rauhantilassa kaikissa tilanteissa. Luota valoon ja suojelukseen. Tätä viestiä saa lähettää eteenpäin. Tämä valon tieto ja apu on tarkoitettu kaikille.
Rakkain valon terveisin
Jaana

Tässä Mahatma-harjoitus niille, joilla ei ole Dianan kirjaa.
Maadoita itsesi sekä pyydä Arkkienkeli Gabriel luoksesi suojaamaan sinua kirkkaalla energiallaan.Kutsu Mahatmaenergia luoksesi.Pyydä sen kullanvalkoinen säde:- kruunuchakraasi sekä siihen liittyvään käpylisäkkeeseen puhdistamaan, hoitamaan, tasapainottamaan ja energisoimaan. Anna energian tehdä työnsä rauhassa.- otsachakraan sekä aivolisäkkeeseen - kurkkuchakraan sekä kilpirauhaseen- sydänchakraan sekä kateenkorvaan- solar plexuschakraan sekä haimaan- sakraalichakraan sekä sukurauhasiin (munasarjat tai kivekset)- juurichakraan sekä lisämunuaisiinAnna Mahatmaenergian virrata jalkojesi kautta maahan. Pyydä Mahatmaenergiaa vielä puhdistamaan esim. keuhkoputket sekä keuhkot, sydänlihaksen ym. tuntemustesi mukaan. Tunne kuinka harjoitus harjoitukselta energia alkaa levitä myös solutasolle sekä energiakenttääsi.Kiitä lopuksi valoa.

Viestiä saa vapaasti levittää.

Kirjoittaja Taana "Markeban Qi"

Välitti Anutuija Very Happy

Olen itse tehnyt aikanaan tätä harjoitusta, mutta on ollut unohduksissa jonkin aikaa. On voimallinen harjoitus. Suosittelen!lara
 
Viestit: 1148
Liittynyt: 05 Helmi 2008 18:30
Yksityisviesti
tallennettu

mateve
epona
Vieras
« Vastaus #29 : 15.11.2009 15:15:17 »

Kiitos Mateve!

 smitten

tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: