Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmaduuni?  (Luettu 43626 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #30 : 19.03.2010 23:27:44 »

Minähän yritin teille Amorin enkelit-treffivälitystä tarjota, mutta kukaan ei innostunut. Laitoin oman esittelyni sinne vähäksi aikaa ja poistin sen ylläpidon vihjauksesta, no alle vuorokausi riitti, kun tämän tytön elämä sai aika mielenkiintoisen käänteen, tosin pysyvää vielä odotellaan.

Ihan oikeasti, luulen osaavani hyvinkin tuon treffinvälityshomman, mutta tarvitsen lisäkäsiä, jotka hoitaa hieman organisointia.

Muuten minä teen unelmaduuniani, mutta vielä on melkoinen urakka, että tällä pärjää, kun kaikki vaan on alussa ja vapaaehtoistyötä on vaan niin helppo tehdä ja rahaa on vaikea pyytää..

No nyt sitten on tilauksessa rikas mies, että voin auttaa hyvällä omalla tunnolla teitä ilmaiseksi! smitten Grin 2funny
tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #31 : 20.03.2010 18:57:10 »



Millä tavalla hoitaisi organisointia? Onko sulla jokin yritys, joka liittyy treffinvälitykseen? Vai ymmärsinkö nyt jotain ihan väärin?  idiot2

tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #32 : 13.05.2010 14:19:08 »

Minun unelmatyö liittyisi erityispedagogiikkaan.

Erityisluokanopettaja/ erityisopettajan toimenkuva kiinnostaisi kovasti. Laaja-alainen erityisopettaja, joka tekisi työtä ihan ruohonjuuritasolla vaikkakin työnkuvaan kuuluisikin konsultointia sekä yhteistyötä eri ammattikuntien kanssa.

Autismin kirjo, kehitysvammapuoli, dysfasia jne.
Ehkäpä jopa varhaiskasvatuspuolen erityisopettajuus. Se on se juttu.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #33 : 13.05.2010 18:05:50 »

Minun unelmatyö liittyisi erityispedagogiikkaan.

Ihan huippua Smiley

Lapseni kautta/takia olen saanut tutustua aivan upeisiin erityisopeihin. Arvostan heitä suuresti, ammatillisesti ja myös ihmisinä. Laittavat työssään koko persoonansa peliin.

Go for it, sangviinikko.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #34 : 02.10.2010 20:59:26 »

Hyvin monien ketjuun vastanneiden unelmatyö liittyy luovuuteen. Luovat ammatit ovat ehkä kaikista suosituimpia. Valitettavasti niille ei ole kauhean paljon kysyntää ja vain alan huiput pystyvät elättämään itsensä. Itse olen ratkaissut haluni luovuuteen sillä, että hankin "järkevän" ammatin, jonka sivutoimena voin ruokkia luovuuttani. Lukiossa vielä ajattelin, ettei minua kiinnosta mikään muu kuin taide ja näytteleminen.

Opiskelen viestintää, koska ymmärsin eräänä päivänä, että luovuuteni pyrkii ennen kaikkea välittämään ja viestimään. Viestinnän opiskelu onkin erittäin mielenkiintoista ja siitä voi valmistua moniin ammatteihin, joissa saa käyttää luovuutta ja visuaalista silmää. Itseäni kiinnostaa tällä hetkellä eniten toimittajan, tiedottajan tai visuaalisen suunnittelijan työ.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Merike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #35 : 20.03.2011 21:57:21 »

Olen erkkaope ja se on parasta, mitä tiedän. Yksikään päivä ei mene käsikirjoituksen mukaan, opiskelijat ovat ihania ja tunnen heidät hyvin. Teemme yhteistyötä työkavereiden, opiskelijoiden, viranomaisten ja vanhempien kanssa - on upeaa puhaltaa yhteen hiileen ja saada onnistumisia. Palkka on hyvä = riittää myös unelmien toteuttamiseen jos unelmat ovat pieniä. Kun ollaan töissä, tehdään täysillä, lujaa ja pitkää päivää. Ja sitten pidetään kunnon kesäloma.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #36 : 26.05.2011 22:12:58 »

Laskuvarjohyppääjä. Loputtomalta taivaalta. Kuten astraalimaailmassakin voi tuntea kiihtyvyyden ja painovoiman. Kiihtyvyys ja sen tunteminen mahanpohjassa asti...

Käsiraudoissa ollaan tällä hetkellä tällä tylsällä planeetalla.

Haluaisin opettaa muille sen tunteen taikuuden. Kun et pysty hallitsemaan kasvavaa vetovoimaa. En muuta.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2011 22:14:45 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #37 : 31.05.2011 09:53:57 »

kirjoittaminen, maalaaminen... smitten
jotain, mitä ei sido kellonaika ja tunnit..mutta kun pitää ansaita se elantonsa klo 8-16,
väsynyt ainaiseen kellon kanssa kilpajuoksuun Angry
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #38 : 02.02.2014 12:14:05 »

Ompelussa tahtoisin olla hyvä. Osata kaikenmaailman niksejä ja saada loistavaa jälkeä aikaan Cheesy
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #39 : 04.04.2014 21:09:06 »

Valokuvaaja tai muu taitelija.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 13.04.2014 13:23:38 »

Tein mol.fi -sivujen avo-testin. Tulos oli sama kuin joskus 19-vuotiaana, jolloin kävin ihan oikeassa ammatinvalintatestissä. Olen tieteellis-taiteellista tyyppiä tai taiteellis-tieteellistä.. näitä ei voinut laittaa paremmuusjärjestykseen.

Astrologina puuhastelu yhdistääkin sopivasti näitä molempia puolia.  Grin

Koulutus ja työkokemus on minulla tiedepuolelta ja nyt tuntuu, että pääsen pitkästä aikaa tätä puolta taas toteuttamaan. Alallani on ollut kurjat ajat viime aikoina omalla asuinalueellani. Silti en ole halunnut vaihtaa alaa, koska olen tehnyt aikoinani oikean valinnan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: