Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmaduuni?  (Luettu 43624 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #15 : 05.08.2009 12:33:42 »

Vielä pikkusen mietittävää Artsi... Smiley

-luontaishoitoala; esim jokin terapeutti...

Eräoppaana saisit toteuttaa varmasti noita edellä mainittuja unelmiasi: valokuvaus, luonto-->eläimet, liikunta, opastus...

Ja onko se Hesa nyt ainut paikka missä haluat asua ja olla?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #16 : 05.08.2009 13:39:28 »

Vielä pikkusen mietittävää Artsi... Smiley

-luontaishoitoala; esim jokin terapeutti...

Eräoppaana saisit toteuttaa varmasti noita edellä mainittuja unelmiasi: valokuvaus, luonto-->eläimet, liikunta, opastus...

Ja onko se Hesa nyt ainut paikka missä haluat asua ja olla?

No kun täällä on ystävät ja perhe niin en kotikaupunkiani helposti jätä. Kävelen äidin luokse puolessa tunnissa, samoin ystävättäreni ja kummilapseni luokse. Mieheni koti ja perhe on täällä myös. Veljeni asuu lähellä jne.. Olisi ikävää muuttaa kauas ja jättää kaikki rakkaat taakse.


tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #17 : 05.08.2009 14:11:32 »

Elwyn kertoikin jo hyvin napakasti... Media/kultturiala ei ole taasen työnsaannin kannalta helpoimmasta päästä, mutta hommiahan voi tehdä vaikkei olis alan koulutusta. Monesti onni voi käydä kuten Elwyn kertoi; "supliikkimiehenä".

Eli ammattien kirjo on laaja ja kun voi erikoistua useissakin ammeteissa vielä ylemmäs. Smiley

Ja Artsi kun aiot jäädä sinne Hesaan niin varmaan sieltä löytyy vaihtoehtoja. Ootko koskaan uskaltanut/aatellut ottaa lopputiliä vaikka jäisitkin joksikin aikaa työttömäksi? Repäisisit ihan kunnolla irti nykyisestä työstä joka tuottaa vaan päänvaivaa ja uudelta pöydältä aloitat pakan?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #18 : 05.08.2009 20:37:22 »

Vaihdoin äskettäin työtä ja nykyisestä saakin enemmän kiksejä kun kerrankin omat ideat on tervetulleita. :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 06.08.2009 07:09:36 »

Elwyn kertoikin jo hyvin napakasti... Media/kultturiala ei ole taasen työnsaannin kannalta helpoimmasta päästä, mutta hommiahan voi tehdä vaikkei olis alan koulutusta. Monesti onni voi käydä kuten Elwyn kertoi; "supliikkimiehenä".

Eli ammattien kirjo on laaja ja kun voi erikoistua useissakin ammeteissa vielä ylemmäs. Smiley

Ja Artsi kun aiot jäädä sinne Hesaan niin varmaan sieltä löytyy vaihtoehtoja. Ootko koskaan uskaltanut/aatellut ottaa lopputiliä vaikka jäisitkin joksikin aikaa työttömäksi? Repäisisit ihan kunnolla irti nykyisestä työstä joka tuottaa vaan päänvaivaa ja uudelta pöydältä aloitat pakan?


En ole, vaikka impulsiivinen saatan muuten olla niin olen siinä suhteessa varovainen. Varsinkin tälläisenä aikana kun työtä on vähemmän muutenkin tarjolla. Ehkä pitäisi olla rohkeampi.

Eilen surffailin netissä pitkään, lukien eri aloista ja kouluista. Siltikään, mikään ei todella vaan tuntunut iskevän. Olenkohan tuomittu olemaan tuuliajolla ikuisesti tämän työasian kanssa?

Mistä te tiesitte mikä ala on teitä varten? Mikä sai teidät varmaksi siitä että tämä on se juttu jota tahdotte tehdä?

tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #20 : 06.08.2009 08:09:22 »

Pikkutytöstä lähtien olen tiennyt ja tykännyt tehdä jotain käsin. Eli jokin luova ala se oli jo haave. Mutta olen siis kokeillut paria muuta luovaa alaa ja opiskellut niitä, mutta ne eivät koskaan tuntuneet sellaiselta että haluan tehdä sitä työtä. Ammatin tiedostaminen ei tod ole ollut mulle helppoa koska olen tässä reilu vuosi taaksepäin hakenut jopa terveydenhoitoalalle mutten mennyt edes pääsukokeeseen. Pää on ajatuksineen ollut välillä hyvin sekaisin koska olen sellainen pikkutarkka tutkijamainen ja syvällinen pohtija; että "mikä himkatti se ammatti voisikaan olla mulle sitten". No kokeiltuani melkeen kaikenlaista työtä aikansa, mikään ei tuottanut tyydytystä, ei sitten yhtään. Teinpä mitä muuta hyvänsä, aina ajatukset kääntyivät piirtämiseen ja otin kynän käteen ja aloin ideoimaan...

TAIDE ON MINULLE; henki ja elämä, yhtä kuin terapiaa, vaikka ois suruolo niin kun alan piirtämään olen fiiliksissä taas, se on myös rakkautta. Pidän yksityiskohdista, näpertämisestä, hiomisesta, hankaamisesta, muotoilemisesta.

Siksi Smiley smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #21 : 06.08.2009 10:38:59 »

smitten smitten

Onko muuten (kun olen selaillut nettiä) keksitty mitään toimistoa johon sinkut voisi ottaa yhteyttä ja sen kautta voisi järjestää treffejä tai etsiä joku sopiva kandidaatti (muuten astrologian taitaaville voisi etsiä kumppaneita toisille  angel) tmv
Onko todella näin paljon yksinäisiä ihmisiä Huh?



Excusez-moi = (ranskaa) tarkoittaa anteeksi! Mitä tarkoitat tällä viimeisellä lauseella? :Smiley Siis, että on olemassa yksinäisiä sinkkuja jotka ovat ammatinsa puolesta hukassa ja pitäis keksiä jokin yhteistapaaminen?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #22 : 06.08.2009 11:05:06 »

kaulakoruuu!!! Grin Oot sää kyllä mukava kun alat vaan pohtimaan tässä Unelmaduuni-topikissa sinkuille jotain treffijuttua... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #23 : 06.08.2009 14:12:45 »

Kaulakoru, kiitos linkistä!

Tein testin ja sain tälläisiä tuloksia:

A-tyypin ihmiset ovat taiteellisia ja luovia. He pitävät tehtävistä, jotka antavat mahdollisuuden ilmaista itseään ja käyttää mielikuvitustaan. He ovat omaperäisiä, itsenäisiä ja emotionaalisia. He eivät pidä rutiinityöstä ja tiukoista säännöistä. He suuntautuvat taiteellista ilmaisua tai tulkintaa vaativiin tehtäviin.


S-tyypin ihmiset ovat kiinnostuneita muista ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan. Ihmissuhteet ovat heille tärkeitä ja he nauttivat sosiaalisista kontakteista. He ymmärtävät muita ihmisiä, heidän tarpeitaan ja ongelmiaan. He ovat hyviä kuuntelijoita ja heillä on kykyä ja halukkuutta ratkaista ihmisten välisiä ongelmia. He haluavat työskennellä ammateissa, joihin sisältyy ihmisten auttamista, hoitamista, neuvomista tai opettamista.



Kuulema kielellinen kyvykkyyteni ja luovuus nousee esiin kyvyistäni. Huonoin kykyni on toimia numeroiden kanssa. Ja ne kuuluvat tällä hetkellä työhöni Cheesy

Tuloksien perusteella minulle sopivimmat työt ovat kuulemma: askarteluohjaaja, kosmetologi, musiikkiterapeutti, baarimestari, fysioterapeutti..

Baarihommissa olen ollutkin, enkä välttämättä halua takaisin.
Fysioterapeutin työ voisi ollakkin, ja askartelunohjaaja Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #24 : 06.08.2009 20:43:51 »


Onko muuten (kun olen selaillut nettiä) keksitty mitään toimistoa johon sinkut voisi ottaa yhteyttä ja sen kautta voisi järjestää treffejä tai etsiä joku sopiva kandidaatti (muuten astrologian taitaaville voisi etsiä kumppaneita toisille  angel) tmv
Onko todella näin paljon yksinäisiä ihmisiä Huh?


Maailmalla on vaikka kuinka paljon. Smiley
Tuo on vanha idea, mutta toimiva sellainen.
En tiedä, onko Suomessa sellaista.

Täällä Itävallassa on monia ja eräällä miesystävälläni
on deittipalvelu-yritys, joka etsii oikeat kumppanit
oikeille ihmisille ja hän miljonääri tätä nykyä. Smiley

Sivusto netissä, jonne voi laittaa ilmoituksen (maksullinen)
ja sitten viikoittain partyja, joihin ihmiset voi tulla turvallisesti
tapaamaan luonnossa, so ei mitään yksityisiä treffejä
ei tarvitse olla heti tekemässä, vaan voi tavata vaikka useamman
kandinaatin samana iltana.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #25 : 08.08.2009 11:21:01 »

Ammattitestit tarjoavat mulle yleensä copywriterin tai merikapteenin uraa. Että siitä vaan kalkkilaivan kapteeniksi tai vaihtoehtoisesti rustaamaan sloganeita tyyliin:

 Nova Group - Luuranko myös sinun kaapissasi! Grin
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #26 : 16.03.2010 01:04:14 »

Opiskelin lähihoitajaksi, ja luulin aina haluavani tehdä hoiva-työtä, olla ihmisten kanssa ja auttaa heitä, saada käyttää psykologista silmääni luontevasti. Mutta mutta, koulu jäi kesken kun tuli muita suunnitelmia elämään. Ja vaikka yhä lähihoitajan työ tuntuu toisiksi parhaalta vaihtoehdolta, ykköseksi on tullut puutarha-ala. smitten Siinä saa aivot levätä, voi kasvattaa uutta, toteuttaa omaa luovuuttaan ja ideoita, luonto & kasvit on jotain niin aitoa ja herkkää ja kaunista. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #27 : 16.03.2010 09:07:20 »

kyllä mä oon varmaan aika lähellä unelmaduunian. Elämä on heitelly kyllä kivasti tätä kohti ja jotku mikä on matkanvarrella harmittanu (esim nää että oon johonki hakenu enkä oo päässy) onkin ollu onni Smiley
kyseessä siis tämä sisustussuunnittelija, johon valmistuin perjantaina (kahvi ja teetuvassa stä jo hehkutinki)

Monta vuotta harmitti todella kun halusin keksiä kunigasliikeidean ja sekin puoli onnyt hoidettu  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #28 : 19.03.2010 23:27:44 »

Minähän yritin teille Amorin enkelit-treffivälitystä tarjota, mutta kukaan ei innostunut. Laitoin oman esittelyni sinne vähäksi aikaa ja poistin sen ylläpidon vihjauksesta, no alle vuorokausi riitti, kun tämän tytön elämä sai aika mielenkiintoisen käänteen, tosin pysyvää vielä odotellaan.

Ihan oikeasti, luulen osaavani hyvinkin tuon treffinvälityshomman, mutta tarvitsen lisäkäsiä, jotka hoitaa hieman organisointia.

Muuten minä teen unelmaduuniani, mutta vielä on melkoinen urakka, että tällä pärjää, kun kaikki vaan on alussa ja vapaaehtoistyötä on vaan niin helppo tehdä ja rahaa on vaikea pyytää..

No nyt sitten on tilauksessa rikas mies, että voin auttaa hyvällä omalla tunnolla teitä ilmaiseksi! smitten Grin 2funny
tallennettu
Apollinaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #29 : 20.03.2010 18:57:10 »



Millä tavalla hoitaisi organisointia? Onko sulla jokin yritys, joka liittyy treffinvälitykseen? Vai ymmärsinkö nyt jotain ihan väärin?  idiot2

tallennettu

Aurinko: Vesimies
Nousumerkki: Vaaka
Kuu: Rapu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: