Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Töksyturvat ja pelimiehet  (Luettu 40949 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #45 : 19.03.2009 18:27:52 »

Törkyturvat (agree?)

Frederik  aurinko vesimies
En ainaska omasta puolestani voi sanoa tohon et agree Cheesy Oon nimittäin kans aurinkovesimies 13' (jos noi ny meni oikein Cheesy). Ja sen minkä ny itteäni pystyn yhtään ajattelemaan ulkopuolisen silmin, ni päinvastoin ei mun pitäs tosiaan olla mikään törkyturpa.. Enemmänkin kohteliaisuuksia tykkään sanoa neidoille Smiley Perinteiset herrasmiehen elkeet tunnistan itsestäni myös.. TIedä sit
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #46 : 19.03.2009 18:33:20 »

Törkyturvat (agree?)

Frederik  aurinko vesimies
En ainaska omasta puolestani voi sanoa tohon et agree Cheesy Oon nimittäin kans aurinkovesimies 13' (jos noi ny meni oikein Cheesy). Ja sen minkä ny itteäni pystyn yhtään ajattelemaan ulkopuolisen silmin, ni päinvastoin ei mun pitäs tosiaan olla mikään törkyturpa.. Enemmänkin kohteliaisuuksia tykkään sanoa neidoille Smiley Perinteiset herrasmiehen elkeet tunnistan itsestäni myös.. TIedä sit

Tarkotin lähinnä herra zing-zing-zingiskääniä enkä Veskarimerkkiä.

Henk.koht kokemukset  vesimies tyypin vokottelutavoista
eivät mene kumpaankaan ryhmään..
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #47 : 19.03.2009 20:49:00 »

 Angry ääh mä olen niin pettynyt, että jos ja kun  kuu  kaksoset tollasta juttua...no siis joo..eräs ihan kiinnostava mies on kuukaksonen ja hitto kun ärsyttää, jos hän paljastuukin jonkinlaiseksi pelimieheksi, niitä on tullut mun polullani vastaan enemmän kun laki sallii  police
On hän myös  aurinko  rapu voisko se millään lailla auttaa  Grin ?
No mutta munhan pitkin olla ihan itekseen katselematta ja kiinnostumatta kenestäkään  buck2 hitsi
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #48 : 19.03.2009 20:55:22 »

Tunnen useamman  kuu kaksoset:sen ja niiden läpän heitto on ihan huippua. Grin 2funny
Flirttejä usein, mutta sitten riippuen  aurinko askendentti,
niin voivat olla yllättävä uskollisia ja periaattellisia parisuhteessa. Huh
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #49 : 19.03.2009 21:10:07 »

Tunnen useamman  kuu kaksoset:sen ja niiden läpän heitto on ihan huippua. Grin 2funny
Flirttejä usein, mutta sitten riippuen  aurinko askendentti,
niin voivat olla yllättävä uskollisia ja periaattellisia parisuhteessa. Huh


Niin kuin minä  angel angel
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #50 : 19.03.2009 21:40:31 »

Tunnen useamman  kuu kaksoset:sen ja niiden läpän heitto on ihan huippua. Grin 2funny
Flirttejä usein, mutta sitten riippuen  aurinko askendentti,
niin voivat olla yllättävä uskollisia ja periaattellisia parisuhteessa. Huh


Niin kuin minä  angel angel

 Cheesy mukava kuulla

Ja sehän ei selviä kuin selvää ottamalla  Wink se ei "pelaa", joka pelkää   coolsmiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #51 : 19.03.2009 21:44:02 »

Rohkeasti vain leikkiin mukaan
-elämäähän se vain on. Wink
tallennettu
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #52 : 20.03.2009 07:02:58 »

Hauskoja juttuja täällä!
Nyt puhuu todellinen pelinainen, tämä aurinko oinas askendentti leijona kuu kalat ja vielä kaiken kukkuraksi  venus kaksoset, hih.
Pelinainen minussa näkyy niin että juuri pelimiehet ovat minulle se haaste, niille pitää päästä näyttämään mistä kana pissii... Sellaisia alan innolla kesyttämään, ja villimiehet kuvittelevat kesyttävänsä minua.
Siinä sitä sitten aina ollaan, tulta ja tappuraa suhteessa vuositolkulla...en yhtään yhden illan suhdetta ole tällä konstilla saanut aikaseksi.
Enkä millään muullakaan konstilla vaikka suorasukaisesti jopa ekana iltana ehdottanut seksiä kun niiin häntä halusin (kihlat ja lapsikin siitä seurasi tämän muusikko skorpparin, todellisen naisten kaatajan kanssa.)

Eikä kaksosvenukseni ole saanut minua vielä koskaan uskottomaksi. Taitaa oinas kuitenkin niin rehellisen suora olla, tunnistan jos ja kun oma rakkaus loppuu, uskallan sen myös sanoa ennen kun uuden haasteen kimppuun ryntään.
Mutta ne pelimiehet, naistenkaatajat, skorpparit intohimossaan, kaksoset hetkellisessä uteliaisuudessaan, idealisti oinaat jotka haluavat rakastua mutta kun kaikki naiset on liian helppoja, miksei naiset anna rakkauden vaatimaa haastetta, oinas miehet harmittelevat.
No, kaikki ne on koukutettu, jopa ne kaikkein uskottomimmat kalat jotka romantiikan nälässään tuntevat vain auttavansa tätäkin naista ja tätä ja tätä...kala miehet saavat vielä kaiken päälle anteeksi, uskon että he ovat ehdottomasti kaikkein vaarallisimpia (7vuotta kalapeli-avoliittoa vihdoin ohi).

Voih, miten ihanaa muistella näin keski-ikäisenä kuinka sitä nuorena sai mitä halusi. Nyt kaikki on vaikeampaa, niin paljon vakavampaa   Sad    Vai voisiko tuo olla asenne kysymys?   Wink
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #53 : 20.03.2009 07:34:59 »

^ just samat 3 ekaa ku mitä mun pomolla!!! haluisitko kenties tavata ja haastaa?

mä ymmärrän täysin mitä sä tarkotat noilla lauseilla, mä haastan ja no.. oon ilmeisesti tämän kevään aikana tullu myös haastetuks. oon niin nuori, etten oo tottunu siihen, että joku mies osaakin vastata mulle jos heitän jotain.. arvatkaa vaan nousko pirun sarvet päästä ja se oli menoa sitten..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #54 : 20.03.2009 08:53:28 »

Totta, kuu kaksosilla äly leikkaa nopeasti, siksi he myös reagoivat vikkelästi ja saavat aikaan hulvattomia juttuja. Työkaverini on kuu kaksonen ja hassu kuin mikä  Grin
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #55 : 20.03.2009 10:21:21 »

Täälläkin yksi hassu Kuu Kaksonen. crazy2

Hassuttelija,  Cheesy
kova puhumaan ja lukemaan,
etsimään tietoa, ratkomaan ristikoita ja sudokuja,
nippelitietoa on vaikka kuinka paljon, asioista joilla ei ole kuitenkaan mulle mitään merkitystä ( paitsi tietokilpailuissa pärjään tosi hyvin). :Smiley

Kaksostahan hallitsee Merkurius, kommunikoinnin planeetta.
Mulla Merkurius taas  on oppositiossa Kuuhun, Jousimiehessä.
Kun Kuu Kaksonen reagoi nopeasti ja Joukkari taas päästää suustaan (ei kuitenkaan ilkeyttään) suorasukaisia kommentteja, aika useasti tulee sanottua nopeasti jotain, minkä jälkeen voisin purra kieleni poikki!  Embarrassed
Ei sellaista törkyturpa juttua, mutta hieman ehkä harkitsematonta!

Mie en kuitenkaan mitenkään pelaa pelejä ihmissuhteillani, vaikka uskollisuus ei hyveitäni olekkaan.  Huh

Sanon joskus turhankin suoraan ja rehellisesti senkin, että löysinpähän tässä uuden miehen, joten mites nyt jatko…?
En mie osaa pitää sisälläni tuollaisia asioita, enkä halua ketään loukata tekemällä asioita selän takana, vaikka loukkaahan sekin, että ei ole uskollinen…
mutta kerron mie sen aina kuitenkin...
 ( yritänköhän mie jotenkin puolustella tekojani ) idiot2
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 20.03.2009 11:50:12 »

Tunnen useamman  kuu kaksoset:sen ja niiden läpän heitto on ihan huippua. Grin 2funny
Flirttejä usein, mutta sitten riippuen  aurinko askendentti,
niin voivat olla yllättävä uskollisia ja periaattellisia parisuhteessa. Huh


Minä olen myös  kuu kaksoset ja sellaista uskollista ja periaatteellista tyyppiä. Siihen vaikuttaa varmaan minulla aurinko harka ja   askendentti neitsyt ja yleensä ne elämänarvot jne. riippumatta mistään merkeistä. Wink Mutta tuo hjuumori sitä kyllä löytyy.  Cheesy Täällä minusta ei se puoli tule niin hyvin esille ja vaikutan varmaan tosikommalta mitä oikeasti olen.  Cheesy  Wink
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #57 : 20.03.2009 12:11:26 »

Mie oon  aurinko  kaurisaskendentti  skorpioni ja kun vielä  mars  aspect_tri  venus, niin lisättynä Kuuhuni ja Merkkariin, Olen juuri tällainen uskottomuuden perikuva  coolsmiley
, jolla kuitenkin on paljon periaatteita, ne vain ilmenevät eri asioissa kuin jollain muulla. Wink

 On minulla parisuhteessakin periaatteita ja arvoja, ne vain eivät ole samoja kuin jollakin muulla voivat olla.
 Ne on minun elämän arvoja, jollakin muulla taas hänen omiaan.
Yhtä kaikki hyviä, sille ihmiselle! smitten
Minunkaan huumori ei kirjoituksissa tule ilmi, mutta tutussa seurassa, oon ihan hulvaton...kun sille päälle satun! 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #58 : 20.03.2009 12:18:36 »

Yhtä kaikki hyviä, sille ihmiselle! smitten
Minunkaan huumori ei kirjoituksissa tule ilmi, mutta tutussa seurassa, oon ihan hulvaton...kun sille päälle satun! 2funny

Kyllä, kaikki omalla tavallaan.  smitten Sama homma minullakin tuon hulvattomuuden kanssa.  Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 20.03.2009 16:17:10 »

Mutta tuo hjuumori sitä kyllä löytyy.  Cheesy Täällä minusta ei se puoli tule niin hyvin esille ja vaikutan varmaan tosikommalta mitä oikeasti olen.  Cheesy  Wink

Cheesy
Kun olen tulossa Suomeen käymään, niin varmaan meidän, tai se valikoituneiden, :Smiley mitä KE ehdotteli  Wink
tapaaminen tulee varmaan olemaan aivan huippu hauska,
koska käsittääkseni vähän jokaisella on ilmaa kartalla noissa läppä-planeetoissa
ja vähintäänkin ainakin korvien välissä, kuten allekirjoittaneella. Cheesy Grin 2funny

****


Hyvä, että täällä löytyy näitä pelinaisia, joilla töksytkin ovat kohdallaan. Cheesy
Hauskoja juttuja. Grin
Tämä tyttö sitten lähtee sunnuntaina sinne Tunisian aurinkoon sen Scorpari-miehen kanssa,
eikä ole pienintäkään aikomustakaan jatkaa suhdetta siihen tuon lomaromanssin jälkeen!  Tongue :Smiley
Kunhan tässä nyt otan virkistystä kesää kohden ja se on sitten ciao! katoamistemppu. Smiley

Olen antanut sille puhelin numeronanikin sellaisen, jonka annan, jos tyyppi ei ole mikään merkittävä,
eikä siitä jaksa ottaa riesaa.  Tongue
Siis sellainen numero, jonka voi sulkea koska vain ja vaikka hävittää. Grin angel

Ja jos ei heti usko niin FUCK OFF!!!!!
angel

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: