Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Töksyturvat ja pelimiehet  (Luettu 40946 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 14.03.2009 23:18:56 »

Noista töksy-turpa ja ihmissuhdekiemura jutuista tuli mieleen laittaa tarkasteluun paremmin
eri ihmistyypit. Smiley
Jos nyt luomme muutaman kuvitteellisen henkilön tuonne ihmissuhde rintamalle,
niin mitäs laittaisitte pelimiesten/naisten kartoille
ja taasen suora-s(t)ussujen ja jormien kartoille, jotka eivät noista ilman kuumentamisista,
vedätys ja muista kissa hiiri leikeistä pahemmin ymmärrä?

Minusta pelimiehet ja naiset ovat yleisesti ottaen  kaksoset vaaka vesimies leijona
ja sitten nuo "lopeta nuo kiemurtelut ja lähetään p*nemaan"-tyypit
yleisesti  jousimies kauris oinas harka

Ja sitten ne muut tekijät!

Miten vastakkaista sukupuolta olevat toisistaan kiinnostuneet töksyturpa ja pelimies/nainen
löytää yhteisen polun ja ymmärryksen? Tongue

Muoks. pahimmat typot. buck2
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 23:45:10 kirjoittanut Sasha » tallennettu
ivir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #1 : 15.03.2009 21:33:14 »

Mun kohdalle sattunut pahin pelimies oli kyl härkä... Petti heti kun vaan silmä vältti, eikä jäänyt yhteen kertaan. Ja pyöritteli montaa naista yhtäaikaa ja tekee sitä varmaan edelleenkin.

Hänellä muuten on venus kaksosissa, saattaa vaikuttaa asiaan  Grin
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2009 22:08:08 »

Mä kans hieman pettäneitten miesten karttoja tutkinu ja huomannu että kaksonen tai vaaka jos on venuksessa niin naisia on useampia kerralla...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #3 : 15.03.2009 22:38:34 »

Pelimiehet

Casanova  aurinko oinas  askendentti skorpioni
Auervaara  aurinko  leijona  askendentti vaaka

Törkyturvat (agree?)

Snoop Dogg  aurinko  vaaka
Frederik  aurinko vesimies


tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #4 : 16.03.2009 03:09:10 »



Frederik  aurinko vesimies

 Huh   Onko Reetu Veskari?  Woe wiineri, minä olen aina mieltänyt Veskari-miehet etäisiksi ja itsenäisiksi ja ihan sivistyneiksi.  Mikähän tuon Reetun nousumerkki on, ei se minusta vaikuta Veskarilta ollenkaan.


« Viimeksi muokattu: 16.03.2009 04:33:56 kirjoittanut julyette » tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #5 : 16.03.2009 09:02:57 »

Frederik on syntyny 2.Tammikuuta 1945, eli on siis kauris...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #6 : 16.03.2009 10:52:25 »

Frederik on syntyny 2.Tammikuuta 1945, eli on siis kauris...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Frederik
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #7 : 16.03.2009 15:05:20 »

Heh, hyvä topiikki Sasha Grin

Mä olen kyllä aika tyypillinen Jouskari ja mua suoraan sanottuna v*tuttaa ravintelissa ne äijät, jotka tulevat jauhamaan paskaa ja latelemaan ne parhaat iskulauseensa tai tulevat ihan liki tanssimaan "viettelevästi" (sopiiko toi termi miehiin?). Aika monille mä olen siinä vaiheessa sanonut, että "turpa kii ja sano, mitä sä oikeasti haluat?". Muhun ei yritys pure; ujous, tietty herkkyys, syvällisyys, filosofisuus ja luonnollisuus sitten sitäkin enemmän Smiley  Pettäjätyyppiä en suhteessa ole, vaikka mulla  venus vilkkaassa   jousimies :ssä ja kapinallisessa 11. huoneessa. Kiinnostun tosi harvoista tyypeistä ja miehiin tutustuminen käy parhaiten siten, että suhde alkaa ystäväsuhteesta. Hienotunteinen, ei-tungetteleva lähestyminen puree muhun, koska en itsekään tunge samantien kylkeen kiinni, vaan kokeilen ensin kepillä jäätä ennen kuin teen päätökseni Smiley

Mies on aika onneton suhdeasioissa, on meinaan tosi ujo, helvetin valikoiva ja panostaa täysillä pidempään suhteeseen (5. huoneen kärki  kauris ), ei edes hae yhdenyönjuttuja. Hänellä  venus vaaka 2. huoneessa, varmaan tuo 2. huone on aika turvallisuudenhakuinen sijainti Venukselle.. Hänkin selvästi lähestyy naisia ensin ystävyyssuhteen kautta ja vasta tutustumisen jälkeen päättää, onko naisessa ainesta tyttöystäväksi Smiley  Mies siis se  aurinko vaaka askendentti neitsyt kuu vesimies .

Exä on tuplakaksonen ja hänessä on pelimiehen vikaa  Undecided  Vaihtelua olla pitää ja lähestyy naisia erittäin luontevasti ja exä helposti alkaa heittämään huulta naisten kanssa ja tanssilattialla mies heittäytyy tosi helposti lähikontaktiin naisten kanssa. Miehellä  venus oinas 12. huoneessa.

Itse olen kokenut, että tuo  venus 12. huoneessa on pettäjien sijainti. Exällä ja mun siskolla molemmilla  venus 12. huoneessa ja molemmilla on taipumusta lähteä tanssimaan horisontaalihumppaa myös vieraiden lakanoiden väliin. Sisko on vielä  venus kaksoset - oijoi.. Shocked  Ja siskon seurustelusuhteiden ulkopuoliset suhteet voidaan varmaan laskea kymmenissä.. Lips Sealed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #8 : 16.03.2009 16:15:39 »

Horisontaalihumppaa  2funny
Ihana sana, kiitos hyvistä nauruista piiiitkään aikaan.

pelimiehiä kokemukseni mukaan:

 aurinko leijona  askendentti leijona  kuu skorpioni
 aurinko vaaka  askendentti vaaka  kuu vesimies
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 16.03.2009 17:47:25 »

Hyviä huomoita! Tuohon horisontaalihumppaan repesin minäkin. Grin 2funny

Sorry, että laitan esimerkkejä omasta elämästäni, mutta ne ovat hyvin kuvaavia.

Ex-vaakani on  askendentti harka, kuu vesimies ja  venus skorpioni ja hän on niitä miehiä,
joilla on usein lämmitettynä jo uusi suhde ennen kuin entinen päättyy.
Tästähän olen todistena itsekin. Suhteemme alkoi kun hän oli vielä naimisissa. Tongue
Hän on hyvin flirtti ja tosi seksuaalinen. Smiley

No me sovimme sikäli hyvin yhteen, että flirtti ja seksuaalisuus sopi hyvin yhteen,
kuin myöskin se, että en minäkään mikään pulmunen ole,
mutta niistä oli sitten sellainen sääntö, että mitä ei toinen tiedä, ei tarvitse kertoa
ja jos epäilee, niin ei tarvitse kysyä, mutta jos kysyy/paljastuu kuitenkin, niin silloin kestettävä totuus

ja tuossa viimeisessä menikin sitten meillä metsään. Tongue

Me molemmat ajatteleme niin, että rakkaudella ei ole mitään tekemistä seksin kanssa,
mutta silti meillä molemmilla on taipumus osoittaa sitä seksin kautta
ja esim. jos toinen ei halua rakastella, niin se on lähinnä henk.koht. loukkaus
ja merkitsee sitä, että toinen ei rakasta.

Minä siis  aurinko kaksosetaskendentti skorpionikuu vesimiesvenus rapu, mars oinas
joten saman vahvuisia elementtejä.

No sitten Vesmieheni on hiukan hankalampi, kun en/hän tiedä hänen syntymä kellonaikaansa. idiot2
Hänen  askendentti skorpioni, jos on syntynyt aamuyöllä,  askendentti kaksoset, jos päivällä
ja  askendentti vaaka, jos illalla, mutta anyway,
hän on pelimies ja uusi suhde alkaa ennen kuin entinen on ohi.

Hän on naimisissa, vielä, mutta asuu jo erillään virallisen vaimonsa kanssa ja eropaperit ovat vetämässä.
Hän on myös  kuu vesimies ja  venus kauris, oli sitten mikä tahansa noista 3:sta  askendentti:sta
ja tuo kauris kyllä paistaa sillä tavalla, että hän enemmän tykkää flirttailla ja esittää (muille miehille)
naisten kautta tiettyä viriilisyyttä ja statusta,
mutta sitten tosiasiassa hän ei ole niin paljon kiinnostunut itse seksistä.

No sitten tuo Töksö-turpa Kauris-mies, joka tuossa nyt on vähän niin kuin kovasti tyrkyllä.. :Smiley
Pelimiestä se yrittää esitää ainakin allekirjoittaneelle, mutta on oikeastikin oikea seurapiiri perhonen,
mutta en voi käsittää,
miten ne jotkin naiset lähtee niin helposti sen matkaan. uglystupid2
Onko ne yhtä suoria  kauris- jousimies- oinas- harka:iä, joille ei tarvitse ilmaa kuumentaa? Huh
Vai/ja koska sillä on rahaa ja ulkonäköä, niin se jotenkin kompensoi tuota töksy-turpaisuutta? idiot2

Hänen syntymäkellon ajasta en ole myöskään täysin varma.
Jos hän on syntynyt aamuyöstä, niin silloin hän on  askendentti vaaka, kuu neitsytvenus jousimies
ja huomioitavana, että  merkurius kauris ja  mars oinas, joka voi selittää jo paljon noita töksyjä!

Jos hän on syntynyt päivällä, niin sitten olisi  askendentti oinas, kuu vaaka ja muutoin samat kuin yllä.
Jos taas illalla, niin olisi muutoin samat, mutta  askendentti neitsyt ja  kuu vaaka.

Hän soitti tänään ja kutsui nyt viikonlopuksi Italiaan, kun Wienin taivas itkee niin paljon
ja joka päivä. Taidan olla lähdössä. Tongue
En ole vielä koe-ajanut häntä, joten en tiedä millainen se on sängyssä.

Huomoitoitavaa mielestäni on se, että minuun,
jolla on varsinaisen suhteen lisäksi yleensä useampia rakastajia samaan aikaan,
niin minuun kolahtaa ja iskee mies, jolla on joko  aurinko askendentti kuu  vesimies kaksoset vaaka yhdistettynä johonkin seksuaalisesti
virittäytyneeseen merkkiin, eli  skorpioni harka oinas samaisissa  aurinko askendentti kuu:issa.
Varsin usein se on  kuu vesimies, kuten itsekin olen.

Tuo Scorpioni-mies, jonka kanssa nyt sitten lähden ensi viikolla sinne Tunisiaan,
 aurinko skorpioni ja askendentti  rapu kuu rapu  venus jousimies
ja hän aivan liian tukehduttava minulle, mutta mennään nyt tämä matka. :Smiley Tongue
Mitä tässä nyt voi hävitäkään, onhan siellä tarpeeksi aurinkoa ja raikasta meri-ilmaa. :Smiley
En ole myöskään tätä miestä koe-ajanut ja vähän pelkään sitä, että sitten se on kahlitsemassa,
mutta itseni tuntien,  :Smiley -kyllä se siitä päästää irti sitten kun se totuus sieltä esiin tulee :Smiley Wink
-tai sitten alkaa vainota ja kuseksia nurkissa noilla elementeillä. buck2
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #10 : 16.03.2009 19:49:41 »



Frederik on syntyny 2.Tammikuuta 1945, eli on siis kauris...

Kyllä tuossa Rhodan laittamassa Wikipedian linkissä tosiaan on, että 2. helmikuuta olisi syntynyt. Jotenkin pieni mieleni vaan järkyttyi tästä Veskarista.  Cheesy 



Hän on naimisissa, vielä, mutta asuu jo erillään virallisen vaimonsa kanssa ja eropaperit ovat vetämässä.
Hän on myös  kuu vesimies ja  venus kauris, oli sitten mikä tahansa noista 3:sta  askendentti:sta
ja tuo kauris kyllä paistaa sillä tavalla, että hän enemmän tykkää flirttailla ja esittää (muille miehille)
naisten kautta tiettyä viriilisyyttä ja statusta,
mutta sitten tosiasiassa hän ei ole niin paljon kiinnostunut itse seksistä.

Mitä tunnen Veskarimiehiä, niin minusta tuo vähäinen seksuaalisuus on juuri veskaripiirre, varsinkin kun hänellä on vielä Kuu Veskarissa. Kaikki tuntemani Veskarimiehet ovat hyvin vähän seksuaalisia, etäisiä ja viileitä. Heillä työ ja kaverit menee aina naisen edelle.
Tuo Venus-Kauris tuo varmaan sitä flirttiä, mutta Kuu-Aurinko-Veskari on kuitenkin voimakkaampi ja seksuaalisuus on vaimeaa.

Siksi kai typerryin tuosta Reetunkin Aurinko-Veskarista, häntä kun ei voi sanoa vähän seksuaaliseksi tai viileäksi  Tongue  Olisi tosi kiva tietää Frederikin nousumerkki, se taitaa antaa hänelle enemmän piirteitä kuin aurinkomerkki.

tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #11 : 16.03.2009 20:17:07 »

Pelimiehet


Auervaara  aurinko  leijona  askendentti vaaka




Mistä tämä syntymäaika on peräisin?
Mulla on nimittäin sellainen mielikuva, että Ruben Oscar(ja ties kuinka montaa nimeä käytti) olisi ollut neitsyt kuu kalat, muistan tämän siksi koska meillä on kuut yhtymässä 26ast kaloja.
Entinen aviomieheni oli tälläinen Auervaara-tyyppinen pelimies, hänen DC.sä on yhtymässä minun ja Ruben(what ever) kuuhun.
Häissämme kun pappi sanoi ammen, menin autoomme ja tein jotain mitä en koskaan tehnyt ja pengoin hänen kännykkänsä ja siellä juuri joku toinen viestitteli toisesta kaupungista, että voi kun olisit täällä minun vieressäni köllimässä... Sain niin hirveän kohtauksen, että exäni sukulaiset saivat raahata minut saunan taakse rauhoittumaan ja siellä he sitten puhuivat minut ympäri ja juhlat jatkuivat. Ratkaisuni oli vetää niin infernaaliset lärvit etten muista loppuillasta mitään. 6vkoa tästä jätin eropaperit.
 kaksoset aurinko aspect_con venus  aspect_tri askendentti,   harka kuu aspect_con jupiter...sooo charming  Kiss
 mars aspect_con aspect_con saturnus aspect_squ uranus 2. ja elämäntapansa kannalta merkittävä  aurinko aspect_opp neptunus - muka aspekti, hänellä se nyt kanavoitui näin ja luulempa, että hän itse uskoo omiin satuihinsa. Pahimmillaan tämä aspekti ei edes itse erota mikä on todellisesta maailmasta ja mikä ei. Toisaalta minulla on  venus aspect_opp neptunus ja juurikin tendenssi tulla höynäytetyksi rakkausasioissa, mutta empä ainakaan ole sinisilmäinen enää.
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #12 : 16.03.2009 20:46:14 »

Pelimiehet


Auervaara  aurinko  leijona  askendentti vaaka




Mistä tämä syntymäaika on peräisin?
Mulla on nimittäin sellainen mielikuva, että Ruben Oscar(ja ties kuinka montaa nimeä käytti) olisi ollut neitsyt kuu kalat, muistan tämän siksi koska meillä on kuut yhtymässä 26ast kaloja.


Raimo Nikulan kirjasta Synastria-Ihmissuhteiden astrologia luvussa Poikkeava rakkaus oli mainittu vaakanousu
Wikipediasta aurinkomerkki.

Sysimetsälle saa joku muu kaivaa sen nousun, ei moinen taivaa lahja naisille mua nii paljoo kiinnosta.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #13 : 16.03.2009 20:48:36 »

Ruben oskar Auervaara
s.4.9.1906 Turku
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #14 : 16.03.2009 20:57:39 »

Ruben oskar Auervaara
s.4.9.1906 Turku

Neitsyt! Sopii mulle haha..

Varmaankin muuten riippuu vähän naisesta,
että millaisen käytöksen kokee guidoiluna:
Itseäni etoo nämä tällaiset velikullat
jotka luulevat saavansa kenet tahansa vain sormeaan koukistamalla.

Mitä mieltä muuten ootte tuosta Snoop Doggista,
onko törkyisä vai ei?












tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: