Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 56861 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #45 : 28.04.2009 17:42:01 »

Voi hyvä ystävä!

Älä sure noita vielä, huomaa, että koko maailma muuttuu koko ajan! Ja varsinkin Pluto koputtelee ja purkaa monenlaista.

Ihana kevät! Nautitaan tästä ensin!  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 28.04.2009 18:06:38 »

Voi sinua! Mietipä mikä siinä on se vaikein, sillä sitähän se Pluto voi tulla nyt purkamaan sinulle. Kyllähän on aina hyvä varautuakin, miettiä ratkaisuja, tarkistaa asenteita ja katsomaan onko ollenkaan oikealla paikalla ja oikeassa toimessa. Muutostahan Pluto tuolla osoittaa... ja se voi tehdä hyvää elämälle ja raskaus häviää.

Voimia sinulle!  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #47 : 28.04.2009 19:15:24 »

Englanniksi noista kyselemistäsi transiiteista löytyy tietoa näiden linkkien takaa:

Pluto Square Moon
Pluto Square Venus
Pluto Trine Mercury

Kaikki Pluton transiitit - enimmäkseen syntymäkartan mukaan selitettyinä, mutta kuitenkin niin, että niistä voi arvioida mitä on tulossa - löytyvät englanniksi osoitteesta

www.astrologyweekly.com/astrological-aspects/pluto-aspects.php

Sivua pitää rullata hiukan alaspäin.
tallennettu
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #48 : 15.05.2009 18:14:19 »

Itselläni ollut päällä pluto oppositio merkurius. Ekaksi ajattelin, että mitenhän tästäkin transiitista selvitään. Mielessä oli vuosituhannen vaihteen pluto opp. kuu, joka jätti vamman sieluun. Savua nousee vieläkin.

Anyway, tässä transiitissa olen huomannut tulleeni paljon ehdottomammaksi esille tulleissa, selvittämistä vaativissa tilanteissa: it’s my way or no way! Olen  tullut suoremmaksi ja sanon asiat halki-poikki-pinoon –tyylillä, enkä paljoa katsele taakseni. Varsinkin ”ikävät” asiat tulevat todettua aika suoraan. Eikä kyse ole pms- kiukkuiluista tms, vaan raakaa vääntöä siitä, mikä on totuus ja mistä on kyse. Olen miettinyt, että millä ihmeen missiolla tässä ollaan? Ihmeellistä on myös se, että "totuudenpurkaussessioiden" jälkeen en ole moksiskaan, vaan naulaan kuin duunari raksalla vasaralla naulaa lankkuun.

Olisi mielenkiintoista tietää muiden kokemuksia kys. transiitista!


tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #49 : 15.05.2009 18:34:11 »


Mulla on tuo transiitti jo takanapäin,
Merkkari kun on Jousimiehessä,
Saturnuksenkin Pluto on viime vuonna ylittänyt,
Nyt se yhtyy Aurinkooni. buck2

Radixilla Pluto on kolmiossa Aurinkooni, joten tämä aika on vain jotenkin syventänyt omaa olemistani/ näkemystäni siihen, että uskallan olla juuri, sitä mitä olen!
 Sellainen kuin olen!

"...mä oon mikä oon ja muuksi en muutu...."

Virheineen päivineen.  Embarrassed
Mutta myös huomaan hyvät puoleni. Wink

Eikä kukaan ole minua parempi, eikä huonompi,
kaikilla ongelmansa ja hyvyytensä,
vaikka jokaisella ne ilmenevät omalla tapaansa.

Omien pelkojensa kohtaamista.
Niistä selviytymistä voittajana.

"Ai äm the vinöööö....."  2funny

Pluto ja Merkkari...
riippuu paljon siitä, mikä niiden keskinäinen kuvio on radix- kartallasi.
Ottavatko kontaktia toisiinsa?

Ajatustensa ja ideoittensa manipulointia...pakottamista ajattelemaan samoin kuin itse...
eikä toiset ymmärrä omia hienoja ideoita!!! tickedoff

Päähänpinttymiä, jotka on kohdattava!
..jottain tommosta...

Ajatusmaailmaa...kommunikointia...vallankäyttöä siinä...
sen kohtaamista itsessä.



tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37


Profiili
« Vastaus #50 : 15.05.2009 22:24:39 »



Radixilla Pluto on kolmiossa Aurinkooni, joten tämä aika on vain jotenkin syventänyt omaa olemistani/ näkemystäni siihen, että uskallan olla juuri, sitä mitä olen!
 Sellainen kuin olen!

"...mä oon mikä oon ja muuksi en muutu...."

Virheineen päivineen.  Embarrassed
Mutta myös huomaan hyvät puoleni. Wink

Eikä kukaan ole minua parempi, eikä huonompi,
kaikilla ongelmansa ja hyvyytensä,
vaikka jokaisella ne ilmenevät omalla tapaansa.

Omien pelkojensa kohtaamista.
Niistä selviytymistä voittajana.


"Ai äm the vinöööö....."  2funny

Pluto ja Merkkari...
riippuu paljon siitä, mikä niiden keskinäinen kuvio on radix- kartallasi.
Ottavatko kontaktia toisiinsa?

Ajatustensa ja ideoittensa manipulointia...pakottamista ajattelemaan samoin kuin itse...
eikä toiset ymmärrä omia hienoja ideoita!!!
tickedoff

Päähänpinttymiä, jotka on kohdattava!
..jottain tommosta...

Ajatusmaailmaa...kommunikointia...vallankäyttöä siinä...
sen kohtaamista itsessä.


Kyllä, juurikin näin!

Mielenkiintoista, miten tämä transiitti vaikuttaa. Vallankäyttöön liittyvät teemat ovat todellakin käsillä, vai pitäisikö sanoa huulilla.
Jotenkin olen kokenut transiitin lähtölaukauksena totuuden etsinnälle, tai ainakin etsinnän kartta ja premissit ovat kirkastuneet. Näkökulma on laajentunut, samaan aikaan kuin se on terävöitynyt, mikä on paradoksaalista.

Jotain kollektiivista tässä on myös... en tarkkaan osaa nimetä mitä. Tuntuu, että ne tilanteet, jotka olen aikaisemmin kokenut haastavina, ovat kuin pikku kynnyksiä ja tahtoa näiden kynnysten ylittämiseen on kuin pienessä kylässä! Pakottaminen on myös yksi teema. En ole aiemmin havainnut itse olevani pakottava, mutta nyt jotain sellaistakin on nostettu framille. Pluto ikään kuin pakottaa ottamaan kantaa ja niin kuin sanoit "uskallan olla juuri se joka olen". Tilanteet ovat myöskin plutomaisen intensiivisiä ja niissä on paljon energiaa.
Lisäksi huomaan kiinnostuneeni uudella tavalla Jungin symboli-maailmasta ja hänen piilotajuntaa koskevista ajatuksista.

Omalla kartallani ei ole pluton ja merkkarin välisiä aspekteja. Skorpioni-painotusta kylläkin. Tämä on kyllä aika... refreshing kokemus  Smiley

Tässä vielä klippi jostain, lähdettä en valitettavasti muista. Siinä mielestäni sanotaan kaikki olennainen pluton vaikutuksesta:

“Empowerment is recognizing what you need to do for yourself and doing it even when others say that you are being selfish. Your first priority is to TAKE CARE OF YOURSELF! When a situation is bad, your first responsibility is to get yourself OUT, to remove yourself from any negative, hostile or contentious situation, whether this is a job, a relationship or an environment. You empower yourself by protecting yourself! I finally felt empowered when I developed an attitude— that I would not put up with any crap from anyone… no ifs, ands or buts! The journey from feeling over-whelmed to “not taking crap” seemed like an eternity."


tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #51 : 29.05.2009 13:11:11 »

Saan näköjään nauttia oma atsron aspektitaulukon mukaan 2010-2011 aikana  pluto aspect_squ aurinko ihan viisi kertaa. Ensimmäiset 3 tulee suhteellisen nopeaan tahtiin..kääk!
Mitenhän tätä pitäis purkaa? Natalissa  pluto (10h  vaaka) ainoat "tuhmat" aspektit on  aspect_opp merkurius ja venus (4h harka) -tätä on työstetty pitkään ja parempaan menossa  :Smiley   aurinko oinas:lle kolmosessa ei tee mitään  idiot2

Ap kartalla  pluto on mennyt 5huoneeseen  harka
Voi kun näitä oppisi ymmärtämään  Sad Undecided
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #52 : 07.06.2009 16:58:59 »

 pluto sulkeutuva  aspect_squ aurinko helmikuussa 2010 ******
(vuosihoroskoopista)
"Pluto kuuluu kosmisiin planeettoihin ja sen vaikutus on aina voimakas ja pitkävaikutteinen. Pluto tekee kolmesta viiteen ohitusta noin 12-18kk:n sisällä. Planeetan vaikutus alkaa tuntua jo vuotta ennen tarkkaa ohitusajankohtaa ja vaikutus jatkuu muutaman kuukauden viimeisen ohituksen jälkeen. Pluton ohitusta kuvaava energia antaa yleisilmeen tälle vuodella ja muuntaa kaikkien muiden energiat samaan perustunnelmaan.

Oletko sinä löytänyt tarkoituksen elämällesi? Niiltä osin kun tunnet päivittäisen elämäsi tyhjäksi ja merkityksettömäksi, tulee tämä asia korjaamaan tilannetta oikein isän kädellä. Ajan laatu hyväksyy elämääsi vain sellaiset asiat, joiden kautta luovuutesi pääsee kunnolla esiin. Tämä aika on henkisen uudelleen syntymisen aikaa - eräänlainen vihkimys - joka toteutuu pienempien tai suurempien koettelemusten kautta. Koettelemuksia on luvassa kaikilla sellaisilla elämänalueilla, joilla olet kadottanut ilon elämästäsi ja sitoutunut elämään muiden odotusten mukaan. Itse et pysty määrittelemään näitä alueita, koska sitoutumisesi on enimmäkseen alitajuista menettämisen peloista johtuvaa.
Elämä tulee näyttämään mitkä asiat ovat ensimmäisenä remonttilista. Sisälläsi tapahtuva uudistuminen saa sinut tuntemaan olosi hyvin ahdistuneeksi tilanteissa, jotka estävät elämösi tarkoitusta löytymästä ja toteutumasta. Käyttäytymisesi on haastavaa ja agressiivista, vaikka et itse sitä aina huomaakkaan. Ajat itse asiat siihen pisteeseen että muutosten on pakko tapahtua. Sinusta saattaa näyttää siltä, että jotkut jättävät sinut, mutta ajan laatu kertoo sinun olevan jokaisen elämässäsi tapahtuvan muutoksen takana vaikkakin alitajuisesti. Koeta ymmärtää tämä oma osuutesi ja pääset huomattavasti vähemmillä naarmuilla."
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #53 : 07.06.2009 23:15:35 »


 Onko kellään kokemusta,  pluto aspect_opp uranus--transusta?

 Mitähän vielä tuleman pitää,  pluto-on vitosessa.  crazy2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #54 : 08.06.2009 01:23:43 »

Plutoja paljon päällä täälläkin, samoin Saturnusta, mutta en ole vuosiin tuntenut olevani näin elossa ja energinen! Cheesy Ehkä siihen vaikuttaa se, että olen plutonikko ja ei nyt muutenkaan kauhean perinteistä eloa tule täällä eteenpäin tallattua, joten Pluto ja Saturnus eivät kenties siksi pääse rokottamaan niin raskaasti.

Temperamentisuus sanan positiivisessa mielessä on kyllä kasvanut ja se on ihan tervetullut kasvu se!
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #55 : 08.06.2009 15:49:58 »


  Toi oppositio mua vähän askarruttaa,-- kuinkahan ärhäkkää se elo on.  crazy2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #56 : 14.06.2009 15:44:09 »

Hei!
Nämä minulla 2004-2009. Viimenen tänvuoden transiitti 1.12. Onneks ens vuonna ei ole pluton transiitteja.
Pluto _____________________________ Yhtymä Merkurius   1.2.2004
Pluto _____________________________ Yhtymä Merkurius   18.5.2004
Pluto _____________________________ Yhtymä Merkurius   29.11.2004
Pluto _____________________________ Neliö Pluto   4.1.2005
Pluto _____________________________ Neliö Pluto   26.6.2005
Pluto _____________________________ Neliö Pluto   4.11.2005
Pluto _____________________________ Neliö Chiron   6.1.2006
Pluto _____________________________ Neliö Chiron   30.6.2006
Pluto _____________________________ Neliö Chiron   6.11.2006
Pluto _____________________________ Yhtymä Aurinko   27.12.2006
Pluto _____________________________ Yhtymä Aurinko   21.7.2007
Pluto _____________________________ Yhtymä Aurinko   23.10.2007
Pluto _____________________________ Neliö Uranus   31.12.2007
Pluto _____________________________ Neliö Uranus   20.7.2008
Pluto _____________________________ Neliö Uranus   27.10.2008
Pluto _____________________________ Kolmio Nousumerkki   29.1.2009
Pluto _____________________________ Kolmio Nousumerkki   14.6.2009
Pluto _____________________________ Kolmio Nousumerkki   1.12.2009

Olenpa vähän utelias, kun itselle sattuu ensi vuonna tuo Pluton oppositio Aurinkoon.
Mitä sinulle sattui v. 2006-07, Sagittarius? Kuinka selvisit yhtymästä? Siis haasteista, muutoksista?
Ymmärtäisin, että tuo oppositio minulla on vähän sama tilanne tai ehkä enemmän uudelleentarkistus. Vaikka minullahan ei koskaan ole ollut Pluton yhtymää Aurinkoon.

Minulla on myös para-aikaa Pluton oppositio Merkuriukselle ja Venukselle. Ymmärrän siitä pikkuisen jotakin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 14.06.2009 19:40:58 »

Huh, en osaa muuta nyt sanoa, Sagittarius! Olit kovilla totta tosiaan, mutta että talokaupassa!
Miten Pluto voi sekaantua mokomaan! Kun sen pitäisi olla niiiiin henkinen planeetta.

Eli uskallanko vielä kysyä? Opit varmaan jotakin, mutta miten tuollaisessa kypsyy henkisesti?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #58 : 14.06.2009 20:56:13 »

 pluto on jyrännyt mun  jousimies -stelliumin läpi, yritän muistella fiiliksiä...
Toisaalta nuo yhtymät on osunut muutenkin "aikuiseksi kasvamisen" ikävuosiin.

Alkaa vuodesta 1995,  aspect_con mars ; suhde loppu helvetillisesti, isoisä kuoli, rahavaikeudet, työttömyys
 pluto siirtyy  jousimies ; muutto tälle nykyiselle paikkakunnalle, uusi työ, uusi elämä, rahavaikeudet
 askendentti ; ulkomailla, suhdevaikeuksia
 neptunus ; ongelmaa tai paikan hakemista töissä, uusia ystäviä
 merkurius ; työt muuttui totaalisesti, aloitin työnohessa opiskelun, uusia ystäviä
 aurinko ; ei mitään dramattista. Työntekoa ja välillä juhlimista. Jokunen matka, rahat alkoi vihdoin riittämään
 venus ; työtehtävät muuttui, matkailua

Yhtymät loppui siihen ja  pluto aspect_squ  pluto tulossa vasta 2012.
Pahimmat väännöt oli kyllä tuossa viime vuosituhannen puolella,  aspect_con  mars  askendentti  neptunus oli oikein fyysistä vääntöä, päänupillakin oli kestämistä.
 aspect_con  merkurius  aurinko  venus , noista vuosista ei ole mitään erityisen pahaa sanottavaa, ei mitään hyvääkään. Kuvaa kai hyvin, että joudun todella miettimään vuosilukuja, mitä milloinkin on tapahtunut.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 14.06.2009 21:02:41 »

Esmiralda, miten noi sun oppositiot vaikuttavat? Mulla oli lyhykäinen suhde miehen kanssa, jolla tuolloin oli Pluton oppositio Venukselle ja Merkuriukselle. Samaan syssyyn tuli Pluto oppositio Jupiter, jolloin meidän välinen kommunikaatio ei toiminut ei sitten mitenkään! Jotenkin tuntuu, että olen saanut itse kärsiä tuosta Venuksen oppositiosta ainakin, herra kun oli sitten vähän sekaisin.. Merkuriuksen oppositio toi kyllä hänen tielleen hurjasti väärinymmärryksiä, valheita ja muutenkin vaikeuksia kommunikoinnissa. Toki hän on kaksonen, jolla myös venus kaksosissa, joten ehkäpä olisi pitänyt harkita tarkemmin itsekin mihin lähtee..

Olisi vaan tosi kiva tietää, miten muut kokeneet nämä transiitit?

Voi kuule, ei ole lyhykäisiä suhteita...mutta mieheni on hyvin sairas, joten siinä todentuu jotenkin tuo etäisyys, alzheimertauti kyllä etäännyttää, tärkeä olen hänelle, mutta hän ei 'yllä' minuun enää kuten ennen. Joten sopii tuo sinun lauseesi 'herra kun vähän sekaisin'...Yritän kasvaa siihen ja kaikenlaiseen elämänmuotoon tässä. Eli tilanteita on monenlaisia!  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: