Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 56447 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
julyette
Vieras
« : 21.01.2009 13:58:28 »


Olisin kysynyt astroa enemmän tietäviltä tuon Pluton transiiteista.
Minulla alkoi joulukuun puolivälissä transiitti  pluto   aspect_tri  natalin   kuu  ja kestää pitkälle kevääseen.
Tuo transiitti ilmeisesti vaikuttaa kotiin ja siihen liittyviin asioihin kun tuo Pluto seilaa vielä natalin neloshuoneessani. Olen valtavan ahdistunut kaikkeen kotiin liittyvään, ja se näkyy vain lisääntyvän viikko viikolta, mutta en tiedä mitä ihmettä pitäisi tehdä.  Undecided

Olenko ymmärtänyt oikein, että Pluto pyrkii osoittamaan vanhoiksi tai tarpeettomiksi käyneet asiat ihmisen elämässä?
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1 : 21.01.2009 21:50:32 »

Lainaus
Minulla alkoi joulukuun puolivälissä transiitti  pluto   aspect_tri  natalin   kuu  ja kestää pitkälle kevääseen.
Tuo transiitti ilmeisesti vaikuttaa kotiin ja siihen liittyviin asioihin kun tuo Pluto seilaa vielä natalin neloshuoneessani. Olen valtavan ahdistunut kaikkeen kotiin liittyvään, ja se näkyy vain lisääntyvän viikko viikolta, mutta en tiedä mitä ihmettä pitäisi tehdä.  Undecided

Olenko ymmärtänyt oikein, että Pluto pyrkii osoittamaan vanhoiksi tai tarpeettomiksi käyneet asiat ihmisen elämässä?

Teemoina  koti, tunteet, turvallisuuden tunteet sekä myös äiti. Trini on kuitenkin helppo/pehmeä aspekti, joten kovin pahaa ei liene tiedossa olevan. Totta,  pluto näyttää meille mikä on käynyt tarpeettomaksi, mitä et enää elämässäsi tarvitse ja tavallaan pakottaakin meidät niistä asioista luopumaan, joskus kovalla, joskus vähän pehmeämmällä kädellä (aspektista riippuen). Mistä natal- pluto si on lähtöjään? Myös sen symbolisoimat teemat (huone) voi olla tarkkailun alla.
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #2 : 22.01.2009 13:06:42 »


Mistä natal- pluto si on lähtöjään? Myös sen symbolisoimat teemat (huone) voi olla tarkkailun alla.

Takoitatko missä huoneessa natalilla Pluto on? Jos, niin se on 12. huoneessa.


Ymmärsin tutkia tuota Pluto-transiittia hieman laajemmin yhdessä kuluvan AP-karttani kanssa, ja ne ikään kuin täydentävät toisiaan. Kuluvalla AP-kartalla on mm. Aurinko kasihuoneessa ja yleisenä teemana muutokset kaikilla elämänalueilla. Puoli vuotta tuo AP on jo ollut toiminnassa ja olen käynyt hyvin voimakasta sisäistä ja ulkoista minä-muutosta.
Siksi siis tuo Pluto-transiitin energia poistaa kaikkea vanhaa ja tarpeetonta sopii hyvin kuvaan, koska kotihan heijastaa omaa minää ja minun kotini tällä hetkellä on laitettu aika kauan sitten, kun elämäntilanne ja minä itse oli aivan erilainen. Pluto siis koittaa uudistaa kotiani vastaamaan uutta muuttuvaa minääni.  Smiley
tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3 : 22.01.2009 14:33:08 »

Lainaus
Kuluvalla AP-kartalla on mm. Aurinko kasihuoneessa ja yleisenä teemana muutokset kaikilla elämänalueilla. Puoli vuotta tuo AP on jo ollut toiminnassa ja olen käynyt hyvin voimakasta sisäistä ja ulkoista minä-muutosta.

Rankimmat, mutta myös eniten muutoksia tuovia, ovat vuodet, jolloin AP-kartan 8. huoneesta löytyy  aurinko ja/tai  kuu - tosin  venus 8. ei tuntunut myöskään kovin helpolta. Nimenomaan sisäisen ja ulkoisen minän muutoksesta tuossa onkin kyse. Mitä huonetta  aurinko sinun natalissasi hallitsee?

Lainaus
Takoitatko missä huoneessa natalilla Pluto on? Jos, niin se on 12. huoneessa.

Juuri tuota tarkoitin. Oletko huomannut 12. huoneen teemojen tulevan pintaan?
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #4 : 23.01.2009 01:05:46 »


AP-kartan kasihuoneessa on aika kova tungos;  merkuriusaurinkovenussaturnus ja  mars   Tongue
Muutokset ovat kyllä seuranneet toisiaan ihan kaikessa ja kivasti kyllä tuo Pluton transiitti Kuulle jatkaa samaa muutosteemaa. Huomaa muuten selvästi, että tuo kolmio tosiaan on lempeämmin vanhoja uudistava kuin  reilu viitisen vuotta sitten ollut Pluton yhtymä natalin Ic:n kärkeen. Se oli aika repivää ja kaoottista aikaa kotiin liittyvissä asioissa.

Joitakin noita 12. huoneen asioita on ehkä tullut tuon Pluto-transiitin myötä pintaan. Vanhoja tapoja ja ajatusmalleja on joutunut uudistamaan ja muutenkin on jollakin tapaa järjestänyt sisäistä minää ja alitajuntaa uuteen kuosiin.  Cheesy Välillä on ollut aika hajanainen olo, minulle kun on joskus vaikea luopua vanhasta, mutta eipä tuo Ap-kartta ja Pluton transiitti anna paljon mahdollisuuksia jäädä junnaan siihen vanhaan.

Auringosta kysyit, se on natalilla 11. huoneessa ihan yksinään.  Smiley

tallennettu
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #5 : 23.01.2009 11:23:38 »

Hei julyette!

Lainaus
Auringosta kysyit, se on natalilla 11. huoneessa ihan yksinään.

Tarkoitin enemmänkin minkä huoneen kärjestä löytyy Leo the lion?

 venus lymyillessä AP-kartan 8. huoneessa kävin läpi parisuhdehistoriaani, minkä koin kyseisenä vuonna todella raskaaksi, lähinnä siksi, että en päässyt teemasta irti. Ajatukset ja mielikuvat kyseisistä henkilöistä pyörivät jatkuvasti mielessäni, halusin niin tai en. Toki nyt jälkikäteen olen (jälleen kerran) sitä mieltä, että vuosi oli kovin antoisa.

Miten koet  merkuriusmars 8. huoneessa?
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #6 : 24.01.2009 19:30:13 »


12.huoneen kärki on Leijonassa.  Smiley

En ole huomannut oikeastaan mitään  merkurius- ja  mars-vaikutuksia. Tuo Aurinko on ollut hallitseva ainakin tähän saakka, ja nyt on aivan selvästi menossa tämä Pluto-transiitti. Sitä varmana työstetään kevääseen saakka jolloin se vasta päättyy.
tallennettu
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #7 : 08.02.2009 00:43:17 »

Tällä hetkellä ei ole itselläni menossa mitään Pluton transiittia. Itseasiassa viimeksi ollut vuonna 2007, silloin tapahtuivat mm.  pluto aspect_con uranus ja  pluto aspect_squ keskitaivas

Seuraava Pluton transiitti omalla kohdallani tapahtuu 2011, tuolloin näyttäisi olevan  pluto aspect_con neptunus

Voisiko joku asiaan enemmän perehtynyt mahdollisesti kertoa noista kolmesta mainitsemastani transiitista enemmän  Smiley
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 08.02.2009 16:27:52 »

Kuusta opin, että Kuu on syvin todellinen itseni. Pluto kaivaa lapiolla sieltä jotakin ollessa siihen yhteydessä, ainakin koputtaa ovelle (ehkä tuo kolmio). Ja koti vain symboloi sitä itsen olotilaa. Myös äitiyden olotilaa tai jopa suhdetta äitiin.

Minulla on transiittina  pluto aspect_sex kuu. Kotiasiat on suhtkoht hyvin, mutta aurani on kuulemma aivan harmaja. Joten siellä tarvittaisiin siistimistä, ehkä sitä on pölyyttämässä sitten muut raskaat transiitit.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #9 : 22.02.2009 01:46:24 »

Mulla on tulossa  pluto aspect_sex venus 7. huoneessa...Pelottaa  Grin
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #10 : 22.02.2009 10:18:46 »

pluto ssa ei mikään ole pientä.
Itselläni on tulossa tai hiljalleen alkaa vaikuttamaan  pluto  aspect_kvi  pluto ja se kestää tuonne marraskuun vuoden 2011 asti.   aspect_kvi sanotaan olevan Jumalan sormen tapainen aspekti, muutoksia, haasteita ja kriisejä, sitähän tämä elämä ja maailma on täynnä, mitä teet? olen kuin lastu laineilla, jos selviän hengissä....  Shocked

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
julyette
Vieras
« Vastaus #11 : 24.02.2009 04:33:23 »


Totta,  pluto:ssa ei tosiaankaan ole mitään pientä. Plutokriisit ovat sellaisia, että ne muistaa kyllä.  Kun  pluto  aspect_con IC tuli vuosisadan vaihteessa päälle, oli niinkuin Mateve kirjoitti; lastu laineilla jota vietiin. Saturnuksenkin oikut kestää jotenkin paremmin kuin Pluton ehdottomuuden. Paljon tietenkin riippuu Pluton tekemästä aspektista ja mihin planeettaan tai huoneen kärkeen se kohdistuu, kuinka ehdoton Pluto on.  Minulla on nyt menossa tuo  aspect_tri-aspekti ja se on tosiaan vähän lempeämpi selvästi.

R1ku kyseli tuosta  pluto  aspect_con  neptunus.  Nikula kirjoittaa tuosta aspektista näin: Tavallisesti aspekti merkitsee vain kollektiivisen alitajunnan täyttymistä tietyillä pyrkimyksillä, jotka saavat konkreettista muotoa vasta vähitellen. Tavalliselle ihmistyypille aspekti aiheuttaa tyytymättömyyttä. Hän ei tiedä syytä ongelmiinsa, koska ne ovat alitajuisia, mutta tyytymättömyyden  motivoimana hän voi tehdä yrityksiä porautua sisimpäänsä löytääkseen epämääräisen levottomuuden syyn.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #12 : 24.02.2009 10:50:36 »


 Minulla on  :pluto(5)  aspect_tri keskitaivas eka ohitus meni, olen itse pannut työasioita

 vireelle ja tuntuu, että asiat alkaa hoitua,  MUTTA vaatiiko  pluto:n  aspect_tri myös aina

 tehdä asian eteen jotain (kolmiohan vaatii aloitteellisuutta), vai tapahtuuko muutokset silti, onko

 kokemusta. Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #13 : 24.02.2009 11:18:16 »

Miehellä on meneillään aika tarkkana  pluto aspect_squ venus , tr- pluto 2. huoneessa. Orbi on nyt n. 4 astetta ja parin vuoden sisällä neliö vaan terävöityy.. Miten tuota voisi sitten tulkita, pakkomielteisyyttä rakkauselämässä, uusia suhteita, muutoksia? Ja jotenkin vaikuttaa raha-asioihin, kun tr- pluto kerta 2. huoneessa..

Mulla tr- pluto siirtyi juuri 12. huoneeseen (voi vidu ku kivaa.. Undecided ) - luultavasti aika herkistävä vaikutus ja taipumusta masennukseen.. Mulla on hermo ollut niin kireällä viime aikoina, että huhhuh.. Tuntuu ihan, kuin yrittäisi hiihtää tervassa - vaikka kuinka sutisi, niin tuntuu, että kaikki tökkii, ei saa mitään aikaiseksi.. No osa masennuksesta johtuu tuosta tr- saturnus :sesta, kun tuo prkl tekee terävää neliötä (orbi 1-2 astetta) mun  merkurius venus ja vielä peruuttelee.. Koskahan menee ohi, tuntuu, että pää hajoaa.. Ja sitten vielä tuo  pluto 12. huoneessa, voi helevata.. Mä varmaan roikun keväällä narun jatkona, jos olotila jatkuu tämmöisenä.. Embarrassed tickedoff

Ja asiaan.. Mulla tällä hetkellä vaikuttaa vielä toistaiseksi tarkkana (orbi 2 astetta)  pluto aspect_sex saturnus - jotain uutta realismia tullut peliin, en enää ole haaveillut olemattomia.

(Oli kirjoitettu puoliksi huumorilla, puoliksi tosissaan - tuskin noita suunnitelmia aion toteuttaa 2funny )
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #14 : 24.02.2009 15:00:02 »

mc82, sinulle  smitten
Ehkä olisi hyvä muistaa, mitä ajattelet sitä olet, ja vastaavuuden lakia, sana on jo puoli toteutumista, positiivisia ajatuksia siis kehiin, että se hyvä löytää kotiin...
Kun sinulla  pluto tulee 12. huoneeseen, se on sen huoneen esoteerinen ja hierarkkinen hallitsija, ei siis paha. Onko sinulla  kauris  askendentti ? Ehkä nämä uudet monet vuodet opettavat sinua henkiseen vastuuseen ja välittäjän ja pelastajan tehtävään...
 pluto  kauris sanotaan että aliset maailmat tulevat pintaan, virheelliset rakenteet tuhoutuvat, piilotetut asiat ja vastustavat ihmiset joutuvat puhdistamaan pimeytensä. Johan sitä nähdään miten maailmalla kaikki pimeässä tehdyt väärät asiat paljastuu.
pluto on indikaattori, tietoisesti valmistautuvat vihkimykseen, joka tarkoittaa laajentuneeseen tietoisuuteen, vihkimyksiä ei osteta eikä niitä saada viikonloppukursseilla, vaan tapahtuma annettaan kun oppilas on valmis. Olisi varottava kehittämästä astraalista tasoa ja varottava manipuloimista, mikä on  pluto alempi luonne.  pluto on pelottava koska se ei kysy lupaa ihmiseltä, ja sitä haluatko vaan se pläjäyttää eteesi mahdollisuuden, ota tai jätä. Ihmisen tarkoitus on kehittyä ja siinä  pluto toimii auttajana, se parantaa ihmistä totuuteen ja vahvistaa kehittymiseen. Se kun ihmiset vastustavat kehitystä, sekin tietysti on valinta, mutta silloin ihminen kantaa vastuun, syy ja seuraus.

Esoteerisessä astrologiassa sanotaan 12. huoneesta että siellä on lunastamaton karma, välinpitämättömyyden pimeät voimat, Sielun voiman suunnan kääntäminen; persoonallisuuden kahleet, ihmiskunnan epäitsekäs palvelu; yhteys kollektiiviseen menneiden elämien kokemukseen; ylösnousemus Maailman Palvelijoiden palvelun kautta (Sielu).
Karmasi palaa kotiin luoksesi. Erittäin psygolokinen huone; menneet elämät vaikuttavat voimakkaasti. Kollektiivisen Tiedostamattoman-Ihmiskunnan Psyyken, Planetan Psyyken huone. Pakkomielteet ja omistushalu. Jumalallinen omistushalu. Piilotetut siunaukset ja parannukset. Näkymättömät vaikutukset- mutta hyvään vaiko pahaan. Opi päästämään irti. Suuren vapauden tai orjuuden. Kierron loppu. Liikuntavammaisuus mahdollista.
Huoneen teksti on Pohjolan Valon Tuija Robbinsin tekstistä.


Sanotaan myös että ihminen itkee vaikeuksissa, mutta Sielu iloitsee, sillä se saa mahdollisuuden kehittymiseen.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: