Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluton transiitit  (Luettu 56199 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #15 : 24.02.2009 16:11:23 »


 Kiitti vaan mateve,- minäkin sain ajatuksiini vahvistusta,- että  :plutonkin  aspect_tri heitetään

 mahdollisuutena,-- ja jos haluat käyttää,---niin  pluto varmasti tukee muutoksia "voimallisesti",

 ja jos et,-- niin ei kai ihmeempiä tapahdukkaan. Smiley
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #16 : 24.02.2009 17:26:33 »


 Kiitti vaan mateve,- minäkin sain ajatuksiini vahvistusta,- että  :plutonkin  aspect_tri heitetään

 mahdollisuutena,-- ja jos haluat käyttää,---niin  pluto varmasti tukee muutoksia "voimallisesti",

 ja jos et,-- niin ei kai ihmeempiä tapahdukkaan. Smiley

Mulla oli tuo transiitti kaaaaauan ja vielä IC:llä. Yritin ja yritin, kaikki vaan takkusi. Takkuaa kyllä yhä ja muutkin jo sanoo että kyllä sulla on huono tuuri...Että sama kai mikä transiitti on, kun alamäki on edessä. hah!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #17 : 24.02.2009 20:00:28 »


 Mulla samaan aikaan vaikuttaa  uranus ja  jupiter positiivisesti,-- se varmaan tuo

 omaa panostaan tapahtumiin.

 
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #18 : 25.02.2009 02:53:37 »

Minulla on  :pluto(5)  aspect_tri keskitaivas eka ohitus meni, olen itse pannut työasioita
vireelle ja tuntuu, että asiat alkaa hoitua,  MUTTA vaatiiko  pluto:n  aspect_tri myös aina
 tehdä asian eteen jotain (kolmiohan vaatii aloitteellisuutta), vai tapahtuuko muutokset silti, onko kokemusta. Smiley

Minulla nyt menossa tuo mainitsemani    pluto  aspect_tri  kuu    ja olen huomannut, että    aspect_tri   (ja myöskin  aspect_sex)   on pehmeämpi, joka tuo muutokset ilman jyrkkiä kriisejä  ja vaatii enemmän sitä omaa aloitteellisuutta. Jos et tee mitään, muutospaineissa olevat asiat vain ahdistavat enemmän ja enemmän kunnes sitten tartut  toimeen.
Aikanaan tuo    pluto  aspect_con IC  oli sellainen, että kaikki muutokset ja kriisit tulivat ulkoisista tekijöistä, joihin en osannut varautua mitenkään. Kaikki oli tahmeaa, mikään ei toiminut ja kuitenkin olisi pitänyt saada muutoksia aikaan.


mc82.
Minulla on natalilla   pluto  12. huoneessa, eikä se minusta ole mitenkään hankala sijainti. Itse asiassa pidän sitä aika iisinä.  Cheesy   Laittaisin tuon masennuksen enemmän    saturnus  piikkiin, saturnuspainotteinen ihminenhän on usein totinen ja alakuloisuuteen taipuvainen.


Matevelle kiitos tuosta 12. huoneen symboliikasta. Minulla on natalilla paljon tavaraa 12. huoneessa ja sen kanssa on saanut painia koko elämän. Oikeastaan tuo Pluto siellä on ollut niitä helpoimpia, mutta ehkä nuo
 kuu ja  uranus  (ja ehkä myös  venus  ja   merkurius ?)  ovat todella avanneet tuon mainitsemasi yhteyden kollektiiviseen menneiden elämien kokemuksiin ja ylipäätään alitajuntaa joskus liikaakin.

Mitähän tuo lunastamaton karma tarkoittaa, osaatko antaa lisää tietoa siitä?



« Viimeksi muokattu: 25.02.2009 03:00:13 kirjoittanut julyette » tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #19 : 25.02.2009 10:28:04 »


  Julyette,-juuri näin olen joskus tuntenut suurta ahdistusta ja tyytymättömyyttä, kun muutospaineita

 oli, mutta arkuuttani ja epävarmuutani jätin asiat.

  pluto  aspect_opp venus koko viime vuoden, ja se oli ahdistavaa parisuhteessa ja muutenkin.

 Nyt tuntuu kuin  pluto  aspect_tri palkitsisi,-- olo on aika rauhallinen.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #20 : 25.02.2009 12:53:16 »

Julyette  smitten

Kysyit tuota lunastamatonta karmaa, se on niiden planeettojen jotka ovat 12 huoneessa takana.
Mietippä niiden merkityksiä, kun ne ovat piilossa ja esille nostettava.
 kuu mennyttä josta on päästettävä irti, enkä tarkoita että  kuu opetuksista jotka ovat hyviä...
 uranus irtipäästää ja uusia suuntia...
Kirjoitit ehkä myös, ovat ne 12 h. jos on niin..
 venus rakkauden merkitystä mitä se ei ole ja mitä sen pitäisi olla,  venus ei ole mikään kiltti planeetta...
 merkurius kanssakäyminen, mitä tarkoittaa sanoillaan, puheen merkityksen vaikutus puoli tekoa....
Planeetoilla on fyysinen merkitys mutta tärkeämpi on se henkinen, elämämme on mayaa, ja nyt pitäisi vaikuttaa tulevaisuuteen, mitä haluamme todella...

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #21 : 25.02.2009 18:28:08 »

Sagitarius  smitten
Tuo  pluto  aspect_tri  askendentti taitaa olla vasta ensimmäinen kosketus, sillä se voi tehdä 3-4 ja vasta viimeisellä näet mistä oli kysymys.
Kaikilla planeetoilla on positiivinen merkitys, koska ne ovat muutoksen airueita, ihminen itse valitsee
onko se positiivinen vai onko negatiivisestä tapahtumasta kyse.
 pluto  neitsyt tekee tietä palveluun..
 pluto  jousimies huoneessa kohdataan henkiset lait ja opetellaan sisäistä mielen hallintaa tuomalla se Valo itsestä esille. Kun itse haluaa kehitystä niin  pluto auttaa siinä, voihan se olla oman ajatusmaailman muuttumista, ja jossain vaiheissa voi tuntua että ne omat rakenteet joita on rakentanut itselleen, hajoavat. Muutamat yksittäiset asiat kartasta ei selitä kaikkea ja on ehkä turhaa irrottaa niitä kokonaisuudesta. MUTTA ihmisen tutkiminen siitä kuka on todellisuudessa, on elämän ikäinen työ, astrologia on hyvä apuväline, mutta itse on työ tehtävä....  Shocked

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #22 : 25.02.2009 19:23:19 »


  Mulla oli reilu kaksivuotta sitten  pluto aspect_con :askendentti:n,-- ja taisi olla kolme ohitusta,

 ja viimeisellä tuli myönteinen muutos asioihin,--seurasin tarkasti  jupiter:n tekemiä kuvioita,

 jotka vahvisti uskoani.

 Nyt mulla tuntuu että  pluto aspect_tri keskitaivas -eka ohituksen aikana alkoi jo asioita tapahtumaan

 ja niitä on kolme ohitusta, --kai vikalla ohituksella asiat on OK.

 ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA.
 
 













tallennettu
Haapa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #23 : 02.03.2009 17:10:34 »


  Mulla oli reilu kaksivuotta sitten  pluto aspect_con :askendentti:n,-- ja taisi olla kolme ohitusta,

 ja viimeisellä tuli myönteinen muutos asioihin,--seurasin tarkasti  jupiter:n tekemiä kuvioita,

 jotka vahvisti uskoani.

 Nyt mulla tuntuu että  pluto aspect_tri keskitaivas -eka ohituksen aikana alkoi jo asioita tapahtumaan

 ja niitä on kolme ohitusta, --kai vikalla ohituksella asiat on OK.

 ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA.
 
 
























Hei,

Mulla on myös kokemusta n. vuoden takaa  pluto aspect_con askendentti teki useamman ohituksen ja muutospaine oli valtava. Vasta viimeinen ohitus teki tehtävänsä. Sain tehtyä ison muutoksen parisuhteeni kanssa transiitin aikana ja sen jälkeen elämä on muuttunut paljon valoisammaksi. Ja koen, että muutos on liittynyt juuri persoonallisuuteen liittyviin asioihin.


« Viimeksi muokattu: 02.03.2009 17:14:19 kirjoittanut Haapa » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 02.03.2009 20:55:17 »

jos Pluto on ysissä, se liittyy ulkomaihin ja filosofiaan. minulle tulee koko ajan yllätystä romantiikka-juhla-osastolla   jupiter  pluto  uranus  ollessa vitosessa, abt joka vkolle juhlaa ja foreign kaksoset viesti ihan hermona, että minne menin kun ei meiliä tullut kuin neljä!  2funny . pääasiassa asiat lähtee itsestä.. niin että en tiedä onko se tuo  pluto
« Viimeksi muokattu: 02.03.2009 21:22:38 kirjoittanut ^Chakwaina^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #25 : 02.03.2009 23:52:17 »


 SORI -- mulla oli   pluto aspect_tri askendentti  eikä ( pluto aspect_con askendentti)--
 
  ja silloin viimeinen kohtaaminen vasta tuntui,  ekan ja toisen ohituksen aikana en tiennyt

  mitä tuleman piti,-- mutta hyvin kävi.

 
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #26 : 03.03.2009 15:07:44 »

Aikanaan tuo    pluto  aspect_con IC  oli sellainen, että kaikki muutokset ja kriisit tulivat ulkoisista tekijöistä, joihin en osannut varautua mitenkään. Kaikki oli tahmeaa, mikään ei toiminut ja kuitenkin olisi pitänyt saada muutoksia aikaan.

Kiitos kun julyette laitoit  pluto  aspect_con IC -kommenttejasi.
Täällä yksi, joka on purjehtimassa "lastussa lainehilla"...

Tarkka  aspect_opp MC: lähellä olevaa  rapu  venus tulee sitten 2010 vuoden alussa.
Eli kunhan vene löytäisi ensin sataman luulen/toivon että mulla olisi enemmän annettavaa...

Tähän mennessä olen saanut oppia, että oikeastaan kukaan ei tarvitse minua. Ja niitä ohjeita ja "sääntöjä" kuitenkin osataan antaa, vaikka eivät tiedä elämästäni yhtään mitään...

Uskon kyllä että selviän hengissä (pelkään ehkä enemmän elämää kuin kuolemaa), mutta
...kun 3 vuoden sisässä on:
   pluto tr  aspect_squ  pluto radix ->
 pluto tr  aspect_con IC (jo vähän takana tämäkin) ->
pluto tr  aspect_opp  venus radix
... Niin elämä voikin olla AIKA uudenlainen...  :Smiley

Olo on kuin vastasyntyneellä - luulisin.

Yritän pitää huumoria yllä ja hoitaa itseäni kuin pientä vauvaa...
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 142


Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)


Profiili
« Vastaus #27 : 03.03.2009 15:18:42 »

Huhhuh... pelkään kovasti että taas tulee jotain hirveetä. Vuosien ongelmat on saaneet mahan jotenkin sekaisin ja olen nyt kevään ja kesän aikana juoksen maha ja suolistotutkimuksissa. Jos vaikka lekureiden diagnoosit piti paikkansa ja joudun sellaisen avanteen kanssa elelemään.

Älä pelkää. Pluto liittyy pelkoon - kun pelko hellittää, niin elämä alkaa uudelleen...

Avanne tai ei - on siitä muutkin selvinnyt.

Itse ihmettelen miten pääsin "omista sairauksista" täysijärkisenä yli. Se taisi olla huumori, onni arjessa, pienet askeleet...
Jälkikäteen miettien olin sairastellessakin onnellinen. Ei sitä terve ihminen taida onnea aina osatakaan...

Miten se meni. Sielu tykkää kun ruumista kuritetaan...? Sielusi ehkä oppii jotain todella tärkeätä!
Ja sitten olet henkisesti vahvempi kuin monet täällä tallaajista.
tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #28 : 04.03.2009 22:04:41 »


Mateve,
kyllä kaikki nuo 12. huoneessa;  kuuvenusplutouranus  neitsyt ja  merkurius  leijona  Tongue
Olen alkanut huomaamaan, että tuo vanhasta ja menneisyydestä irtipäästäminen näyttäsi olevan tämän elämän teema. Osa vanhoista tulee niin kaukaa ettei selvästikään ole edes tämän elämän kertymiä, joten onhan se kai aikakin jo vähän puhdistaa pölyttymiä.  Cheesy

 
 Helinä,
 Ehkä juuri siksi, että Pluto hitaasti liikkuvana planeettana vaikuttaa niin hitaasti, tulee se tunne "lastu laineilla" kun  ei millään pysty näkemään sinne lopputulokseen saakka, vaan aina vain sen seuraavan askeleen.  Minusta tuntui varsinkin tuon  pluto  aspect_con IC -transiitin aikana monesti siltä kuin olisi aivan hukassa ja tulevaisuus pelotti koska ei saanut kokonaisukuvaa siitä mitä oikein oli menossa. Mutta Pluto on kuitenkin siitä hieno, että myllerryksen jälkeen on aina tulossa valoisampi aika jolloin voi sitten korjata sitä kehittymisen satoa.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #29 : 05.03.2009 12:32:54 »

Julyette  smitten

" Mateve, kyllä kaikki nuo 12. huoneessa;  ,  ,  ,     ja     
Olen alkanut huomaamaan, että tuo vanhasta ja menneisyydestä irtipäästäminen näyttäsi olevan tämän elämän teema. Osa vanhoista tulee niin kaukaa ettei selvästikään ole edes tämän elämän kertymiä, joten onhan se kai aikakin jo vähän puhdistaa pölyttymiä
.  "

Niin, sinullahan on tuo  kuu Esoteerinen hallitsijana  neitsyt ssä  tarkoittaa sisäistä opiskelua, ei sitä tavallisen  kuu astraalista muotoa.
kuu hallitsee muotoa ja kyseessä on siis miten opit hallitsemaan maallista ainetta ja sen emotionaalista eli tunteiden maailmaa.. mitä minä tarvitsen oikeesti.. palvelun antamista fyysisyydellesi, onhan se sielusi kulkuväline. Pohjolan Valon teksteissä sanotaan; Kun Kristuslapsi on syntynyt, hetken kaikki on pelkkää kauneutta, iloa, pyhyyden ja onnen tunnetta, syvän kriisin ja tuskan jälkeen.
venus 12.h on löytää sinussa oleva  aurinko enkelisi yhteys...
Tämä nyt tuli mieleeni  Shocked

 Wink  Mateve


tallennettu

mateve
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: