Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja veriryhmä  (Luettu 39989 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tanita79
Vieras
« Vastaus #30 : 21.01.2009 14:21:24 »



 aurinko vesimies ja  mars vesimies  O-



Mulla on aurinko Rapu ja mars Kauris.

Veriryhmä O+.

Itse olen huomannut, että O-veriset olisivat ..ns. enemmän vaiston varaisia, eläimellisempiä, (voimakkaita). O on ensimmäinen, kaikkien veriryhmien kantamuoto; siitä alkukantaisuus.  (?)

Kauris hm. symboloiko?

"...O-ryhmän esi-isät olivat perustyypiltään ovelia ja aggressiivisia petoja. O-tyyppi tavoitteli vaistomaisesti jonkinlaista asemaa ja hylkäsi heikot ja hauraat jotta enemmistö jäisi henkiin.
Tällaisia olivat ne tarkoituksenmukaiset, tapimattomat ominaisuudet, joiden ansiosta ihmislaji säilyi elinympäristön armottomuudesta huolimatta. Vihamielisessä ympäristössä kehittyy ovela selviytyjä. Jotkin O-tyypin ominaisuudet  - johtajuus, ulospäin suuntautuneisuus, energisyys ja keskittymiskyky - ovat vieläkin tärkeitä kaikissa yhteisöissä.

O-tyyppi voiparhaimmillaan olla vahva ja aikaansaava. Stressitilanteissa hän saattaa kuitenkin viedä nämä ominaisuudet äärimmäisyyksiin. Hyvä johtajuus voi olla innoittavaa ja rauhoittavaa. Jonkin mennessä vikaan se muuttuu kuitenkin helposti armottomaksi tapa tai tule tapetuksi-peliksi, jonka ehdot sopivat huonosti nyky-yhteiskuntaan.

Stressinalaisen O-tyypin elimistö tuottaa paljon katekoliamiineja ja paljon monoamiinioksidaasia. Siinä näkyy hänen esivanhemmiltaan saatu perintö, jonka ansiosta hän heti vaaran uhatessa tukeutuu "taistele tai pakene"-vaistoonsa. Tämä hienovireinen stressireaktio, joka oli elintärkeä varhaiselle O-tyypille, ei välttämättä sovi nykyaikaan. Se voi aiheuttaa hillittömiä raivokohtauksia, vihanpuuskia ja ylivilkkautta, tai jopa niin pahan kemiallisen epätasapainotilan, että seurauksena on maanisuus...."

kirjasta Elä oikein oman tyyppisi mukaan

Suosittelen, hyvät luettelot suositelluista ruoka-aineista..

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #31 : 21.01.2009 14:39:50 »

Grin

Oon kaksonen ja B- (vain 2% suomalaisista on!!)

mainos: käykää luovuttamassa verta lähimmässä veripalvelun pisteessä!! Afro
won't hurt, won't take long...

 aurinko kaksoset ja B kuin myöskin, eli aasialaista veren perintöä,
mutta se näkyy naamastakin kuin kehostakin.
"Venäläiset" kasvonpiirteet, eli hiukan vinot silmät,
korkeat poskipäät, siro leuka ja pienet ja sirot luut.

Mutta miten vain 2% suomalaisista? Täytyy olla enemmän. Huh



No minä olen tuon näköinen myös Smiley Mutten valitettavasti tiedä veriryhmääni. Vanhemmista voisi kaiketi päätellä että olen A, B tai AB koska isä on B ja äiti AB???
tallennettu
Celesten
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #32 : 21.01.2009 18:31:06 »

Tai sitten O.. Grin
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #33 : 23.01.2009 18:04:28 »


Hei Ystäväin

Minä olen A-  aurinko vaaka askendentti neitsyt kuu jousimies


smittenElämänilo  smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
ezikko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Non turbare circulos meos


Profiili
« Vastaus #34 : 30.01.2009 09:13:10 »

Lainaus käyttäjältä: Neela
Mutta löytyi nikiltä ja minulta tulimerkki ja A+ veri. 


Liityn seuraan:  mars  leijona ja A+


___________________________

Ja tässä jotain randomia netistä:


Personality Traits By Blood Type - A Japanese Concept
Guest Author - Melanie Shintaku

Beginning in approximately 1930, the Japanese embraced the idea of matching personality traits with one's blood type. This phenomenon is as popular in Japan as the idea of matching horoscope with personality is in the States.

Almost all Japanese are aware of their blood type. The idea began when some in the west were touting the idea that the asian peoples were more closely related to animals then humans, or lower on the evolutionary chain, since type B blood was the predominant blood type in asians and animals. As ludicrous and unscientific as this idea was, it was insulting to say the least. Modern science disproves this obviously faulted idea. In the 1930's Furukawa Takeji (1891–1940) set out to disprove this notion and a new idea was born.

However, the idea of personality traits being influenced by blood type remains. Companies in Japan even had divided workers by blood type.

Here are the general ideas of each blood type. The Rh factor plays no role in the blood type/personality idea:

Type O:
Type O's are outgoing, and very social. They are initiators, although they don't always finish what they start. Creative and popular, they love to be the center of attention and appear very self confident.

Type A:
While outwardly calm, they have such high standards (perfectionists) that they tend to be balls of nerves on the inside. Type A's are the most artistic of the blood groups. They can be shy, are conscientious, trustworthy, and sensitive.

Type B:
Goal oriented and strong minded, type B's will start a task and continue it until completed, and completed well. Type B's are the individualists of the blood group categories and find their own way in life.

Type AB:
Type AB's are the split personalities of the blood groups. They can be both outgoing and shy, confident and timid. While responsible, too much responsibility will cause a problem. They are trustworthy and like to help others.

Compatability by Blood Groups:
A is most compatible with A and AB

B is most compatible with B and AB

AB is most compatible with AB, B, A and O

O is most compatible with O, and AB

Lähde: http://www.bellaonline.com/articles/art22988.asp

________________________________________________________

Ja:

Type-A people are farmers. They are shy, introverted perfectionists. They are considerate to others and cannot tell a lie easily. They are loyal to friends and coworkers. They can be secretive, though, and don't often share their feelings. They don't hold their liquor well.

Type-B people are hunters. They have independent spirits with strong personalities. While they don't care what others think of them, they are extremely passionate about the things they hold dear. They can be shallow, lazy, and quite impatient.

Type-AB people are humanists. They are an unpredictable, distant lot, but tend to use their heads over their hearts. They are good with money. They seek accord and so work well as mediators; however, they can be viewed as two-faced.

Type-O people are warriors. They are outgoing, expressive, and passionate. They are highly motivated and natural leaders. Blessed with a strong physical presence, they aren't afraid to gamble because they are so convinced they will win. They are natural athletes. They tend to be obsessive in their quest for success, and this can make them boring to others.

Lähde:  http://www.unsolvedmysteries.com/usm422758.html
« Viimeksi muokattu: 30.01.2009 09:23:06 kirjoittanut ezikko » tallennettu

PALJON PLANEETTAOHITUKSIA!
chiron kolmio jupiter ***
chiron kolmio asc *****
jupiter kolmio asc *****
mars sekstiili venus ****
mars sekstiili mars ****
venus oppositio uranus *
merkurius kolmio uranus *
neptunus kolmio jupiter ****
neptunus kolmio asc ******
uranus neliö jupiter **
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #35 : 01.02.2009 00:45:17 »

Piti tähän muuten lisätä se, että hauska juttu on se, että meidän perheessä tuli-Arskat ovat O+ -veriryhmää ja vesi-Arskat A+ -veriryhmää..

Mä olen siis  aurinko jousimies mars kauris ja äitini on  aurinko leijona mars neitsyt - meillä tuli-Arskat ja maa-Marsit ja molemmat olemme veriryhmää O+. Isäni on  aurinko skorpioni mars vaaka ja siskoni  aurinko rapu mars kaksoset eli vesi-Arskat ja ilma-Marsit ja molemmat ovat A+..

Mieheke on  aurinko vaaka mars neitsyt ja vaikka aurinko on ilmamerkissä, on hän mun ja äidin tavoin veriryhmää O+..

Jännä homma, kun rupesi asiaa pohtimaan.. Smiley Mielenkiintoisia yhteensattumia.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #36 : 12.02.2009 12:22:11 »

Minä  vesimies ja A+  mars on  jousimies

Isä  vesimies ja B  mars on  kauris

Äiti  jousimies ja AB  mars on  vaaka
« Viimeksi muokattu: 12.02.2009 13:59:17 kirjoittanut ancelica » tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #37 : 12.06.2009 09:13:00 »

Mä oon:

 aurinko skorpioni ja AB+
tallennettu
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #38 : 12.06.2009 19:07:07 »

Veriryhmissä Reesus negatiiviset on kautta linjan harvinaisempia ku positiiviset.

Itse ihan tavallinen rH+, mutta veriryhmä AB.
Suomalaisista 7% ja koko maailman väestöstä 4%.

Veripalvelussa "eivät halua" mun verta, koska ei käy ku AB:lle.    Embarrassed
Veriplasmaa sensijaan ottavat "riemusta kiljuen", koska käy kaikille.
Voin minäkin tehdä hyvän työn ja kantaa korteni kekoon esim. syöpälasten hoidossa.  angel

Kaikki kesän kunniaksi verta luovuttamaan. Eikös juu?   Wink

tallennettu
HenzQh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Vesivoimaa:)


Profiili
« Vastaus #39 : 01.07.2009 13:10:49 »

Olen  aurinko skorpioni ja kuu leijona, vaikka se on mielestäni rapu. Veriryhmä A-ryhmää, en tiedä onko - vai +. Äidillä kanssa sama veriryhmä, isällä varmaan kanssa toi B-, kun olen kuullut, että siellä suvussa on harvinainen B-ryhmän verityyppi.
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #40 : 01.07.2009 13:17:16 »

Mars tulimerkissä ja parasta A+ryhmää!
tallennettu
spin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #41 : 01.07.2009 19:31:44 »

 mars leijona A+
tallennettu

askendentti leijonamars, aurinkojousimies, venus/neptunus/ kuuskorpioni
Norna
Vieras
« Vastaus #42 : 02.07.2009 09:41:50 »

 Marsin sijainnista vielä, eli täällä on Mars  leijona,  aina ollut hyvä hemoglobiini. Aspekteissa on  aspect_squ aurinkoaspect_ssx  kuu sekä  jupiter. Kvintiilissä Plutoon ja Venukseen.

 Ja veriryhmä on tuo harvinaisin AB-.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5082


4ever


Profiili
« Vastaus #43 : 13.08.2010 19:14:15 »

Lainaus
B-veriryhmään kuuluvat ihmiset ovat puolestaan huolettomia ja ennakkoluulottomia. He ovat erittäin innostuneita kaikesta uudesta ja ratsastavat aina uusien trendien aallonharjalla, aina valmiina rientämään uusiin maisemiin ja haasteisiin. Heidän heikkoja puoliaan ovat itsekkyys ja vastuuntunnottomuus.

B-ryhmäläinen kuitenkin pursuaa ideoita, ja heistä on mukavaa tavata ihmisiä. Small talk ja puhelimessa puhuminen sujuvat kuin tyhjää vain. Tämän ihmisryhmän ominta alaa ovatkin kaikki sellaiset ammatit, joissa tehdään työtä ihmisten parissa. Jostain syystä useimmat huippukokit kuuluvat B-ryhmään! Puolisokseen B valitsee usein O:n.
  Wink

http://www.veripalvelu.fi/www/2611
 Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #44 : 13.08.2010 19:25:18 »

 mars ja  aurinko molemmat  jousimies ja veriryhmä O+
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: