Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astrologia ja veriryhmä  (Luettu 40354 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #45 : 13.08.2010 21:19:08 »

 aurinko vesimies haluaisi olla erikoinen, mutta onkin A Rh+  Wink Yksi niitä harvoja asioita, joissa kuulun enemmistöön Suomessa...
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #46 : 13.08.2010 22:25:12 »

Skorpioni ja AB+
tallennettu
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #47 : 15.08.2010 23:50:30 »

 aurinko vesimies   mars kaksoset  ja veriryhmä O. En tosin tiedä onko + vai -  Huh
Marsin toinen hallitsija  oinas on minulla  kuu  4.huoneessa. Lapsuudessa kärsin kovista nenäverenvuotokohtauksista (pitkä sana Tongue ) jotka puhkesivat tuosta noin vaan, ikäänkuin joku olisi avannut hanat  Cheesy  2funny Myöhemmin selvisi, että nenääni oli jotenkin jumittunut heinänkorsi,(Maalta kun olen ja kovasti pienempänä tykkäsin pahnakasoissa peuhata  Cheesy ) joka aiheutti kyseiset kohtaukset. Ja voi että kun sitä verta tuli.. Shocked No,se hoitui leikkauksella myöhemmin. Joskus vielä yläasteella ollessani nenäni vuosi samantyylisesti talvipakkasilla, mutta ei ole tehnyt niin enää muutamaan vuoteen  Tongue :Smiley (onneksi)
Vaikuttaneeko tuo  askendentti skorpioni myöskin, kun löydän itseni noista O:n  kuvauksista  Cheesy
Tuo ensimmäinen sopii vesimies ja  kaksoset kun taas tuo toinen  skorpioni teemoihin.  Tongue

Lainaus käyttäjältä: Neela
Lainaus



Type O:
Type O's are outgoing, and very social. They are initiators, although they don't always finish what they start. Creative and popular, they love to be the center of attention and appear very self confident.


Type-O people are warriors. They are outgoing, expressive, and passionate. They are highly motivated and natural leaders. Blessed with a strong physical presence, they aren't afraid to gamble because they are so convinced they will win. They are natural athletes. They tend to be obsessive in their quest for success, and this can make them boring to others.

tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
mirka222
Vieras
« Vastaus #48 : 16.08.2010 08:35:41 »

B- myös Wink merkit näette allekirjoituksesta
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #49 : 16.08.2010 09:48:08 »

 aurinko kauris ja  mars kauris = O Rh+. Tämä on sinänsä hassua, sillä vanhempani ovat A Rh+ sekä AB Rh+.

Minulla on  mars aspect_con aurinko  ja  chiron aspect_squ aurinko. Mitään kummempia ongelmia veren kanssa ei ole ollut, mutta verensokerit tuppaavat heittelemään, vaikkei minulla diabetesta olekaan. Verenpaineet ovat aina olleet alhaiset ja voisinpa sanoa, että melkein joka päivä pimenee silmissä, kun nousee esim. kyykystä lattialta. Tämä on ollut lapsesta asti.

No joo kärsin sitten veren aiheuttamista ongelmista eli runsaista kuukautisista. Ne ovat olleet alusta alkaen runsaat ja kivuliaat. Ongelma ei poistunut synnytyksen jälkeen, vaikka useimmille niin käy.
No olen oppinut elämään ongelmani kanssa. Hmpf.  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.08.2010 15:51:04 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #50 : 16.08.2010 22:16:07 »

Mä olen B-, mars kalat , aurinko jousimies . Muistan, että olisin teininä halunnut olla kauheesti A veriryhmää, koska joskus aikoinaan luin paljon veriryhmä ruokavalioista ja muistaakseni A veriryhmää pidettiin kasvissyöjinä Grin
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #51 : 17.08.2010 01:23:24 »

Onpa vähän A.ta joka olis kai Eurooppalainen veriryhmä? aiemmassa viestissä laitoin että itse olen  aurinko vesimies A + ( mars jousimies)mutta isä kai sittenkin on sairaalakäyntien jälkeen selvinnyt A+, ja  aurinko vesimies, äiti on AB ja  aurinko jousimies Ono meillä sittenkin aasialainen geeniperimä ainakin veriryhmissä? Tuota B:tä kun tuntuu tulevan,ja O en muista sitten mistä se tuli. Mut nehän on vaan geenejä ja laskisi 4 H asioihin, eli sitten  mullla ainakin selvästi isän  aurinko vesimies A näin itse  aurinko vesimies..eli onko monella  vesimies-painotteisella sitten A?
tallennettu
merjah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #52 : 20.08.2010 17:10:09 »

A+,  aurinko vesimies ja mars kalat.  lapsista 3 kuuluu AB-ryhmään ja 2 on selvinnyt valohoidolla, kuopukselle piti vaihtaa veri laitoksella, koska muodosta vasta-ainetta B-ryhmälle.  Eli onkohan ollut isävalinta kovin väärä  Huh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #53 : 27.08.2010 19:18:53 »

Oinas, B+
Hemoglobiini ollut aina hyvä n 140
Verenpaine ihannelukemissa, en tosin ikinä muista niitä arvoja.
Lääkäri kysynyt muutaman kerran harrastanko aktiivisesti liikuntaa.
Hah! Päinvastoin Tongue
Viime talvena menetin sairaalassa yli litran verta kun tuli pien komplikaatio. Hg putos 82, veritankkauksella 94. Kotona 10 päivää rautaa ja taas normiluvuissa 135. Alle satasen hg:lla toimin kuin joku köpömummo  buck2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #54 : 28.08.2010 22:57:59 »

 aurinko  harka ja O+
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #55 : 29.08.2010 10:33:44 »

aurinko  harka ja O+

Minulle laskettiin, että hallitseva merkkini olisi härkä. Voisiko se sitten pitää paikkaansa vai liittyikö tuo O-ryhmä yleensä maamerkkeihin?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 29.08.2010 12:16:36 »

aurinko  harka ja O+

Minulle laskettiin, että hallitseva merkkini olisi härkä. Voisiko se sitten pitää paikkaansa vai liittyikö tuo O-ryhmä yleensä maamerkkeihin?

En tiedä  Grin
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #57 : 29.08.2010 12:28:19 »

jousimies A-
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #58 : 31.08.2010 12:30:06 »

  Kala löytyy täältä , ja veriarvo vai mikä se on,ni on Arh+

 Mitähän noi +- tarkoitaa ?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #59 : 31.08.2010 13:03:18 »

Mitähän noi +- tarkoitaa ?

Reesusveriryhmä
Ihmisten veriryhmät jaetaan usein myös reesuspositiivisiin (Rh+) ja reesusnegatiivisiin (Rh–). Rh-positiivisilla esiintyy antigeeniä, jota Rh-negatiivisilla ei ole.

Kun äiti on Rh-negatiivinen ja sikiö Rh-positiivinen, on mahdollista, että äiti kehittää vasta-ainetta, joka aiheuttaa lapsessa hemolyyttisen taudin. Hemolyyttinen tauti voi pahimmillaan johtaa lapsen kuolemaan, mutta yleisimmästä, Rh(D)-immunisaatiosta aiheutuvaa hemolyyttistä tautia voidaan ehkäistä ennalta.

Suomalaisista 84 % on Rh-positiivisia ja 16 % Rh-negatiivisia.

Lähde: http://sivistyssanakirja.com/Rh-tekij%C3%A4

Piti ite kans tarkistaa, kun en muistanu.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: