Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris & Rapu: HÄÄPÄIVÄ!  (Luettu 73866 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #135 : 10.10.2010 10:12:30 »

just törmäsin  rapu tyyppiin, mutta eihän se voi edes puhua..  coolsmiley toinen  rapu jutskailee vaikka suhde..

vastamerkkiä jos hakisin, vaihtoehto olisi kaksonen. Kaksosmies onkin ollut kiinnostunut, minä en siitä. Luultavasti pysyisin tulessa, jos jossain, mutta teoriaa..  oinas leijona pyörineet, mutta ei oikeat.


Jos vielä 2. puoliso tulee joskus, niin 9. huoneen kärki on Veskarissa ja sen hallitsija  uranus 5:ssa. Varmaan vähän hauskempi tyyppi.


**Vaikuttiko tuo lopulta yhtään? Luen noita rasteja, siinä sanoit että 7. huone  kauris ja kumppani  kauris
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 10:28:10 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #136 : 10.10.2010 19:09:18 »

Itsellänikin rapumies tosiaan. Kyllä hän kieltämättä on vähän koti-ihminen, mutta on kyllä parantanut tapojaan ja oikeasti liikkuu ja reissaa kanssani. Se mistä pidän hänessä on se, että vaikka hän oliskin kotona, niin hän on erittäin sosiaalinen ja hänen kavereitaan ja ystäviään pyörii meillä usein tai hän juttelee heidän kanssa netissä. Ehkä se on rapujen kanssa se, että kun hyväksyy ja antaa luvan toisen olla myös kotona, eikä ahdista, niin kummasti he sitten innostuvat lähtemään mukaan. No itse menen ja tulen miten lystään, jos mies haluaa olla kotona, niin olkoon.  Cool

En kyllä koskaan itse haluaisi pitkää suhdetta oman vastamerkkini kanssa.  neitsyt ja  kalat on aika vaikea mielestäni. Huoh, olisi aikamoista tappelua varmaan. En ehkä jaksaisi kalatmaista haahuilua ja masentuneisuutta. =/

Itsellä 7. huone ravussa, joten sieltä se varmaan tulee tuo rapu-rakkaus, samoin myös vertex ravussa.

Ai niin, Artemis. Kirjoittelin joku aika sitten vanhaan topikkiin, kun tuli taas kerran sellainen olo, että ompas meidän miesten kartat samanlaiset. Olikohan joku menestymiseen liittyvä aihe. En tiedä huomasitko.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 19:10:55 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #137 : 10.10.2010 20:48:03 »

**Vaikuttiko tuo lopulta yhtään? Luen noita rasteja, siinä sanoit että 7. huone  kauris ja kumppani  kauris

No minun kohdallani ainakaan ei! Ihannekumppani siis olisi 7. huoneen kärjen mukainen merkki eli Kauris mutta ainakin ex-Kauris oli täysi sekopää.

Tosin tämän voisi tulkita myös niin, että ihannekumppanissa on normaalisti Kauriin merkkiin yhdistettyjä ominaisuuksia, jolloin kumppanin aurinkomerkki voi siis olla mikä vaan, kunhan hän on vastuuntuntoinen, järkevä, sellainen jalat maassa -tyyppi pohjimmiltaan. Eli siis minulla sopisi vaikka  aurinko kaksoset jos hänessä on myös hieman järkevyyttä.

No minulla on siis  rapu, joka on siis NIIN TUNNETTA että välillä ei tiedä miten päin olisi, mutta toisaalta taas hän on kyllä niin perhanan älykäs ja eteenpäinpyrkivä että kyllä niitä Kauriin ominaisuuksia myös löytyy.  Hän treenaa nykyään lajin viime vuotisen SM-ykkösen kanssa, joka osoittaa sitä että hänessä on poweria.. !  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #138 : 10.10.2010 20:51:52 »

tarkoitinkin tätä, että tän mukaan olisi pitänyt tulla  vesimies vaikutetta sinulle. minullahan ei ole  rapu kartalla, vaikka ton  rapu kanssa näkyy kaikenlaista 5 ja 7 ja ennen kaikkea tunteessa. nyt on mitta täys sieluk. kanssa joiden kanssa ei pelaa, ei aurinkomerkillä niin väliä, mutta oli hauska katsoa mikä olisi "ihanne", esim että nousumerkit olisi päinvastaiset tms?( minulla ja  rapu nousumerkki sama, kuten oli  skorpioni kanssa.)= esim vaikka  aurinko  vaaka  leijona ja  askendentti  oinas


Jos vielä 2. puoliso tulee joskus, niin 9. huoneen kärki on Veskarissa ja sen hallitsija  uranus 5:ssa. Varmaan vähän hauskempi tyyppi.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 20:54:57 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #139 : 10.10.2010 20:56:40 »

Jos vielä 2. puoliso tulee joskus, niin 9. huoneen kärki on Veskarissa ja sen hallitsija  uranus 5:ssa. Varmaan vähän hauskempi tyyppi. [/i]

Todella hyvä huomio!  Smiley

Eli 1. puoliso siis 7. huone. (minulla  kauris; kirjaimellisesti! )

2. puoliso 9. huone joka on minulla siis  vesimies. No puolison  aurinko ei ole  vesimies mutta tuota iloa ja 5. huonetta on tässä kaverissa tuhat kertaa enemmän kuin exässä!  Cheesy  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #140 : 10.10.2010 20:58:53 »

Itsellänikin rapumies tosiaan. Kyllä hän kieltämättä on vähän koti-ihminen, mutta on kyllä parantanut tapojaan ja oikeasti liikkuu ja reissaa kanssani. Se mistä pidän hänessä on se, että vaikka hän oliskin kotona, niin hän on erittäin sosiaalinen ja hänen kavereitaan ja ystäviään pyörii meillä usein tai hän juttelee heidän kanssa netissä. 

 Smiley Rapua voi kouluttaa parantamaan tapojaan...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #141 : 10.10.2010 21:00:27 »

Minulla 7. huoneessa on  vesimies ja naimisissa olin kuitenkin  kaksoset -miehen kanssa, jolla  kuu vesimies :ssä. 9. huoneessa minulla on  kalat ja olin tekemisissä  rapu -miehen kanssa, mutta nyt  neitsyt -miehen kanssa.  kalat -miehiä ei oikein elämääni näytä uiskentelevan.  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #142 : 10.10.2010 21:03:57 »

No, kyllä tuo  rapu on myös minua kouluttanut. =) Hänen kauttaan oppinut, että eivät ne tunteet aina niin pahasta ole ja romanttisuuskin voi olla ihan jees. Häntä ennen olen kokenut romanttisuuden vaivaannuttavaksi ja ahdistavaksi. Hän on opettanut, että seksi voi olla myös rakastelua vaikka sitten niiden kynttilöiden valossa. Kodin merkitys on myös korostunut hänen kauttaan minulla.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #143 : 10.10.2010 21:06:09 »

joo joo, teillä ne ravut saa jotain aikaan, odottelen aikaansaavaa henkilöä monessa suhteessa.

katsoin muuten väärin; itse asiassa, kyllä suhteissa onkin ollut jotain noiden huoneiden mukaan;

oinasmaista (toiminta, pioneeri), kaksosmaista (viestintä, lehti), neitsytmäistä (mies kauris eli järkevyys ja konkreettisuus, työnarkomania) ja sitten vaakaa. tulossa olis jouskarimaista, sopii.. mutta miten ne suhteet sitten lasketaan, kun unohtelee miehiä ja joitain ei lasketa. kesto? hm..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #144 : 10.10.2010 21:17:04 »

Itseasiassa minussa tämä  rapu sai heräämään tunteen kotiin tulemisesta. Jotain perinaisellista minussa heräsi hänen myötään, mutta hiipui myös, kun hän ei pysyväksi osaksi elämääni halunnutkaan. Se oli hänen valintansa.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #145 : 11.10.2010 20:05:51 »

No, kyllä tuo  rapu on myös minua kouluttanut. =) Hänen kauttaan oppinut, että eivät ne tunteet aina niin pahasta ole ja romanttisuuskin voi olla ihan jees. Häntä ennen olen kokenut romanttisuuden vaivaannuttavaksi ja ahdistavaksi. Hän on opettanut, että seksi voi olla myös rakastelua vaikka sitten niiden kynttilöiden valossa. Kodin merkitys on myös korostunut hänen kauttaan minulla.

Mutta tuohan on aivan loistavaa!  Smiley

Minulla on sama juttu. Rapu on kyllä kouluttanut ja juuri tuota romanttisuutta ja tunteiden ilmaisua ja hellyyttä on saanut tämä viileä  vesimies venus oppia roppakaupalla.  On kyllä ollut opettavaista mutta ah niin ihanaa aikaa!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #146 : 11.10.2010 20:08:19 »

Itseasiassa minussa tämä  rapu sai heräämään tunteen kotiin tulemisesta.   

Minussa myös. Tämä on ensimmäinen mies, jonka kanssa halusin yhteisen kodin, jossa on mukava olla.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
18
« Vastaus #147 : 12.10.2010 10:36:47 »

heh, itsellä olisi romantiikkaa ja yhteistyökykyä ja henkeä ja vaikka mitä jakaa - missä kypsä henkilö, joka osaa rakastaa?? kysymys pysyy. ihme sinänsä että mies hyväksyy lapsesi ja että on keskinäinen kemia. eipä sitä vähempää voi kelpuuttaa, muuten niille nauraa - kait - ei maailmat kohtaa. työkuvioissa miehillä vain työ-rooli, aina-

nyt muuten yksi  kalat selittää siitä, miten rakastaa kovasti erästä tyttöä. usein olen kuulemassa siitä, miten joku tuntee jotain kohtaan, tai on joku mutta voisi olla minäkin (2 kpl), tai mikä oli exä (mutta voisi kovasti tavata), tai sitten ei uskalla, tai ei kiinnosta itseä, tai on kaupassa töissä, tai on liikaa naisia, tai.. (haukotus)

angel  :Smiley

your Weekly Horoscope
You may want to invest in your social life. None of this comes cheaply, but it's worth splurging so you can invite others to a party. You might even want to arrange an event that will raise your profile. Mars and Venus in Scorpio suggest romantic associations that may have their roots in the past or that come about due to mysterious and unfathomable circumstances. Lovers may appear or disappear, or be warm and open and then close like a clam.


 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.10.2010 11:31:38 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #148 : 13.03.2011 20:47:50 »

Meillä on Ravun kanssa ensi viikolla juhlapäivä: 3 vuotta yhdessä!  smitten smitten

Olemme jo hieman jutelleet tästä ajasta. Olemme molemmat yhtä mieltä siitä että tämä aika on mennyt kuin siivillä; siis justhan me tapasimme!!! Ja toisaalta taas tuntuu että ikuisuushan tässä on jo oltu yhdessä.

Mutta aika on kyllä ollut mielenkiintoista ja opettavaista meille molemmille. Tässä on kaksi tasavahvaa johtavaa luonnetta yhdessä ja koska kumpikin haluaa määrätä kaapin paikan niin mitäs jos olemmekin eri mieltä jostain asiasta? Niin käy harvoin, yleensä olemme aina samaa mieltä mutta voi auta armias kun olemme eri mieltä; silloin on vaikeaa. Ravun Pluto osuu asteentarkkaan neliöön oman Aurinkooni nähden joten voisi kuvitella että hän haluaa jyrätä täysin minun egoni. Ja sehän ei minulle sovi.

Varsin hyvin tässä on kuitenkin ristiriitatilanteet ratkaistu. Meillä on kuitenkin telepaattinen yhteys ja tiedän aina kun häneltä on tulossa viesti tai kun hän on soittamassa.  Cheesy

Eräs asia kuitenkin ottaa hieman pattiin: Hän on kouluttanut minut tarjoilemaan hänelle sohvalle. Eli hän makaa sohvalla ja haluaa jotain, jolloin minä haen sen mitä hän ikinä haluaakin. Se on uskomatonta, en ole mitenkään palveluhenkinen luonne mutta jotenkin hän osaa sen homman. Hän itse selittää homman näin: "Voi kulta: Kokki, tarjoilija, vaatteidenpesijä, siivooja, kissankakanpesijä, rakastajatar, kuuntelija, paras ystävä, selänpesijä, rapsuttaja... Tämä kaikki on yhtä kuin VAIMO!"

Jonka jälkeen hän virnistää sohvalta kuin Uuno Turhapuro konsanaan...  Ja minä olen kuin sulaa vahaa! Jo on aikoihin eletty!!  Grin


tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #149 : 28.12.2011 21:33:18 »

Maaliskuussa on taas vuosipäivä eli 4 yhteistä rakkauden vuotta. Suunnittelemme sitä jo.

Juuri eilen kysyin taas Ravulta, mihin hän oikein minussa rakastui, ja se vastaus on aina niin IHANAA!  smitten

Ei ole tähtiin kirjoitettu tämä oppositiomerkkien liitto mutta toimii  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
  Tulostusversio  
 
Siirry: