Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris & Rapu: HÄÄPÄIVÄ!  (Luettu 73871 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #120 : 06.09.2009 16:07:22 »

Huomasin juuri että siitä on jo reilu 3 kuukautta kun Rapu kantoi minut kynnyksen yli juuri vihittynä vaimona, ja meillä menee loistavasti! Arki Ravun kanssa sujuu siis mainosti, joten se alun salamarakastuminen ei ollut mitään ohimenevää höpsötystä, vaan kyllä tässä oli suuret tunteet pelissä alusta lähtien.

Esimerkki perjantailta: eräs kaveri soitti minulle perjantai-iltapäivänä töihin että nyt olis bileet Herttoniemessä, alkakaahan tulla paikalle. Minä totesin että varsin viime tippaan päätit ilmoittaa, mutta ehkäpä pääsemme. Kun kerroin Ravulle, hän oli heti valmis lähtemään mukaan vaikka kyseessä olivat minun kaverini.

Tuo porukka oli sellaista keskimäärin yli 150 älykkyysosamäärän omistavaa Helsingin yliopistossa jos jonkinmoista tutkimusta vääntävää sakkia, mutta Rapu sulautui joukkoon loistavasti! Hänellä ei ollut yhtään kiusallinen olo, tosin minua taas yritettiin saada vääntämään kättä mutta selvitin tilanteeni ulos siitäkin. (se on tuo  mars vastamerkissä joka alkaa jo vähän väsyttämään...)

Rapu tulee hyvin toimeen minun ystävieni kanssa, minä taas hänen, ja arki on aivan ihanaa. Olen innostanut häntä treenaamaan kovaa tulevia SM-kisoja varten, ja sielläkin tulen olemaan hänen paras tukijansa ja kannustajansa.

Tokihan täytyy sanoa että ei se Rapu helpoimmasta päästä ole, mutta kyllä meillä kahdella on niin vahva yhteys että pystyn hyväksymään myös ne Ravun rasittavat piirteet. Samoin hän hyväksyy minut, ja sitähän se rakkaus parhaimmillaan on!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #121 : 06.09.2009 17:42:42 »

Kiitos Evea.  smitten

Toivon että tämä minulle suotu onni tosiaan antaa uskoa muillekin, että kyllä se rakkaus sieltä voi löytyä... No minulla tosin oli silloin transiittina  pluto aspect_sex venus aika tarkkana jotenka se rakkaus näytti syvällisen puolensa heti aluksi, ja tunteiden intensiviteetti oli huippuluokkaa!

Nyt taas  mars tekee oppositiota Kauriiseen, ei aivan vielä Aurinkooni (eikä Venukseen joka on minulla Vesimiehessä) mutta saisi liikkua nopeampaa,  liikkuisi edes 1.huoneeseeni, olisi niin paljon kaikkea hauskaa mitä haluaisin touhuta mutta en viitsi aloittaa vielä kun  mars on huoneessa 12.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #122 : 07.09.2009 08:07:47 »

Jättihalirutistusmutistus siulle ja ihanalle onnellesi!!! Ihanaa, että olet löytänyt suuren rakkauden! smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #123 : 07.09.2009 18:00:02 »

Kiitos selkis! Sinulta jäi väliin monet vaiheet tästä meidän seurustelun alkuhuumasta kun sulla oli silloin se tauko foorumilta, mutta mitäpä tässä muuta kertomaan kuin että Rapu on IHANA!  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #124 : 08.09.2009 11:08:32 »

Rapumiehistä tulee mieleen sana "jänishousu"; 3-4 sellaista toistaiseksi kadonnut.
Yksi ei uskaltanut tavata, toinen ei uskaltanut jatkaa, kolmas ei lähtisi kotimaasta
mihinkään edes tapaamaan (ne on nurkkakuntaisia) ja neljäs oli kovasti ystävää mutta
katosi hänkin.
Miehinä muistuttavat nais-rapusukulaisiani; kotona hiippailu, sukuasiat, oikullisuus, ei
innostu uudesta; en saa selvää rapujen matkailusta, jotkut matkustaa.. oinaat varmaan paremmin.
Mitähän tapahtuukaan tähtitaivaalla kun merkki muuttuu leijonaksi  leijona , niiden pitäisi natsata tulimerkin kanssa paremmin, jos siis mies-ja naisenergia voi toisiaan ymmärtää.. mutta Kaurisenergian kohdalla voi olla että hänen oma  rapu-vaikutteensa sopii miehen kanssa, itsellä kun ei ole kauris-rapuvaikutteita kartalla juurikaan.
« Viimeksi muokattu: 08.09.2009 11:17:51 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #125 : 08.09.2009 20:28:18 »

Rapumiehistä tulee mieleen sana "jänishousu"; 3-4 sellaista toistaiseksi kadonnut.
Yksi ei uskaltanut tavata, toinen ei uskaltanut jatkaa, kolmas ei lähtisi kotimaasta
mihinkään edes tapaamaan (ne on nurkkakuntaisia) ja neljäs oli kovasti ystävää mutta
katosi hänkin.
Rapuja on erilaisia.... Tulee mieleen kun joskus opiskeluaikaina tapailin erästä varsin viehättävää Rapu-miestä, niin ei siitä mitään tullut. Ei olisi sen Ravun kans tullutkaan.

Mutta tämä MINUN Rapu on kyllä myös sellainen, että jos hän huomaa että nainen ei ole Se Oikea niin hänkin katoaa. Hänen exänsä vonkasi häntä pitkään naimisiin, mutta Ravulle ei tullut mielenkään edes harkita asiaa, joten hän oli ensin etäinen ja sitten katosi.

Minun kohdallani taas klikkasi heti, ja kun oltiin vajaa viikko nähty niin molemilla tuli mieleen että kyllä tämä homma on sellaista, että meidän kahden kuuluu olla yhdessä ja naimisiin tässä mennään. Se oli itsestäänselvyys.

Hänen nousumerkkinsä on sosiaalinen Vaaka, ja kartassa muuten vahva 9. huonepainotus, eli urheilu, ulkomaat, uskonnot, matkailu yms. kiinnostaa häntä, joten meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Hänellä on myös paljon ystäviä eri aloilta.

Kotona hän onkin sitten oikein Rapujen Rapu, niin romanttinen ja ihana ja pusuja ja haleja piisaa ja hellyyttä ja huomiota ja...  smitten  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #126 : 08.09.2009 20:37:21 »

voishan se olla merkki kuin merkki, mutta ravut ei nyt ole ihan parhaita kokemuksia, sitäpaitsi, onko aina pakko kadota vaikkei olla naimisiin menossa.. on se varmaan ihan jees, jos mies ei kylmene. miksihän joku on juuri jonkun kanssa.. no se on vanha kysymys. kun kaikki voisivat välittää kaikista,, anyways jopa  skorpioni jotenkin päihittää ravut rakkauden ja halukkuuden määrässä so far-
« Viimeksi muokattu: 08.09.2009 20:47:18 kirjoittanut **Crystalline** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #127 : 07.06.2010 15:48:40 »

Viime viikolla tuli vietettyä 1-vuotishääpäivää!  smitten

Päivä sattui viikolle, joten olin töissä normaalisti, sen jälkeen Rapu haki minut töistä ja sitä ennen hän oli käynyt ostamassa minulle ruusun sekä tehnyt ihanan kortin, jonka tekstiä en nyt tässä kehtaa paljastaa mutta siitä jo voi päätellä että hän kokee asiat hyvin voimakkaasti.

Sitten vaan nautimme toistemme seurasta kotona, ei sen kummempaa. Mutta ihanaa oli.

Meillä on mennyt hyvin. Vaikka eihän tämä avioliitto mitään ruusuilla tanssimista ole, kun elämässä on arkivelvoitteet, ja aina välillä mukaan tulee luonteiden erilaisuus. Eniten meillä on kismaa herättänyt Ravun tarve tehdä kaikki yhdessä ja olla osana kaikkia asioitani. Se hieman ärsyttää tällaista jäyhää jököttäjää, erakkomaista Kaurista, joka joskus haluaa sulkea kaiken pois ja istuskella yksikseen. Kun Rapu ei millään tajua "kadota" välillä vaan hän on aina mukana.  buck2

Mutta toisaalta hänen välittämisensä ja rakkautensa on aivan omaa luokkaansa, enkä suoraan sanottuna tiennytkään tuollaisten tunteiden olemassaolosta ennen Rapua.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #128 : 07.06.2010 16:07:25 »

Onnittelut teille!!!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #129 : 07.06.2010 22:57:58 »

Ihanaa, onnea!  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #130 : 08.06.2010 20:58:48 »

Onnittelut teille!!!  smitten

Ihanaa, onnea!  smitten

Kiitos.  smitten

Ei se ole helppoa olla naimisissa vastamerkin kanssa (Rapu  aspect_opp Kauris). Mutta jos tästä jotain hyvää löytää niin ainakin sen, että olen oppinut tämän suhteen aikana tekemään paljon kompromisseja. On muuten sellainen taito että suosittelen kaikille.

Aikaisemmin, (kun exä vielä sattui olemaan Kauris) niin näki asiat vain omalta kannaltaan. Olen huomannut itsessäni täysin uusia piirteitä tämän suhteen aikana kun katselen asioita nyt myös toisen näkökulmasta ja olen oppinut joustamaan.  Smiley

Käytännön esimerkki: Kuljemme töihin yleensä Ravun autolla, koska Ravun työmatka menee oman työpaikkani ohi. Minä herään aikaisin, herätän Ravun (ja siinä onkin tekemistä!), laitan aamupalan, ja sitten on vuorossa koiran pissattaminen. Jos on kiire, olen tehnyt kaiken (pissattamisen, aamupalan, meikkaamisen, pukemisen) sen itse siinä ajassa kun Rapu vasta heräilee mutta yleensä seisoskelen ja odottelen Rapua kun hän tekee asiat omalla (lue:hitaalla) tyylillään kun hän haluaa pissattaa koiran.

Ehkäpä tämä on juuri sitä rakkautta, että hyväksyy ne toisen ikävät ominaisuudet ...  Smiley



tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Posti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141


Toivo elää ja niin minäkin!


Profiili
« Vastaus #131 : 09.06.2010 11:58:36 »

Minä en taitaisi edes uskaltaa vastamerkin kanssa naimisiin, kun äiti ja anoppi jo ovat rapuja. On kauriilla riittävästi peiliä tuossa korkean moraalin ja armottoman rehellisyyden veskarissakin. Rohkea siis olet ja voimakas, kun olet rapuun sitoutunut. Totta mooses on mukavaa oppia ihan toisenlaisen ihmisen kanssa itsestään uusia asioita.  tickedoff  Kiss Grin
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #132 : 09.06.2010 12:55:48 »

Rapumiehistä tulee mieleen sana "jänishousu"; 3-4 sellaista toistaiseksi kadonnut.
Yksi ei uskaltanut tavata, toinen ei uskaltanut jatkaa, kolmas ei lähtisi kotimaasta
mihinkään edes tapaamaan (ne on nurkkakuntaisia) ja neljäs oli kovasti ystävää mutta
katosi hänkin.
Miehinä muistuttavat nais-rapusukulaisiani; kotona hiippailu, sukuasiat, oikullisuus, ei
innostu uudesta; en saa selvää rapujen matkailusta, jotkut matkustaa.. oinaat varmaan paremmin.
Mitähän tapahtuukaan tähtitaivaalla kun merkki muuttuu leijonaksi  leijona , niiden pitäisi natsata tulimerkin kanssa paremmin, jos siis mies-ja naisenergia voi toisiaan ymmärtää.. mutta Kaurisenergian kohdalla voi olla että hänen oma  rapu-vaikutteensa sopii miehen kanssa, itsellä kun ei ole kauris-rapuvaikutteita kartalla juurikaan.


Voi ei minun rapuni ainakaan nysvää kotimaassa tai kotona pelkästään. Liekkö siihen syynä hänen 1 huoneen uranuksensa ja pluto askendantilla. Tuo potkua rapuun.
Me ainakin reissataan paljon yhdessä eikä ikävöidä kotiin Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #133 : 09.06.2010 19:09:41 »

Rohkea siis olet ja voimakas, kun olet rapuun sitoutunut. Totta mooses on mukavaa oppia ihan toisenlaisen ihmisen kanssa itsestään uusia asioita.  tickedoff  Kiss Grin

Kiitos. Minun äitini on Rapu, joten tiesin että välillä tämä tulee olemaan yhtä taistelukenttää....

Mutta rakkaus on voimakkaampi.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #134 : 09.06.2010 19:15:29 »

Voi ei minun rapuni ainakaan nysvää kotimaassa tai kotona pelkästään. Liekkö siihen syynä hänen 1 huoneen uranuksensa ja pluto askendantilla. Tuo potkua rapuun.
Me ainakin reissataan paljon yhdessä eikä ikävöidä kotiin Smiley

Ei minunkaan. Hänellä on harrastuksia (joista tärkein tietysti tuo eräs fyysinen laji, johon hän kovasti panostaa) ja  pluto  aspect_con askendentti on munkin Ravulla.

Meitä myös yhdistää matkustelu. Ensimmäisen reilun vuoden aikana kävimme yhdessä kolmella eri matkalla ulkomailla ja pari kotimaanreissua lisäksi. Rapu on hyvin kiinnostunut ulkomaista ja eri kulttuureista, no hänellä on vahva 9.huone.


    smitten smitten

ONNEA, ONNEA!!!

Kiitos Evea!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: