Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris & Rapu: HÄÄPÄIVÄ!  (Luettu 73873 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« : 13.10.2008 18:22:04 »

Kuten olette jo varmaan useista viesteistäni lukeneet, niin alkuvuodesta tapasin ihanan Rapu-miehen jonka kanssa koimme salamarakastumisen. Päivä päivältä suhde on syventynyt ja nyt ollaan jo tosissaan keskustelemassa hääpäivästä. Smiley

Luulin jo keksineeni hyvän päivän (29.11.) mutta kun nyt tein sille kartan niin pahalta näyttää:

http://www.astro.fi/images/radix_web/29.11.2008_14:00_0_-02:00_60.112_-24.549_00.png

Eihän tuosta mitään tule! Pahannäköinen T-risti joka kuitenkin jossain vaiheessa räiskähtää...

Että mitä tässä nyt tekisi? Pitäiskö häitä sittenkin lykätä vaikka ens keväälle?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 13.10.2008 20:38:42 »

Kuten olette jo varmaan useista viesteistäni lukeneet, niin alkuvuodesta tapasin ihanan Rapu-miehen jonka kanssa koimme salamarakastumisen. Päivä päivältä suhde on syventynyt ja nyt ollaan jo tosissaan keskustelemassa hääpäivästä. Smiley .....

Että mitä tässä nyt tekisi? Pitäiskö häitä sittenkin lykätä vaikka ens keväälle?


Hei "Kaurisenergiaa"

Kuulostaapa elämäsi ihanalta.

Hääpäivä.

Missähän huoneessa  venus ja  juno olis parhaimmillaan?
- tämä tuli aivan intutiolla mieleeni



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 13.10.2008 21:34:16 »


Missähän huoneessa  venus ja  juno olis parhaimmillaan?
- tämä tuli aivan intutiolla mieleeni

Venuksen luontainen huone olisi huone 2. Muita hyviä ovat 5, 7, 8.

Huonoimmat huoneet rakkauskartoilla ovat 6 ja 12.

Onnea Kaurisenergialle. Smiley Itse menisin naimisiin sinä päivänä mikä intuitiolla tuntuu oikealta, mutta jos itseä on alkanut tutisuttaa nyt tuo päivän kartta, niin ehkä siirto olisi hyvä?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 14.10.2008 09:12:33 »

Kiitos!  smitten

Mutta hei... Miten olis tämä:

1.12.2008 klo 12.00

Siinä muodostuu kaunis Venuksen, Jupiterin ja Kuun konjunktio aivan  askendentti:lle.  Jos tuollainen kartta kuvaa hääpäivää, niin voiko mikään mennä enää pieleen?
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 09:57:39 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 14.10.2008 09:15:38 »

miksi haluat naimisiin asti, muuten?

lesken eläke.. no ei.. Sasha vähän opettaa..
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 09:32:43 kirjoittanut **Yax-Balam** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 14.10.2008 10:32:07 »

Kiitos!  smitten

Mutta hei... Miten olis tämä:

1.12.2008 klo 12.00

Siinä muodostuu kaunis Venuksen, Jupiterin ja Kuun konjunktio aivan  askendentti:lle.  Jos tuollainen kartta kuvaa hääpäivää, niin voiko mikään mennä enää pieleen?

Hei "Kaurisenergiaa"


Laita kartta näkyviin. Jospa tässä oppisi siitä jotakin.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #6 : 14.10.2008 10:32:54 »

miksi haluat naimisiin asti, muuten?

lesken eläke.. no ei.. Sasha vähän opettaa..

Hei "**Yax-Balam**"

 Lips Sealed


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 14.10.2008 10:34:44 »

saanhan minä kirjoitella mitä esim K-energian ystävä ehdottaa? miksei? tukiraha kuulosti niiiin hyvältä motiivilta..

siis sitoutua -
  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 14.10.2008 10:43:44 »

Elämänilo, yritin jo laittaa karttalinkkiä näkyville mutta se näytti erään toisen henkilön kartan...  Angry

Onnistuisko näin liitteenä? Näyttää pelittävän...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #9 : 14.10.2008 10:51:28 »

Mutta eipä nyt nahistella...

Pohdin tässä miksi haluan naimisiin. Se onkin hyvä kysymys.

Ei minulla ole mitään taloudellista intressiä siinä, minulla on hyvä vakituinen työpaikka ja elätän itse itseni sillä. Rapu-mies on kyllä hyvin koulutettu ja hänelläkin on vakiduuni joten ei meillä kummallakaan ole tarkoitus hyötyä toisesta taloudellisesti.

Kai siinä on vaan se, että on niin kiva ja turvallinen olo yhdessä!  Smiley Kun menimme kihloihin, järjestimme kolmet bileet. Ensin mun työkavereille, sitten sukulaisille ja sitten molempien kavereille. Sen jälkeen, alkukesästä, tapasimme muuten vaan niitä kavereita ja tuttuja, jotka eivät päässeet paikalle. Ja mikä tässä on ihmeellistä: Kukaan, siis ei KUKAAN, ole sanonut meistä yhtään negatiivista kommenttia!

Yleensä kun on aina joku joka sanoo että "ei tuo sulle sovi..." yleensä se on jommankumman äiti tai isä tai kaveri, mutta nyt ei ole ketään. Ihmeellistä. Esim. minun vanhempani inhosivat ensi hetkistä minun ex:ää (lasteni isää siis), samoin Rapu-miehen vanhemmat inhosivat hänen ax-avopuolisoaan.

Eihän tässä periaatteessa tarvi naimisiin asti mennä, mutta kun on vaan niin kiva olla yhdessä! Ja pojat tykkää Ravusta hurjasti! Ja Rapu heistä.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2008 10:54:50 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10 : 14.10.2008 10:59:44 »

Tuota karttaa katsoin niin itse miettisin hääpäivän kartassa että onko kiva kun  kuu on kauriissa....

Tai saturnus neitsyessä 7. huoneessa, joka kuvaa avioliittoa.  idiot2

Jotenkin kovin "järkevä" kartta, pitäiskö saada enempi kepeyttä ja lämpöä??
Mutta tämä on vain MINUN mielipiteeni,
nimimerkillä kuu kauriissa... 2funny
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 14.10.2008 11:00:32 »

Kaurisenergiaa, sinä ansaitset onnen! Toivottavasti hääpäivänne on kaunis ja ikimuistoinen. Smiley

Olen onnellinen puolestasi!  smitten

(Mutta mietin kyllä vähän samaa kuin Tigrix, esim. ASC Kauriissa ei välttämättä ole ihan niin lempeä kuvaava asetelma...)
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12 : 14.10.2008 11:02:18 »

Ja olenpa minä törkimys; unohtui tietenkin toivottaa onnea!  Grin smitten
Heti vain lähdin viilaamaan jotain epäkohtia tuosta kartasta... Grin

Mutta siis, jotenkin en usko että sillä kartalla on mitään väliä: olettehan jo löytäneet toisenne ja tavalla tai toisella sinetöineet kohtalonne.  Wink Ei sitä yksi kartta pysty parantamaan tai pahentamaan.  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 14.10.2008 11:11:00 »

siis oliko sinulla K-energia muuta transiittia kuin    pluto aspect_sex venus kun romanssi alkoi?

Kyllähän vähän veikkailinkin että näin voisi käydä, koska transiittina  pluto aspect_sex venus ja  jupiter 7:ssa. Kaiken lisäksi ensimmäisen tapaamisen aikaan oli tarkka proge  kuu  aspect_sex venus joka sinällään on myös varsin harvinainen juttu.

« Viimeksi muokattu: 03.01.2009 14:37:08 kirjoittanut ^^Celaeno^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #14 : 14.10.2008 11:23:43 »

Tuota karttaa katsoin niin itse miettisin hääpäivän kartassa että onko kiva kun  kuu on kauriissa....

Tai saturnus neitsyessä 7. huoneessa, joka kuvaa avioliittoa.  idiot2

Jotenkin kovin "järkevä" kartta, pitäiskö saada enempi kepeyttä ja lämpöä??
Mutta tämä on vain MINUN mielipiteeni,
nimimerkillä kuu kauriissa... 2funny


Erittäin hyvä kommentti!

Samoin tuo Ebenian mainitsema  askendentti Kauriissa... Kylmä liitto? Tunnekylmä liitto ( kuu Kauriissa)?

Kannattaa nyt ottaa rauhallisesti. Rapu soitti maistraattiin ja ne alkaa nyt tutkia, onko mitään esteitä avioliitolle, ja jos ei ole, niin sitten olisi 4 kk aikaa mennä naimisiin. Mistä tuo 4 kk tulee, en tiedä, mutta sen jälkeenhän homman voi tehdä uudestaan.

Taidan suosiolla katsoa uutta päivää, jossa  kuu on hauskassa merkissä...

Ehdotuksia otetaan vastaan.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: