Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 454028 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #75 : 05.02.2011 13:59:36 »

                            Hei Lilli,

Kiitos kun katsoit synastriat mun ja exän välillä. Kiihkeää oli, mutta sen pituinen se.
Nyt on uusi kasosmies kiikarissa, mutta pahaa pelkään, että tässä käy samoin.
Mun tunteet häntä kohtaan on paljon vaisummat kuin edellisessä tapauksessa.
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #76 : 06.02.2011 11:31:58 »

                              Hei,

Lähetän edelliseen viestiini oikean kartan. Miehen syntymävuosi kun on 1956.
Semmonen kutina on, että kommunikointi tämän kanssa on vieläkin ongelmallisempaa ja
fysiikatkaan ei oikein lämpene  Cool

Terv. Iloinen lumikki
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #77 : 06.02.2011 13:59:11 »

Lainaus
Kun toisen henkilön 8. huoneen planeetta tai 8. huoneen planeettahallitsija tekee vahvan aspektin yhdelle tai useammalle planeetallesi, herätät todennäköisesti tuossa toisessa henkilössä voimakasta intohimoa.

Tarkoitetaanko tuolla 8. huoneen hallitsijalla sitä merkkiä ja hallitsijaplaneettaa, mihin 8. huoneen kärki osuu? Tällöin mulla 8. huoneen hallitsija olisi  venus (8. huoneen kärki vaaka ) - pitää katsoa aspekteja, kunhan olen vähän pirteämpi...


Tätä minäkin jäin miettimään. Miehellä 8. huonee kärki härässä, eli 8. huoneen hallitsijaplaneetta olisi sitten venus?

Miehen  venus täydellisen tarkassa neliössä aurinkooni. Olen siis intohimon kohde.  Grin

Olen aina ihmetellyt miten suhteessamme voimme samaan aikaan olla niin onnellisia ja myös ärsyttää toisiamme niin paljon. Nämä kovat aspektit, joita olen pitänyt huonoina, ovatkin sitten näitä intohimon avaimia.

Mun  mars aspect_squ miehen MC
Miehen  mars  aspect_squ mun  aurinko
Miehen  mars  aspect_squ mun  venus
Mun  mars  aspect_con miehen  kuu

Miehen venus kolmiossa mun uranukseen, tuo pehmeä aspekti ei varmaankaan ole merkittävä?

Nousumerkit tekee sekstiiliä, harmoniaa.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #78 : 06.02.2011 14:28:06 »

8. huoneen hallitsijaplaneetta on tosiaankin 8. huoneen kärkimerkin hallitsijaplaneetta, elikkäs ihan oikein olette mc82 ja Casperiina sen katsoneet.

Neliöt ovat synastriassa mielenkiintoisia, ne tuovat suhteeseen särmää. Runsaat Mars-aspektit voivat aiheuttaa sen, että vähintäänkin kerran päivässä saadaan riidanpoikanen aikaiseksi, mutta toisaalta myös tietynlainen jännite säilyy pitkäänkin yllä, mikä on seksisuhteen toimimisen kannalta monelle tärkeää. Huonona puolena on tietysti se, että jatkuva riitely on kuluttavaa, jopa tuhoavaa. Marsilla ei ole myöskään juuri mitään tekemistä rakkauden kanssa, eli jos synastriassa ei muodostu niitä syvällisemmän suhteen merkkejä, niin alkuinnostus saattaa lopahtaa hyvinkin nopeasti.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #79 : 06.02.2011 15:16:08 »

8. huoneen hallitsijaplaneetta on tosiaankin 8. huoneen kärkimerkin hallitsijaplaneetta, elikkäs ihan oikein olette mc82 ja Casperiina sen katsoneet.

Neliöt ovat synastriassa mielenkiintoisia, ne tuovat suhteeseen särmää. Runsaat Mars-aspektit voivat aiheuttaa sen, että vähintäänkin kerran päivässä saadaan riidanpoikanen aikaiseksi, mutta toisaalta myös tietynlainen jännite säilyy pitkäänkin yllä, mikä on seksisuhteen toimimisen kannalta monelle tärkeää. Huonona puolena on tietysti se, että jatkuva riitely on kuluttavaa, jopa tuhoavaa. Marsilla ei ole myöskään juuri mitään tekemistä rakkauden kanssa, eli jos synastriassa ei muodostu niitä syvällisemmän suhteen merkkejä, niin alkuinnostus saattaa lopahtaa hyvinkin nopeasti.

OK, kiitos, Lilli tiedosta Smiley

Meillä on kieltämättä aika väkevä Mars kartalla ja siitä huolimatta suhde tuntuu hyvin tasapainoiselta Smiley  Kyllä niitä ärinöitäkin tulee (erityisesti, jos olotila on jo valmiiksi turhautunut), mutta miehen diplomaattisella ilmapainotuksella ja mun oikeudentajuisella Jouskari-luonteella istumme riidan jälkeen alas, mietimme järjellä epäkohtia ja puhumme asiat selviksi, kunhan ensin on höyryt päästetty ulos Cheesy  Eli meillä rähistään, MUTTA myös jälkikäteen selvitetään asiat, mitään ei jätetä kytemään...

Mitäs näitä muita Marsin aspekteja meillä olikaan:

Mun mars aspect_tri miehen mars - vielä asteentarkka
Mun  mars aspect_sex miehen saturnus - asteentarkka
mun mars aspect_tri miehen keskitaivas

Miehen  mars aspect_squ mun merkurius (okei, voi aiheuttaa aika kipakkaa sananvaihtoa Tongue )
Miehen mars aspect_sex mun jupiter
Miehen mars aspect_squ mun neptunus (sumentaa, tekee hankalaksi lukea toisen motiiveja...)

Meillä oli sen sijaan kompositio- ja Davisonin kartat melkeinpä kohtalonomaista laatua, synastria vähän sähäkämpää :Smiley

Exän kanssa meillä oli synastria varsin lempeää laatua, mutta homma kääntyi painajaiseksi (erittäin hankala kompositio, Davisonkaan ei mitenkään paras mahdollinen) Undecided

Lainaus
Olen aina ihmetellyt miten suhteessamme voimme samaan aikaan olla niin onnellisia ja myös ärsyttää toisiamme niin paljon.

Sama homma. Yleensä meillä rakastetaan, ja paljon, mutta välillä se toisen naama vaan v***ttaa niin ankarasti... Grin  Mutta tähän asti selvitty, enkä mä vaihtaisi tuota toiseenkaan Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #80 : 06.02.2011 15:27:10 »

Laitan nyt uutena viestinä tämän, tulee muuten mahdottoman pitkä postaus...

Katselin 8. huoneen kärkiä ja niiden hallitsijoita. Mulla 8. huoneen kärki vaaka ja sen hallitsija venus löytyy 11. huoneesta. Miehen 8. huoneen kärki kalat ja hallitsija neptunus löytyy 4. huoneesta.

Aspektit synastriassa mun 8. huoneen hallitsijalle,  venus :lle (miehen planeetat tokana):

 venus Q venus
 venus aspect_squ mars
 venus aspect_con uranus
 venus aspect_opp chiron

Aspektit synastriassa miehen 8. huoneen hallitsijalle,  neptunus :lle (mun planeetat tokana):

 neptunus aspect_con merkurius
 neptunus aspect_sex saturnus
neptunus aspect_con neptunus )
( neptunus aspect_sex pluto )
 neptunus aspect_opp kuunsolmu
 neptunus bQ  chiron

Semmoista :Smiley  Vähintäänkin mielenkiintoista Tongue
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #81 : 06.02.2011 19:02:27 »


Neliöt ovat synastriassa mielenkiintoisia, ne tuovat suhteeseen särmää. Runsaat Mars-aspektit voivat aiheuttaa sen, että vähintäänkin kerran päivässä saadaan riidanpoikanen aikaiseksi, mutta toisaalta myös tietynlainen jännite säilyy pitkäänkin yllä, mikä on seksisuhteen toimimisen kannalta monelle tärkeää. Huonona puolena on tietysti se, että jatkuva riitely on kuluttavaa, jopa tuhoavaa.

Kiitos Lilli.  Smiley Tämä tekstinpätkä on kuin suoraan meidän suhteesta, suorastaan plutoniseksi voisin sitä sanoa. Varmaankin ainakin IC-kuu-kontaktit kartoillamme tuovat sitten sitä tunnetason sitoutumista. 9:ssä vuodessa ei ole vielä intohimon liekki sammunut. (Eikä ole saatu toisiamme hengiltä  2funny)

Mulla on kyllä sitten nataalillakin hieman hankalasti aspektoituneet  mars ja  pluto, että vedän sitten puoleeni kaikkea skorpparimaista. Tai junnaan laskusolmu  skorpioni teemoissa..  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #82 : 28.02.2011 17:55:42 »

Minäkin olen yrittänyt vähän opiskella synastriaa, nyt kun olen saanut noilta Neitsyiltä syntymäkellonaikoja.  Wink

Kirjoitit, Lilli, tuolla aiemmin Marsin ja Venuksen aspekteista synastriassa, mutta oppositiosta et puhunut mitään.  Onko se vallan toivoton aspekti?  Neitsyt 1:n  mars huoneessa 5 on melkein asteelleen oppositiossa mun  venus:een huoneessa 9.

Entäs Kuunsolmut?  Mun Kuunsolmu on asteen päässä hänen Kuustaan Leijonassa.

Mun Aurinko on hänen Nousuakselillaan.  Olisko siitä mitään käsitystä?

Sitten Neitsyt 2, hänen kanssa meillä on Kuut toistemme Jupitereilla, ja vielä kolmiossa keskenään.  Ei voi olla huono juttu?  Mun  venus on hänen nousuakselillaan.  Mutta sitten hänen  venus on oppositiossa mun  saturnus:een, se ei kyllä oo kovin tarkka.  Mutta myös Venukset ovat kolmiossa keskenään aika tarkasti.  Marsit ovat yhtymässä!  Onko se jatkuvaa sotajalalla olemista, vai onko sama kaiku askelten?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #83 : 28.02.2011 18:04:03 »

Venus-Mars oppositio on yksi sähköisimmistä aspekteista synastriassa. Lisäsin sen tuonne aikaisempaan postaukseen, kun oli näemmä jäänyt mainitsematta.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #84 : 05.03.2011 13:10:01 »

Venus-Mars oppositio on yksi sähköisimmistä aspekteista synastriassa.

Juu niin on.  Wink Minun  venus jousimies ja yhden tyypin  mars kaksoset . Mutta sekin laimenee.... onneksi.  Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #85 : 06.11.2011 22:44:55 »

Tarttis jonkun sanakirjan noihin oppisitioihin ja muihin. Harmi, tapasin juuri yhden todella mielenkiintoiten tyypin ja jotenkin niin ihana ja tuntui että on automaattisesti joku yhteys, mutta ei taida karttojen perusteella mennä yhteen. Tai sitten en osaa katsoa. Toisaalta, kun on tehnyt näitä astron rakkausmittareita niin ihan päin jotain on menny. Jos on tullut hyvät aspektit ja yhteensopivuudet kartalla mittarin mukaan niin tosielämässä ei ole natsannut sitten kyllä millään tasolla. Että en nyt tiedä kuinka paljon noihin voi luottaa?
tallennettu
Inda
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143


Profiili
« Vastaus #86 : 06.11.2011 23:17:52 »

Voisiko joku kertoa mikä ero on pehmeissä ja kovissa aspekteissa? Asiaa on varmasti käsitelty, mutta en nyt itse vain löydä oikeaa keskustelua Smiley
tallennettu
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #87 : 07.11.2011 00:18:18 »

Sanotaan nyt ihan alkuun, että jos löytää jonkun kuvailemasi kaltaisen ihanan tyypin niin anna palaa vaan! Itse en ainakaan jättäisi mitään suhdetta kokeilematta vain sen takia, että kartat ei natsaa. Yleensä sieltä tosin tarkemman kaivelun jälkeen löytyy jotain, mikä selittää tuon yhteensopivuuden. Mutta anyway, luota intuitioon ja toimi sen mukaan. Minulla on sellainen nyrkkisääntö, että astrologia ei sanele miksi en sovi jonkun kanssa yhteen vaan se auttaa tunnistamaan ne suhteen sudenkuopat eli asiat joiden eteen on tehtävä enemmän töitä Smiley
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #88 : 10.11.2011 19:55:42 »

Voisikohan joku tulkita tätä synastria karttaa? Paljon on siellä asiaa ja mun pää poksahti juuri rikki.
tallennettu
unknown
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #89 : 10.11.2011 21:50:43 »

Tämä näyttäis olevan kompositiokartta kylläkin Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: