Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 454026 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #60 : 16.12.2010 00:51:13 »

Taas olen tainnut ihastua mieheen, jolla skorpparia melkoinen vaikutus kartallaan...

Yllätyin  myös huomatessani, että minun  juno aspect_con hänen  aurinko ja sama toisinpäin myös ! Myöskin minun  jupiter  aspect_con hänen  merkurius ....

Hänen persoonalliset planeetat:
 venus merkurius skorpioni
 mars rapu

Minun:
 venus leijona
 mars harka
 merkurius rapu

Kertokaas, tarkoittaako tämä että jos jonkinlainen suhde joskus muodostuisi, että se voisi toimiakin?
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #61 : 20.12.2010 00:43:59 »

Miten tulkitsette synastriakartalla: (miehen)  aurinko  aspect_con (naisen)  keskitaivas.

Näin yksinkertaisesti tulkittuna: mies todennäköisesti auttaa ja tukee naista jollain tapaa joko uralla tai pönkittää hänen julkisuuskuvaansa, tulee mieleen jopa myös sellainen "tätä kelpaa esitellä" -meininki.  Wink Joka tapauksessa elämässään eteenpäin naista tukeva mies kyseessä, yhden aspektin perusteella..



Kuulostaa ihan kelpo tulkinnalta  Wink Onneksi on niitä muitakin kivoja aspekteja.  Smiley Kiitos vastauksesta!
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #62 : 20.12.2010 14:10:17 »

Uusimmassa AstroLogoksessa (Joulukuu 2010, nro 77) oli mielenkiintoinen tutkimus synastrian, komposition ja Davisonin suhdekarttojen toimivuudesta. Kirjoittaja oli testannut yli 20 000 avioparia, materiaalina hän oli käyttänyt Michel Gauquelinin keräämää aineistoa, joka löytyy verkosta osoitteesta http://cura.free.fr. Aineistossa oli aviopareja, joilla oli vähintään 1 lapsi. Suhteen kestävyydestä tai onnellisuudesta ei sen sijaan ole mitään tietoa.

Joka tapauksessa isolla aineistoilla yleinen synastrian perusväittämä, että kumppanin Aurinko osuu usein omaan 1., 5., tai 7. huoneeseen tai toisinpäin näytti pitävän paikkansa. 7. huoneen kohdalla ei myöskään näyttänyt olevan väliä sillä, osuuko toisen Aurinko DC:n kärkimerkkiin vai ei, pääasia oli, että Aurinko osui 7. huoneeseen, vaikka se pitäisi sisällään useita merkkejä. Sen sijaan oli harvinaisempaa nähdä Auringon osuma toisen DC:n kärkimerkkiin, mutta 6. huoneen puolelle. 6. huone näytti muuten avioparien synastriassa olevan melko vahvasti aliedustettuna, ennustaneeko se sitten tuhoon tuomittua suhdetta, jos tällainen Auringon asema löytyy oman ja kultsin välisestä synastriasta? Muille planeetoille, kuten Kuulle, Venukselle, Marsille tai Jupiterille ei tullut näin selkeää tulosta. Aviopareilla oli myös kontrolleja enemmän harmonisia aspekteja (yhtymiä ja kolmioita) seuraavien planeettojen ja kohtien välillä: Aurinko, Kuu, Merkurius, Venus, Jupiter, askendentti ja MC. Orbien toimivuuskin testattiin, kymmenisen astetta toimii hyvin.

Tutkimuksessa testattiin myös, avioituvatko saman elementin edustajat muita useammin. No eivät.

Kompositiokartoille ei tullut planeettasumia 1., 5. tai 7. huoneeseen, mitä pidetään yleensä suotuisana, mutta kaaviossa näytti 9. huone olevan yliedustettuna. Yleensäkin kompositiolle ja Davisonille ei saatu yhtä selkeää toimivutta kuin synastrialle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49



Profiili
« Vastaus #63 : 21.12.2010 19:49:29 »

kiitokset Lilli noista "analyyseistä"  Smiley

itse voisin heittää seuraavaa materiaalia kehiin...
Olen siis itse oinas.
Jouskarin kanssa suhde oli intohimoinen, mutta uskottomuus jousimiehen puolelta ja oma mustasukkaisuus rassasi. Jouskari oli myös dominoiva suhteessa. kesti silti muutaman vuoden se. Välissä muutama vuosi "viilentelyä" joka johti hyvään ystävyyteen. Jatkuu todennäköisesti läpi elämän. Parisuhde ei toimi,ystävyys/sielunkumppanuus toimii. varmaan jotain karmallista taustallakin...

Kalojen liiallinen takertuminen ja "palvominen" saa nostamaan kytkintä...
skorppari miehiä ystävinä (samanlainen huumorintaju) mutta parisuhdetta ei saisi tekemälläkään, flirttiä ja kipinöitä voisi lennellä.
oinasmiehiä ei ole ollut, en ole yhteenkään tuntenut mitään vetoa... (tuskin kestäsisin Wink)
vaaka miehet ei aiheuta juuri mitään tuntemuksia... "tylsiä"
leijona ja härkä eniten puoleensa vetävät (kaikki jalat alta -tuntemukset olleet heidän aiheuttamiaan)
neitsyen kanssa toimiva parisuhde, (ehkä oma nosu neitsyt vaikuttaa myös)
tunne "toinen toisensa täydentämisestä"
vesimiehet jotenkin "outoja" makuuni,en jaksa keskittyä ottamaan niistä selvää. samoin ravut, liian herkkiä ja väärin ymmärretyksi tuleminen aiheuttavat sen ettei mitään suhdetta varmasti pääsisi edes kehittymään...
yhtään kauris miestä en tunne, naispuolisia kauriita parhaina ystävinä.

tässä oma oinasmainen analyysini  Wink

tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #64 : 09.01.2011 12:39:11 »

Sen sijaan oli harvinaisempaa nähdä Auringon osuma toisen DC:n kärkimerkkiin, mutta 6. huoneen puolelle. 6. huone näytti muuten avioparien synastriassa olevan melko vahvasti aliedustettuna, ennustaneeko se sitten tuhoon tuomittua suhdetta, jos tällainen Auringon asema löytyy oman ja kultsin välisestä synastriasta?

6. huone=> velvollisuuksia, rutiineja, työtä. Tylsää  Angry
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #65 : 09.01.2011 13:42:23 »

Joka tapauksessa isolla aineistoilla yleinen synastrian perusväittämä, että kumppanin Aurinko osuu usein omaan 1., 5., tai 7. huoneeseen tai toisinpäin näytti pitävän paikkansa.
.
.
.
Kompositiokartoille ei tullut planeettasumia 1., 5. tai 7. huoneeseen, mitä pidetään yleensä suotuisana, mutta kaaviossa näytti 9. huone olevan yliedustettuna. Yleensäkin kompositiolle ja Davisonille ei saatu yhtä selkeää toimivutta kuin synastrialle.

Mielenkiintoista! Tästä tulikin mieleen, kun meillä on niin, että synastriassa mun  aurinko sijoittuu miehen 4. huoneeseen. Mun koko Jousimies-stellium itseasiassa on miehen 4. huoneessa. Sen sijaan miehen  aurinko sijoittuu mun 8. huoneeseen. Miehen planeetat sijoittuvat hajanaisemmin mun huoneisiin, taitaapi eniten painotusta olla 8. huoneessa, lisäksi 1., 7., 9. ja 11. huoneesta löytyy tavaraa.

Vesihuoneet painottuneina... Tunteet ovat vahvoja, joskus lähes järjettömiä, ainakin tässä suhteessa. Yhteenkuuluvuus on ihan käsittämätön, vaikka meillä ei synastriakartta ehkä kaikkein suotuisin ole Smiley

Tutkin noita aspekteja tarkemmin ja palailen sitten asiaan...

Yksi juttu on epäselvä: Kun mun Aurinko + stellium osuu miehen 4. huoneeseen, niin tarkoittaako se sitä, että tämä herättää mussa vai miehessä rapumaisia fiiliksiä?

Kompositiokartta taas on meillä mielenkiintoinen: koko planeettarypäs on läjäytynyt 7. huoneeseen Shocked  Lukuunottamatta Plutoa, joka kompositiossa majailee pahamaineisessa 6. huoneessa Undecided
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #66 : 10.01.2011 14:44:10 »


Yksi juttu on epäselvä: Kun mun Aurinko + stellium osuu miehen 4. huoneeseen, niin tarkoittaako se sitä, että tämä herättää mussa vai miehessä rapumaisia fiiliksiä?

Kaiketi sovit hyvin miehen käsitykseen kodista, 4. huone = koti. Ja sitä aluetta aurinko tässä valaisee.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #67 : 31.01.2011 20:05:24 »

                                            Hei Lilli,

Onnistuuko tämä ikinä, voi ei?

Terv.Iloinen lumikki
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #68 : 31.01.2011 20:09:12 »

                        Hei,

Voiko Lilli tai joku toinenkin ystävällinen katsoa tätä synastrikartasta otettua osaa.
En saanut varsinaista karttaa millään liitettyä?

Onko täysin epäsopiva kumppani tup nro 2, minä olen taulussa 1.

Terveisin,Iloinen lumikki
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #69 : 02.02.2011 15:16:32 »

Iloinen lumikki, sinä olet siis  aurinko  merkurius marskauris  kuu neitsyt  askendentti skorpioni, Venus löytyy Jousimiehestä.

Mies:  aurinko merkurius kaksoset,  kuu jousimies askendentti leijona,  venus rapu mars vesimies

Ensinnäkin on sanottava, että mikään yhdistelmä ei ole mahdoton, jotkut vain toimivat paremmin kuin toiset.. Tässä yhtälössä klassisia kuvioita ovat miehen Kuun ja sinun Venuksesi yhtymä, joka viittaa usein romanttiseen rakkauteen sekä miehen Venuksen ja sinun Marsisi oppositio, joka taas on fyysisen vetovoiman merkki. Perusluonteenne ovat melkoisen erilaiset, mutta teillä voi olla silti yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kun sinun Aurinkosi on Kaksosten huoneessa (3) ja miehen Aurinko on Kauriin huoneessa (10). Aluksi kaikki voi sujua hyvin, etenkin jos teillä on yhteisiä projekteja tai harrastuksia, mutta pitkässä juoksussa luonteiden erilaisuudet aiheuttavat varmastikin yhteentörmäyksiä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #70 : 02.02.2011 17:50:20 »

                             Hei Lilli,

Juuri näin. Tätä romanttista rakkautta ja fyysistä vetovoimaa kesti 3 vuotta. Erosimme
viime syyskuussa. Hänen jälkeensä en ole pystynyt ajattelemaan vielä ketään, tuskin
pystynkään Wink
Kaikki mitä kerroit, on täysin totta. Kiitos tästä Smiley

terv. Iloinen lumikki
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #71 : 04.02.2011 17:06:46 »

Seksuaalisen vetovoiman merkkejä synastriassa www.cafeastrology.com -sivuston mukaan:

Kun toisen henkilön Mars osuu 5. huoneeseesi, himot heräävät ja välillenne voi syntyä kiihkeä, joskin lyhyt suhde, elleivät muut synastriset kuviot tue suhteen jatkoa. Myös toisen henkilön Marsin osuminen 8. huoneeseesi herättää syviä, fyysisiä intohimoja.

Marsin osuminen mille tahansa akselille (AC, DC, MC, IC) synastriassa saa aikaan voimakkaita reaktioita, jotka tosin voivat vaihdella inhosta kiihkoon.

Marsin yhtymät, neliöt ja oppositiot Auringolle ovat usein fyysisen vetovoiman merkki synastriassa, joskin nämä kuviot voivat tehdä toisesta myös ärsyttävän.

Venuksen ja Marsin yhtymät, oppositiot ja neliöt synastriassa pistävät helposti sukat pyörimään jalassa, sekstiilit ja kolmiot samoin, mutta eivät ehkä niin päätä sekoittavalla tavalla kuin ensin mainitut aspektit.

Venuksen yhtymät, neliöt ja oppositiot Plutolle ovat synastriassa hyvin vahvoja fyysisen ja henkisen vetovoiman indikaattoreita. Kuitenkin yleensä Venus-osapuoli on tässä yhtälössä se, joka sekoaa enemmän pasmoissaan ja saattaa kehittää Pluto-osapuolesta jopa pakkomielteen. Viime kädessä Pluto-osapuolesta riippuu, jatkuuko suhde vai ei.

Kuun ja Marsin väliset aspektit voivat luoda välittömästi voimakkaita tunteita, jotka ovat laadultaan sekä fyysisiä että henkisiä. Tavallisesti Mars-osapuoli on suhteessa aloitteen tekevä osapuoli, mikä on Kuu-osapuolesta ainakin tutustumisvaiheessa mukava asia.

Venuksen ja Uranuksen väliset yhtymät, neliöt ja oppositiot synastriassa voivat luoda hullaantumiseen asti menevää kiinnostusta ja vievät helposti osapuolet seksisuhteeseen jo ennen kuin he tuntevat toisiaan kunnolla. Suhde voi olla pitkässä juoksussa hämmentävää ja epävakaata vuoristorataa ja Venus-osapuoli näkee usein Uranus-osapuolen suhteessa epäjohdonmukaisena.

Marsin ja Pluton yhtymät ja neliöt luovat helposti vastustamatonta seksuaalista vetovoimaa toisiinsa vasta tutustuvien ihmisten välille. Kolmiot eivät ole niin magneettisia, mutta jos suhde syntyy kolmiosta huolimatta, voidaan saada aikaan hyvinkin tyydyttävä suhde fyysisessä mielessä.

Nousumerkkien yhtymät, sekstiilit ja triinit tuottavat mukavaa fyysistä harmoniaa.

Kun toisen henkilön 8. huoneen planeetta tai 8. huoneen planeettahallitsija tekee vahvan aspektin yhdelle tai useammalle planeetallesi, herätät todennäköisesti tuossa toisessa henkilössä voimakasta intohimoa.

Myös asteroidi Eroksella on oma roolinsa fyysisen vetovoiman luomisessa. Potentiaalisimmat "himoaspektit" ovat Eros-AC, Eros-Psyche ja Eros-Mars -kontaktit. Yhtymät, oppositiot ja kolmiot toimivat parhaiten.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2011 18:01:56 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #72 : 04.02.2011 22:43:03 »

saatiin taas mehevä riita parisuhdekurssilla. ei taideta vaan sopia yhteen, vähä niinku koittas kulmikasta palikkaa pyäreesee reikää.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #73 : 04.02.2011 23:06:23 »

saatiin taas mehevä riita parisuhdekurssilla. ei taideta vaan sopia yhteen, vähä niinku koittas kulmikasta palikkaa pyäreesee reikää.

Kaikkihan riippuu tasan tarkkaan siitä, mitä haluat.
Jos haluat helpon suhteen...se menee sinne minne haluat...jos ei mene...riippuu siitä saatko sen menemään...
haaste?
Se menee, jos haluat, mutta koko loppuelämä on haastetta.
Riittääkö voimavarasi?
Haluatko helpon elämän?

Haluatko että se sujahtaa sinne kuin tehtyyn reikään?


Tärkeää on miettiä,
mitä sinä haluat?
Sinä olet paras,
tämän ainutkertaisen elämän päänäyttelijä,
ja ohjaaja,
saat valita roolisi.
 smitten

Rahoittaja onkin hämärän peitossa...
 :Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #74 : 05.02.2011 01:35:03 »

Kiitos, Lilli, postauksestasi! Mielenkiintoista pohdittavaa jälleen seksuaalisesta vetovoimasta... Meillä sitä tuntuu löytyvän roppakaupalla, ja jos ei seksuaalista, niin jotain muuta vetovoimaa :Smiley

Lainaus
Kun toisen henkilön Mars osuu 5. huoneeseesi, himot heräävät ja välillenne voi syntyä kiihkeä, joskin lyhyt suhde, elleivät muut synastriset kuviot tue suhteen jatkoa. Myös toisen henkilön Marsin osuminen 8. huoneeseesi herättää syviä, fyysisiä intohimoja.

Mun  mars osuu miehen 5. huoneeseen - huhhuh! Toisinpäin taas kombinaatio rauhallisempi, nimittäin miehen mars osuu mun 7. huoneeseen.

Lainaus
Marsin yhtymät, neliöt ja oppositiot Auringolle ovat usein fyysisen vetovoiman merkki synastriassa, joskin nämä kuviot voivat tehdä toisesta myös ärsyttävän.

Meillä miehen kanssa synastriassa  aurinko aspect_squ mars lähes asteentarkkana, miehen  aurinko ja mun  mars . Roihuaa, roihuaa, joskus kiivaastikin, vaatii paljon huomioimista, mutta selvitettäessä asiat ja yhteen hiileen puhallettaessa oikea voima-aspekti Smiley

Lainaus
Venuksen ja Marsin yhtymät ja neliöt synastriassa pistävät helposti sukat pyörimään jalassa, sekstiilit ja kolmiot samoin, mutta eivät ehkä niin päätä sekoittavalla tavalla kuin ensin mainitut aspektit.

Meillä synastriassa myös  venus aspect_squ mars ja vieläpä "oikeinpäin", eli mun venus ja miehen mars . Ei liene ihme, että ilmassa oli vetovoimaa jo heti alussa, kun tapasimme... Shocked

Lainaus
Venuksen ja Uranuksen väliset yhtymät, neliöt ja oppositiot synastriassa voivat luoda hullaantumiseen asti menevää kiinnostusta ja vievät helposti osapuolet seksisuhteeseen jo ennen kuin he tuntevat toisiaan kunnolla. Suhde voi olla pitkässä juoksussa hämmentävää ja epävakaata vuoristorataa ja Venus-osapuoli näkee usein Uranus-osapuolen suhteessa epäjohdonmukaisena.

Meillä Urkki on erittäin vahvasti esillä synastriassa... Miehen  venus tekee aspect_sex mun  uranus :lle ja vastaavasti mun  venus tekee  aspect_con miehen  uranus :lle. Ja meillä esiintyy Urkkia vielä enemmän, ei pelkästään Venus-kontakteissa...

Urkki vaatii kieltämättä huomioimista. Juu, olemme ehkä outolintuja yhdessä, mutta tämä yhteenkuuluvuuden tunne on sitten käsittämätön... Välillä vähän pelottaa, tekeekö Urkki suhteesta vain lyhytkestoisen, mutta sitäkin sähäkämmän. Toisaalta, en halua pelätä sitä, katsotaan, mitä aika näyttää - kihlat on ainakin vaihdettu. Kumpikaan meistä ei halua "normaalia" perhe-elämää, oma liikkumatila ja vapaus olla oma itsensä ovat suhteessamme varmaan tärkeämpiä kuin monissa muissa suhteissa.

Lainaus
Marsin ja Pluton yhtymät ja neliöt luovat helposti vastustamatonta seksuaalista vetovoimaa toisiinsa vasta tutustuvien ihmisten välille. Kolmiot eivät ole niin magneettisia, mutta jos suhde syntyy kolmiosta huolimatta, voidaan saada aikaan hyvinkin tyydyttävä suhde fyysisessä mielessä.

He-hei, täällä  pluto aspect_squ mars , tosin väljänä 9 asteen orbilla. Miehen  pluto , mun  mars ...

Edellisessä suhteessa oli sama aspekti ja nimenomaan miehen  pluto ja mun  mars . Tässä orbi oli tosin tarkempi, vain 1 aste - ja vaikutus oli tuhoisa... Undecided  Nyttemmin en tunne samanlaista painostusta tai alistusta ( pluto :han dominoi  mars -osapuolta) tai sitten hankala aspekti on selvitetty ja kääntynyt voimavaraksi Huh

Lainaus
Nousumerkkien yhtymät, sekstiilit ja triinit tuottavat mukavaa fyysistä harmoniaa.

 askendentti kauris aspect_tri askendentti neitsyt :Smiley  Orbi muistaakseni 3 astetta.

Lainaus
Kun toisen henkilön 8. huoneen planeetta tai 8. huoneen planeettahallitsija tekee vahvan aspektin yhdelle tai useammalle planeetallesi, herätät todennäköisesti tuossa toisessa henkilössä voimakasta intohimoa.

Miehen  aurinko venus pluto - olikohan siellä muita - osuvat mun 8. huoneeseen. Omassa 8. huoneessani sijaitsee myös karttani hallitsija ( saturnus ), joten Skorpioni mussa elää vahvasti ja tod.näk. aktivoituu noista miehen planeettojen osumista mun 8. huoneeseen...

Tarkoitetaanko tuolla 8. huoneen hallitsijalla sitä merkkiä ja hallitsijaplaneettaa, mihin 8. huoneen kärki osuu? Tällöin mulla 8. huoneen hallitsija olisi  venus (8. huoneen kärki vaaka ) - pitää katsoa aspekteja, kunhan olen vähän pirteämpi...

Että... Kuka haluaa vielä puhua vetovoimasta :Smiley

Meillä ei synastria ole mitään ihan lällyä ja hempeää tavaraa Wink  Pikemminkin voimakas ja erikoinen, ajoittain oikukas, sopisi paremmin kuvaukseen Grin  Mutta haasteissahan se suhde punnitaan ja vastoinkäymisistä suhde kasvaa vahvemmaksi...

Kompositio taas on aika ainutlaatuinen (kaikki planeetat 7. huoneessa, paitsi  pluto Shocked ) ja Davison näyttää myös lupaavalta (Davisonin kartalla stellium 5. huoneessa ja toinen 11. huoneessa).
« Viimeksi muokattu: 05.02.2011 01:40:10 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: