Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sovitteko yhteen, eli synastrian perusteet  (Luettu 456133 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
surina81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #15 : 06.02.2009 16:08:49 »

Miltäs tämmöinen vaikuttaa?

Venus Neliö Uranus 0.05 -132
Jupiter Trini Mars 2.04 57
Jupiter Yhtymä Jupiter 1.32 113
Jupiter Yhtymä Saturnus 1.06 110
Saturnus Trini Mars 2.16 50
Saturnus Yhtymä Jupiter 1.45 102
Saturnus Yhtymä Saturnus 1.19 99
Uranus Sekstiili Merkurius 1.24 57
Uranus Yhtymä Uranus 1.06 89
Neptunus Yhtymä Neptunus 1.09 79
Neptunus Sekstiili Pluto 0.21 46
Pluto Neliö Aurinko 0.47 -126
Pluto Sekstiili Neptunus 0.33 43
Pluto Yhtymä Pluto 0.14 78
923 -258 665
tallennettu
Angelycon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #16 : 19.05.2009 15:55:07 »

En oo ihan varma ymmärränkö miten niitä karttoja luetaan, mutta voi olla että nyt muutaman tunnin tuijottelun jälkeen oon saanu jotain selvää Cheesy Toivottavasti en oo tehny ihan väärin.

Eli asiat on näin mun ja ihastukseni kesken, sen kellonaikaa en tienny nii laitoin 12.00.

Minä                                                         Hän
 aurinko rapu (hallitsija: kuu)                     aurinko Jousimies (h: jupiter)
 kuu Vesimies (h: uranus)                        kuu Kalat (h: neptunus)
 merkurius Leijona (h: aurinko)                          merkurius Skorpiooni (h: pluto)
 venus Leijona                                     venus Kauris (h: saturnus)
 mars Härkä (H: venus)                            mars Rapu (h: kuu)
 saturnus Vesimies                                   saturnus Vesimies (h: uranus)
 askendentti Leijona                                     askendentti Kauris
DC Vesimies                                    DC Rapu

Joten mä katon hallitsija planeetoiden suhteet toisiinsa, meiän molempien kartoista? Sillonhan niitä on 4 mahollista vaihtoehtoa jokaiselle planeetta yhdistelmälle..?
Jos näin on, nii ois tämmönen tilanne:

Mun kartalla:                Sen kartalla:
 aurinko aspect_tri kuu                            
 aurinko aspect_con venus                    aurinko aspect_sex venus
 aurinko aspect_tri saturnus                    aurinko aspect_sex saturnus
 kuu aspect_opp venus                             
                                 kuu aspect_sex ja aspect_con mars
 kuu aspect_con saturnus                     kuu aspect_con saturnus
 merkurius aspect_tri merkurius
                                 mars aspect_squ venus
                                 mars aspect_sex ja aspect_con saturnus

Jos nyt oon tulkinnu oikein nii aika ongelmalliselta näyttää Grin

Näyttääkö oikealta, vai oonko tehny ihan väärin? Sitten vielä sellanen kysymys että mitkä on pehmeitä ja mitkä kovia aspekteja?

EDIT: Ja meillä on vielä samat  planeetat hallitsemassa aurinko mars suhdetta ja kuu saturnus suhdetta, onko sillä väliä?
« Viimeksi muokattu: 19.05.2009 16:03:21 kirjoittanut Angelycon » tallennettu

it's not the problem that's the problem, it's your attitude towards the problem that's the problem.
LYV
Vieras
« Vastaus #17 : 20.06.2009 22:19:39 »

Lainaus
Aurinko/Venus: Yhtymä, kuutio tai kolmio on hyvin ideaalinen parisuhteen kannalta. Siinä on pehmeyttä ja ymmärtävyyttä toista kohtaan. Aistillisuus ja ideaalisuus yhdistyvät, toinen vaikuttaa toisesta miellyttävältä ja halukkaalta kompromisseihin. Myös tässä tapauksessa suhde voi olla "vain" ystävyyttä. Kovissa aspekteissa yhteisyyden tunteessa on usein jokin puute, esim. toisen ihmisen kehitystaso voi olla hyvin erilainen kuin toisen tai jompi kumpi saattaa ihailla toista kiiltokuvamaisesti ilman realistista näkemystä toisen heikkouksista.

Hänen  venus on  aspect_opp molemmat mun  aurinko ja  kuu. Kumpi tässä idealisoi suhdetta, en ole varma.  Sad Myös mun kartalla oleva  venus on  aspect_opp hänen  aurinko .

Lainaus
Kuu/Venus: Kuutio, kolmio ja yhtymäkin voivat yhdistää ihmisiä toisiinsa erinomaisen pehmeästi. Kumpikin voi osoittaa toisilleen  myönteisiä, sympaattisia tunteita, ellei kyse ole varsinaisesta rakkaudesta. Rakkaussuhteessa on toisinaan hyvinkin klassisia piirteitä: pari viihtyy hyvin yhdessä sekä seurassa että kotona.

Hänen  venus on  aspect_opp mun  kuu ja mun  mars on aspect_opp hänen  kuu .

Lainaus
Venus/Saturnus: tukeva aspekti osoittaa naisen ja miehen omaavan kykyä rakentaa liittoa pitkän päälle realistisesti ja kynnyksiä ylittäen. Lempi ei välttämättä leisku, eikä ylistäviä kiitoksia vaihdeta, mutta suhtessa voi olla tervettä arkisuutta, kykyä ottaa toinen ihminen vakavasti ja kärsivällisesti.. Kovissa aspekteissa suhteessa tarvitaan joko paljon aikaa ja kärsivällisyyttä tai sitten hyvin huumorintajuista luonnetta, jotta osapuolet selviäisivät kaikista ongelmistaan.

Hänen  venus on  aspect_opp mun  saturnus .

Ja meillä on vielä  aurinko aspect_opp  aurinko ....  2funny

tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #18 : 20.06.2009 22:33:36 »

Mun  kuu ja  aurinko on  aspect_con hänen  pluto .... Tarkoittaako tämä, että hän saattaisi haluta yrittää muuttaa mun persoonaa mieleisekseen?  Shocked
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #19 : 21.06.2009 20:59:06 »

Mun  kuu ja  aurinko on  aspect_con hänen  pluto .... Tarkoittaako tämä, että hän saattaisi haluta yrittää muuttaa mun persoonaa mieleisekseen?  Shocked

Mulla ja miehellä on myös synastriassa asteentarkka  aurinko aspect_con pluto . Miehen  aurinko ja mun  pluto . En ainakaan itse ole kokenut, että olisin koittanut muuttaa miestä mieleisekseni eikä mieskään kyllä mielestään ole joutunut mun tossuttamaksi. Sanoisin, että synastriassa tuo  aurinko aspect_con pluto on vahva aspekti, vetovoimainen, joka vetää kahta ihmistä puoleensa kuin magneetti, sitä vetovoimaa ei voi olla huomaamatta! Seksuaalinen aspekti, joka antaa myös voimaa. Jos on tämä aspekti synastriassa, niin varmasti vetovoima kihisee vielä alkuhuumankin jälkeen.

Ainakin näin olen itse kokenut asian Smiley  Meillä myös tarkkana  aurinko aspect_con saturnus , jälleen miehen Arska ja mun  saturnus . Voisin sanoa, että suhteellisen "aikuinen" suhde, joka varmaan kestää pahimmat kriisikohdat, luotettavuutta ja turvallisuutta - no, toisaalta en sanoisi, että olisi mikään maailman kepein hauskanpitosuhde, mutta ainakin meno on vakaata (meillä kompositiossa  askendentti harka , joka varmaan myös vakauttaa).
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
riha
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #20 : 31.01.2010 01:33:30 »

Tein miesystävän syntymäkartan ja aika lailla yllätti, että meillä molemmilla on sama nousu- ja lasku merkki (rapu-kauris).

Muuten hän on:
 aurinko vesimies 10
 kuu harka 12
 merkurius kauris 9
 venus vesimies 10
 mars oinas 11
 jupiter skorpioni 6
 saturnus harka 12
 uranus vaaka 5
 neptunus jousimies 6
 pluto neitsyt 5

Yllättävän hyvin on tähän asti neitsyt-vesimies yhdistelmä toiminut!
tallennettu

aurinko neitsyt III
nouseva rapu
kuu vaaka IV
merkurius neitsyt IV
venus vaaka V
mars neitsyt III
jupiter skorpioni V
saturnus härkä XI
uranus vaaka IV
neptunus skorpioni V
pluto neitsyt IV
metalli-koira
Punainen Yliääni Kuu
Paju
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #21 : 31.01.2010 11:21:36 »

Yllättävän hyvin on tähän asti neitsyt-vesimies yhdistelmä toiminut!
Meillä toimi exän kans myös hyvin (jos pieniä mustasukkaisuus tappeluita yms. ei lasketa Grin), mut vain siihen asti, kun meidän oli tarkoitus olla yhdessä. Eli vähän reippa 4v oltiin, ja sitten uusi mies ajoi neitsyen pois.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #22 : 28.02.2010 10:58:10 »

Katoppas vaan. Exät rulaa, vaikka eihän ne turhaan ole eksiä. coolsmiley

Sinäänsä jännä että puuttuvan t-ristini kärjestä  vesimies löytyy eksän  venus merkurius yhtymä. Aika tarkalleen vielä.

En ihmettele että aikoinaan kolahti. Kunnes sitten kosahti. crazy2 Grin
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 28.02.2010 13:44:50 »

Onkos kellään kokemuksia mars yhtymä pluto-aspektista?  Huh
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #24 : 28.02.2010 22:44:49 »

Hei tässä oiva keino testata kannattaako edes vaivautua, astrokartat kehiin ja luottaa niihin. Tai sitten ei.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #25 : 11.03.2010 14:53:13 »

Olen ihan neitsytkauris näissä synastriakartoissa... eli astro.comin synastri-karttaa nyt olen hiukan tsiigaillut. Meillä siipan kanssa saturnus tanssii sitä ajan tanssia oikein olan takaa. Ilmeisesti ja siltä kyllä tuntuukin, että pitkää suhdetta tässä pykätään. Saturnuksella nollat taulussa melkein jokaiselle.
Mitä tuo ' tuolla taulukossa meinaa? Ruudussa vain ' . What´s that?

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #26 : 24.04.2010 20:49:17 »

IC:stä ei ole puhuttu. Huomasin mulla ja miehelläni yhteyden IC:n ja kuun välillä:

Mun  kuu on sama kuin miehen IC  vesimies
Miehen kuu on sama kuin mun IC  skorpioni

Tarkoittaako tuo, että meidän syvimmät minät ja tunnemaailmat täydentää toisiaan?
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 24.04.2010 21:00:00 »

Casperiina,
miehelläshän on  saturnus kuu yhtymä,
eli oisko tuo pitkää suhdetta ja turvan antoa IC:lläsi,
vaikka hällä on kyllä se  aspect_kvi:ssa  mars oinas :een descendentillä,
ettei oikein tiedä mitä vaisto sanoo ja pää päättää,
ja eiku menoks ja pois alta juuret ja männynkävyt?
Vai ennakoiko tulevan tilanteen?
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #28 : 24.04.2010 21:24:37 »

Casperiina,
miehelläshän on  saturnus kuu yhtymä,
eli oisko tuo pitkää suhdetta ja turvan antoa IC:lläsi,
vaikka hällä on kyllä se  aspect_kvi:ssa  mars oinas :een descendentillä,
ettei oikein tiedä mitä vaisto sanoo ja pää päättää,
ja eiku menoks ja pois alta juuret ja männynkävyt?
Vai ennakoiko tulevan tilanteen?

Suoran toiminnan mies, joka on tunteissaan sitoutunut? Ja turvan antoa todellakin, on kuin perhe, jota en ole saanut. Turva ja juuret.  Huh
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #29 : 31.05.2010 02:34:27 »

Täällä sanottiin aiemmin, että yksi ihanteellisimman liiton merkeistä olisi se, kun "Sinun deskendenttisi on kumppanisi askendentti (ja tietenkin myös päinvastoin)". Tyhmä kysymys, mutta mites sitten kun minun ja kumppanini askendentit ja deskendentit on ihan samat? Syntyykö siitä siis mahdollisimman epäihanteellinen liitto Grin

Viitsisiköhän joku vähän tulkita mulle noita meidän karttoja, jos laitan yksärillä? Smiley Itse oon niin aloittelija näissä jutuissa, vaikka mielenkiintoa riittääkin. Pää on jo ihan pyörällä kaikkien aspektien, yhtymien, oppositioiden, neliöiden yms. jälkeen Cheesy
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: