Sivuja: [1] 2 3 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 311095 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« : 15.08.2008 08:12:11 »

Useimmat naispuoliset Oinaat ovat hoikkia eikä heillä aktiivisen elämäntapansa vuoksi ole aikaa lihoa. Oinas on yleensä notkea ja elinvoimaisen oloinen. Oinasmiehen tavoin myös Oinasnainen kävelee ripeästi - usein askeleen tai kaksi ystäviensä edellä. Oinasnaisessa on ripaus poikamaisuutta, mikä heijastuu hänen pukeutumisessaan.
Oinasnainen on hyvin puhelias, eikä hän pelkää puolustaa oikeuksiaan. Suorasukainen käytös voi kuitenkin joskus aiheuttaa hänelle vaikeuksia, ja toisinaan muiden reaktiot saavat hänet yllättymään.
Oinasnainen on idealisti ja hän pitää aina sorrettujen puolta. Asialleen omistautuneena hän on valmis taistelemaan viimeiseen asti. Hän on ikuinen optimisti, joka uskoo voivansa saavuttaa mahdottomatkin tavoitteet.
Vaikka Oinasnainen on erittäin naisellinen, hän tulee hyvin toimeen miesten kanssa ja viihtyy usein paremmin miesseurassa. Hän on hyvin itsenäinen eikä pane pahakseen yksin asumista. Oinasnaista pidetään yleensä kovana, mutta salaa hän haaveilee löytävänsä miehen, joka olisi henkisesti tarpeeksi vahva.
Oinas ei siedä odottamista; hänestä aika on kullanarvoista, eikä sitä saisi haaskata. Hän käy yleensä ostoksilla vain silloin, kun tarvitsee jotain. Jos Oinaan täytyy suunnitella tulevaisuuttaan huolellisesti, hän kokee tilanteen usein hyvin ahdistavana.
Oinaalla on tiukat periaatteet, ja hänen mielestään teot puhuvat paljon vakuuttavammin kuin sanat. Oinas inhoaa pelkurimaista käytöstä, ja hän on itse aina valmis kohtaamaan ongelmat rohkeasti. Kun elämä muuttuu kovin monimutkaiseksi, Oinaan tarmokkuus hupenee. Oinas onkin onnellisin silloin, kun elämä on selkeää ja mielekästä.


Kuvaako teksti teitä, vai ootteko ihan toisenlaisia? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2008 09:37:36 »

Tuo kuvaa aika hyvin ainakin minua!  Smiley
Sanoisin, että olen hoikka, en liho helposti, harrastan paljon liikuntaa kylläkin..
Kävelen ripeästi.
En kuitenkaan ole poikamainen, päinvastoin erittäin naisellinen  coolsmiley
Olen erittäin puhelias, mutta käytökseni ei kyllä ole kovin suorasukaista.
Olen ikuistakin ikuisempi optimisti  Grin
En taistele viimeiseen asti enää nykyisin, sillä olen opetellut antamaan periksi.
Tulen kyllä hyvin toimeen sekä miesten että naisten kanssa, asennehan se ratkaisee.

Asun edelleen yksin lasten kanssa...minun on vaikea asua miehen kanssa, koska olen niin itsenäinen ja rakastan omaa itsenäisyyttäni. Ahdistun välittömästi kaikenlaisesta sitomisesta ja sopimuksista. Tämä on ongelma  Cheesy pitäisi löytää samanhenkinen mies...onhan HÄN olemassa, mutta ei nyt just tässä heh..

En kestä mitään lällymäisyyttä mieheltä, se on ihan täysin turn off... Henkistä vahvuutta ja paljon. Sellasta jämäkkyyttä jotta oksat pois ja jalat alta. Tapasin erään miehen tässä jokin aika sitten ja jonnin ajan kuluttua vietimme yhteisen yön...öhöm..joku tyttö voi tykätä että mies tuo ekan yön jälkeen hempeetä hörhellystä vuoteeseen ja aamupalalle..hyvä ettei ruusua tuonut..mä melkeen oksensin..tuli ihan hirvee olo ja tosi kova kiire kotiin..sitten tää ei meinannu lähtee mua viemään, että halus vaan olla mun kans ja pyys viel jäämään yöksikin...hyvä etten tirvassu miestä! Mä halusin kotiin jumaliste!! Että maku tyyppiin meni sekunnissa enkä enää ollut kiinnostunut piste  Angry

Ostokset teen tehokkaasti ja tiedän mitä haluan, mun kanssa ei tarvii tuntikaupalla shoppailla. Ja yleensäkin jos lähden ystävien kans ulos, tiedän mitä laitan päälle enkä keikistele peilin edessä tuntia. Hermot menee sellasesta. Muutenkin olen ripeä ja nopea ja odottaminen ei ole parhain puoleni...yleensä saatan vitsailla että annas ku mää näytän ni päästään hommassa eteenpäin.

Juu ja en todellakaan pysty suunnittelemaan elämää tarkasti etukäteen! Herranenaika sitä voi tulla vaikka mitä kiinnostavaa siinä välissä ja mitäs sitten tehdään??
Pelkurimaistä käytöstä en inhoa, mutten ymmärrä..? Miksei vain voi sanoa totuutta ja kysyä toiselta kauniisti, että onko meillä nyt joku ongelma vai kuvittelenko vain..?

Että yhdyn aika moneen asiaan tuosta tekstistä..
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Norna
Vieras
« Vastaus #2 : 15.08.2008 10:14:51 »

Useimmat naispuoliset Oinaat ovat hoikkia eikä heillä aktiivisen elämäntapansa vuoksi ole aikaa lihoa. Oinas on yleensä notkea ja elinvoimaisen oloinen. Oinasmiehen tavoin myös Oinasnainen kävelee ripeästi - usein askeleen tai kaksi ystäviensä edellä. Oinasnaisessa on ripaus poikamaisuutta, mikä heijastuu hänen pukeutumisessaan.

 Elinvoimainen kyllä, lihon jos en liiku, kroppa kaipaa liikuntaa ja pidän liikkeellä olosta. Kävelen juuri tuolla tavoin, päämäärätietoisesti ja nopeasti, en osaa jäädä ihmettelemään tien vierustoille.
 En pukeudu poikamaisesti vaan naisellisesti.

Oinasnainen on hyvin puhelias, eikä hän pelkää puolustaa oikeuksiaan. Suorasukainen käytös voi kuitenkin joskus aiheuttaa hänelle vaikeuksia, ja toisinaan muiden reaktiot saavat hänet yllättymään.
Oinasnainen on idealisti ja hän pitää aina sorrettujen puolta. Asialleen omistautuneena hän on valmis taistelemaan viimeiseen asti. Hän on ikuinen optimisti, joka uskoo voivansa saavuttaa mahdottomatkin tavoitteet.
Puheliaisuuteni riippuu seurasta, ystävien kesken olen puhelias, mutta en ole enempää äänessä kuin hekään. Tosin osa heistä on HYVIN puheliaita  Cheesy. Sanon mitä tunnen mutta minulle on tärkeätä myös miettiä sanani, pyrin olemaan kohtelias enkä halua loukata. Ja One for All -sopii minuun, varsinkin jos he ovat heikommassa asemassa kuin minä.
 Optimistiksi en itseäni luokittelisi täysin, osaan kyllä vaipua myös synkkyyteen, tosin jossain vaiheessa se alkaa ärsyttää  tickedoff. Mahdottomiin uskon ja pusken päätäni kunnes tajuan ettei tämä ole minua varten.

Vaikka Oinasnainen on erittäin naisellinen, hän tulee hyvin toimeen miesten kanssa ja viihtyy usein paremmin miesseurassa. Hän on hyvin itsenäinen eikä pane pahakseen yksin asumista. Oinasnaista pidetään yleensä kovana, mutta salaa hän haaveilee löytävänsä miehen, joka olisi henkisesti tarpeeksi vahva.
Oinas ei siedä odottamista; hänestä aika on kullanarvoista, eikä sitä saisi haaskata. Hän käy yleensä ostoksilla vain silloin, kun tarvitsee jotain. Jos Oinaan täytyy suunnitella tulevaisuuttaan huolellisesti, hän kokee tilanteen usein hyvin ahdistavana.

 Tuo miesseura on kyllä ihan totta, olen naisellisuudestani huolimatta helposti myös jätkämäinen ja viihdyn hyvin miesseurassa. Itsenäisyys ja vapaus ovat ihania asioita, yksinasuminen ei ole ongelma. Olen sekoitus kovaa ja pehmeää.
 Kärsimättömyys on toinen luontoni, shoppailua en ymmärrä. En jaksa pyöriä kuluttamassa aikaani 30 eri liikkeessä, tahdon löytää etsimäni nopeasti ja max 3 kaupassa knuppel2 Grin. Tulevaisuudessa pitää aina antaa pelivaraa myös kohtalolle, liian tarkat suunnitelmat ovat myös typeriä; elämä harvoin noudattaa meidän tarkkoja suunnitelmiamme ja aikataulujamme.

Oinaalla on tiukat periaatteet, ja hänen mielestään teot puhuvat paljon vakuuttavammin kuin sanat. Oinas inhoaa pelkurimaista käytöstä, ja hän on itse aina valmis kohtaamaan ongelmat rohkeasti. Kun elämä muuttuu kovin monimutkaiseksi, Oinaan tarmokkuus hupenee. Oinas onkin onnellisin silloin, kun elämä on selkeää ja mielekästä.
No kyllä noi periaatteet täsmää, vaikka olenkin valmis muuttamaan totuuksiani kun tarpeeksi hyvä sellainen tulee vastaan  Smiley. Teot ovat puheita ja ajatuksia manifestoituneena, korusanat ja tyhjät lauseet eivät paljoa paina jos niitä ei toteuta. Arvostan paljon hyvää ulosantia, nautin kun saan kuunnella hyvää puhujaa, mutta nautin myös kun se konkretisoituu tekojen tasolla. Niillä ihminen kertoo vasta kuka hän on. Tarmokkuus häipyy kun uutuudenviehätys katoaa, kun huomaa ettei kiven alta löydykään enään aarteita vaan samaa vanhaa multaa. Vaihtelunhalukkuuden, uutuudenviehätyksen voisin siis lisätä tuohon listaan ja sen että aloittamisessa oinas on omimmillaan.
 Monimutkaiseksi asiat tehdään omassa päässä, loppujen lopuksi asioista saa myös selkeitä, kun vain vaihtaa ajatusmallia. Mutta selkeisiin asioihin käyn mieluummin käsiksi kuin lankavyyhteen josta ei tiedä mistä se alkaa tai loppuu.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2008 10:50:54 »

Olen hoikka ja hyvin liikunnallinen nainen. Kävelytyylini on ripeäaskellaista, ikään kuin puolijuoksua menisin. Ainoa hidas, tutkaileva kävelytyyli on luonnonparissa kuvatessa kamerallani. Nuorena harrastin kilpatasolla yleisurheilua, mutta nykyään vastaavasti yleisurheilua seuraan enää teeveestä... Ripaus poikamaisuutta voi löytää, mutta ei pukeutumisestani. Tai no, olen klassinen-sportti-intiaanityylinen Wink  Olen niin itsenäinen, että viihdyn ja olen viihtynyt asua jo pidemmänaikaa yksikseni. Haluan, että on oma reviiri ja tarpeeksi omaa tilaa olla. Toisen kanssa asumaan minusta ei ehkä ole koskaan. Salaa tulee kyllä haaveiltua siitä "omasta kullasta", mutta nonesti se tunne on iltojen hiljaisina hetkinä... Ostokseni teen postimyyntifirmoista; minulla ei ole aikaa ja kärsivällisyyttää kuluttaa aikaa esim. vaateliikkeissä. Suosin aamupäivän aikoja ostoksen tekojen suhteen; inhoan ihmisvilinää kaikkialla kaupoissa. Menen päivä kerrallaan tyylillä eteenpäin; kauheenmoisesta tulevaisuuden suunnitelusta en saa kuin jumalattoman pääsäryn... Muutoin mulle on tarmoa ja puhtia ihan riittämiin. Kuten Norna jo sanoikin, korusanat ja tyhjät lauseet eivät paljoa paina jos niitä ei toteuta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #4 : 16.08.2008 20:31:01 »

Kun oinasnainen on hyvin aktiivinen ja ripeä kinttuinen, niin millaisella ravinnolla tankkaatta päivisin itteenne?

Syöttekö lämpimän aterian päivittäin, vai ette? Vai onko arki niin kuluttavaa, että menee vaikka kaks lämmintä ateriaa päivässä? Smiley Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #5 : 16.08.2008 20:56:07 »

Ööööööö  Shocked tuotatuota....meikäplikka saattaa elää päiviä ilman lämmintä ruokaa...
Etenkin silloin kun lapset eivät ole luonani, en kyllä koskaan tee itselleni sapuskaa, elän leivällä, jugurtilla, hedelmillä, myslillä ja sellasella.. en vaan ehdi pysähtyä sillon  Grin ja syön lennosta jotakin ku kerkeän..
Sitten taas kun olen muksujen kanssa kotosalla, niin teen tottakai ruokaa heille ja syön itsekin.
Mutta kyllä ruoka ja syöminen on ihanaa...
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #6 : 27.09.2008 20:43:07 »

Kyllä taidan olla tuollainen, Tuuli-Hiuksissa  :Smiley Aikas tavalla ja pilkulleen  smitten
Se miten syön, onkin sitten se mutkikas juttu. Syödä pitää, tiedän... mutta jos on hoppu, saattaa tuo unohtua  Huh Lämmin ateria imee minusta mehut, siksi pidän kevyistä (laadukkaista) salaateista yms. lounaana ja illalla sitten vasta ns.ruuka. Tosin tämä korvautuu monesti juotavilla proteiinimössöillä, kun painun treenaamaan tanssia ja sitten iltapala taas on hedelmiä yms. Eli käytän vitamiineja paljon, kun tuo syöminen on toisella kädellä hoidettua toimintaa  :Smiley
...turhaa ajanhukkaa...  2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #7 : 27.09.2008 22:49:31 »

En ole hoikka, en urheilullinen, enkä pidä liikunnasta - yhtään. Olen aina ollut kamalan epäurheilullinen, saanut huonoja numeroita liikunnasta. Nyt aloitin taijin, koska liikunnassa kaipaan rauhallista tekemistä, jossa mielenhallinta on mukana. Oinasmaisesti minun pitäisi pitää aktiivisesta urheilusta, jossa on hirveä adrenaliinimukana. Ei.

Ja olen ehkä Suomen HITAIN kävelijä! Osaksi se johtuu siitä, että olen semmoset 10-15 cm normaalipituista naista lyhyempi, jolla on vielä kroppaan nähden lyhyet jalat ja hirveän leveä lantio, joten eipä näillä avuilla pitkiä askelia oteta. Normaalin ihmisen reippaassa kävelytahdissa minun täytyy juosta, en pysy muuten mukana.

Itsenäisyys on tärkeintä ja kimppakämppäasuminen sujuu pääasiassa vain ihmisien kanssa, jotka tunnen. Omaan rauhaan täytyy kuitenkin päästä joka päivä hetkeksi, muuten minusta tulee kärttyinen.

Lapsena oli totaalinen poika siilitukkani ja poikamaisten leikkien kanssa. Nyt olen tietoisesti ryhtynyt etsimään ja vaalimaan naisellista puoltani pitäen kuitenkin myös se oman miehisen puolen läsnä siinä käden ulottuvilla. Välillä sitäkin ominaisuutta tarvitaan. Tulen hyvin toimeen miesten kanssa, yhtenä kaverina mieskaveripiirissä - minua ei yleensäkään nähdä potenttiaalisena tyttöystäväehdokkaana, jota tultaisiin iskemään, vaan minussa on hyvän ystävän potenttiaali. Ja pidän siitä kovasti Smiley
Olen kai vähän molempia, semmonen androgyyniotus, joka ei ole mies eikä nainen. On vaan. Rakastan isoja amerikkalaisia autoja, mutta myös söpöjä lasten sukkia. Pelaan miehille suunnattuja pelejä pleikkarilla, mutta kerään myös pikku tyttöjen tyyliin tarroja.

Odottaminen ei yleensä käy laatuun, mutta osaan tarvittaessa olla hyvinkin kärsivällinen. Minulla ei sinänsä ole koskaan kiire minnekään, joskaan en osaa välttämättä istua tekemättä mitään. Koulussakin saatuani omat työt tehtyä ryhdyn yleensä omatoimisesti joko tekemään extrajuttuja tai sitten toimin "opettajan apulaisena" pitäen huolta nuoremmista.

Olen ikuinen optimisti eikä mikään saa murrettua minua maan tasalle, ainakaan muutamaa päivää pidemmäksi aikaa - edes Nousu Kauriin ajoittaisesta kyynisyydestä huolimatta Grin Arvostan rehellisyyttä, mutta Kuu Rapuna olen hyvin herkkä.

En harrasta lämpimiä ruokia lainkaan. En pysty kokkaamaan niin pieniä annoksia enkä saa tungettua itsestäni alas samaa ruokaa useana päivänä peräkkäin. Pakastettu ruoka jää sitten sinne pakastimen uumeniin seuraavaksi vuodeksi Grin

Teot ovat sanoja suurempia! Vapaus omaan elämään ja tulevaisuuteen täytyy olla. Olen valmis menemään maailman virrassa, mutta en normaalien peruspilareiden mukaisesti.

Mutta joo, täytän oinasnaisen peruspiirteet ehkä 50% verran jos sitäkään sitten loppupelissä Grin
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #8 : 28.09.2008 00:37:27 »

Tunnistan kyllä luonteenpiirteitä aika paljonkin itsessäni. En ole hoikka, mutta maskuliinen enemmän kuin naisellinen. Tykkään rennosta ja huuorintajuisesta seurasta, nipottajia, epärehellisiä ja pilkunviilaajia pyrin välttelemään. Olin aikoinaan erittäin urheilullinen siksi nyt kunto suht,koht normaalia tasoa, vaikka amatsooni olenkin  laugh Ikävimpiä puolia on että en jaksa todellakaan odotella vastauksia tosin se on nyt kehittynyt huomattavasti. Liian monta projektia haalin ja sitten väsyn. Sen minkä aloitan teen sen huolella ja vähä stressatenkin. Olen joskus turhankin suorasanainen, mutta positiivisessä mielessä. Kaipaan omaa aikaa ja tilaa rauhoittumiseen kauhea hälinä herpaa minun keskittymiskykyä. Opin nopeasti asiat näkemällä, en ole lukutoukka, mutta tykkään lukea niitä kirjoja mistä itse pidän. Perhe äitinä olen erittäin huolehtivainen ja hoiva viettinen annan lapselleni rakkautta ja rajoja. Mieheni saa rakkautta, hellyyttä ja erotiikkaa, jos osaa olla kiltti heh.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9 : 14.10.2008 12:53:21 »

Nyt kun oli puhetta Oinasmiehestä soturina, niin sama asia pätee myös Oinasnaiseen. Kaikki johtoasemaan liittyvä työ tai itsensä toteuttaminen on oinaan valttikortti. Oinas on veturin vetäjä! smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #10 : 17.10.2008 11:41:31 »

Odottaminen...hukkaan heitettyä aikaa jossa ei tapahdu mitään  tickedoff Enintään pari vuorokautta (normaalisti paljon vähemmän  Grin) jaksan odotella kaivaakseni etusorkat maahan ja laskeakseni pää puskuasentoon.
Mikään ei ole niiiin ärsyttävää  knuppel2 kun tietää että "taistelu" on tulossa tuolla jossain...tahtoo kaukosäätimen jolla kelata se lähemmäs  Grin  2funny

Täysillä tai ei ollenkaan...nyt tai ei koskaan...kaikki tai ei mitään !
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #11 : 17.10.2008 12:44:49 »

Riippuu niin asiasta mitä joutuu odottamaan. Jos lupaa, että tulee pian/kohta, niin jos se menee puolen tunnin tai tunnin odottamiseksi, niin silloin ärsyynnyn todella. Kyllä tulee noottia kanssa! Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #12 : 19.10.2008 11:56:50 »

Kertoilkaapa muut oikkuliinit, että;

-Mitenkäs suorasanaisia te ootte?
-Uskallatteko seistä sanojenne takana?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #13 : 19.10.2008 15:33:56 »

Olen kanssa sen suunnan nainen, että asiat ja mielipiteet sanon suoraan, en kiertele taikka kaartele. Joskus olen saattanut tietämättäni loukata toista sanoin ja kuulla siitä sitten vasta myöhemmin. Anteeksi osaan pyytää jos nään sille tarvetta.

Sanojen takana seison ja uskallan olla asioista erimieltä. Joskus tykkään jopa väitellä vastaan Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #14 : 19.10.2008 15:55:55 »

Oinas joka voi tehdä asiakaspalvelutyötä, vaatii kyllä kärsivällisyyttä, kiukun nielemistä ja pitkää pinnaa. Ihan varmasti saisin potkut jo sen takia, että sanon vastaan helposti.

Ei olisi minusta ikinä kyseiseen työhön.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: [1] 2 3 ... 56
  Tulostusversio  
 
Siirry: