Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 56
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oinasnainen - Oletko tällainen?  (Luettu 314462 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #30 : 21.10.2008 17:56:36 »

Hyvä, hyvä tyttöset Grin

En itse sitten muistanna vastata tuohoan ajatuksen juoksuun. Joo kyllä raksuttaa ja lujaa; muutama ihminen on joutunut sanomaan, että reagoin räjähdysmäisen nopeasti asioihin; eli tämä toinen ihminen ei kerkee sisäistämään mitä sanon, tai pahimmillaan käskee sanomaan asian uudestaan. Voi herran pieksut sentään, että se mua sitten pikkasen ärsyttää.

Hyvin usein mulla on myös puheripuli ja se puhe on menoa sitten... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #31 : 21.10.2008 19:07:38 »

Uuh, tsiisus mä vihaan odottelua, jonottamista, ruuhkaa ja etenkin hidastelua  Smiley !
Olen kova likka kanssa näyttämään kansainvälisiä käsimerkkejä liikenteessä ja mäkätän itekseni autossa, kun muut ei osaa ajaa tai jää mun jalkoihin.
Muutenkin olen nopea ja ripeä ja jos ei joku kerkee mukaan ni tulkoon perässä.
Mulla on sellanen määrä energiaa yleensä, että niinkus eräs astrologi sanoi karttaa katsoessani, että sinäku pääset vauhtiin ni muut on jo hyytyny  Grin ja kyllä voin myöntää, että mulla riittää virtaa joskus liiankin kanssa...
En kyllä vois kuvitella itelleni hidasta miestä, kun eihän siitä mitään tulis, jos toinen olis sellanen perässä vedettävä.
Itse kanssa joogaan ja meditoin säännöllisesti ja ne on kyllä niin upeita juttuja tällaselle energiselle oinaalle, että enää en vois kuvitella elämää ilman niitä, ovat rauhoittaneet mua mukavasti ja antaneet sellasta henkistä tyyneyttä kuitenkin. Mutta silti räiskyy ja paukkuu ja se on mun luonne  Smiley


tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #32 : 22.10.2008 07:18:04 »

Olen pehmentynyt iän myötä. Muut sanovat mulle että olen naisellinen ja tyttömäinen, itse koen itseni enemmänkin Tomboyksi Wink

Toinen asia mikä ärsyttää on se että ihmiset ihmettelevät jos vaikka käyn lounaalla yksin. Mihin minä ihmislaumaa tarvitsen. Hekin ovat vaan hitaita. Kyllä mukaan saa lähteä mutta kykenen syömään ihan yksinkin.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #33 : 22.10.2008 07:40:13 »

Mä olen aina ollut tyttömäinen ja naisellinen. Siis ulkomuodoltani, ajatusmaailma ei sitten ehkä ole ihan sitä  Grin
Mutta tykkään siis pukeutua naisellisesti ja korostaa naisellisuuttani, rakastan korkokenkiä ja saapikkaita ja mulle on tärkeetä olla huoliteltu ennekaikkea oman fiiliksen kannalta.
Tuo maskuliinisuus tulee ehkä esiin minussa siinä, että tykkään kovasti liikunnasta ja maskuliinisista lajeista.
Nostelen salilla painoja ja käyn pumppitunnilla irvistelemässä  Cheesy tykkään taistelulajeista, vauhdista, autourheilusta, nyrkkeilystä jnejne ja mua jollain lailla kiehtoo fitnessurheilu.

Artemis...tutulta kuulostaa. Käyn usein syömässä yksin ja muutenkin käyn yksin kaikkein mieluiten esim. messuilla, shoppailemassa, lenkillä, jopa matkustelen melkein mieluummin yksin. Tykkään kun saan tehdä mitä haluan ja mennä minne haluan (ehkä siksi olenkin eronnut sinkkuäiti heh).... Oma seura on niin hyvää  Wink

Sitten mussa on tämä toinen puoli, joka on hyvin henkinen ja on vain voimistunut iän myötä ja se tuntuu hyvältä. Eivätkä ne onneksi sulje toisiaan pois, vauhdikkuus, energisyys ja henkisyys voivat vallan mainiosti hyvin samassa paketissa  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #34 : 22.10.2008 08:26:26 »

Kyllä, minäkin rakastan kauniita vaatteita ja tyttömäisiä juttuja mutta olen myös täysillä treenaaja, tykkään vauhdista ja meiningistä.
Kiroilen paljon  Cool ja puhun suoraan asioista oikeilla nimillä. Luulen että näytän naiselliselta mutta mieleltäni olen siltä väliltä.

Oinas ihailee kaiketi sellaista atleettisuutta? Ainakin itse haluan olla hyvässä kunnossa ja lihakset saa olla esillä kauniisti.
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #35 : 22.10.2008 08:48:14 »

Tää on paras aihe ikinä Grin smitten

Ooteeko koskaan ajatelleet sitä oinaan maskuliiniutta. Että kun naisen kroppaan on synnytty niin pitäisi opetella naisellista antautumista ja ei-johtamista vaan seuraamista?


Todella paljon miettinyt tätä. Kait minä naiselta näytän, mutta koen itseni erittäin suuressa määrin maskuliiniseksi olennoksi. Ei feminiinisyydessä mitään vikaa ole, päinvastoin. On vaan täysin vieras olomuoto itselleni. Paras ja ainoa tapa itselleni on ollut opetella aihetta äidiksi tuleminen. Tosin olen liittänyt äitinä olemiseen myös ehkäpä 'isällisiä' piirteitä  Wink  Oikeastaan sukupuoliroolit on (pienehkö?) vankila, eläköön oikea vapaus ja ihmisyys isolla Iillä.

Olen paljon miettinyt meidän pohjoismaalaisten oinaisnaisten etuoikeutta oman voimamme näyttämiseen. Mitenkähän olis, jos olisin syntynyt esim. Afganistaniin  Huh
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #36 : 22.10.2008 08:54:06 »

Synapsi kirjoitti:  Olen paljon miettinyt meidän pohjoismaalaisten oinaisnaisten etuoikeutta oman voimamme näyttämiseen. Mitenkähän olis, jos olisin syntynyt esim. Afganistaniin

- Hyvää pohdintaa. Alistettuna naisena oinas voi olla purkautuessaa kuin naispaholainen -pitkään jatkunut alistuneisuus vois purkautua kauhuuksina. Ehkä. Afganistanin naiset, ainakin tv:stä nähtynyt ovat melkoisia ruudinpesiä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #37 : 22.10.2008 09:07:02 »

Voihan se oinas luonne tulla esiin kotonakin. Jos ajatellaan musliminaista niin ovathan he omalla tavallaan kodin johtohahmoja.
Mutta kyllä oinas kokee itsensä kahlituksi jos ei saa tehdä ihan mitä itse lystää. Oma mieheni antaa minun viipottaa vapaana menoissani, siksi häntä rakastankin  smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #38 : 22.10.2008 09:13:27 »

Juuri näin, juuri näin. Oinasta ei saa kahlita. Oinasnainen on onnellisimmillaan vapaana (en tarkoita suhdetta) ja kahlitsettomana smitten

Artemis, mistä toi sun nimimerkki juontuu? Itse koen, et siinä ois vivahde taiteellisuutta.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #39 : 22.10.2008 09:59:39 »

Artemis on jumalatar  Smiley


Vapaana poikamiestyttönä metsissä elelevä Artemis tunnetaan villisikoja metsästävänä mutta toisaalta myös villieläimiä suojelevana metsän, kasvillisuuden ja kuun jumalattarena. Roomalaisessa mytologiassa liikkumisen vapauden nimissä hyvin lyhyttä tunikaa suosiva jumalatar oli nimeltään Diana. Hän piti huolta myös kalamiehistä sekä nuorista neidoista, joiden avuksi hän usein syöksyi hädän hetkellä. Artemis oli Olympoksen jumaljoukkion päämetsästäjä, joka käytti tarkasti maaliinsa osuvia hopeanuolia. Kaunis kasteen tuoja liikkui öiseen aikaan kuunsirpin alla seuranaan koiransa, naarashirvensä ja joukko arkoja nymfejä.

Artemiin symboloimien aspektien vaikutus näkyy naisessa, joka osaa ottaa aikaa ja tilaa toteuttaa vapaasti omaa tahtoaan ja toiveitaan - sen sijaan että uhraisi aikansa ja voimansa jatkuvaan muiden palvelemiseen.

tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #40 : 22.10.2008 13:02:23 »

Se kuvaa mielestäni minua myös. Paitsi etten ikinä voisi metsästää kuten Artemis (myös metsästyksen jumalatar). Mutta villi ja vapaa elämä on omiaan kyllä.
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #41 : 22.10.2008 13:15:11 »

 Nonni, nyt vaan katselemaan miten Diana sijoittuu kartalle  Cheesy
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #42 : 22.10.2008 13:20:59 »

Valaiskaa vähän mua, olen ihan out tuosta Dianasta?? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #43 : 22.10.2008 14:23:46 »

EIII... nyt tää  2funny 2funny 2funny 2funny täysillä  2funny 2funny 2funny

Arvatkaa kuka jupisee, kiroilee, komentelee yms muita autoilijoita ja arvatkaa meinasko avioliitto joutua jäähylle kun ukko meni ja vaihto mun 2L ison auton 0,5L sutkuttimeen, kun on muka halpaa ajoa  tickedoff HEI! SILLÄ EI PÄÄSE KOVAA EIKÄ AINAKAAN KENENKÄÄN OHI  Shocked tickedoff
 2funny
Ja jotta hieman saisin katu-uskottavuutta tuohon surisevaan sardiinirasiaan, lättäsin tarran takalasiin joka saa ukkoni aina hymistelemään... "älä koirasta välitä, varo omistajaa"
 2funny
Ps.noi litrat tarkoittaa auton moottorin tilavuutta  Wink mitä isompi sen ärjympi kiihtyyn  smitten

Tuosta tyttömäisyydestä... en tiedä, mutta olen huomannut että moni  oinas on oikeasti tosi tyttö ulkoisilta avuiltaan. Ja tää on mun omaa pohdintaa, kun sitten noita ihmisiä on jututellut... tulee aina hieman sellainen olo, että ulkoisten juttujen mukaan meitä painostetaan tiettyyn kaavaan jo lapsena. Kun sitten tälläinen tytteli ei olekaan se hame suorassa nukeilla leikkivä prinsessa, vaan se puussa roikkuva marakatti... soppa on valmis  Grin Tytöt muutoinkin joutuvat useammin yhteiskunnan normien painostamiksi  Angry Itse olen hyvinkin naisellinen, jos tahdon niin ja kieltämättä, hyväkskäyttäjiä on ihan riittämiin... tähän jos lyötäs vielä hiiren ego... niin hyvää päivää ja menoa  buck2 Siksipä monasti taaperran ulkomailmassa hyvinkin maskuliinisena ja sitten vasta ns.turvassa näytän niitä herkkiä puolia itsestäni  angel
...versuksena toki sitten se syöjätär tyyppi, jota joskus on pakko vilautella  Wink

muoks.ihan litran heitto vaan  Embarrassed no, korjattu juttu nyt ainakin  Wink
« Viimeksi muokattu: 22.10.2008 16:16:28 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #44 : 22.10.2008 14:28:03 »

Kide, mitenkä ISO auto sulla on??  Onko se näitä luxusluokan tyylimaastureita? 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 56
  Tulostusversio  
 
Siirry: