Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkien ketju  (Luettu 17072 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sparklytaurus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #30 : 15.03.2010 22:32:15 »

Mielenkiintoisena lisänä luin eräästä horoskooppikirjasta, että kahden Härän asetelma olisi yleensä ystävyyssuhteissa lähes mahdoton, mutta työparina ja rakkauselämässä ihanteellinen. Minullakin on joskus ollut suurta eripuraa toiseen Härkään ystävänä.
Minusta taas tuntuu, että omalal kohdalla tuo on mennyt juuri toisinpäin Grin kaveripohjalla mennessä kaikki ok, mutta johan kolisee sarvet ja sorkat, jos mitään isompaa yrittää saada aikaan. Toki luonnollisesti härät on juuri se ryhmä, johon tämä tuntuu useimmiten ihastuvan helpoimmin... ota siitä nyt sitten selkoa.

Itse olen aina kokenut olevani tyypillinen härkä. Suurimmilta osin tuo Rakkauden valon ensimmäiselle sivulle kopioitu kuvaus pitääkin paikkaansa, paitsi parin kohdan osalta, joissa mennään aivan toiselle äärilaidalle. En voi sietää kauan ruuanlaiton kanssa nysväämistä - paras vaihtoehto olisi, jos ruoka valmistaisi itse itsensä ja annostelisi itsensä lautaselle eteeni. Olen myös ainakin omasta mielestäni enemmän kaupunkilainen kuin maalainen, tosin jälkimmäiseen saattaa vaikuttaa sekin, että olen lähes koko ikäni asunut kerrostalossa. Smiley
tallennettu

aurinko harka
askendentti kaksoset
kuu jousimies
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #31 : 30.07.2010 12:32:28 »

Tässä härkä joka on aloittanut oman kartan tutkimisen vasta hiljattain.

Härän piirteitä minulla löytyy mielestäni vähän, luonto, kuvataiteet, laulu ovat tärkeitä. Pidän toki hyvästä ruuasta, terveys menee kuitenkin edelle, enkä pidä ruuanlaitosta. Minulla ei ole ollut paino-ongelmia, vartalokuvaukset eivät minuun sovi. Nouseva kauris- vielä en ole tutkinut voisiko sieltä
löytyä selitys.

Kiva kun löytyi tämä keskustelu, opiskelu jatkuu idiot2
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Iipuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #32 : 30.07.2010 13:55:30 »

 aurinko  harka
ja viimeisen päälle sellainen. Tunnistan itseni niin hyvässä, kuin pahassakin.

Oman makunsa soppaan tuo:

nousevana  rapu    Embarrassed    onneksi oppinut hallitsemaan jo teinivuosia paremmin...
plus että  venus on 12.huoneessa...   ei kauheen avointa tunnepuolella. 

kuu jousimies  kaukokaipuu vaivannut koko iän, mutta lähteminen ollut mahdotonta. Kunnes viime vuonna repesi ja  harka jätti rutiinit ja lähti reissuun. Oikeen urakalla. Ja heitti menemään kerryttämästään omaisuudesta lähes puolet... Juupajuu, oli progressiivinen  kuu  jousimies 

DC  kauris  Organisoinnissa olen luonnonlahjakkuus. Ja kaiken pitää olla hyvin organisoitua, muuten alkaa ärsyttämään... Ja inhoan epäjärjestelmällisiä ihmisiä.

parhaiten kyllä osuu kuvaus: hard to get moving, impossible to stop. Härkä toimii jarruna noille muille, mutta kun jalka nousee jarrulta (missä tahansa asiassa) , niin sitten mennäänkin. Ja lujaa.
 uglystupid2





tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: