Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkien ketju  (Luettu 17266 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 03.08.2008 10:39:33 »

 smitten
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #16 : 12.08.2008 14:52:11 »

Härkämieheen kyllä mielelläni tutustuisin lähemmin, voisi olla oikein hauskaa yhdessä

vain 1 yö härkämiehen kanssa voi kestää ikuisuuden smitten 


(toivottavasti tein itseni jo aikaisemmin selville tämä siis EI ollut iskuyritys härkämiehille kunhan muistelin... 2funny)
 


Siis what- mitä  tickedoff eikö tää ollutkaan parinhakupalsta, ja minä niin toivoin  2funny

ei vaiskaan, nyt kyllä härkämies kiinnostaisi vielä enemmän. Kumma juttu, etten ole yhdenkään kanssa heilastellut  Sad aina vaan niitä leijonia tunkee eteen  Grin
tallennettu
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #17 : 22.08.2008 21:17:04 »

Härkä. Ihmeellinen tyyppi. Eräs härkämies joi hitaasti itsensä hengiltä. Hänen äitinsäkin on härkä ja on jo yli 90-vuotias... Härkätätini on vaipunut íhmeelliseen mielikuvitusmaailmaan. Eräs härkämiestuttava on varsin ihastuttava mutta täysin deeku. On kuulemma ollut koko elämänsä työkyvytön, henkisten onkelmien takia. Mutta maailman kiltein ja ihanin tyyppi.

Ja kuinkas minulle käy? Tunnistan itseni kaikesta mitä edellä on sanottu häristä,paitsi mitä tulee rakkauselämään. Se onkin ollut yhtä  tickedoff niin kauan kun voi muistaa. Työelämässä menee loistavasti, terveyttä ja vahvutta piisaa. Olen sellainen luonnonlapsi ja varmasti syntynyt väärällä aikakaudella tai väärään paikkaan? Minulla muuten ON todettu lievä masennus. Joten eivät härät selviä mielisairauksista pelkän aurinkomerkin voimalla.
tallennettu
Rhonda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #18 : 19.09.2008 14:09:05 »

Moikkelis doikkelis härjät  Wink

Kylläpä oli hyvä juttu tuo analyysi, tuota materia- ja raha-hommaa en allekirjoita, kova oon paiskimaan töitä, mutta se taas johtuu korkeasta työmoraalista.

Löytäiskö kukaan tuollaista samaa tulkintaa saksankielisenä? Oma kielitaitoni ei ihan riitä saksankielisten horoskooppisivustojen lukemiseen, tiedä minkä tyyppisen kuvauksen vahingossa erehtyisin sieltä kaivamaan, kääk! Cool
tallennettu
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #19 : 28.09.2008 15:37:18 »

 moni on sanonu mulle et oon tyypillinen härkä mut jostain kumman syystä mulla tuntuu vieläki olevan kuu merkilleni tyypilliset vaaleenpunaiset rillit silmillä...heh...haluisko joku joka jaksaisi ja ehtisi kertoo ns mielikuvan musta merkkieni perusteella?? Aurinko härkä, nouseva kauris ja kuu kalat..
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
tsinnia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #20 : 01.10.2008 17:26:56 »

Minä en aina ihan tunnista itseäni näistä härän kuvauksista. En ole hidas, hiljainen enkä pidättyväinen, vaan päinvastoin nopea liikkeissäni ja seurallinen. Puhun paljon (ja kovaa) ja pidän ihmisten seurasta. Luonnonläheinen kyllä olen, ja jääräpää  knuppel2

Osaisiko joku tulkita, mistä nämä epähärkämäiset piirteet johtuvat?
Olen kuu-Neitsyt ja nouseva Kauris. Merkuriuksenikin on Härässä.
tallennettu

Tsinnia
tsinnia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #21 : 01.10.2008 17:46:17 »

Mielenkiintoista! En ole yhtään perehtynyt...hmmm...pitäisi varmaan kun noin hyvin osuu  Wink
tallennettu

Tsinnia
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #22 : 01.10.2008 17:57:18 »

ois ollu paree ku en oiskaan tullu tänne mitään lukemaan.. isä on aurinko härkä ja veljeni myös, veli vielä nousujousimies. voin kertoa, että meillon aina hauskaa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #23 : 01.10.2008 21:49:45 »

Olin Ranskassa mina harka, ystavani myos harka ja yksi kauris-melkein pissattiin housuihin-ja vain nauramisesta-siis 10 paivaa kylla vatsalihakset kiinteytyi-wauts-lisaa
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 25.10.2008 12:00:10 »

Olin Ranskassa mina harka, ystavani myos harka ja yksi kauris-melkein pissattiin housuihin-ja vain nauramisesta-siis 10 paivaa kylla vatsalihakset kiinteytyi-wauts-lisaa

 2funny
tallennettu
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #25 : 14.03.2010 21:19:47 »

Itselleni Härkänä korostuu vuosien kuluessa luonnon läheisyys ja hyvinvointi entistäkin enemmän. Metsä, järven (tai meren) rannat, puistot, niityt, kukkaset...
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #26 : 15.03.2010 00:57:49 »

Minulla kanssa on luonto tullut yha tarkeemmaksi-suorastaan palvon luontoa.
Muita harkamaisia piirteita loytyy paljonkin-olen suorastaan tullut patalaiskaksi ja suostun tekemaan vain sellaista hommaa mika minua kiinnostaa-mutta silloin teen tyoni todella kunnolla ja olen hyvin harkamaisesti valmis lohoamaan auringossa aamusta iltaan.
Olen  aurinko  harka ja  kuu  vesimies
Kuten huomaatte, olen valmis myontamaan myos mustat puolet itsestani  buck2
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #27 : 15.03.2010 08:00:15 »

Minulla toinen stelliumi,  venus mars chiron harka...
Ja parhaat puolet siis tästäkin olen napsinut.. Grin

Ei, vaan kai sitä on välillä uppiniskainenkin kun jotain saa päähänsä.. Ja siis elämästä pitää nauttia kaikilla aisteilla, tottakai.

Voihan se olla että löydän itsestäni enemmän tuota  harka vanhetessa... Painun kesämökille kuopsuttamaan multaa kunhan lapset lentävät pesästä. Huh
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
vasalisa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #28 : 15.03.2010 15:43:20 »

Saas nähdä miten tripla-Härkä (Aurinko, nouseva ja Merkurius) David Beckhamin akilles-leikkaus onnistuu... Härkä-poweria hänelle  Cool
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #29 : 15.03.2010 23:02:37 »

Itselleni Härkänä korostuu vuosien kuluessa luonnon läheisyys ja hyvinvointi entistäkin enemmän. Metsä, järven (tai meren) rannat, puistot, niityt, kukkaset...

 smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: