Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Härkien ketju  (Luettu 17264 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« : 26.07.2008 19:01:14 »

Päätin perustaa ketjun kaikille Härille, eli keskustellaan ja analysoidaan täällä omaa sarvekasta tähtimerkkiämme. Wink

Tunnetko olevasi "tyypillinen Härkä?" Itsestäni tunnistan kohtuullisen paljon tiettyjä ominaisuuksia, mm. kiinnostuksen kauniisiin esineisiin, mukavuudenhaluun ja herkulliseen ruokaan. Myös Härän periksiantamatonta jääräpäisyyttä löytyy... Ja ikuinen varman päälle pelaaminen on oikeastaan piirre, mistä tahtoisin eroon - koen sen jotenkin liian rajoittavana tekijänä muuten niin monipuoleisessa elämässä. Tahtoisin kulkea enemmän omaa intuitiotani kuunnellen.

Mielenkiintoisena lisänä luin eräästä horoskooppikirjasta, että kahden Härän asetelma olisi yleensä ystävyyssuhteissa lähes mahdoton, mutta työparina ja rakkauselämässä ihanteellinen. Minullakin on joskus ollut suurta eripuraa toiseen Härkään ystävänä.

Kommentteja? Kokemuksia?  Cheesy
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 27.07.2008 12:58:29 »

Jee!  Cheesy Täällä yksi härkä ilmoittautuu. Nyt ei valitettavasti ole aikaa kirjoitella kun täytyy mennä muihin hommiin, mutta tulen myöhemmin kommentoimaan lisää...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 27.07.2008 16:03:56 »

Dodii...  Cheesy Itse koen olevani härkämäisen rauhallinen, maanläheinen ja kauneutta ympärillään rakastava, en kuitenkaan ihan härkämäisen materialistisesti. Vaikka pidän toki kauniista esineistä, sisustamisesta, että koti on koti, kaunis ja harmoninen. En silti kuitenkaan haali ylenmäärin maallista mammonaa, se ei ole minulle tärkeätä, vaan muut henkisemmät arvot. Niin koti... Olen härkämäisesti aika koti-ihminen. Viihdyn siis hyvin kotona ja oma perhe ja lähipiiri ovat minulle tärkeitä.  smitten Tuo härän maanläheisyys tulee esille siinä, että olen hyvin luonto ja eläinrakas. Kun sitten nousu merkkinikin vielä on maamerkki  neitsyt  Shocked No nuo tuovat hyvää tasapainoa jotten liikaa "liitelisi"  Grin sillä olenhan kuitenkin hyvin henkinen ja intuitiivinen ihminen, siis epähärkämäisestikö?  :Smiley. Tuosta härkämäisestä rauhallisuudesta vielä, että minussa on kyllä sitten se härän toinenkin puoli... Eli jos liikaa sitä "punaista vaatetta" heilutetaan niin saatan tulistua.  tickedoff Olen kuitenkin myös nopea leppymään. Ja kyllä minussa joissain asioissa on sellaista härkämäistä itsepäisyyttäkin, vankkumattomuutta ja järkähtämättömyyttä ja sitä voimaa joka vie läpi harmaan kivenkin. Niin ja härkämäisen rehellinen ja uskollinen olen myös. Mitähän vielä...  :Smiley Varmaan nuorempana ja lapsena olin vielä enemmän härkämäisempi kuin nykyään. Olen kuitenkin edelleen aika härkä, mutta minussa on myös hyvin paljon nousumerkkiäni neitsyttä, sekä myös kala ja vesimiesmäistä käytöstä...  :Smiley

Minulla on yksi aika vanha, mutta mielestäni hyvä luonnekuvaus häristä, jonka tuossa kohta kirjoittelen koneelleni ja siirrän sitten tänne kaikkien luettavaksi... Kiitos vielä tästä aiheesta.  smitten Kiva pohtia itseään.  Grin
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 16:08:18 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 27.07.2008 17:29:14 »

Tässä teksti josta mainitsin. Olen lihavoinut siitä kohdat jotka mielestäni sopivat kuvaamaan tätä härkäpäätä.

HÄRKÄ

Jos olet syntynyt 21. huhtikuuta- 20. toukokuuta, ole tähtimerkiltäsi härkä. Härkä kuuluu niihin tähtimerkkeihin, joiden elementti on maa. Se on myös symbolisesti merkittävää: käytännölliset asiat ovat sinulle nimittäin erittäin tärkeitä ja haluat pitää aina molemmat jalat tukevasti maan pinnalla. Tähtimerkkiäsi hallitseva, ja siten sinun kannaltasi vaikuttavin planeetta on Venus.

Vakaa

Härkä pystyy ehdottomasti kestämään joitakin iskuja, mutta osaa myös jakaa niitä. Hänellä on vahva terveys. Hänen ruumiilliset heikot kohtansa ovat lähinnä kaula ja kurkku, mutta jos hän elää terveellisesti, hän voi elää ikivanhaksi.
Härkä on hyvin käytännöllinen ihminen. Hän on yleensä tyytyväinen elämäänsä sellaisena kuin se on, eikä huolehdi turhia. Siksi härkä ei myöskään ole altis hermostollisille sairauksille.
Sekä härkämiehen että -naisen vakaa luonne suojaa heitä kireissä tilanteissa, joita elämä väistämättä sisältää. Mikään ei saa heitä menettämään itsehillintäänsä nopeasti.
Venuksen vaikutuksen näkee ennen kaikkea rakkauselämään liittyvissä asioissa. Härkä on erinomainen rakastaja ja rakastettu. Venuksen vaikutus ei kuitenkaan rajoitu pelkästään suhteeseen toiseeen sukupuoleen. Venus symbolisoi myös ystävällisyyttä ja vieraanvaraisuutta, joten myös niiden suhteen härällä on hyvä maine.


Inhimillinen lämpö

Härän rakastettava käyttäytyminen toisia ihmisiä kohtaan tekee hänestä hyvin suositun. Hän herättää sympatiaa. Hänestä huokuva inhimillinen lämpö on melkein käsin kosketeltavissa. Sekä mies- että naispuolisessa härässä on viehätysvoimaa, joka monista ihmisistä tuntuu vastustamattomalta ”lämminverisen” härän negatiivinen piirre on se, että hän voi olla äärettömän mustasukkainen. Kun härkä kerran saaa jotain ”omistukseensa”, hän pitää siitä kiinni, olipa kyseessä tavara tai ihminen. Mutta se joka on härälle uskollinen, voi pitää itseään onnekkaana, sillä härkä vastaa uskollisuuteen ehdottomasti samalla tavalla. Se, joka on härälle uskoton, ei saa koskaan palautettua hänen todellista luottamustaan. Härkä ei pidä syrjähypyistäja hänen on uskomattoman vaikeata antaaa sellaisia ikinä anteeksi.

Hallittu ja realistinen

Ammatin suhteen härällä on paljon mahdollisuuksia. Hän omaa juuri oikeat edellytykset työelämässä menestymiseen, koska hän on maltillinen eikä anna houkutella itseään ottamaan riskejä.
Härkä ei kuulu niihin ihmisiin, jotka toteuttavat suunnitelmansa häikäilemättömästi – hän pääsee päämääriinsä viehättävyytensä ja sympaattisen käytöksensä ansiosta. Työelämässä härän käytännöllisyys on kullan arvoista. Hän tekee työtä ilman suuria puheita ja kerskailemattta saavutuksillaan. Selkeä suunnitelma ilmestyy välittömästi hänen silmiensä eteen ja koska hän työskentelee tehokkaasti, hän myös väistämättä menestyy.
Kuten mainittiin, härän elementti on maa, ja siten kaikki materiaalinen ja käsin kosketeltava on härälle tärkeätä. Menestys merkitsee hänelle paljon, mutta se ei siitä huolimatta anna hänelle juuri mitään, ellei se tuota puhdasta rahaa. Härkä elää mielellään vaurasta elämää kaikkine siihen kuuluvine mukavuuksineen, ja ne on toki rahoitettava. Pelkät kehut ja kiitokset eivät siis riitä hänelle. Härän merkeissä syntynytt voidaan siis luonnehtia realistiksi. Hän miettii aina, onko jokin tehtävissä vai ei. Epävarmoissa tapauksissa hän ei ryhdy minkäänlaisiin toimiin asian hyväksi.



Herkkusuu

Härkää kiehtoo kaikki, mikä liittyy maahan. Siksi härän löytää usein ammatista, jolla on jonkinlainen yhteys viljelyyn tai puutarhanhoitoon. Kylväminen ja niittäminen sekä puuhailu kasvien ja eläinten parissa miellyttää häntä. Häneen tekee vaikutuksen myös kaikki geologiaan liittyvä.
Vaikka härkä ei ryhtyisikään näihin asioihin liittyvään ammattiin, on hyvin yleistä, että puutarhan tai eläintenhoito kuuluu hänen harrastuksiinsa. Viljelijöiden kanssa härällä on eräs yhteinen piirre – he vetäytyvät mielellään mietiskelemään ja voivat olla erittäin syvällisiä.Vakavan elämänasenteensa vuoksi härkä ei juurikaan arvosta pinnallisia huvituksia. Yksi poikkeus kuitenkin on olemassa: hän rakastaa hyviä ruokia ja juomia. Härkä on todellinen herkuttelija, joka laittaa mielellään itse ruokaa ja valmistaa silloin monenlaisia suurta makunautintoa tuottavia herkkuja. Jos härällä on siihen mahdollisuus, hä järjestää itselleen viinivaraston. Tällä alueella härkä saattaa osoittautua todelliseksi snobiksi. Hän myös keskustelee mielellään ruoista ja juomista.

Taiteiden ystävä

Erilaisten ominaisuuksien yhdistelmä saa härän soveltumaan myös erilaisille tieteen aloille: hän on tiedonhaluinen, työskentelee järjestelmällisesti ja luovuttaa hyvin harvoin päätettyään saada jotakin aikaan. Erityisesti hän pitää seuraavista opintohaaroista: maatalous, kaivosteollisuus, biologia, psykologia ja ravinto-oppi.
Mitä taiteisiin tulee, härkä on enemmänkin vastaanottaja kuin ”tuottaja”. Hän lukee paljon, kuuntelee mielellään musiikkia, käyt teatterissa sekä konserteissa ja on kiinnostunut taidehistoriasta. Jos hän kuintenkin ”astuu taiteen polulle”, hän myös tekee huomattavia saavutuksia eikä missään tapauksessa jää keskinkertaisuuksien joukkoon.

Hyvin tärkeätä: yksityiselämä

Yksityiselämä on härälle erikoinen alue. Hän on hyvin mielellään yksin – tai perheensä keskuudessa – eikä päästä muita lähelleen. Korkeat muurit ja aidat piilottavat hänen kotielämänsä muilta ihmisiltä. Se ei johdu siitä, että härällä olisi jotain salattavaa. Hän vain tekee selvän eron työ- ja yksityiselämän välille. Hänen mottonsa on: kotini on linnani. Kotonaan härkää ympäröivät asiat, jotka tekevät hänen elämänsä miellyttäväksi – sellaisia voivat olla kaunis sisustus ja hoidettu ympäristö tai mahdollisesti kunnolla täytetty jääkaappi ja pullo hyvää juomaa käden ulottuvilla.
Asuinpaikan valintaan vaikuttaa rakkaus luontoon. Kylä on härälle mieluisampi vaihtoehto kuin kaupunki, omakotitalo miellyttää häntä enemmän kuin rivitalo ja suuri puutarha enemmän kuin pieni piha. Ehdottomasti kaikkein mieluiten härkä asuisi vanhassa, mutta arvokkaassa talossa, jossa lisäksi on kaikki nykyaikaiset mukavuudet.

Kaunista ja kallista sen olla pitää

Härkänaiset ja -miehet kuuluvat niihin kuluttajiin, joista jokainen liikemies sanoo: ”Tuollaisia ihmisiä pitäisi olla enemmän”. Härkä rakastaa kaikkea kaunista ja kallista. Hän tarvitsee paljon rahaa toiveidensa toteuttamiseen, mutta ansaitakseen sitä hän on myös valmis käärimään hihat ja tarttumaan toimeen.
Härälle ei tarvitse tarjoilla taloudellista menestystä hopealautasella, sillä melkein kaikki härät ovat kunnianhimoisia työntekijöitä, jotka saavat ihailua niin esimiehenä, kollegana kuin alaisenakin. Olipa härkä millä virkakoneiston paikalla tahansa, hän todella osaa hoitaa työnsä. Siitä voi tosin joskus olla myös haittaa – nimittäin silloin, jos häntä aletaan pitää mittapuuna toisille.
Härän käyttäytymisessä työpaikalla ja kotona on huomattava ero. Työpaikalla hän ei näytä minkäänlaisia tunteita ja vaikuttaa siksi toisten mielestä hieman viileältä. Kotielämässä hän sen sijaan on herkkä ja tunteellinen.
Selkeästi negatiivinen piirre härässä on hänen arvovaltainen olemuksensa. Hän esiintyy mielellään siihen sävyyn kuin tietäisi kaiken toisia paremmnin eikä aina edes kuuntele kunnolla, kun toiset ilmaisevat mielipiteensä, sillä hän on valitettavasti niin vakuuttunut omasta erinomaisuudestaan ja pitää lujasti kiinni siitä, mitä on kerran saanut päähänsä.

Kärsivällinen ja lannistumaton

Härkä kestää hyvin vastustusta ja takaiskuja. Siinä on mukana myös tiettyä ylimielisyyttä. Hän nimittäin ajattelee: Loppujen lopuksi saavutan kuitenkin sen, mitä haluan. Ja niin useimmiten käykin. Härkä jaksaa odottaa oikeata hetkeä, kunnes niin sanotusti hänen hetkensä koittaa – ja sitten hän panee toimeksi. Jos hän epäonnistuu, hän yrittää uudelleen. Kun toiset jo heittävät kirveensä kaivoon, härällä ei ole aikomustakaan antaa periksi, vaan hän jatkaa itsepäisesti ja lannistumattomasti ponnistuksiaan, ikään kuin olisi vasta aloittanut.
Rakkaudessa härkä osoittaa samaa kestävyyttä ja on ehkä Venuksen vaikutuksesta jopa erityisen itsepäinen, mutta myös uskollinen alamainen. Härkä rakastaa seksuaalisuutta eikä salaile sitäHieman epäilyttävä luonteenpiirre härällä on se, että hänelle erotiikka saattaa olla väline ammatillisten päämäärien tavoittelussa. Ellei hän näe muuta mahdollisuutta, hän käyttää toisten tunteita hyväkseen omaa etua tavoitellessaan. Mitä kumppanin valintaan tulee, tämän mahdollinen varakkuus on erittäin arvostettu plussa eikä missään tapauksessa este! Pystyyhän härkä rikkaan sulhasen tai morsiamen avulla sentään toteuttamaan toiveensa paljon helpommin.

Härkä kumppanina

Useimmille härän merkeissa syntyneille avioliitto merkitsee turvallisuutta. Sekä mies- että naishärkä nauttivat äärettämän paljon ajatuksesta, että pääsevät työntäyteisen päivän jälkeen kotiin ja voivat tehdä olonsa kotoisan miellyttäväksi. Härkä on hyvä aviopuoliso ja hän on hyvin vastuuntuntoinen. Varsinkin sen jälkeen, kun ”villit vuodet” ovat ohi, hän osoittautuu luotettavuuden perikuvaksi.
Härälle parhaat kumppanit – olipa kysymys kummasta sukupuolesta tahansa – ovat tähtimerkiltään rapuja, neitsyitä tai kauriita. Sen jälkeen seuraavat skorpioni, jousimies ja vesimies. Myös kaksoset tulee mahdollisesti kysymykseen kumppanina, mutta vain varauksella – ja kaikkien muiden merkkien kanssa on noudatettava varovaisuutta. Kun etsimme yhteistä nimittäjää, on härän kumppanin pystyttävä huolehtimaan siitä, että härkä on tyytyväinen. Tyytyväinen härkä säteilee lämpöä, jolla on inspiroiva vaikutus hänen ympäristöönsä.
Härkä on mielellään kotoisan harmonian ja seurallisuuden keskipiste. Mutta – oikeuden nimessä on mainittava myös mitälin kääntöpuoli. Tyytymätön härkä on nimittäin kaikkea muuta kuin nautittavaa seuraa. Hän vetäytyy itseensä, nurisee ja karjuu – ja voi tehdä ilmapiirin huomattavasti synkemmäksi.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 28.07.2008 14:42:52 »

Voi, melkein kaiken allekirjoitan, paitsi taiteissa olen mielestani enemman tuottaja, mutta myos vastaanottaja.
Juuri viime reissulla lankesin Art Deco patsaaseen-ja sita sain suojella aika tarkasti ja harkamaisesti pirun kalliiseen kelloon-mutta..sitten vaatteita en loytanyt ollenkaan.
Rakkaus maaperaan on jotain uskomatonta-varmaan kuolisin kerrostalossa.
Mutta sitten on naita haran juttuja  Smiley ja mennaan vaikka lapi harmaan kiven...mutta periksi ei anneta!!!
Kurkku, kaula ja niska todella ovat heikkoja kohtia, mutta terveena pysytaan palvomalla luontoa-haha
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #5 : 28.07.2008 20:21:10 »


 Kyllä tunnistan edellisistä omaa itteäni, - yritän päästä irti siitä, että mittaan kaiken rahassa

 ja omaisuudessa,- onneksi ikä ja terveys pakottaakin siihen. Ruoka on tärkeä juttu,- ja nyt keski-ikäisenä
 
 tykkään tehdä puutarhatöitä,-tonkia kompostia ym.- joka nuorena ei tullut mieleenkään, kävelin

 korkkareilla, ja työ oli kauneuden parissa,- tämäkin naisellisuus kuuluu härälle. En pidä hoputtamisesta,-
 haluan tehdä asiat omaan tahtiin. Olen jellona nousuinen se antaa vähän väriä.
 
 Ihanaa jatketaan keskustelua  smitten smitten
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #6 : 28.07.2008 21:00:52 »

Uteliaisuuttani tänne hipsin, vaikka kauris olenkin. Systeri on  harka ja tahtoisin oppia ymmärtämään häntä. Hän on nimittäin vihaisin, katkerin, itsekkäin ja vallanhaluisin ihminen mitä tunnen. Pari vuotta sitten hän ilmoitti vihaavansa minua eikä halua enää olla kanssani missään tekemisissä. Koskaan ei ole selvinnyt mistä tuo johtuu. Oikeastaan olen hieman helpottunutkin tästä tilanteesta, koska siskoni kanssa ei oikeasti voi edes tulla toimeen. Näin saan elää rauhassa vaikka en tiedäkään miksi näin on. Tässä ketjussa on tuotu esille härän hyviä puolia, mutta siskossani en niitä tunnista. Miten härkää voisi ymmärtää?  Undecided
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #7 : 28.07.2008 22:58:52 »


 Hei Atomi tiedätkö mikä on siskosi kuu merkki se kertoo myös paljon.

 Itselläni on kuu ravussa,- ja jos minua loukataan, sulkeudun kuoreeni (härkäpäisesti) olen
 pitkävihainen,- jossain vaiheessa voin tulla puheväleihin,- mutta vedän tarpeentulle esille
 vanhat asiat.
 Onneksi tunnen jo itseni aika hyvin ja tiedän että tämä on syvää herkkyyttä ja itsetunnon
 puutetta,- ja ikä on tässä kasvussa puolellani,- ja voin sanoa, että itseänikin on harmittanut
 jälkeenpäin monet turhat murjotukset. smitten
 
tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #8 : 28.07.2008 23:20:02 »

Ohhoh! Siskollakin on  kuu  rapu , joten olisko pitkävihaisuus sitten sieltä kotoisin? askendentti on  neitsyt solar fire:n mukaan, joten oiskos siellä jotain pikkumaisuuteen viittavaa? Ihan oikeesti en tiedä miksi herne on siskoni nenässä ja epäilen, että kyse on jostain ihan pikkujutusta, jota terveellä järjellä ei voi huomata.  idiot2
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #9 : 29.07.2008 00:32:33 »

Tunnistan siskostasi itseani nuorempana-koska tein saman tempun parhaalle ystavalleni-se on luonteesta kiinni
Kun joku on suututtanut haran-minun tapauksessa ystavani puhui perattomia juttuja-en ikina ole puhunut hanen kanssaan sen jalkeen.
Minulla on toinen hirvea tapa-jos olen kutsuttu syomaan, enka pida ruuasta-en myoskaan syo sita-vaikka loukautuisivat-en voi syoda pahaa ruokaa, tietenkin omasta mielestani pahaa.
Mutta jos jollain on surua-teen kaikkeni antaakseni edes pienen hymyn valayksen talle ihmiselle-siis en anna ihmisen mokottaa yksin
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #10 : 29.07.2008 09:42:05 »

 
 Atomi vielä,-- se on juuri näin, ettei toinen voi edes tajuta loukanneensa kuu rapua, ei tartte kuin
 yksi loukkaava sana sopivassa tilanteessa, niin tämä vetäytyy kuoreensa "hautomaan".
 ja tunteet viilenee ja  jääräpäinen  :aurinko:härkä ei voi ottaa asiaa puheeksi ensin,-- vaan odottaa
 että toinen huomaa ja pyytää ensin anteeksi.

Tässä yhdistelmässä on valtava HERKYYS ja JÄÄRÄPÄISYYS, joka odottaa toiselta aloitetta.
Tämä on niin tuttua tunne-elämää, ja siitä on helppo puhua nyt kun sen tajuaa.

 Minun mieheni on muuten  :aurinko:kauris smitten

 
 
 

tallennettu
Atomi
Vieras
« Vastaus #11 : 31.07.2008 18:21:02 »

Siskoni on kyllä pitkävihainen ja itse oikein ylpeä siitä. Hän on kertonut usein vuosien mittaan kuinka hän yhä vihaa jotakuta johon oli suuttunut kymmenen vuotta sitten.  idiot2  Se saattaa tosiaan olla kuuravun ominaisuus eikä lainkaan härkää. Minä kyllä syytin tästä jutusta vaihdevuosia...   2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12 : 31.07.2008 18:29:37 »

Voi.. Härät ovat kyllä hyvin miellyttäviä ihmisiä ja tasoittavaa seuraa.. Useimmat härät oikein loistavat jotain tietynlaista viattomuutta..

Tunnen kyllä pari härkää jotka ovat niin materiaalisia kuin olla ja voi....

Ne jotka eivät ole, ovat kuitenkin hyvin tarkkoja tyylistään, mikä on ihan kiva piirre ihmisessä.  Smiley

Härkien kanssa voi nauttia arjen ylellisyyksistä.. Minulla oli yläasteella yksi härkä-ystävätär jonka kanssa
aina söimme ja joimme erittäin hyvin... Hän oli todella nautinnonhakuinen ihminen ja on varmasti edelleenkin,
mutta voin sanoa että menimme kyllä liiallisuuksiin joka asiassa... Cheesy

Yksi härkä, miespuolinen kaveri, on sellainen jääräpäinen junttura, joka alkaa väittämään vastaan asiasta kuin asiasta.. Mutta jotenkin luulen että se on hänen mielestään vaan mukavaa.  Smiley
Hän on erittäin rehti ja suora ihminen.

Mutta noista härkämiehistä olen havainnut, että he voivat olla kyllä omalla tavallaan erittäin riettaita..
Se pervous menee joskus yli ymmärrykseni, vaikka kaksosen luulisi ymmärtävän..
Naishärät ovat sitten aistillisia enemmänkin kuin riettaita... Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #13 : 31.07.2008 21:42:56 »


 joopa joo, totta sekin on, että haluaa tuoda julki, että on pitkävihainen,- mutta edelleenkin--

 siinä herkkä  kuu rapu haluaa luoda kuvan, että on vahva luonne.

 Eikös kaikki vedenmerkit haluais näyttää olevansa vahvempia, ja se pitkävihaisuus on aika helppo

 veto. smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #14 : 02.08.2008 15:51:32 »

RAKASTAN  harka
Tuo RV teksti oli niin osuvaa, kuin omasta uroostani  smitten
Hali teille kaikille  harka ja  Kiss
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: